Skocz do zawartości

ewk

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    sanok

Osiągnięcia ewk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przynajmniej u mnie w 524td tak to działa. Pozdrawiam.
  2. tak,tak - pojedynczy sygnał to temperatura na zewnątrz (+3 stopnie - możliwość oblodzenia) , - a potrójny sygnał oznajmia zbliżającą się pełną godzinę ( w celu np. włączenia i wysłuchania wiadomości w radiu).
  3. ewk

    Wymiana reflektora

    dzięki za pomoc.
  4. ewk

    Wymiana reflektora

    Dzięki za odpowiedzi! Dokładnie - chodzi o reflektor od długich od strony kierowcy. A mam jeszcze jedno pytanko czy gril od dołu jest przykręcony, czy może są tam jakieś zaczepy?
  5. ewk

    Wymiana reflektora

    Przeszukałem całe forum i nie widzę takiego tematu (chyba, że nie umie szukać). Mam pęknięte szkło w reflektorze przez co skorodował odbłyśnik, muszę wymienić cały reflektor - jak to zrobić żeby czegoś nie uszkodzić? :modlitwa:
  6. Też wyczyściłem i jest o niebo jaśniej - dzięki.
  7. Co do pierwszego problemu to zielone kółko sygnalizuje gotowość świec żarowych i jeżeli nie świeci to znaczy, że przynajmniej 1 jest spalona. Podejrzewam, że skoro przez 2 miesiące jeździłeś z uszkodzonymi świecami to mogło ich się spalić więcej. Proponuję sprawdzić i wymienić niesprawne świece - a jak już zaświeci zielona kontrolka to powinien odpalić. pozdro.
  8. ewk

    płyn

    Jak już będziesz zdejmował głowicę - to sprawdź jej szczelność, czy aby nie popękała? Przerabiałem to w swojej i musiałem wymienić głowicę.
  9. potwierdzam - wystarczy, że jedna jest spalona.
  10. Z tego co widać to tam nie ma hydrauliki. Biorę się za regulację. Dzięki za posty.
  11. Wymieniłem głowicę w moim 524td (stara była bardzo popękana), przy okazji wymieniłem uszczelkę pod głowicą i pasek rozrządu wraz z napinaczem. I tu moje pytanie - Czy reguluje się luzy zaworów w silniku diesla? Jeżeli tak to w jaki sposób to zrobić? Z góry dzięki za rady.
  12. Oj - wydaje mi się, że nie jest to takie proste jak kolega napisał. Istotnie w warsztacie dwóch mechaników wymontowywało stare tuleje przez około 30 min. (w końcu je rozwiercili). A problem zaczął się dopiero przy wciskaniu nowych tulei i to trwało sporo dłużej.....[/b]
  13. Niedwno wymieniłem komplet amorów przód i tył. Tylko, że oprócz amorów musisz jeszcze dokupić odboje i osłony. W sumie za robociznę wyszło 160zł (komplet 4 szt.). A jeszcze jeden drobiazg - amory na przód do e34 są różne (nawet w tym samym modelu montowano różne rodzaje amorów). Dlatego poleciłbym jakiś warsztat, który prowadzi sprzedaż amortyzatorów z montarzem.
  14. ewk

    Pękła głowica

    Wielkie dzięki Po sprawdzeniu na powyższej stronie wychodzi, że to ta sama głowica (przynajmniej ma ten sam numer katalogowy).
  15. ewk

    Pękła głowica

    Pękła głowica w silniku 2,4td. Mam prośbę - może ktoś wyjaśni mi różnicę pomiędzy głowicą z silnika 2,4td, a głowicą z silnika 2,4d (mam możliwość zakupu 2,4d w przyzwoitej cenie). Czy te głowice się różnią?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.