Skocz do zawartości

320d - elastyczność - porównanie


Balugass

Rekomendowane odpowiedzi

kameleon3000 wiem jakość nie powala :? u mnie też firma SAMCO i wężyki rewelacja :cool2: wyczytałem w instrukcji obsługi ze 80-120 dla m47 zajmuje 9s u mnie licznik sprawdzony wg gps i wskazuje idealnie tak samo czyżby stoper aż tak oszukiwał :twisted:

dziś sprawdzałem i od 80-120 km/h wychodzi u mnie niecałe 9 s ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co do elastycznosci:

80-120km/h i 4bieg - 8sek

320d m47n

 

musze pomyslec tez nad wymiana tych wezykow, tyle tylko ze co do turbo ok ale z egr juz ciezej do nich sie dostac.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chciał bym nikogo martwić a w szczególności autora tematu:) ale jeśli mam wierzyć nagraniu które jest jedynym dowodem to chcąc nie chcąc analizując nagranie po klatce to wychodzi mi spokojnie 8 sec a nawet i ponad 8 w przedziale od 80-120 może się mylę ale z analizy nagrania tak mi wychodzi:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chciał bym nikogo martwić a w szczególności autora tematu:) ale jeśli mam wierzyć nagraniu które jest jedynym dowodem to chcąc nie chcąc analizując nagranie po klatce to wychodzi mi spokojnie 8 sec a nawet i ponad 8 w przedziale od 80-120 może się mylę ale z analizy nagrania tak mi wychodzi:)

 

ja tam sie nie martwie, ważne ze różnica jest odczuwalna podczas jazdy :cool2: filmik jest podglądowy a kilka razy mierzyłem sobie stoperem i wychodziło w granicach 7s a wczesniej było troszke więcej więc w moich warunkach(ta sama droga, takie same procedury :norty: oraz podobna pogoda)jest to miarodajne :cool2: oczywiscie start od mrugnięcia kierunkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł mi sie spodobał, ale mam pytanie czy trzeba przy tym duzo porobierać czesci (oprócz obudowy) jak tak to jakie? i czy nie trzeba miec dojscia do samochdu od spodu??

 

dostep jest od góry, ale trzeba mieć zwinne ręce by pozdejmowac stare weżyki z zaworku egr i zaworku steruaceg żauzjami :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj trzeba trzeba mieć zwinne ręce... ja jeszcze króciutko dodam, bo widzę że nie był te wątek rozwijany na temat długości wężyków... demontując stary oryginalny wężyk po prostu "pobieramy" jego długość na nasz metrowy wężyk i docinamy według oryginalnej długości. To tak w roli uzupełnienia tematu, aby wszystko było jasne i klarowne :cool2: pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
dla mnie wystarczyło 3m przewodu 4mm i został jeszcze mały kawałek :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po programie teraz od 80-120 IV bieg mam 7 sekund :twisted:

 

uuu a ile autko wypluło na rolkach?? jaki program?? dużo zapłaciles?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po programie teraz od 80-120 IV bieg mam 7 sekund :twisted:

 

uuu a ile autko wypluło na rolkach?? jaki program?? dużo zapłaciles?? :D

na razie nic nie piszę bo jeszcze kilka testów mnie czeka i korekcji potem na pewno wszystko opiszę dokładnie ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz przenieść elektrozawór od turbo na kielich to 3m ci nie wystarczy. Proponuje kupić 4m i ten elektrozawór przenieść.

 

lepiej było by zmienic lokalizacje tego od EGR bo tamten jest dobrze zakamuflowany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

u mnie we wiosce mechanik ma takie weze co sa stosowane oryginalnie na wezyki podcisnienia (bynajmniej identycznie wygladaja, gumowe oplecione "szmata") w cenie 6zl za 1metr o srednicy bodajze 3,2 (czy 3,4).

czy uzycie takich jest gorszym rozwiazaniem od tych co polecacie tu???

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

"u mnie we wiosce mechanik ma takie weze co sa stosowane oryginalnie na wezyki podcisnienia (bynajmniej identycznie wygladaja, gumowe oplecione "szmata")"

 

Też takie założyłem u siebie. 3 miesiące i po wężykach. Te przy turbo tak stwardniały, że aż popękały. Jechałem sobie obwodnicą trójmiasta, wciskam gaz, a tu wolnossący diesel.

Do tego jeszcze mają za małą średnice i musiałem zrywać ten oplot żeby można było założyć je na zaworek turbo. Mój silnik to M57.

Teraz kupiłem takie:

 

http://allegro.pl/przewod-wezyki-podcisnienia-silikonowe-saab-3-5x2-i1570660348.html

 

Jedyne jakie znalazłem o rozmiarze identycznym z oryginałem.

Zobaczę jak przyjdą do mnie i zdam relacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalne z tego co wiem maja srednice 3,2 i wlasnie takowa maja te co zakupilem i nie mialem zadnego problemu z ich wcisnieciem.

ile wytrzymaja nie wiem... pojezdze- zobacze.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zmiany średnicy i długości przewodów między zaworkami a turbiną czy EGR to mam wątpliwości. W obu przypadkach zostanie zwiększona objętość układu i w związku z tym opóźnienie reakcji Turbiny czy EGR. Zaworki są celowo w takich "dziwnych" miejscach, jak najbliżej urządzeń którymi sterują.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja akurat nie zmienialem srednicy (chyba, ze sie myle mowiac, ze oryginal to 3,2) i tak samo dlugosc zachowalem taka sama jak byla.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.