Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Noszę się z zamiarem kupna bmw e60 520 z 2006 lub 2007 roku. Proszę o opinie na temat tego samochodu. Czy 163 konny motor daje radę czy lepiej poszukać 177 kM? Jakie są wady tych modeli, na co trzeba zwrócić uwagę? Czy lepiej manual czy automat (chodzi mi o komfort podróżowania, wyprzedzanie itp.)? Obecnie posiadam e46 150 kM i autko daje radę, ale mam obawy czy 163 koniki poradzą sobie z większą masą. Wiem, że wielu z was powie, że lepszym wyborem będzie 3.0d ale niestety akcyza w tym przypadku zabija. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Opublikowano
Bardzo proszę o odpowiedzi na moje pytania. Muszę podjąć jakąś decyzję i miałem nadzieję, że mi pomożecie.
Opublikowano

Osobiście proponuję 530 D lub 535 D :-)) co użytkuję!

 

ale wracając do Twojego zapytania, proponuję poszukać 177km, bo 5 trochę waży, drugi powie że 163 km też da radę, ale różnica jest! Model oczywiście po FL!

 

Proponuję chociaż dobrze wyposażoną!

Opublikowano

Witam

ja mam 177 po lifcie i jestem bardzo zadowolony , już na jezdzie próbnej "cenka" mi opadła :) jestem do dziś mile zaskoczony

Wydaje mi się że 163 km też sobie radzi jezdziłem e90 z tymi osiągami w automacie i śmigało dobrze .

Ja mam w manualu bo taka była ;) ale i tak nie chciał bym automatu nigdy nie miałem ale wiem jakie są z taką skrzynią problemy i koszty naprawy . Dla mnie nie ma w tym nic fajnego wciskać tylko gaz i hamulec

Najlepiej zapytaj kolegę z forum "thestructor" mi on bardzo pomógł przy zakupie mojej e60 , posiada własnie wersję 163 km :)

Opublikowano
Jeżdżę E61 177 KM w automacie. Nie jest to demon prędkości, ale spokojnie można się przemieszczać. Poczytaj forum, jest kilka długich wątków odnośnie 530d lub więcej i 520d. Mnie nie było stać na wydanie dodatkowych 50k PLN na 530d a chciałem jak najmłodszy samochód. Trafiłem fajne wyposażenie i jestem bardzo zadowolony. Ale następny będzie prawdopodobnie minimum R6, tylko nie wiem jeszcze czy benzyna czy diesel. Będę się martwił za 3-4 lata :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Noszę się z zamiarem kupna bmw e60 520 z 2006 lub 2007 roku. Proszę o opinie na temat tego samochodu. Czy 163 konny motor daje radę czy lepiej poszukać 177 kM? Jakie są wady tych modeli, na co trzeba zwrócić uwagę? Czy lepiej manual czy automat (chodzi mi o komfort podróżowania, wyprzedzanie itp.)? Obecnie posiadam e46 150 kM i autko daje radę, ale mam obawy czy 163 koniki poradzą sobie z większą masą. Wiem, że wielu z was powie, że lepszym wyborem będzie 3.0d ale niestety akcyza w tym przypadku zabija. Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Między 163 a 177 różnica jest w sumie subtelna. Zresztą jak nie masz funduszy na model po lifcie to zawsze możesz zmienić program ze 163KM na 180KM np i będziesz miał to samo a zmieścisz się w kwocie modelu przed liftem. Jak dużo jeździsz po mieście, to oczywiście automat, bo ile można wajchować. ;)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
kolega eryk325e36 to chyba jakiś bot , pyta w dziale 5-tki , 1-ki i 3-ki o te same pytania , przy takim tempie będzie miał zaraz z 1000 napisanych postów i Forum zaśmiecone gratis.
Opublikowano
Siemka! Jak cos to mam do sprzedania ladna 530d,automat, 7.04r pierwsza rejestracja, mieszkam blisko Ciebie!!
Opublikowano
Jeżdżę E60 520d 163 KM automat i muszę przyznać, że jeśli masz kupować to stawiaj bardziej na 525d (braciszek ma takiego) - dużo lepsza kultura pracy silnika a spalanie niewiele większe. Jeśli chodzi o komfort to oczywiście automat. Odnośnie mocy to 163KM w zupełności starczy-nawet full zapakowany (duża rodzinka) przyspiesza super. Pozdrawiam
Opublikowano
Jeżdżę E60 520d 163 KM automat i muszę przyznać, że jeśli masz kupować to stawiaj bardziej na 525d (braciszek ma takiego) - dużo lepsza kultura pracy silnika a spalanie niewiele większe. Jeśli chodzi o komfort to oczywiście automat. Odnośnie mocy to 163KM w zupełności starczy-nawet full zapakowany (duża rodzinka) przyspiesza super. Pozdrawiam

 

525d ma co prawda 6 cylindrów i na pewno wyższą kulturę pracy, ale tylko 20 KM więcej i wyższą stawkę akcyzy - więc chyba lepiej 520d ze 177-konnym silnikiem.

 

Ja mam przyjemność jeżdżenia 520dT ze 177-konnym silnikiem i samochód pozwala na naprawdę miłą i bezstresową jazdę. Będę tu do znudzenia powtarzał, że przyspieszenie od 0 do 100 w 8,5 s, prędkość maksymalna ponad 220km/h, wysoki moment obrotowy, elastyczność (podkreślam słowo elastyczność ;)) na poziomie 530i i spalanie w trasie przy spokojnej jeździe 5,6 l na setkę w kombi klasy wyższej to naprawdę udany kompromis.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
ja mam 2.0 dieselka 163 i daje rade. testowalem wczesniej 2.5d w auto i duzej roznicy nie ma chyba ze sam sobie na sportowym pozmieniasz
Opublikowano
Mój ojciec zamierza się przesiąść z Mercedes W210 2.2 diesel o mocy 95km, który jest zółwiem na polskich drogach na BMW serii 5 modelowo E60 w roczniki 2005-2007 z silnikiem tylko i wyłącznie 2.0d ze wzgl. na felerną akcyzę. Przeglądając rynek niemiecki zobaczył że te roczniki mają duży przebieg (granice do 200k) no chyba że się trafi "laleczka". Czy przejmować się tym aż nadto? Kolejna rzecz która mnie zaciekawiła jest taka iż w modelach po FL są silniki 150 konne. Jak to chodzi przy tej ogromnej masie? Bardziej zwraca uwagę na 163 konne lub gdyby się udało 177 koni. Kolejne z pytań jak wygląda eksplatacja takiego pojazdu. Przypuśćmy że to 520d (163km). Jak wyglądają ceny wymiany oleju, filtrów wszelkiego rodzaju, tarcz, klocków, płynów, świec i akumulatora itd. itp. Będę wdzięczny za szczerą odpowiedź. Pozdrawiam użytkowników forum :).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Są takie auta i z przebiegami 50 tys km, więc nie wiem jak przeglądaliście te ogłoszenia, pewnie pod kątem ceny.

 

Przebieg czym niższy tym mniejsza szansa na problemy. Najlepiej żeby auto nie miało więcej jak 100-120 tys km, jeżeli ojciec nie robi 50 tys km rocznie.

 

150 konne 520d nie mają związku z FL albo rocznikiem. To są auta flotowe z obniżoną programowo mocą do 150KM ze względów podatkowych.

 

Cen sobie po prostu poszukaj w jakimś sklepie internetowym np Inter Cars itd.

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam

Ogladalem 520d z 2007r karoseria po lifcie ale silnik wg. VIN ma 163 km. Z zewnatrz wyglada jak ten stary silnik. Orientujecie sie czy w autach po lifcie byly montowane te stare silniki?

Opublikowano
Sluchaj kolego ja tez szukalem e60 i tylko byl wybor wedlug kategorii automata i 3.0d przedlif lub 2.0d polift. Po konfrontacjach i przemysleniach kupilem polift gdyz takie cos bedzie latwiej sprzedac nawet z 2.0d bo przedliftow jest duzo a bedzie jeszcze wiecej jak beda sprowadzac... Wypadlo wlasnie na 2.0d 163km automat, niby na taka mase auto jakos sie zbiera, nie ma co porownywac do 3.0d bo to inna bajka ale zobacz tez na spalanie, 3listrowka spali Ci powyzej 10l/cykl miejski i 8l/cyll trasa, 2.0d spali 7.5l/miasto i 6-6.5l trasa... Cos kosztem czegos ale przy dzisiejszych czasach cena paliw ma znaczenie a tym autem przy 163km tez sie rozpedzisz takze smialo polecam. 163km podobno lepszy od 177km (takie moje zdanie). Na silniki 2.5d nawet nie patrzylem, pelno na allegro i nie ma chetnych na to. Pozdrawiam i napizz co kupiles :)
Opublikowano
163km podobno lepszy od 177km (takie moje zdanie).

Jak możesz to rozwiń myśl ...

 

Na silniki 2.5d nawet nie patrzylem, pelno na allegro i nie ma chetnych na to. Pozdrawiam i napizz co kupiles :)

 

Tak dla ścisłości to nie ma w E60 czegoś takiego jak silnik 2.5d. Jest tylko oznaczenie 525d dla silnika 3.0d 177PS przedlift bądź 197PS polift

Opublikowano

Moja również jest po liftingu i ma silnik m47tu2 163KM. Produkcja marzec 2007

 

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

..pasja to moje życie..
Opublikowano
163km podobno lepszy od 177km (takie moje zdanie).

Jak możesz to rozwiń myśl ...

 

Na silniki 2.5d nawet nie patrzylem, pelno na allegro i nie ma chetnych na to. Pozdrawiam i napizz co kupiles :)

 

Tak dla ścisłości to nie ma w E60 czegoś takiego jak silnik 2.5d. Jest tylko oznaczenie 525d dla silnika 3.0d 177PS przedlift bądź 197PS polift

 

Oczywiście że jest 2.5d ja mam taki. Były przed liftem dopiero po lifcie zrezygnowano i zmieniono na 3000cm3

Opublikowano
163km podobno lepszy od 177km (takie moje zdanie).

Jak możesz to rozwiń myśl ...

 

Na silniki 2.5d nawet nie patrzylem, pelno na allegro i nie ma chetnych na to. Pozdrawiam i napizz co kupiles :)

 

Tak dla ścisłości to nie ma w E60 czegoś takiego jak silnik 2.5d. Jest tylko oznaczenie 525d dla silnika 3.0d 177PS przedlift bądź 197PS polift

 

Oczywiście że jest 2.5d ja mam taki. Były przed liftem dopiero po lifcie zrezygnowano i zmieniono na 3000cm3

Faktycznie przepraszam. :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Były, sam mam taką na sprzedaż. Auto po lifcie, silnik M47N2.
A to przypadkiem nie jest 177PS z redukcją mocy ?

 

Z redukcją mocy ze 177KM na 163KM były N47. M47N2 z redukcją mocy, na Belgię na przykład, miały 150KM. :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.