Skocz do zawartości

przeróbka anglika


bulaniun

Rekomendowane odpowiedzi

jeżdże e46 anglikiem i z mojej 13 letniej praktyki jako blacharz samochodowy uważam że to auto nie jest problemowe z przeróbką na kierownice po lewej stronie tak jak w polsce.. na pierwszy rzut oka pod maske po lewej stronie widać ze są już wszystkie otwory zrobione tylko wygląda to jakby od strony konsoli były zaslepione płatem blachy i albo tą blache trzeba oderwać albo przewiercić zaznaczone otwory... pedały, kolumna kierownicza , serwo hamulcowe, zostaje to samo przykrecamy je po drugiej stronie... teraz sterowanie szybami elektrycznymi jest w tunelu co bardzo nam ułatwia gdyż nie trzeba bedzie organizować przycisków czy całych rączek ze sterowaniem jak to trzeba robić w innych modelach aut (kiedys widziałem pasata b4 przerobionego anglika i pasażer mógł sterować swoją szybą i szybą kierowcy :duh: ) sterowanie lusterkiem przekładamy na drugą strone wraz z instalacją z drzwi a zaslepkę z rączki po lewej dajemy na prawą strone.. rzeczami które trzeba kupić to jest konsola z tunelem i nagrzewnica czyli te całe bebechy z pod konsoli ponieważ są wygięte w drugą strone, dywan, maglownica z węzami, mechanizm wycieraczek bo w angli wycieraczki zbierają w drugą strone, rurki hamulcowe ? byc może da sie je zamienić stronami, lampy przednie świecą odwrotnie jak w polsce , i najważniejsze elektryka. w niektórych autach wystarczy obrócić instalacje i jest ok, a w niektórych trzeba ciąć i przedłużać.. licznik zostaje ten sam chyba że nas drażnią mile

mimo że już 3 lata nie naprawiam samochodów to jestem przekonany ze takie e46 sam jestem w stanie przerobić :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

olo320i to brzmi bardzo optymistycznie, tym bardziej, ze samochód kupiłam za bardzo śmieszną cenę (dla zbędnych pytań po znajomości). Dowiedziałam się właśnie, ze w dosyć sprawdzonym miejscu wymienią wszystko za ok 5000-7000 zł z gratami włącznie.

Mam nadzieję, ze już niedługo bedę mogła cieszyć się z jazdy nowym cudownym samochodem.. :) :dance: [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tak ze jeżeli moja przygoda z anglią sie pewnego dnia zakończy a nadal bede miał moje e46 to zanim wróce przerobie je sobie w anglii i wróce już przerobionym a części kupie w polsce od znajomego z Mosiny on ma tam od wyboru do koloru..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest wkońcu z tą rejestracją? Co z tą homologacją? A może to jest jak na zasadzie przeróbki z VAN na osobówke? . Ja jestem po takim zabiegu i rzeczywiście był problem podczas rejestracji , pani w okienku krzykneła o zaświadczenie/kwitek/papierek że nie robiłem tego sam tylko zakład z uprawnieniami. Chodziło jej np o stacje kontroli pojazdów z której miałem w/w zaświadczenie (koszt 30zł) + ewentualna robocinza :mrgreen:

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie piszecie głupoty.

Nie macie pojęcia i piszecie takie bzdury że faja mięknie.

NIE WIESZ NIE JESTEŚ PEWNY NIE PISZ!!

Jakie wbijanie w dowód hahaha panowie bajki opowiadacie.

Przy przekładce odwiedza was rzeczoznawca który wydaje opinię że zrobiona jest fachowo z tym jedziecie na przegląd i jest ok.

Nagrzewnica jest identyczna serwo też lampy też są identyczne ich przeróbka to odkręcenie 3 śrubek od soczewki przekręcenie jej o 30 stopni i przykręcenie.

Do E-36 z części mechanicznych potrzebna jest tylko maglownica!!

Reszta pasuje jest taka sama.

Poza maglownicą potrzeba wnętrze czyli deska tunel środkowy dywan itd.

Z deski zostają tylko zegary schowek klimatronic board computer itd.

Potrzebujemy konsole tunel osłonki głośników przednich i dolne części deski.

Dodatkowo potrzebne są plastiki na podszybie i mechanizm wycieraczek oraz pedały i lusterka których nie da się dobrze ustawić z wersji UK.

I to koniec części. Potrzebne są też 3-4 kawałeczki blaszek ze ściany grodziowej do odwiercenia u dawcy czyli mocowanie pod mechanizm wycieraczek pod pedal gazu i sprzęgła i właściwie tyle.

Ściana grodziowa ANGLIA EUROPA jest taka sama. W aucie z UK zaznaczone i ponacinane są otwory w których miejscach ma być przekładnia kierownicza.

Pukamy młotkiem 2razy i juz mamy otwór.

BEEMKI TO NAJBARDZIEJ UNIWERSALNE I PODATNE NA PRZEKŁADKĘ AUTA JAKIE ZNAM.

NADWOZIA SĄ PRZYSTOSOWANE I MAJĄ HOMOLOGACJĘ NA OBYDWIE STRONY.

Auto po przekładce nie odbiega niczym od auta europejskiego.

Koszty to robocizna 2000zł części sedan 1500zl coupe 2000zl.

Te auta są uniwersalne zarówno otwór na kolumne kierowniczą jak i miejsce na stelaż deski są dokładnie zaznaczone.

Nie ma mowy o jakiś przesunięciach nawet o 1mm.

Bać należy się aut w których wycina się ściane grodziową wkleja nową wycina się przy tym szybę wyjmuje silnik w E-36 E-39 wszystko pasuje nic takiego się nie robi!! Nie mieliście panowie z tym do czynienia to nie wypisujcie głupot. W aucie trzeba wymienić maglownice serwo wędruje na drugą stronę nie widzę tu ingerencji w konstrukcję. To rzeczy eksploatacyjne które często wyjmuje się i wymienia bo się zużywają.

Trzeba też rozebrać deskę ale często deski są rozbierane w europejskich auta np do wymiany nagrzewnicy więc często europejskie auta są rozkłądane i składane w ten sam sposób co angielskie przy przekładce.

 

Tu zdjęcia E-39 Europejskiej wersji którą rozebrałem na części.

Auto ma przygotowane otwory na kierownice po prawo jak w angielskiej wersji.

Ściana grodziowa jest idealnie symetryczna.

 

Otwór od zewnątrz od strony silnika w środku leży blacha która go ukrywała była przyłapana w 4 miejscach lekkie puknięcie młotkiem i wpadła do środka:

 

http://img184.imageshack.us/img184/1653/e39zewntrzzn0.jpg

 

I od środka pod deską rozdzielczą zaciekawił mnie gumą zalepiony jakiś otwór jedno puknięcie młotkiem i....

 

http://img184.imageshack.us/img184/14/e39wewntrzqn2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie kolega nas wyprostował. Jeszcze jedno pytanko tylko , ile kosztują odwiedziny rzeczoznawcy?? Rozumiem że to jest ten sam co wycenia auta?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie kolego MAŁY że wkleiłeś te zdięcia i przy okazji potwierdziłeś to co napisałem wcześniej, ja swojej e46 nie rozebrałem do gnata ale po tym co zobaczyłem tak tylko rzucając okiem zobaczyłem już te blaszki które sie odkleja i są otwory, myslałem ze ta blacha co zakrywa otwory jest zgrzana a tu jaka niespodzianka to tylko sylikon i zaskoczyłeś mnie z tą nagrzewnicą myslałem że jest ugięta jakoś w jedna strone tak jak w innych modelach aut np vw..

hmm.. jednak mam jeszcze zmysł rozpoznawczy i dobrze oceniłem ze przeróbka BMW to nie jest katastrofa ani żaden ekstra wyczyn z ingerencją gumówki i migomata.. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z tego co mi wiadomo BMW ma homologację na obie strony co jest podstawą do ich późniejszej rejestracji.

Koszt rzeczoznawcy to 150zl zależy też od niego samego ale znajomy który zajmuje się przekładkami właśnie tyle płaci.

Rzeczoznawca przyjeżdża 1-2 razy podczas prac i na koniec robi fotki i wydaje opinie. Dzięki niej auto przechodzi przegląd. Potem udaje się do serwisu gdzie otrzymuje ową homologację,że auto fabrycznie było przygotowane na obie strony i ma podstawę do jego rejestracji która teraz w przypadku innych angielskich aut nie jest możliwa legalnie.

 

Proszę tak wygląda homologacja

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img525.imageshack.us/img525/2760/homologacjazw2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przy odsprzedarzy na pewno bedzie wiekszy problem bo stereotyp nie zniknie. Sam bym chyba nie kupil wyspiarza ze zrobiona przekladka :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem u znajomego w stacji kontroli i powiedzial ze nie ma problemow z rejestracja i dostaniem przegladu, ale tylko wtedy jesli sciana grodziowa nie byla wycieta - Freelander, Mercedes Sprinter przechodza bez problemu bo sa przystosowane.

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Homologację to wydaje minister właściwy ds. transportu, ewentualnie inny uprawniony organ państwa-członka UE, a nie PHU Tłokiński. To to jest tylko wydruk z ETK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To jest wyciąg ze świadectwa homologacji auta fabrycznego więc żaden polski minister nie musi dawać homologacji na lewą stronę bo auto ją już ma od zawsze do tego przystosowała go fabryka i dostał homologację a to jest tylko jej wydruk na podstawie numeru VIN.

 

Zaletą aut z UK jest w 90% serwisowa przeszłość i przebiegi dwa trzy razy mniejsze niż w DE co w przypadku aut 10letnich i więcej ma jak dla mnie olbrzymie znaczenie. Druga sprawa tam bardzo rzadko naprawia się poważniej uszkodzone auta co u niemców a właściwie turków jest teraz nagminne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swego czasu kupilem przerobionego opla astre II

 

Rozebrana byla konsola, bo caly czas walilo cieplo, pod konsola RZEŹBA totalna... poskelana nagrzewnica, kierownica i pedaly ledwo sie trzymaly.

Szczescie ze sie nie zabilem tym autem.

 

Za przerobke zaplacilem pozniej 4000 zl, bo musialem kupic czesci eu.

 

ale i tak byla lipa... Plastkiki nie dokonca spasowane, samochod opylilem, ale powiedzialem sobie ostatni raz anglik... chociaz z tego co widze w e46 sa przygotowane otwory, ja musialem cala sciane grodziowa wymieniac...

horror trwal prawie rok, zanim znalazlem wogole kogos kto mi to zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wyciąg ze świadectwa homologacji auta fabrycznego więc żaden polski minister nie musi dawać homologacji na lewą stronę bo auto ją już ma od zawsze do tego przystosowała go fabryka i dostał homologację a to jest tylko jej wydruk na podstawie numeru VIN.

 

Zaletą aut z UK jest w 90% serwisowa przeszłość i przebiegi dwa trzy razy mniejsze niż w DE co w przypadku aut 10letnich i więcej ma jak dla mnie olbrzymie znaczenie. Druga sprawa tam bardzo rzadko naprawia się poważniej uszkodzone auta co u niemców a właściwie turków jest teraz nagminne.

Sorry, ale to co wkleiłeś to jakiś świstek papieru. Wyciąg ze świadectwa homologacji powinien być sporządzony wg wzrozu określonego w załączniku do odpowiedniego rozporządzenia. Wygląda ten wzór tak:

Załącznik nr 14

 

WZORY WYCIĄGÓW ZE ŚWIADECTW HOMOLOGACJI TYPU POJAZDU (1)

 

 

CZĘŚĆ I

(Pieczęć firmowa lub nagłówek)

Maksymalny format: A4 (210 x 297 mm) lub złożone do tego formatu

WYCIĄG ZE ŚWIADECTWA HOMOLOGACJI

dla kompletnych/skompletowanych(1) pojazdów

Strona 1

Ja niżej podpisany,

..................................................................................................................................................

(nazwisko i imię)

zaświadczam, ze pojazd:

0.1. Marka: ................................................................................................................................

(nazwa handlowa producenta)

0.2. Typ: ....................................................................................................................................

Wariant(2): ................................................................................................................................

Wersja(2): ..................................................................................................................................

0.2.1. Nazwa handlowa: ..............................................................................................................

0.4. Kategoria pojazdu: ...............................................................................................................

0.5. Nazwa i adres producenta pojazdu podstawowego: .................................................................

Nazwa i adres producenta ostatniego etapu budowy pojazdu(3): ....................................................

0.6. Położenie tabliczek znamionowych: .......................................................................................

Numer identyfikacyjny pojazdu: ...................................................................................................

Położenie numeru identyfikacyjnego na pojeździe: ........................................................................

wyprodukowany na podstawie typu pojazdu opisanego w świadectwie homologacji(3)

Pojazd podstawowy: ...................................................................................................................

Producent: .................................................................................................................................

Numer świadectwa homologacji typu(3): ......................................................................................

Data: .........................................................................................................................................

Etap 2: Producent: .....................................................................................................................

Numer świadectwa homologacji typu: .........................................................................................

Data: .........................................................................................................................................

odpowiada pod każdym względem kompletnemu/skompletowanemu(3) typowi opisanemu w świadectwie homologacji typu nr: ................................ z dnia ................................................

Pojazd może być zarejestrowany na stałe bez dalszych czynności homologacyjnych i jest przewidziany do ruchu prawostronnego i/lub lewostronnego(3)(4) oraz jego prędkościomierz ma wskazania według metrycznego i/lub brytyjskiego(3)(5) układu jednostek miar.

.......................................................... .................................................

(miejscowość) (data)

.......................................................... .................................................

(podpis) (stanowisko)

Załączniki (tylko dla pojazdów zbudowanych w wielu etapach): wyciąg ze świadectwa homologacji dla każdego etapu.

_____________

(1) W celu zapobiegania fałszowaniu dokumentów producent lub importer wydaje je, drukując na papierze z zabezpieczeniem co najmniej w postaci kolorowej grafiki lub znaków wodnych, odpowiadających znakom identyfikującym producenta lub importera pojazdu.

(2) Wskazać kod literowo-cyfrowy zawierający nie więcej niż 25 znaków dla wariantu i 35 znaków dla wersji.

(3) Niepotrzebne usunąć.

(4) Wskazać, czy pojazd jest dostosowany do używania w ruchu prawo- albo lewostronnym lub zarówno w ruchu prawo- jak i lewostronnym.

(5) Wskazać, czy prędkościomierz pojazdu wskazuje prędkość według metrycznego lub brytyjskiego układu jednostek miar lub obydwu tych układów (nie dotyczy pojazdów kategorii O).

Strona 2

Dla kompletnych lub skompletowanych pojazdów kategorii M1

(Wartości i jednostki podane poniżej są wzięte z dokumentacji homologacyjnej. W razie badania zgodności produkcji z typem homologowanym należy je sprawdzać według metod podanych w odpowiednich przepisach obowiązujących w homologacji typu, uwzględniając tolerancje podane w tych przepisach)

1. Liczba osi: .................................. oraz kół: ..........................................

2. Osie napędzane: ..................................................................................

3. Rozstaw osi: ................................. mm

5. Rozstaw kół osi: 1 ................... mm, 2 ................... mm, 3 ................... mm itd.

6.1. Długość: ........................... mm

7.1. Szerokość: ....................... mm

8. Wysokość: .......................... mm

11. Zwis tylny: ....................... mm

12.1. Masa pojazdu gotowego do jazdy: ...................... kg

14.1. Maksymalna masa całkowita pojazdu: ...................... kg

14.2. Rozdział tej masy na poszczególne osie:

1 ...................... kg, 2 ...................... kg, 3 ...................... kg itd.

14.3. Maksymalna masa przypadająca na każdą z osi (wynikająca z jej nośności):

1 ...................... kg, 2 ...................... kg, 3 ...................... kg itd.

16. Maksymalne obciążenie dachu: ...................... kg

17. Maksymalna masa całkowita przyczepy:

z hamulcem: ................... kg; bez hamulca: ....................... kg

18. Maksymalna masa całkowita zespołu pojazdów: ...................... kg

19.1. Maksymalne obciążenie pionowe na urządzeniu sprzęgającym: ...................... kg

20. Producent silnika: ................................................................................................................

21. Kod fabryczny silnika: ............................................................

22. Zasada działania silnika: .....................................................................................................

22.1. Bezpośredni wtrysk paliwa: tak/nie(1)

23. Liczba i układ cylindrów: .........................................

24. Pojemność skokowa silnika: ......................................... cm3

25. Paliwo: ............................................................

26. Maksymalna moc netto silnika: ... kW przy prędkości obrotowej ... min-1

27. Sprzęgło (rodzaj): ...............................................................................................................

28. Skrzynia biegów (rodzaj): ..................................................................................................

29. Przełożenia na biegach: 1 ............, 2 ............., 3 ..........., 4 ............, 5 ..........., 6 ............

30. Przełożenie przekładni głównej: ........................................................................................

32. Opony i koła: oś 1: ............................, oś 2: .........................., oś 3: ..........................., (w przypadku opon kategorii prędkości Z przeznaczonych do pojazdów o maksymalnej prędkości większej niż 300 km/h należy podać zasadnicze cechy tych opon) .................................................................................

34. Układ kierowniczy, sposób wspomagania ........................................................................

35. Zwięzły opis układu hamulcowego ...................................................................................

37. Rodzaj nadwozia: ...............................................................................................................

38. Kolor pojazdu(2): ............................................................

41. Liczba i rozmieszczenie drzwi: .........................................................................................

42.1. Liczba i rozmieszczenie siedzeń: ...................................................................................

43.1. Znak homologacji urządzenia sprzęgającego, o ile jest zamocowane: ..........................

44. Prędkość maksymalna: ...................... km/h

45. Poziom hałasu

Według wymagań odpowiedniego przepisu dotyczącego homologacji WE lub EKG ONZ, ze wskazaniem ostatnich poprawek oraz - jeśli przepis ma kilka poziomów wymagań - rzeczywiście spełnianego poziomu: .................................................................................

na postoju: ... dB(A) przy prędkości obrotowej silnika .......................................... min-1;

podczas jazdy: ......................................... dB(A)

46.1. Toksyczność spalin(3):

Według wymagań odpowiedniego przepisu dotyczącego homologacji WE lub EKG ONZ ze wskazaniem ostatnich poprawek oraz - jeśli przepis ma kilka poziomów wymagań - rzeczywiście spełnianego poziomu: .................................................................................

1. typ badania: .....................................................................

CO: .......... CH: .......... NOx: ........... CH + NOx: ..........

Dymienie (skorygowany współczynnik absorpcji (m-1)): ...................... Cząstki stałe: .....................

2. typ badania (w razie potrzeby): .....................................................................................

CO: ........ NOx ......... NMCH: ............. TCH: .... CH4: .......... Cząstki stałe: ...

46.2. Emisja CO2/zużycie paliwa(3):

Numer przepisu podstawowego i najnowszych poprawek zastosowanych w trakcie homologacji: ........................................................................................

 

 

 

Emisja CO2

 

 

Zużycie paliwa

 

Warunki miejskie

 

 

........ g/km

 

 

....... l/100km/ m3/100km

 

Warunki pozamiejskie

 

 

........ g/km

 

 

....... l/100km/ m3/100km

 

Wartość uśredniona

 

 

........ g/km

 

 

....... l/100km/ m3/100km

 

47. Moc podatkowa lub numer(y) kodu(ów) krajowego(wych):

Belgia: ............................... Czechy: ................................... Dania: .................................

Niemcy: ............................. Estonia: .................................. Grecja: .................................

Hiszpania: ......................... Francja: .................................. Irlandia: ...............................

Włochy: ............................. Cypr: ....................................... Łotwa: ..................................

Litwa: ................................ Luksemburg: ........................... Węgry: ...................................

Malta: ................................ Niderlandy: ............................. Austria: ................................

Polska: ............................... Portugalia: ............................. Słowenia: ..............................

Słowacja: ........................... Finlandia: ............................... Szwecja: ...............................

Zjednoczone Królestwo: ......

50. Uwagi(4): ....................................................................................................................

51. Odstępstwa: ................................................................................................................

______________

(1) Niepotrzebne usunąć.

(2) Wskazać tylko jeden z następujących podstawowych kolorów: biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, fioletowy, niebieski, zielony, szary, brązowy lub czarny.

(3) Powtórzyć dla benzyny lub paliwa gazowego w przypadku pojazdu, który może być zasilany zarówno benzyną, jak i paliwem gazowym; pojazd uznaje się za zasilany wyłącznie paliwem gazowym, jeżeli benzyna używana jest wyłącznie do rozruchu silnika bądź w sytuacji awaryjnej, a pojemność zbiornika na benzynę nie przekracza 15 litrów.

(4) W pozycji nr 50 należy podać dane niezbędne do rejestracji pojazdu:

- rodzaj,

- podrodzaj,

- przeznaczenie (o ile dotyczy),

- rok produkcji,

- masa własna (w kg),

- dopuszczalna ładowność (w kg),

- największy dopuszczalny nacisk osi (w kN),

- dopuszczalna masa całkowita pojazdu (w kg),

- jeżeli pojazd jest wyposażony w urządzenie radarowe bliskiego zasięgu w paśmie 24 GHz zgodnie z decyzją 2005/50/WE, producent musi w tym miejscu wskazać: „pojazd wyposażony w urządzenie radarowe bliskiego zasięgu w paśmie 24 GHz”.

Ponadto w punkcie tym można umieszczać wszystkie inne informacje dodatkowe, uznane za istotne przez producenta pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba zadnego swiadectwa homologacji.... dzwonilem do wydzialu komunikacji i trzeba miec tylko zaswiadczenie z warsztatu, ze jest oni to zrobili i jest to zrobione poprawnie. Praktycznie kazdy warsztat zajmujacy sie naprawa aut moze take zaswiadczenie wystawic.

Musi miec w dzialalnosci jakis tam regon wpisany czy cos. W kazdym razie powiedziano mi ze ten numer ma praktycznie kazdy zaklad ktory naprawia auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam- jaka homologacja???

W razie wątpliwości stacja diagnostyczna powołuje tylko rzeczoznawcę (ale niekoniecznie!!!).

Nie rozumiem osób, którym się wydaje, że przekładka jest druciarstwem. Owszem- w przypadku samochodów, w których trzeba ciąć i spawać - zgoda- bo nie da się pospawać i zabezpieczyć jak w fabryce.

Z tego co wiem niemieckie samochody do przekładek się nieźle nadają.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To co wkleiłem to nie jest cała HOMOLOGACJA auta człowieku!!

To jest wyciąg z punktów wg których auto było zrobione.

Jak widać w wyciągu(wyciąg to kawałek) z homologacji był przystosowany fabrycznie na obie strony a potem złożony na wersję angielską tak jak jest napisane niżej w liscie wyposażenia ENGLAND VERSION .

W BMW NADWOZIE JEST ROBIONE NA OBIE STRONY TAK SAMO potem auto dostaje przystosowanie na jedną lub drugą stronę.

Kolega opisał ASTRE po przekładce przecież w takich autach to jest rzeźnia!! Wycina się ścianę grodziową szybe czasem wyjmuje silnik wszystkie przewody przedłuża lutuje skleja tragedia nic takiego nie ma w BMW.

A z tego co piszesz kupileś auto w którym na dodatek zamiast wymienić ścianę grodziową ktoś robił rzeźbę szok :evil:

Stąd potem są takie a nie inne opinie o autach po przekładce. A nikt nie widzi tego,że anglik ma polowe mniejszy przebieg i w 95% są to auta z pełną historią serwisową oryginalną a nie turecką jak w DE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.