Skocz do zawartości

mareskor

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    UK

Osiągnięcia mareskor

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, podpinam się, bo podobny problem ze sterowaniem. Jak jest gorąco (całą zimę spokój) przy zdjęciu nogi z gazu gaśnie wszystko, zapalaja się na czerwono: ładowanie, hamulce trakcja, nie działa prędkościomierz i obrotomierz i wyłącza się klima. Lampka ładowania gaśnie po pewnym czasie jazdy (większe obroty?). Lampki hamulca nadal się świecą i resetują się po ponownym uruchomieniu, ale też nie zawsze. Ostatnio puknąłem w zegary - zadziałało - może coś tylko nie kontaktuje? Boję się naciągaczy w aso. Aha - raz wyświetlił mi się kod 2.09. Może ktoś pomoże?
  2. zabrałem z warsztatu- na razie jeździ...
  3. grzechusk, u mnie w sumie jest podobnie, czasami właśnie wygląda jakby nie palił na wszystkie, albo miał za mało paliwa. Miałem też przypadek, że po zapaleniu po 2 -3 minutach pracy sam zgasł. Tu podejrzewam właśnie coś z paliwem. Obecnie mój mechanik po 3 dniach prób poddał się, bo pali cały czas, nawet gorący. Ale samochód stoi w garażu, bo jest zima, a ja nie chcę ryzykować przymusowego postoju. Totalny pat. Mechanik twierdzi, że na 90% to wina pompy. Mam zamiar sprawdzać: przekaźnik pompy (pewnie profilaktycznie wymienie) Ale co jeszcze? Pozdrawiam
  4. Dzięki za wszystkie sugestie, jesli chodzi o czujnik rozrządu, to nie rozumiem, dlaczego silnik pracuje idealnie (jak zapali).
  5. zawiozłem do mechanika na lawecie, bo nie zapalił, dzisiaj dzwonię: zapalił... Mechanik mowi, ze pewnie pompa, jak to sprawdzić?
  6. Wiem, były takie wątki, ale w żadnym na dobrą sprawę nie ma ani diagnozy, ani przyczyny. Silnik działa bez zarzutu, żadnych alarmów, 100kkm. Po nagrzaniu do temp. nominalnej nie chce zapalić zupełnie. Jak wystygnie - odpali po 2-3 próbach, przy 1 przeważnie załapie i zgaśnie. Na mój rozum - paliwo. Jutro jadę do mechanika i nie chcę dać się skroić... Diagnostykę bym zaczął od sprawdzenia iskry na gorącym silniku. I teraz - jest iskra- znaczy problem jest z paliwem - pompa paliwa? - jakiś czujnik (temp. silnika- zalewanie) - niedrożny przewód powrotu paliwa? - regulator ciśnienia paliwa? - odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma)? - nie ma iskry - jakie mogą byc przyczyny: - rozrusznik? - jakaś czujka? - cewki? Co sądzicie, czy te przyczyny możliwe, co jeszcze może mu dolegać i jak to posprawdzać. Bo jeśli na komputerze nic nie wyjdzie... Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi, może przydadzą się innym. MS
  7. Potwierdzam- jaka homologacja??? W razie wątpliwości stacja diagnostyczna powołuje tylko rzeczoznawcę (ale niekoniecznie!!!). Nie rozumiem osób, którym się wydaje, że przekładka jest druciarstwem. Owszem- w przypadku samochodów, w których trzeba ciąć i spawać - zgoda- bo nie da się pospawać i zabezpieczyć jak w fabryce. Z tego co wiem niemieckie samochody do przekładek się nieźle nadają. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.