Skocz do zawartości

lukasz6263

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukasz6263

  • Urodziny 12.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E36 1.8tds manual
    E39 2.5tds manual

    Jest:
    E39 3.0d+GT2260v manual
  • Lokalizacja
    Jasło

Osiągnięcia lukasz6263

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mógłby ktoś opisać które te blaszki przestawić i jak? naciąłem się na org soczewki przed liftem ale niestety angliki, może jakaś fota?
  2. Mi z impy wywróżyło, że mam 655350km myślałem, że mam 500000 :]
  3. lukasz6263

    pompa progowa w 530 d

    Nie zmierzyłem niestety ale wystarczy przyłożyć podkładkę do sprężyny, znalazłem taka samą jak sprężyna. Podkładkę (zwykłą nie sprężystą) wkładamy do białego elementu (większej nie da rady założyć ponieważ w środku nie ma miejsca) następnie na podkładkę zakładamy sprężynę i na końcu brązowy element, należy zwrócić uwagę na wycięcia w środku białego elementu i brązowego. Następnie całość ostrożnie ścisnąłem w imadle i zabezpieczyłem srebrnym pierścieniem z którym było najwięcej problemów, musiałem go trochę podgiąć. Po teście jestem pozytywne zaskoczony, przy większych obrotach samochód nie ma dziury tylko płynnie przyśpiesza, i wszystko wytrzymało :D
  4. lukasz6263

    pompa progowa w 530 d

    Witam Po powrocie z pracy ponad 2200km swoim samochodem przy ciśnieniu 3,44 niby nic się nie działo, dzisiaj mając trochę czasu naprawiłem zaworek o którym mowa w temacie z innego forum (pod sprężynkę podłożyłem podkładkę i ciśnienie na wolnych 4.3 zobaczę teraz czy jest jakaś różnica. Pozdrawiam http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/WP_000497_zps82458f44.jpg Zdjęcie z innego forum
  5. Walka zakończona bez udziału fachowców, turbo pięknie dmucha :] udało mi się :mrgreen: , co się okazało, jak wspominałem na początku historii wszystko się zaczęło od czyszczenia egr i kolektora. Przy montażu kolektora musiałem za mocno dokręcić śruby i kolektor w paru miejscach się uszkodził, a skapnąłem się dopiero przy użyciu plaka :] Nowy kolektor+uszczelki i wszystko gra, muszę pomyśleć jeszcze nad nowa mapą przy tej turbince. Całe doładowanie wymienione nie potrzebnie ale satysfakcja jest. Pozdrawiam :]
  6. Mam pytanie, zamówiłem kpl uszczelek na kolektor i egr, czy smarowaliście przed założeniem kolektor i egr sylikonem czy tylko uszczelki ? Gdy czyściłem kolektor i egr wcześniej posmarowałem uszczelki sylikonem na temperaturę i wydaje mi się, że przez to mi łapie powietrze i samochód jest strasznie słaby, znacie może sposób na sprawdzenie szczelności kolektora? (M57)
  7. Jednak mam pecha :duh: wyciągnąłem turbo i z tego co zauważyłem koło turbiny stawia opór w jednym miejscu, pewnie się zaciera , o 7 rano się dowiem wszystkiego ponieważ jadę na sprawdzenie i regeneracje :norty: . Pozdrawiam Ps Odebrałem turbinę po 5h, kontakt z "fachowcami" beznadziejny podobno koło miało opór jak pisałem i turbina się zacierała, tyle z wielką łaską dowiedziałem się od sekretarki, do tego karta gwarancyjnej sprytnie opisana " w przypadku montażu turbiny poza firmą ... należy ją montować wg załączonych warunków montażu" których nie dostałem :] oby tylko turbina lepiej pracowała niż ta firma. Za niedługo montaż :P http://naforum.zapodaj.net/thumbs/98f75bd5e77e.jpg Ps2 Turbo dalej nie dmucha :[ Ps3 Auto dymi na czarno czyli coś z powietrzem Reasumując: Węże ic sprawdzone Ic nie zatkany przepuszcza Czujnik doładowania nowy 2 elektrozawory nowe Wężyki wymienione Cięgno przy turbinie pracuje poprawnie Turbina po regeneracji Kolektor czysty Egr czysty Jeśli ktoś ma jeszcze pomysł proszę o pomoc :roll:
  8. Nieszczelność załatwiona kolektor i IC, kolejna sprawa elektrozawory postanowiłem je sprawdzić co się okazało, oryginalny z samochodu był spalony w środku, 2 które kupiłem też nie sprawne (12v+powietrze w Vac i nie puszczają oba) powinny razem ze sobą współpracować, po odpięciu przepływki lepiej reaguje na gaz. Zostało: 1 elektrozawory 2 turbina- lecz po przejechaniu 1m do garażu wątpie że padła :] chyba że mam pecha :duh: Ok jak zrobię napiszę, dziękuję za podpowiedzi :D
  9. Czujnik doładowania wymieniony, 3 elektrozawory, co ciekawe teraz zauważyłem dziwny świst przy kolektorze i dym, tak jakby była nieszczelność, ma to coś wspólnego? daje sobie jeszcze 2 dni i szukam mechanika
  10. Zmieniłem elektrozawór i dalej to samo, cięgno po naciśnięciu gazu delikatnie się podciąga a na tym z passata pracuje lepiej dziś ma przyjść 3 zobaczymy co pokaże, dalej dymi na czarno, wywaliło błąd boost-pressure control, przepławka daje ok 500-600 mg, turbo bije słabo max 1.4 (moje turbo to gt2260). Co to może być: nieszczelność w układzie między turbiną a IC, zacinający się EGR, padająca turbina :mad2: silnik tak jak by się dusił
  11. lukasz6263

    pompa progowa w 530 d

    Witam Ja na wolnych mam (530d) 3.44 a przy 2.5tys obr schodzi na 3.10, to normalne?
  12. Ok dziękuje za odpowiedź wymienię jeszcze wszystkie rury dolotu do IC zobaczymy jutro jak przyjdą części. Pozdrawiam
  13. Witam Odgrzewam, mam problem z e39 3.0, 184km samochód ma założoną GT2260V i większy intercooler (na ori mapie) Samochodem bezproblemowo objechałem Anglię w obie strony, i radziła sobie super. Wjechałam do garażu w celu wymiany wszystkich filtrów oraz rozkręcania i wyczyszczenia kolektora i EGRu, wszystko poszło elegancko, zobaczyłem sporo nagaru na Mapsensorze, wyczyściłem benzyną przedmuchałem i zonk, odpalam samochód, turbina nie pompuje :[ Zamówiłem inny założyłem to samo (po zamówieniu znalazłem jak je sprawdzać i oba okazały się dobre) Wężyki szczelne, egr czyściutki,vacuum ok, turbina sprawdzona luzy itp. przepławka wydaję się być ok. Dziś zauważyłem, że strasznie grzeje się zawór sterowania turbiną co ciekawe, po odpaleniu samochodu cięgno gruszki idzie na dół lecz nie reaguje na dodawanie gazu, zmieniłem zawór na inny z passata 1.9tdi (tylko takie mam) na próbę i turbo reaguje, na początek cięgno opada i przy dodaniu gazu pracuje. Po jeździe próbnej samochód jest trochę zrywniejszy ale dymi na czarno jak MKS. Czy zawór sterownia turbiną ma coś do dymienia? zamówiłem 2 nowe zawory do bmw jutro może przyjdą i zobaczę. Niestety nie mogę zrobić dobrych pomiarów ponieważ nie mam nic do BMW a gscanem ftouchem nic nie zrobię jedynie diagunem x431 lecz też bez szału. Proszę o pomoc
  14. Dokładnie dzięki kabel do sterownika i zasilanie po stacyjce :], teraz się zastanawiam czy da się podłączyć po radio pioneera sterowanie z kierownicy?
  15. Witam Mam pytanie czy mając muli (kostki jak w instrukcji) do tempomatu wystarczy podpiąć kabel jak w instrukcji pod sterownik? Radio mam nie oryginalne potrzebuje tylko tempomat. Pacjent e39 1999r M57 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.