Skocz do zawartości

DarkSideofBmw

Zarejestrowani
  • Postów

    217
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i

Osiągnięcia DarkSideofBmw

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Tak sa przypadki w m57 ze pękniętego kolo pasowe wydaje taki dzwiek. Żeby sprawdzić kolo pasowe nie trzeba rozbierać silnika to samo żeby sprawdzić napięcie łańcucha w tych silnikach. W mojej rodzinie jest kilka bmw, a nie tylko jedna plus masa moich znajomych ma bmw i mam z tymi autami na codzien styczność. Ja nie pisalem o calym rozrządzie tylko o łańcuchu rozrządu co jest na 2 dużych zębatkach w m57 i jednej malej. Można reka sprawdzić czy lancuch ma luzy jak ma to nie jest dobrze.
  2. U mnie ten dzwiek sie wyłącza cos po 3 minutach od zamknięciach drzwi. I ledwo co go słychać jak maska zamknięta. Może masz wszystko ok tylko zregenerowali nastawnik ale powstawiali jakie chińskie kondensatory nowe i buczą na maxa. Tak byc nie powinno. Cos nie tak zrobili chyba.
  3. Nastawnik ma wydawać dźwięk ale nie az taki głośny to ma byc o polowe minimum ciszej. Ale też patrz jak to słychać po zamknięciu maski. Bo troche nas może mylic przyłożenie mikrofonu do samego nastawnika. Dźwięk nastawnika zawsze jest. Wystarczy ze nawet drzwi otworzysz albo zamkniesz i ten dzwiek do powrót po chwili znika.
  4. Nie róbmy off topa. Niech tu sobie zadają pytania osoby co szukają porady co kupić. To nie jest miejsce na prywatne nieścisłości. Dzieki i miłego wieczoru.
  5. M5 E39 ? Chlopie po co mi to stare padlo. To ma 20 lat auto ja muzeum nie zakladam. Interesuje mnie tylko i wylacznie 2010 rok 550i v8 bmw e60 367 koni stan igla. Bylo V4 Bylo V6 to teraz pora na V8. :8)
  6. Masz 2200 zadane hpa, a pompuje ci 1900 hpa. Masz leak boostu - niedoladowanie. Turbo ewidentne jest przez cos blokowane albo uszkodzone. Mechanik wedlug mnie cos przywalil w ciula z ta regeneracja kto wie czy on w ogole oddal na regeneracje do jakiejs profesjonalnej firmy czy sam tego nie rozebral u znajomego jakiegos na szybko nie zmienili 1 czesci na krzyz przemyli i dali z powrotem do samochodu. Rzeczywiste powinno dochodzic do 2600 hpa i zadane, a tutaj ledwo do 1900 hpa wstaje turbo - masz strate cos 20% mocy samochodu przez to. Jest opcja , ze dpf blokuje zabity spaliny i auto jest przytkane zmulone i po kasacji dpf nagle cala moc wroci. DPF i Turbina do ogarniecia. Zacznij od dpf.
  7. Ja mam N55 calkiem inny silnik. Tego tez mu nie polece, bo bedzie musial wziac kredyt by to auto utrzymac. Ale frajda z jazdy jest. Jakby ktos szukal to moj egzemplarz na sprzedaz za 50 k pln :8) 3.0 306 koni n55 2009 218 000 przebieg. Po serwisie olejowo filtrowym. Wszystko dogladane na biezaco. Jak cos moge podeslac fotki i filmik jak to sie zbiera. Interesowalaby mnie tez zamiana za E60 550i 367 koni LCI 2010 rok. Igła.
  8. Szukaj diesla z niskim przebiegiem 177 koni wersje 2009-2010 rok. Z jakims lepszym wyposazeniem.
  9. Sorki pomylka teraz sprawdzilem u ojca w 535d rura do filtra jest gruba czarna a pod nia idzie kolejna do silnika i na niej jest przeplywomierz. 535d 2008 LCI. 3.0d silnik. 286 koni.
  10. Wszystko fajnie tylko ja nie rozumiem twoich pytan, bo piszesz tak jakbys juz kupil N53 2.0 natomiast nadal piszesz o dieslach. To kupiles juz czy nie kupiles? Bo jak kupiles to nawet nie ma sensu juz gadac o dieslach skoro jest juz po ptakach.
  11. Zagazuj n53. Czekam. Bedziesz pierwszym w Polsce , ktoremu sie to udalo.
  12. Odkręć korek zerknij na łańcuch czy dasz radę go sprawdzić reka czy ma jakikolwiek luz.
  13. Blok aluminiowy czyli śmietnik. Ma byc żeliwny.
  14. Wszystkiego. Seria N = "nie kupuj". Nie zagazujesz tego, wtryskow nie zregenerujesz, rozrzad z tylu silnika zmiana 5000 pln i wiecej. Masa innych smaczków ale jak masz gruby portfel to juz będziesz mial w co inwestować :mrgreen: pozdro
  15. Ta rura idzie powietrze do filtra powietrza. To ile zaciagnie powietrza filtr powietrza ma wpływ na ustalenie dawki paliwowo powietrznej przez sonde. Pytanie brzmi czy dziura ucieka powietrze i jak duzo powietrza. Tez przed filtrem powietrza jest podpięty przepływomierz i ciekawe jak on sie zachowuje na dziurawym przewodzie dolotu powietrza do filtra. Lepiej to wymienic. Jest brak mocy zacznij od zmiany tego jak cos da super, a jak nic będziemy szli dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.