Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To wcale nie bzdura z tym dołem tak samo myslalem pojeździłe chwile bez klapek i zobaczyłem różnice Ty tez do tego dojdziesz i gwarantuje że wymienisz kolektor na nowy

Powiem ci tylko jedno-sprawdż auto na hamowni a się zdziwisz jakie te straty są.

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie chodzi tu o moc ale o wkręcanie się auta przy niskich obrotach jak jedziesz na autostradzie czy ogólnie jesteś w trasie to tych różnic nie ma ale jazda po mieście to już całkiem inna sprawa i tego nie da się oszukać mulasty dół i nic więcej .Najlepiej wyciągnąć klapki pojeździć i zdecydować czy wydać 1500 zł czy nie Oczywiście decyzja należy do was bo kolektor nie jest tani ale warty tej ceny żeby cieszyć się całkowicie z jazdy
Opublikowano
a jak w takim razie dzialaja te silniki,ktore nie posiadaja tych klapek w oryginale.Czy one tez maja slabszy dol?

No i to jest dobre pytanie.A tak poza tym to większość z was nie rozumie, że tu nie chodzi o jakieś marne 1500 zł za kolektor, bo dla przykładu tyle samo kosztuje komplet dobrych tarcz i klocków, a na to się nie żałuje grosza.Chodzi tu o sytuację jaka zaistnieje gdy te klapki się posypią.A w tym przypadku koszty są już pięciocyfrowe.I nie mówcie mi, że tym co dbają o oleje ,egr, filtry i kupę innych pierdół, klapki się nie urywają, bo z doświadczenia wiem, że z tym to akurat nie znasz dnia ani godziny.No chyba że wszyscy jeździcie autami co mają przebieg max 20000 km.

Opublikowano
To wcale nie bzdura z tym dołem tak samo myslalem pojeździłe chwile bez klapek i zobaczyłem różnice Ty tez do tego dojdziesz i gwarantuje że wymienisz kolektor na nowy

Powiem ci tylko jedno-sprawdż auto na hamowni a się zdziwisz jakie te straty są.

 

Witam, jeśli masz dane z hamowni przed i po chętnie porównamy... jeśli nie to tylko sugestie...

Sam ostatnio /w lutym chyba/ usuwałem klapki, w miejsce ich zaślepki z UK, nie zauważyłem żadnej różnicy in minus, nawet myślę że żwawsza jest teraz, ale to może kwestia czyszczenia dolotu i AGR. Wydaje się że sprawę dość fachowo wyjaśnia ROGER-NYSA

 

viewtopic.php?f=69&t=124167&start=30

 

polecam przeczytać

pzdr.

Opublikowano
w kwietniu zmienialem kolektor w ASO- na czesc zainstalowana u nich jest 2 lata gwarancji; jesli w tym czasie urwa sie klapki i rozwala silnik ASO zaplaci za naprawe...
pozdrawiam Konrad
Opublikowano
...mam propozycję :cool2: ...jeśli ktoś będzie miał w zamiarze wywalać klapki....albo spróbować jaki będzie efekt...to zapraszam na hamownię (Kraków) chętnie sprawdzę (gratis!!! :D ) jak to w rzeczywistości wygląda...zrobimy precyzyjne pomiary przed i po :lol:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

byle mechanik zrobi ci to w 2h, sam zrobisz to w 4h jak wydrukujesz instrukcje z forum. potrzebne są klucze zwyczajne, torxy, imbusowe, komplet uszczelek do kolektora koszt ok 150zł i 6 śrub z nakrętkami. wyłamujesz klapki z prowadnicami i wkrecasz śruby. ja osobiscie nie widzę żadnej róznicy z klapkami czy bez. koszt za robocizne w warszawskim warsztacie nie powinien byc wiekszy niz 200zł.

najważniejsze, żeby mechanik wszystko poskrecał tak jak trzeba i dobrze podłożył uszczelki.

Opublikowano

Jak dobrze mniemam i czytam to się nazywa poprawianie fabryki :)

Chyba bym się nie odważył usuwania elementów z konstrukcji patrząc na możliwe/ewentualne długofalowe skutki uboczne takiego zabiegu.

Na chwilę obecną może i jest OK ale jeździł ktoś z tym(bez klapek) 2-3 lata lub zrobił 100tkm ?? Jest opcja taka że niech się martwi później ten któremu to sprzedacie....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
widzisz... to gra o sumie zerowej... nie jeździł nikt może bez klapek 200 tyś km, ale jeździł ktoś 180 tyś km z klapkami i remontował silnik :mrgreen:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Być albo nie być ... oto jest pytanie ;)

Ale nie mam diesla więc się nie będę wypowiadał na ten temat.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przymierzam się do wymiany klapek, jednak w ich miejsce chciałbym umieścić coś takiego

http://www.swirlflaps.co.uk/images/photo-swirlflap-large-lg.jpg, kosztuje to 72 funty... trochę przesada :)

Czy znajdę gdzieś coś tańszego? Czy może jakoś inaczej zatkać te otwory? :)

Opublikowano
jesteście pewni że macie otwory na 55mm?

 

ja w 320d mam 22mm, myślałem więc ze 33mm są do x30d

 

sorki

W sumie to dobre pytanie.Mam gdzieś w warsztacie stare klapki to sprawdzę rozmiar.Ale jak sobie przypominam, to rzeczywiście na 55mm to one na pewno nie wyglądają.

Opublikowano

jak juz pisalem w innym poscie moja Bawarka stracila wczoraj swoje klapki... bede je teraz trzymal w reklamowce.) klapki jak to stwierdzil pan z PMW mialy niewiele zycia przed soba.....Co do wrazen to niezauwazylem znaczacej roznicy jesli chodzi o moc... silnik pracuje nieco spokojniej, mam wrazenie ze gdy jest zimny nie drży tak ja do tej pory... Wiec z pewnoscia polecam ten zabieg..

yo

Opublikowano

hmm tak jak pisalaem wyzej ja mam 525d z 2005 roku

co do srednicy to wieczorem ci moge napisac .... mam je w reklamowce w domu...a co do problemu hmmm no to sam zdecydujesz...podobno nawet modyfikowane po 50 tys potrafia sie urwac..oczywiscie niema zadnej regoly... mozesz jezdzic 300 tys i nic sie niestanie...wydaje mi sie ze chodzi tu bardziej o spokojna glowe niz o sam fakt problemu urywajacych sie klapek...

yo

Opublikowano

bardzo bym prosił a w miedzy czasie przemyślę temat czy je ruszać :P

takie znalazłem

http://cgi.ebay.ie/BMW-Swirl-Flap-replacements-22mm-/250672054757?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

http://cgi.ebay.ie/BMW-Swirl-Flap-replacements-33mm-/260640671212?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM

 

i nie wiem które

i jeszcze niby są jakieś 30mm i coś tu w temacie przewinęło się 55mm i teraz to już mieszanke mam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.