Skocz do zawartości

maciek1987

Zarejestrowani
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW seria3 2,0D e46 m47 2001r.

Osiągnięcia maciek1987

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam klocki ATE na przodzie i zrobiłem na nich 25tys. Mam do nich jedno zastrzeżenie - czasami mi lekko piszczą. Jeżeli chodzi o czujnik ABS'u to przerabiałem to ostatnio i czujnik firmy ATE się jak najbardziej sprawdza.
  2. dokładnie jak kolega napisał , nie hamuj na zakręcie bo wtedy jak jest ślisko to na bank ci bemka zrobi oberka i siedzisz w najlepszym przypadku na poboczu w zaspie. Przynajmniej ja tak miałęm:) Hamować na zakrętach możesz tylko silnikiem A i jeszcze jedno jak droga jest nie odśnieżona i są zaspy to nie wiem jak inni ale ja jak nie wyłącze ASC to nie ma jazdy bo zaraz się zakopię i samochodu nie idzie rozbujać. Największym mankamentem w zimą jest to że bmw jest niskie, przynajmniej moje i często ryje po zamarzniętym śniegu:(
  3. wydaje mi się że podgrzewacz masz sprawny, błąd Ci wywaliło dlatego że napięcie na podgrzewaczu było poniżej 12V. Jeżeli samochód Ci się dobrze nagrzewa to na pewno podgrzewacz działa. Myślę że możesz mieć już trochę stary akumulator i przy rozruchu silnika spadło napięcie co spowodowało wyplucie błędu podgrzewacza. Błąd jest sporadyczny i wystąpił przy obrotach silnika 376/min. Naładuj dobrze akumulator, skasuj błąd i spróbuj zapalić silnik. Obstawiam że wtedy błędu nie będzie
  4. Mam identyczny problem, raz już wszystko się samo naprawiło a obecnie problem wrócił. Koledzy czy u was rozwiązaniem była wymiana jeża? Czy to napewnojeż, może po prostu coś nie łączy? gdzie szukać przyczyny
  5. po dwóch godzinach walki z czujnikiem abs'u zrezygnowałęm......... Porażka czujnik jak siedział tak siedzi. Żeby się do niego dostac rzeczywiście wystarczy zdjąc koło i odkręcic jedną śrubke na imbus 5 ale już samo wyjęcie graniczy z cudem. czujnik jest plastikowy i siedzi mocno w obrdzewiałym metalu, młotkiem nie ma jak, zresztą co da stukanie w plastik. Podważanie śrubokrętem i psikanie wd 40 kończy się ukruszaniem czujnika. Nie ma możliwości wybicia czujnika od dołu.
  6. śrube odkręciłem ale czujnik wyjśc nie chce. jest plastikowy i się ukrusza.../ pryskam wd40 i próbuje dalej. Co jak się urwie? wiercenie? czy się wykruszy
  7. Nie wiem jak trzeba jeździć żeby przy takim przebiegu nie była przetarta kierownica. U mnie przy 250tys są już ślady zużycia kierownicy widoczne nawet na zdjęciach. Podejrzewam że niedługo kupi ją jakis handlarz i znajdzie się na alledrogo z przebiegiem tylko 150tys a w opisie będzie idealna, piękna, nie zjeżdżona itp
  8. To nie ogarniam po co nam te 136koni w dowodzie jak na drodze jest problem ze 105konnym silnikiem w passacie. Ciekaw jestem jakie osiągi ma taki passat 0-100km/h. Ja swoich katów nie wycinałem, turbinę najbardziej czuć przy 1800obr i przy 2300obr, pomiędzy mam lekko jakby słabiej.
  9. Koledzy odgrzebie temat żeby nie zakładać następnego. Mam ten sam problem, świecą mi się te trzy kontrolki, INPA wywaliła błąd nr 65 prawy tylni czujnik absu. Moje pytania do was: 1. Czy czujnik da się wyjąć bez kanału?? 2. Jak on się tam trzyma, przekręca się go czy tylko wyciąga? 3. Czy nie wyważone koło mogło mieć wpływ na jego uszkodzenie ewentualne niepoprawne wskazania? 4. Jak można sprawdzić miernikiem czy używany (inny) czujnik jest sprawny? 5. Czy można jeździć z wyjętym czujnikiem, tzn wyjmę czujnik i będe chciał na szrocie kupić taki sam. 6. Czy karcher napewno nie uszkodzi w żaden sposób czujnik? Dzisiaj wieczorem zamierzam zabrać się za niego, z góry dzięki za szybką odpowiedź.
  10. Koledzy problem rozwiązany. Przyczyna tkwiłą w utlenionym kablu w wentylatorze, koszt naprawy to 10zł gościowi za zlutowanie no i trochę czasu na wyjęcie wentylatora. PS: Jeździłęm około roku czasu z popsutym wentylatorem, temp wachała się 85-110 stopni. Przez ten czas tylko raz mi się zagrzał do 117 stopni i wtedy wskazówka się wychyliła dopiero od pionu i wtedy zacząłęł szukać, wcześniej myślałem że tak ma być, obecnie temp 87-91stopni
  11. Koledzy odgrzebie temat. Jak ostatnio jechałęm w gorący dzień, wrzuciłem sobie na kompie test 7. No i niestety miałem nosa. w korkach pod warszawą temp zaczęła mi rosnąć. Wskazówka od pionu dopiero się odchyliła po osiągnięciu temp 116 stopni celsjusza. temp spadała jak jechałem, a rosła jak stałem w korkach. Jak osiągnęła to 116 to włączyłem gorące powietrze żeby ostudzić trochę silnik, pomogło. Normalnie w trasie mam 86-90 stopni niezależnie jakbym butował a wkorkach się grzeje. Żaluzje otwierają się przy 107 stopniach, nie wiem co z wentylatorem. Moje pytanie jak sprawdzić wentylator???
  12. moje e46 jest z 28.02.2011 mam osłonę metalową taką jak na zdjęciu. Miałem tą małą osłonkę plastikową ale niestety zgubiłem w czasie pierwszej zimy jaką przeżyła moja bemka w Polsce. BMW strasznie niskie, w koleinach ciągle szorowałem przodem po śniegu i wyrwało
  13. maciek1987

    pytanie o antene...

    ja też mam w kształcie płetwy antenę, i mam równiez dodatkowy mały "spojler" z tyłu, taka mała dodatkowa listwa na klapie bagażnika. Jestem przekonany że to jest orginalne wyposażenie BMW.
  14. Co do zapisu 033024 to się pomyliłeś bo na pełnym baku wskazuje 240330 pierwsze trzy cyfry to pojemność lewego baku z jednym miejscem po przecinku a drugie trzy analogicznie pojemność prawego. Do pełna wchodzi dużo więcej. Ja raz zatankowałem 67litrów, samochód na stacje wjechał więc jeszcze było. Warto zwrócić uwagę na kształtowanie paliwa w lewym i prawym zbiorniku wraz z jego zużywaniem a mianowicie zaobserwowałem pewną prawidłowość: 1. Tankując do pełna najpierw napełnia się prawy bak do oporu a dopiero potem lewy 2. Samochód najpierw pobiera paliwo z lewego baku a dopiero potem z prawego np wskazanie testu 6: 000223 oznacza 0 litrów w lewym baku a 22,3litry w prawym baku wniosek: Tylnia prawa sprężyna szybciej się zużywa, samochód z tyłu po prawej bardziej siedzi niż po lewej stronie. Nawet jak jest zatankowany do pełna z prawej strony siedzi delikatnie niżej ze względu na to że z tej strony jest po prostu więcej paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.