Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zdejmij ten moment ... przy 640 juz zaczyna slizgac sprzeglo, w tym modelu a Ty masz dokoszone 680 nm :duh: , chyba ze wzmacniales sprzeglo... Naprawde to juz jest kox jak na ten model ... Lepiej zrobic to plasko ale spokojniej . Pamietaj ze przy 18-20 stopniach ta moc i tak zejdzie do 270-280 koni z uwagi na intercooler . Edytowane przez mmcv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo proszę o opinię na temat mojego wykresu , moc w samochodzie używam praktycznie do wyprzedzania na dwukierunkowych drogach. Z ruszania z piskiem z pod świateł już dawno wyrosłem.

Proszę o opinie znawców tematu.

W opisie jest błąd to nie jest 535 xd lecz 530xd

 

https://picasaweb.google.com/100225609273014617987/2012_12_10#5820447967648964338

skoro używasz auta głównie do wyprzedzania powinni bardziej płasko rozłożyć moment ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro do nich zadzwonię. Ciekawe co powiedzą.

To jest pierwszy program który wgrali (standartowy) ale przyrosty były zaskakujące i postanowili wgrać słabszy (279KM i 640NM) jednocześnie mówiąc że zawszę mogę sobie wgrać ten mocniejszy.Oczywiście po przejechaniu pary tysi. pomyślałem a co mi tam niech moc będzie ze mną, no i skusiłem się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chodzi mi o moją decyzję czy nie przesadziłem ale biorąc po uwagę mój styl jazdy.

Dodaję linka do wcześniejszego wykresu:

https://picasaweb.google.com/100225609273014617987/2012_12_11#5820461481170861266

Edytowane przez bugta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przypominam że kąt wtrysku jest opóźniany przy próbie wypalania ....

 

Przy próbie...... :duh: :mad2: znowu się źle wyraziłeś ? :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest tu ktoś, kto jeździ na jakimś zmodowanym sprzęgle w M57N2 231KM lub 235KM? mógłby opisać co ma dokładnie (czy jakiś sachs performance, czy spiek, czy jakaś inna okładzina jeszcze) i jak mu się na tym jeździ? seria starcza do 640Nm jak rozumiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przypominam że kąt wtrysku jest opóźniany przy próbie wypalania ....

 

Przy próbie...... :duh: :mad2: znowu się źle wyraziłeś ? :mrgreen:

podyskutujemy na bmw-sport .... :norty:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te forum to gorsze...

 

pisz też tutaj...Rogera wpisy znam od ~3 lat, jako laika nauczyły mnie bardzo dużo (nie zuaważyłem "chwalenia/mądrzenia/innego lansu..."), z przyjemnością poczytam/y kolejne rzeczy...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem za :cool2: Jest forum, jest temat i nie widzę potrzeby dyskusji na innym - pytania padają tutaj, a nie na bmw-sport, więc śmiało :wink:

A jeśli chcecie sobie Panowie poplotkować poza "uszami" zainteresowanych, to PW Wam zostaje. Ja osobiście i pewnie nie tylko ja dowiem się w czym leżą problemy i jakie mogą być konsekwencje takiego, czy innego softu, zaślepiania EGR, itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bardzo chętnie podyskutowal bym na tym forum kolego ...tylko ze to była ironia , ponieważ pan rogerek który jest moderatorkiem na bmw-sport wyrzucił mnie z forum dlatego ze nie miał racji , w kwestii o której nie ma pojęcia...To po pierwsze a po drugie razila go moja działalność ... Na razie więcej nie będę sie rozpisywały na temat rogerka ...najlepsze zostawię na forum bmw-sport...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC w takim razie proponuje przenieść przepychanki na PW, lub bmw-sport, a tutaj zostawić konkrety, które laikom i zainteresowanym pozwolą zrozumieć pewne zjawiska wynikające z wcześniejszych posunięć :wink: :cool2:

Przepychanki merytoryczne poparte konkretami mile widziane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obaj jesteście Specjalistami,

obaj się nie lubicie,

 

kultura Rogera jest chyba większa, nie zauważyłem sarkazmu pod kątem osób tylko pod kątem wiedzy/zagadnienia...

 

nie znam/nie mam czasu na inne fora a że omnibusem nie jestem (potrafię jednak myśleć technicznie) to wpisy Specjalistów/Branżystów :cool2: są dla mnie/zaintersowanych bardzo cenne :cool2:

 

jak możesz merytorycznie zająć stanowisko odnośnie stwierdzeń Rogera, który nie bazuje na stwierdzeniach: „…tak uważa większość…” tylko daje konkretne przykłady (prosząc zwrotnie o kontr argumenty) to super, jak nie masz konkretów to wpisy typu „rogerek/moderatorek” zostaw sobie na PW…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale konkrety już padły ...kontrargument nie ...chyba ze zaczepke do slowa " próba wypalenia " nazywasz kontrargumentem ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...znaczy powiem tak: sobie samemu dowaliłbym jeszcze grubiej, fun musi być, a sprzęgło rzecz nabyta :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: samochod w sumie tez rzecz nabyta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...eee, powrót do tematu, trzeba wykresa wrzucić...N47 delikatnie dłubnięte :wink:

 

 

 

 

http://img402.imageshack.us/img402/8863/bmw520d177km163km.jpg

 

no właśnie widze ze w porównaniu do mojego programu, to ten jest delikatny...caly czas sie zastanawiam, czy moj nie jest zbyt mocny?Zostawiłbys taki, czy mam podjechać zeby mi go lekko zmodyfikowali w dół?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia co Ci powiedzieć, z jednej strony może hamownia pokazuje więcej, z drugiej w serii pokazała bardzo mało i w ogóle jakiś "okrągły" ten wykres, jak nie z tego silnika, ale to raczej sposób rysowania kresek na tej hamowni...bez danych/parametrów pracy silnika, nic Ci nie doradzę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.