Skocz do zawartości

E60 drgania na kierownicy przy hamowaniu


Prezioso

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadając e60 i chcąc je utrzymać w dobrym stanie, bardzo szybko podwoisz kwotę zakupu, także wyliczanie ze szkoda na tarcze 1/5 wartości auta, No cóż, nikt nie kazał kupować najtańszego gruza w Polsce za 10k, opony jak rozumiem zeetex lub imperial po 100zl, bo to stare auto? Było stać na konia to i stać Cię na bicz, chyba ze beema w kredo byle sąsiedzi zazdrościli a potem płacz ze drogo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Posiadając e60 i chcąc je utrzymać w dobrym stanie, bardzo szybko podwoisz kwotę zakupu, także wyliczanie ze szkoda na tarcze 1/5 wartości auta, No cóż, nikt nie kazał kupować najtańszego gruza w Polsce za 10k, opony jak rozumiem zeetex lub imperial po 100zl, bo to stare auto? Było stać na konia to i stać Cię na bicz, chyba ze beema w kredo byle sąsiedzi zazdrościli a potem płacz ze drogo

 

Micheliny kupuj po 600 pln przeciez kupiles za 20 tysiecy konia i musisz w ciagu 2 lat kolejne 20 tysiecy w tego gruza wlozyc, a potem sprzedasz go za uwaga "18-20 tysiecy pln" i zdasz sobie sprawe ze jestes biznesmanem roku.

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Domino92: i co z tego? To są koszty eksploatacji samochodu, na samochodzie się NIE ZARABIA tylko traci. Taka kolej rzeczy. Im tańsze auto tym proporcjonalnie koszty eksploatacji większe chyba, że na felgi nawiniesz węże ogrodowe, a do baku naplujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domino92: i co z tego? To są koszty eksploatacji samochodu, na samochodzie się NIE ZARABIA tylko traci. Taka kolej rzeczy. Im tańsze auto tym proporcjonalnie koszty eksploatacji większe chyba, że na felgi nawiniesz węże ogrodowe, a do baku naplujesz.

 

Felgi z moich dwoch aut z oponami kosztowaly 11 000 pln. Tylko, ze kola przy sprzedazy mozesz zdjac i zalozyc seryjne bmw 17 cali.Ale jak napchasz w 15 letniego gruza czesci OE po 2000 pln czy wiecej, potem nikt ci nie odda nawet centa, gdzie jakbys kupil tarcze nowe ale za 800 to by tak samo te 3-5 lat wytrzymaly, a o kolejna zmiane martwilby sie juz nowy posiadacz , no chyba, ze nie chcesz notowac progresu i cale zycie jezdzic e60 co ma menu w i-drive jakby system bootowal sie z dyskietki to okey pchaj czesci OE po x pln wtedy masz pewniaka ze pojezdzisz tym ale w portfel bedziesz dmuchal.

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ok, było tak od razu, że januszowanie masz włączone. W życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby wymieniając jakieś części w aucie /wtryskiwacze, zawieszenie, pokrywę z odmą/ kalkulować na ile kiedyś skorzysta z tego nowy właściciel i ile na tym "stracę." :duh: Rozumiem, że Twoja dewiza jest taka, jak coś wymieniam to tak żeby przy sprzedaży było tak zużyte, żeby nowy właściciel musiał kupić sobie nowe albo sprzedać odpicowaną "minę". LUZ, to też metoda na życie. :mrgreen: /zrozumiem jeszcze opony i felgi ale reszta.../

BTW: za 2000zl nie masz nawet co szukać opon do x-a na fabrycznych felgach, a micheliny po 600 to bym brał z pocałowaniem...jak by pasowały na felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zakladaj nowa chlodniczke egr zamiast zamiennik za 550, to OE za 1600, pompe vacum zamiast zamiennik za 600 to OE za 1800 pln, a jak ci padnie kolo pasowe zamiast Corteco kupuj OE BMW za 1200 pln.


Jestes madry do momentu jak ci nie przyjdzie bulic za czesci OE BMw wtedy bys zmienil gadke.


Bys czlowieku wartosc E60 przplacil 3 razy. Na czesciach OE. Jeden wtryskiwacz ponad 1000 pln.

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To zakladaj nowa chlodniczke egr zamiast zamiennik za 550, to OE za 1600, pompe vacum zamiast zamiennik za 600 to OE za 1800 pln, a jak ci padnie kolo pasowe zamiast Corteco kupuj OE BMW za 1200 pln.


Jestes madry do momentu jak ci nie przyjdzie bulic za czesci OE BMw wtedy bys zmienil gadke.


Bys czlowieku wartosc E60 przplacil 3 razy. Na czesciach OE. Jeden wtryskiwacz ponad 1000 pln.

 

Za wtryskiwacze płaciłem jeszcze po 720zł/szt w ASO, za pokrywe/odme 1750zł, a za paliwo przez 6 lat już prawie tyle co za auto w dniu zakupu... chyba się pochlastam. :norty:


Ty podajesz przykłady części, które praktycznie są tymi z ASO tylko bez logo BMW.

Edytowane przez BaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To zakladaj nowa chlodniczke egr zamiast zamiennik za 550, to OE za 1600, pompe vacum zamiast zamiennik za 600 to OE za 1800 pln, a jak ci padnie kolo pasowe zamiast Corteco kupuj OE BMW za 1200 pln.


Jestes madry do momentu jak ci nie przyjdzie bulic za czesci OE BMw wtedy bys zmienil gadke.


Bys czlowieku wartosc E60 przplacil 3 razy. Na czesciach OE. Jeden wtryskiwacz ponad 1000 pln.

 

Spokojnie, zawsze można kupić OE żeby poszpanować na forum, a później zdjąc do sprzedaży, jak z Twoimi kołami za 11 tysi

 

Felgi z moich dwoch aut z oponami kosztowaly 11 000 pln. Tylko, ze kola przy sprzedazy mozesz zdjac i zalozyc seryjne bmw 17 cali

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie... nie ma co gadać o kasie.

każdy podchodzi do auta jak chce.

ja osobiście też nie pacham się w OE jak nie muszę.

ale są pewne komponenty, o które trudno w dobrym zamienniku.

do 535 np nie ma odmy - tylko ori.


co do tarcz... no zaczynam się wahać, jak cena tak dalej będzie szła w górę to chyba ATE wleci, chociaż nie jest super tanie.

500 to jednak sporo na dwóch tarczach.


z drugiej jednak strony to bicie jest dość popularne w BMW i często "zamienniki" nie radziły sobie a problem ustępował po wymianie na ori tarcze...

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zakladaj nowa chlodniczke egr zamiast zamiennik za 550, to OE za 1600, pompe vacum zamiast zamiennik za 600 to OE za 1800 pln, a jak ci padnie kolo pasowe zamiast Corteco kupuj OE BMW za 1200 pln.


Jestes madry do momentu jak ci nie przyjdzie bulic za czesci OE BMw wtedy bys zmienil gadke.


Bys czlowieku wartosc E60 przplacil 3 razy. Na czesciach OE. Jeden wtryskiwacz ponad 1000 pln.

 

Spokojnie, zawsze można kupić OE żeby poszpanować na forum, a później zdjąc do sprzedaży, jak z Twoimi kołami za 11 tysi

 

Felgi z moich dwoch aut z oponami kosztowaly 11 000 pln. Tylko, ze kola przy sprzedazy mozesz zdjac i zalozyc seryjne bmw 17 cali

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

A co ty myslales, ze jak nie dorzucisz za 19 cali kola co kosztowaly prawie 5000 pln, a drugie 6500 pln to dam ci je w gratisie, bos ty biedny Polaczek, co chce wszystko jak najtaniej ? hehehe nie ma , ze boli albo bulisz i masz kozak look twojego auta albo jezdzij na padakach OE BMW 15 letnich felach. A auto bedzie wygladac jak wygladac. Niestety nie zabulisz to nie masz :))))))))

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... nie ma co gadać o kasie.

każdy podchodzi do auta jak chce.

ja osobiście też nie pacham się w OE jak nie muszę.

ale są pewne komponenty, o które trudno w dobrym zamienniku.

do 535 np nie ma odmy - tylko ori.


co do tarcz... no zaczynam się wahać, jak cena tak dalej będzie szła w górę to chyba ATE wleci, chociaż nie jest super tanie.

500 to jednak sporo na dwóch tarczach.


z drugiej jednak strony to bicie jest dość popularne w BMW i często "zamienniki" nie radziły sobie a problem ustępował po wymianie na ori tarcze...

 

500 za 2 tarcze ? To chlopie jak za darmo jest jak OE tarcza za 750 masz 1 sztuke. Zamawiaj nawet sie nie zastanawiaj.

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Za wtryskiwacze płaciłem jeszcze po 720zł/szt w ASO, za pokrywe/odme 1750zł, a za paliwo przez 6 lat już prawie tyle co za auto w dniu zakupu... chyba się pochlastam. :norty:


Ty podajesz przykłady części, które praktycznie są tymi z ASO tylko bez logo BMW.

 

https://czescidobmw.pl/produkt-oe-11657794572--11657794572


Po co mordko regenerowac turbosprezarke kupuj nowa BMW OE - pikus dla Ciebie.


Podaje czesci OE BMW te co byly montowane w fabryce powyzej masz duza turbine do 535d E60 nowa, do tego dochodzi jeszcze male turbo


https://czescidobmw.pl/produkt-oe-11657794571--11657794571


13 000 pln same turbosprezarki nie masz pojecia jakie koszta sa na serwisie na czesciach OE BMW bys chlopie auto 2-3 razy przeplacil o ile w ogole cie stac na takie czesci gotowka.

b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A głupszych przykładów już nie mogłeś podać? Przecież wiadomo, że turbinę się regeneruje. Po co wymieniać w silniku, panewki, pierścienie, rozrząd, ślizgi, a nawet całą głowicę za ułamek ceny jak można cały silnik od razu kupić nowy.


BTW: poprzedni właściciel w moim aucie wymienił oba katalizatory na nowe w ASO, ile kosztują możesz sobie sprawdzić.

Edytowane przez BaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie... nie ma co gadać o kasie.

każdy podchodzi do auta jak chce.

ja osobiście też nie pacham się w OE jak nie muszę.

ale są pewne komponenty, o które trudno w dobrym zamienniku.

do 535 np nie ma odmy - tylko ori.


co do tarcz... no zaczynam się wahać, jak cena tak dalej będzie szła w górę to chyba ATE wleci, chociaż nie jest super tanie.

500 to jednak sporo na dwóch tarczach.


z drugiej jednak strony to bicie jest dość popularne w BMW i często "zamienniki" nie radziły sobie a problem ustępował po wymianie na ori tarcze...

 

500 za 2 tarcze ? To chlopie jak za darmo jest jak OE tarcza za 750 masz 1 sztuke. Zamawiaj nawet sie nie zastanawiaj.

 

500zł to różnica między ATE a OEM.

ate coś koło 640 szt a oem już 819 szt

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jezdzisz spokojnie to nie pchał bym sie w OEM. Ja mam po poprzedniku OEM, nie bije nic ale jezdzę spokojnie i jak przyjdzie czas na wymianę tarcz na pewno będzie to zamiennik. Znam osobiście gościa który w 535d jezdzi na tarczach i klockach boscha i nic mu nie bije, a wszyscy wiemy ze boscha to nawet nikt nie bierze pod uwagę przy oem,textarze,ate czy nawet zimmermanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie... nie ma co gadać o kasie.

każdy podchodzi do auta jak chce.

ja osobiście też nie pacham się w OE jak nie muszę.

ale są pewne komponenty, o które trudno w dobrym zamienniku.

do 535 np nie ma odmy - tylko ori.


co do tarcz... no zaczynam się wahać, jak cena tak dalej będzie szła w górę to chyba ATE wleci, chociaż nie jest super tanie.

500 to jednak sporo na dwóch tarczach.


z drugiej jednak strony to bicie jest dość popularne w BMW i często "zamienniki" nie radziły sobie a problem ustępował po wymianie na ori tarcze...

ja do 535d/550i tarcz innych niż OE nie polecam

swoją drogą OE z 535d dają radę

Jack_Strong-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadziłem mastersporty, komplet na przód (tarcze+klocki) to 306,44zł.

Zrobiłem 613km i jak na razie wszystko gra, kierownica nie drga przy hamowaniu, przynajmniej od 140 - nie jechałem jeszcze szybciej.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że temat zszedł na zły tor. U mnie pomogło trochę czyszczenie tarcz i piast, dziwne bo przed i po pomiary wiele się nie zmieniły. Zmienie jeszcze klocki i zobaczę, szkoda wywalać tarcze bo są prawie nowe, tylko ktoś założył je bez jakiejkolwiek wiedzy. Zastanawia mnie tylko co ma końcówka klocka do bicia, ale zobaczymy. PS chwalenie się kupowaniem części OEM, gdzie w danym miejscu bez problemu pracuje zamiennik dobrej jakości to dla mnie zwykła ignorancja i nie mówię tu o tarczach oem bo to jestem w stanie zrozumieć.
E36 M54b25 - Drift&Fun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki powodują bicie tylko wtedy jak sa zużyte prawie do końca. Kolejna rzeczą jest krzywa tarcza, a potem mamy skrzywiona piastę po uderzeniach w kola przy kolizjach.


Jesli wszystko ogarnięte warto pozagladac na wahacze tuleje wahaczy łączniki stabilizatorów, a nawet zerknalbym na całą maglownice, czy coś nie jest luzne w maglownicy.


Co do tarczy to zakup oe tarcz to głupi pomysł. Części oe bme sa strasznie drogie.


700-800 od jednej tarczy to chyba lekka przesada.


Komplet tarcz za 850 pln zimmerman Sport powinien wystarczyc na 5 lat. Myślę, ze to świetne tarcze.


Jak ktoś ma jakieś 520d 320d 520i 320i 525d 325d 525i 325i to moim zdaniem nawet taki zestawy nie sa konieczne. Wystarcza normalne tarcze za 500 pln komplet na przód i powinny służyć dobrze minimum 3 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zmieniłem zdanie co do tarcz. Kupię ate. 600pln szt.

Dodatkowo wymiana łączników stabilizatora bo jeden podejrzany.

Powinno pomóc.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.