Skocz do zawartości

monsunn

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia monsunn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no właśnie widze ze w porównaniu do mojego programu, to ten jest delikatny...caly czas sie zastanawiam, czy moj nie jest zbyt mocny?Zostawiłbys taki, czy mam podjechać zeby mi go lekko zmodyfikowali w dół?
  2. oprocz wirusa wszystko pozostalo bez zmian, DPF, EGR. A auto naprawde jedzie az milo. Ponawiam moje pytanie do panów znajacych temat: czy na podstawie wykresu mozna wyciagnac jakies wnioski? nie katuje samochodu, jezdze w miare rozsadnie wiec czy ta modyfikacja nie wplynie negatywanie na samochod (i jego zywotnosc)? dzieki za info
  3. trudno mi powiedziec czemu tak malo bylo w serii, 2 tyg temu bylem na przegladzie w BMW i powiedzieli ze wszytsko jest ok, dzis tez przed programem nie wyszlo nic niepokojacego czy tez nieprawidlowego. myslisz ze pomimo to cos moze byc nie tak i taka mod szybko odbije mi sie czkawka :?: :cry:
  4. a uwazasz ze to za duzo jak na ten silnik?
  5. seria taka slaba bo auto sprowadzilem z Belgii, a tam podobno ze wzgledu na podatek obnizaja seryjnie moc samochodu (do 150PS mniejsze podatki sie placi - podobno) A slinik wg tunera bardzo zdrowy, teraz mam nalatane niecale 90tys km A.
  6. Witam, dzis zawirusowalem moj pojazd 320D 2006 163PS. Wykres w zalączniku. Co sadzicie o tym modzie na podstawie wykresu? :lol: dzieki za opiniehttp://img845.imageshack.us/img845/6318/bmw163psdw.jpg dzieki za opinie
  7. chociaz wlasciwie jak sobie przypominam to czujnik wyminilem na uzywany i w sumie nie do konca mial identyczny numer jak moj stary, czy wiec mozliwe ze ten zalozony czujnik nie wspolgra z silnikiem?jest mozliwosc sprawdzenia czy czujnik dziala prawidlowo? czy mozliwe ten czujnik powoduje te 3 problemy czy jedynie jak juz to moze byc odpowiedzialny za spadek mocy!!A w takim razie co z drganiami i z automatyczna skrzynia? pozdriawim i czekam na komentarze
  8. Owszem komputer pokazal czujnik polozenia walka rozrzadu i nawet wyminilem ten czujnik i blad sie znowu pojawia. Wg mechanika ktory podlaczal komputer nie jest to czujnik polozenia walka rozrzadu, ale cos mechanicznego co powoduje, ze komputer pokazuje wlasnie taki blad. Dokladnie jednak nie okeslil co to takiego.
  9. Witam wszystkich, mam nastepujace problemy z moja 325i E46 2001 rok. Co jakis czas jak stoje np na swiatlach odczuwam drgania calego samochodu, ktore to przenoszone sa od silnika. Dodam gazu i one znikaja, chociaz nie zawsze. Sytuacja taka rowniez pojawia sie gdy np przytrzymam samochod na dluzsza chwile np na 3000 obr. Po chwili drzy caly samochod. Czy ktos spotkal sie z czyms takim, z czego moze to wynikac? i 2 problem. Samochod po rozgrzaniu i ponownym uruchomieniu traci moc. Wrazenie jest takie jakby moment obrotowy przesunal sie na 4 500obr, bo dopiero od takich obrotow czuc ze w ogole cos przyspiesza. Spadek mocy wystepuje wtedy, jesli przy rozgrzanym silniku auto nie odpali na dotyk, tylko bede musial go przytrzymac dluzej na rozruszniku. Czy ktos sie z czyms takim spotkal i mialby dla mnie wskazowki co z tym fantem zrobic? Czy zna ktos jakiegos dobrego mechanika od BMW z Wroclawia i okolic? No i jeszcze jedno pytanie. Moje BMW na autostradzie przy wlaczonym trybie manualnym na 5 biegu osiaga zaledwie 190km/h. Wskaznik zuzycia paliwa pokazuje wtedy okolo 16l. Auto nie chce bardziej przyspieszyc na tym 5 biegu, mam wrazenie jakby byl blokowany wiekszy doplyw paliwa. Dopiero po kick downie przyspiesza do licznikowych 228km/h ale wtedy obrotomierz na 4 biegu jest na czerwonym polu. Na piaty bieg jednak nie przerzuci. Czy ktos widzial lub slyszal o podbnym zjawisku w steptronicu? Dzieki wielkie za wszystkie uwagi i wszelka pomoc. Pozdrawiam
  10. Witam wszystkich, mam nastepujace problemy z moja 325i E46 2001 rok. Co jakis czas jak stoje np na swiatlach odczuwam drgania calego samochodu, ktore to przenoszone sa od silnika. Dodam gazu i one znikaja, chociaz nie zawsze. Sytuacja taka rowniez pojawia sie gdy np przytrzymam samochod na dluzsza chwile np na 3000 obr. Po chwili drzy caly samochod. Czy ktos spotkal sie z czyms takim, z czego moze to wynikac? i 2 problem. Samochod po rozgrzaniu i ponownym uruchomieniu traci moc. Wrazenie jest takie jakby moment obrotowy przesunal sie na 4 500obr, bo dopiero od takich obrotow czuc ze w ogole cos przyspiesza. Spadek mocy wystepuje wtedy, jesli przy rozgrzanym silniku auto nie odpali na dotyk, tylko bede musial go przytrzymac dluzej na rozruszniku. Czy ktos sie z czyms takim spotkal i mialby dla mnie wskazowki co z tym fantem zrobic? Czy zna ktos jakiegos dobrego mechanika od BMW z Wroclawia i okolic? No i jeszcze jedno pytanie. Moje BMW na autostradzie przy wlaczonym trybie manualnym na 5 biegu osiaga zaledwie 190km/h. Wskaznik zuzycia paliwa pokazuje wtedy okolo 16l. Auto nie chce bardziej przyspieszyc na tym 5 biegu, mam wrazenie jakby byl blokowany wiekszy doplyw paliwa. Dopiero po kick downie przyspiesza do licznikowych 228km/h ale wtedy obrotomierz na 4 biegu jest na czerwonym polu. Na piaty bieg jednak nie przerzuci. Czy ktos widzial lub slyszal o podbnym zjawisku w steptronicu? Dzieki wielkie za wszystkie uwagi i wszelka pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.