Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
- Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jaki interfejs zastosowałeś do Pasoft 1,40 demo? widzę sterownik od przejściówki USB-COM, będzie działać z interfejsem od starszej wersji 1.25 / 1.36 ?
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kameleon3000
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
VTC jeżeli xD

EWS

LCM

KLUCZ

EGS

DME dla M57

6x w zegarach

 

to jest więcej niż 10x... :norty:

 

jakie 6x w zegarach? Już nie wymyślajcie. Z EWS przespisuje od razu do klucza wiec jest ten sam najczęściej. DME i EGS nie za bardzo, można dyskutować. Pokaż mi zrzut ekranu z przebiegiem :)

Tomek

Autoelektronika,

Gorzów Wielkopolski

automotiv.com.pl

Opublikowano
VTC jeżeli xD

EWS

LCM

KLUCZ

EGS

DME dla M57

6x w zegarach

 

to jest więcej niż 10x... :norty:

 

jakie 6x w zegarach? Już nie wymyślajcie. Z EWS przespisuje od razu do klucza wiec jest ten sam najczęściej. DME i EGS nie za bardzo, można dyskutować. Pokaż mi zrzut ekranu z przebiegiem :)

 

Koledze pewnie chodziło o Serwis :) Zegar ma drugą funkcję odliczania do serwisu SIA... jednak nikt z kopiących liczniki, nie popełnia takiego błędu i wskazania serwisowe kasuje... co do reszty sterowników... przeprogramowanie w nich przebiegu jest dziecinnie proste... Kluczyk sam uaktualnia przebieg masz całkowitą racje i bez względu na to ile ich jest, wystarczy przepuścić je przez stacyjkę i wszystkie mają aktualny ten co w EWS lub CAS, jedyne utrudnienie to w nowych licznikach pamieć, którą trzeba wyrzucić i załadować nową, bądź przepuścić przez maszynkę do czyszczenia... pozostałe sterowniki typu VTG (tam też jest seria X i iX bardzo łatwo sprawdzić DIS'em) ABS+RDC odnotowuje w pamięci trwałej, kiedy któreś z kół miało za niskie ciśnienie i zapisuje przebieg zdarzenia... ale żeby je ładnie wyczyścić to dziecinada... a sami zmuszacie do tego ludzi, żeby to robili... samochód z przebiegiem powyżej 200k km dyskryminowany przez kupujących, Niemcy mówią "normalen Laufleistung" w Polsce nikt nie zadzwoni po taki samochód... to macie taki jak wam się podoba i w rzeczywistości dobijacie tymi samochodami do 500k i co jeżdżą nie? :) Dobre auta :)

Opublikowano
W EWS zawartość siedzi w procesorze, jakiejś "Motce", czy może w 8-nóżkowej szeregówce?

 

0D46J tu siedzi...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak sprawdzić przebieg w BMW 320d 136KM E46 z 1999r. Za pomocą oprogramowania CarSoft 6.1?? Proszę o dokładną instrukcje taką jak dla laika typu " kliknij start, później kliknij to..."
  • 9 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Bez problemu możona inpą a nawet carsoftem .Pasoft oczywiście też da radę.

W inpie trzeba wejść oczywiście w moduł świateł i dalej w pamięć zdaje się.

Z góry mówię że cudów nie ma się co spodziewać, każdy rozgarnięty który cofa licznik zmienia przebieg w zegarach i w module świateł.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wita. Muszę odkopać temat :D czy komuś udało sie odczytać przebieg z LCM? jeżeli tak to w jaki sposób?

Człeniu,poczytaj sobie wszystkie posty w tym temacie a nie zadajesz głupie pytania :duh:

Opublikowano

w LCM dla E39 ALSZ/LSZ dla E46 xxx dla E60 (ogólnie w module świateł)

 

wchodzisz w kodowanie i dajesz odczyt S-II

 

jedna z linijek wyświetla Ci 4 pierwsze cyfry przebiegu i jak masz przykładowo 354698 km to zobaczysz 3546...

 

tutaj masz dla LCM http://zapodaj.net/bfb64f3e8dc22.jpg.html

 

a tutaj np. dla zegarów czyli KOMBI

 

http://zapodaj.net/a5a00be286fbc.jpg.html

 

w carsofcie klikasz na special functions --> lcm reading --> read i już Ci się pokazuje...

  • 2 lata później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witajcie,

Wiem, że stary temat - ale czy licznik w module świateł jest w 100% od TEGO auta? czy można można go podmienić przy wymianie lamp? Bo wczoraj mechanior mi aktualizował wszystkie moduły w aucie, łącznie wyszło, że 28 do aktualizacji i, że nigdy nie były aktualizowane nawet przez ASO (niemcy) [2003 rocznik] O_O


Tak się składa, że wysłał mi raport z tej operacji i akurat była lista błędów, wszystkie błędy były przy obecnym kilometrażu ale... lampy (w obydwóch miałem przepalone ringi od jakiegoś czasu, dlatego miały błąd) pokazują nalot ponad 500 000!!!! I teraz się zastanawiam czy ktoś nieumiejętnie przekręcił licznik czy auto np. było bite, wymienili lampy na jakieś używki i przebieg w nich jest z innego auta?


Dodam, że przy dekodowaniu VINu też jakieś cyrki wychodzą - rzekomo powinien być materiał, a całe auto jest w skórze + silnik wszędzie wykrywa m54b22 a niby jest b25 (192 konie).... tej rozbieżności też nie rozumiem.



EDIT: Dobra, to jest podobno znany błąd... 524280 przebieg w roznych modułach - z czego on wynika, ktoś wie? :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przebieg jest zapisany w module LCM, nie w lampach. Wymiana lamp nie ma nic do rzeczy. Moduły były wadliwe, mógł być wymieniany. Czy VIN w module się zgadza? Jeżeli ktoś wymienił moduł i zmienił VIN, ale nie zmienił przebiegu to dziwne. Z drugiej strony przebieg w module jest najłatwiej zmienić, więc dziwne, żeby ktoś zrobił zegar, EWS i moduł zostawił, chociaż mógł być kręcony 15lat temu i ktoś nie wiedział.

Tapicerka mogła być zmieniona, mogło też być coś rzeźbione, te dekodery też są różne.

Silnik też mógł być zmieniony. Skąd wiesz, że masz 2.5? W dowodzie masz 520 czy 525? Silnik można zmienić, ale raczej w papierach nie da się zmienić modelu.


Odpowiedź ogólna to 17 LAT. Jak wszystko gra to bym nie drążył i nie szukał dziury, jakie to ma znaczenie, jeśli furka cieszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.