Skocz do zawartości

[324 td] koło dwumasowe


28FR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Bradzo proszę o radę w sprawie 324 TD. Objawy to stuki na wolnych obrotach gdzieś pomiędzy silnikiem a skrzynią i zajączkowanie. Mechanik powiedział, że koło dwumasowe jest do wymiany. Jakiej firmy zamiennik wybrać, coby pochodziło to jak najdłużej??

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mialem ten sam problem w 525 tds.Nowe kolo kosztuje ok.2200zl,wiec szukalem innej mozliwosci.Urzywki nie kupilem z tego wzgledu ze moze dobrze pochodzic miesiac i pozniej pasc,a z wymiana jest przeciez troche roboty :) .Znalazlem goscia ktory regeneruje takie kólka,nie tylko do betki,ale do róznych autek.Zregenerowal mi za 700zl,z gwarancja na rok,oczywiscie oddalem mu swoje.Jak bym nie oddal to kosztuje 1000zl.Jezdze juz drugi rok,jest cisza i spokój,chociaz na początku mialem mieszane uczucia co do trwalosci tego typu napraw.Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

witam

txc za namiary na goscia rozmawiałem z nim za dwumasówke do e36 2.5 tds chce tylko 500 zł mysle ze to bardzo atrakcyjna cena w porównaniu z cenami uzywek do 1000 zł [ kazdy wie jak jest z tymi uzywkami pochodzi rok albo miesiac]

------------------------------------------------------------------------------------

te stuki u was nie były słyszalne z przodu ?? i czy zwiekszały sie z obrotami sinika

POZDRAWIAM !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja zaryzykowałem i za 1000zł wymieniłem całe sprzęgło na używane. Przejechałem 10tys. km i jak na razie nie słychać tego koła dwumasowego. Początkowo myślałem, że może jakaś obudowa pod silnikiem się obluzowa. Niest diagnoza mechanika była dość niepokojąca i zapowiadała poważne wydatki.

Tak na marginesie to okazało się, że sprzęgło od 525d jest takie samo jak w 530d, ku mojemu zaskoczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jak bym nie oddal to kosztuje 1000zl.quote]

 

Dziwne bo jak dzwoniłem z kumplem do goscia który regeneruje koła i powiedział mu 600zł i swoje koło sobie zostawiam :8)

 

Ja to robiłem ponad dwa lata temu,wiec ceny może sie zmieniły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze rozwiązanie kół dwumasowych oparte były na sprężynach pomiędzy kątem obrotu obu mas. Można było je łatwo zakwalifikować do grupy małożywotnych elementów. W następstwie tego zaczęto produkować koła osadzane na gumie i ich żywotność jest większa. Pierwsze wypuszczane typy silników z nimi to M51 i bez obaw można je montować w M21.

Obecnie jest już nowy typ kół dwumasowych, ale jeszcze do końca nie wiem na jakiej zasadzie jest oparta i praca. Może z czasem czegoś się dowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.