Skocz do zawartości

Ranking awaryjnosci


czestek1

Rekomendowane odpowiedzi

Oj żeby inne firmy robiły tak słabe i niezaawansowane auta jak BMW, byłbym fanem wszystkich marek...a tak pozostaje Nam tylko miernota jaką produkuje BMW.

Może KrzysztofP kiedyś dorośniemy i zobaczymy inne piękno z perspektywy 120 cm wzrostu i 1600 ccm pojemności.

Pozdrawiam fanów marki BMW

 

Wiele firm robi samochody dużo gorsze jeżeli chodzi o zaawansowanie techniczne i jakość materiałów. Dobrze je sprzedają i zarabiają kupę kasy.

Dużo firm robi też dużo lepsze samochody. Pewnie o ten fakt chodzi. Jeszcze 15-20 lat temu MB-Audi-BMW było na samym szczycie techniki motoryzacyjnej. Teraz zwłaszcza BMW to niestety przeciętność. Zwykła masówka. Bardzo ładnie opakowana i bardzo droga... ale przeciętność.

MB trochę lepiej a Audi chyba na samej górze (niestety ich rozwiązania techniczne - serwis - też cieniutko).

Przykro stwierdzić ale faktycznie Japońce są o epokę wyżej.

Przy motocyklach jeszcze bardziej widać przepaść dzielącą Europę i USA od Japonii. Tu różnica jest kolosalna a właśnie te konstrukcje wymagają najwyższej techniki i staranności wykonania.

 

Ja nie jestem na nie, jeżeli chodzi o motorycację ale mam na codzień styczność z tą epoką wyżej od podszewki widzę auto z roczników 2006/2007/2008 i gdzie jest ta epoka wyżej? Gdzie jej szukać? Konkretnie jaki model jest epokę wyżej od przykładowego modelu BMW. Skąd te nagrody co roku za silnik, jak silniki są jak sam napisałeś EPOKĘ niżej ?! Co teraz w BMW jest przeciętnego? Ostatnio miałem okazję jechać E93 i tam nie ma mowy o słabych materiałach, złym prowadzeniu wszystko na najwyższym poziomie. To że marka zmienia niektóre rzeczy, taka filozofia wszystko się zmienia.

Chciałbym tylko usłyszeć dokładnie gdzie BMW jest tak nisko, bo może nawet nie wiem że nowa 3 jest gorsza od Accorda albo Avensisa do tego brak jej luksusu, silniki są do bani a jakość ma lepszą Daewoo Leganza.

BMW i wszystko jasne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro stwierdzić ale faktycznie Japońce są o epokę wyżej.

Przy motocyklach jeszcze bardziej widać przepaść dzielącą Europę i USA od Japonii. Tu różnica jest kolosalna a właśnie te konstrukcje wymagają najwyższej techniki i staranności wykonania.

Jeśli mówisz o bezawaryjności, to może troszkę przesadzasz. Ale jeśli ogólnie o konstruowaniu aut, to żeś kolego całkowicie popłynął teraz :D

Epoka wyżej? A w czym to niby? :D Chyba patrzysz na motoryzację japońską przez pryzmat Nissana GT-R, który faktycznie jest fantastycznym autem, ale ile jest takich GT-Rów? Zdarzyło się japończykom popełnić świetne auto, ale reszta nie odbiega wcale znacznie od europejskiej konkurencji. Na niektórych polach odbiega in plus, na innych in minus, ale skąd ta mowa o innych epokach? Grubo przesadziłeś. O prowadzeniu na poziomie BMW japońska konkurencja może pomarzyć, na to samo w odniesieniu do silników wskazują wyniki plebiscytu Silnik Roku, o czym pisał "przedmówca" :D

W ilu japońskich autach montowany jest aktywny tempomat z radarem? Albo system night vision? Tudzież system zapobiegający niekontrolowanej zmianie pasa ruchu? ;) Wiesz, jak powstają nowe silniki ///M? Kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Odnośnie super jakości samochodów japońskich. Ostatnio pozyczyłem bratu moją E91 i pojechał nią na zlot klubu Mazdy (pojechał BMW bo była daleko , a diesel mało pali).

Trafił na pasjonatów Mazdy i stwierdzili, że widać po materiałach użytych we wnętrzu klasę samochodu. Dopracowanie detali itp.

W porówaniu do np Mazdy 6. Byli również zaskoczeni, że samochód ma ponad 80tkm przejechane nie widać śladów zużycia.

 

Odnośnie awaryjności BMW. Jak będe miał 100tkm na liczniku zdam relacje co się zepsuło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Przy motocyklach jeszcze bardziej widać przepaść dzielącą Europę i USA od Japonii. Tu różnica jest kolosalna a właśnie te konstrukcje wymagają najwyższej techniki i staranności wykonania.

 

Nie zgadzam się. Japanerzy robią dobre motocykle, ale generalnie raczej w skali masowej, podobnie jak i samochody. Natomiast topowe i najbardziej pożądane marki motocykli to w zalezności od kategorii Ducati, KTM, H-D czy w końcu własnie BMW. Żadna z nich nie jest japońska.

 

pozdrowienia

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Przy motocyklach jeszcze bardziej widać przepaść dzielącą Europę i USA od Japonii. Tu różnica jest kolosalna a właśnie te konstrukcje wymagają najwyższej techniki i staranności wykonania.

 

Nie zgadzam się. Japanerzy robią dobre motocykle, ale generalnie raczej w skali masowej, podobnie jak i samochody. Natomiast topowe i najbardziej pożądane marki motocykli to w zalezności od kategorii Ducati, KTM, H-D czy w końcu własnie BMW. Żadna z nich nie jest japońska.

 

pozdrowienia

 

Nie chciałem do tego nawiązywać, bo myślałem że wyjdę na totalnego fanatycznego zapaleńca...ale dokładnie tak jak piszesz w MotoGP Ducati znacznie odstaje jedynie nadprzyrodzone umiejętności Rossiego pozwalają aby na słabym motocyklu Yamahy(w porównaniu do Ducati) dawał rade konkurencji. Kawasaki, Suzuki te motocykle tam nie istnieją. Honda, Yamaha i Ducati te motocykle walczą tam od lat, mimo super technologii przegrywają na prostej/zakrętach z włoszczyzną, ale to inna bajka. Japońskie motocykle super sprawują się jako właśnie masa, sam miałem same japońskie ścigacze bo są tanie, ale to co chciałbym mieć kosztuje tyle co b.dobre auto (BMW, Ducati, Aprilia), a jako sezonowa zabawa to szkoda kasy na te cuda.

 

Jest jedna prawda: "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" i większość się do tego stosuje. Ktoś lubi Toyotę jest to super marka, ja lubię BMW i dla mnie to jest cudo. Każdy ma swoje racje, ale na wszystko trzeba patrzeć obiektywnie, bo gdyby japońskie były takie super to po co Mitsubishi montuje silniki VW, czemu Mazda to Ford, Nissana napędzają wspólne jednostki z Renault itp

Do dziś dnia jedynymi markami w całości bez powiązań to BMW i...Fiat.

Pozdrawiam Fanów

BMW i wszystko jasne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pryzmat Nissana GT-R, który faktycznie jest fantastycznym autem

 

Podobno jednak przereklamowanym i nie az tak fantastycznym jak sie do tej pory uwazalo. Porsche twierdzi, ze Nissan oszukiwal i ten super czas na N-ringu zostal zrobiony na "nie calkiem seryjnym" egzemplarzu.

Goscie z Porsche kupili zwykly egzemplarz GT-Ra i na seryjnych oponach i hamulcach byli w stanie wykrecic czas o prawie 20 sekund gorszy od czasu podawanego przez Nissana :lol:

 

 

 

A propos motocykli... Mam kolege w pracy, zapalonego motocykliste od prawie juz 20 lat, mial w karierze wiele maszyn (na poczatku samych japonskich) i na razie poprzestal na dwoch - BMW i Triumphie. I twierdzi, ze zaden poprzedni im nie dorownuje.

Pewnie, zadna to miara, ale swiadczy to chociaz w jakims stopniu, ze te motocykle BMW nie sa az tak zle, jak tu jeden kolega stara sie udowodnic.

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pryzmat Nissana GT-R, który faktycznie jest fantastycznym autem

 

Podobno jednak przereklamowanym i nie az tak fantastycznym jak sie do tej pory uwazalo. Porsche twierdzi, ze Nissan oszukiwal i ten super czas na N-ringu zostal zrobiony na "nie calkiem seryjnym" egzemplarzu.

Goscie z Porsche kupili zwykly egzemplarz GT-Ra i na seryjnych oponach i hamulcach byli w stanie wykrecic czas o prawie 20 sekund gorszy od czasu podawanego przez Nissana :lol:

Wiem, czytałem, ale nie piję do tego akurat ;)

Po prostu, wszystkie osoby, które jeździły tym autem, wychwalają je pod niebiosa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.

Przy motocyklach jeszcze bardziej widać przepaść dzielącą Europę i USA od Japonii. Tu różnica jest kolosalna a właśnie te konstrukcje wymagają najwyższej techniki i staranności wykonania.

 

Nie zgadzam się. Japanerzy robią dobre motocykle, ale generalnie raczej w skali masowej, podobnie jak i samochody. Natomiast topowe i najbardziej pożądane marki motocykli to w zalezności od kategorii Ducati, KTM, H-D czy w końcu własnie BMW. Żadna z nich nie jest japońska.

 

pozdrowienia

 

Nie chciałem do tego nawiązywać, bo myślałem że wyjdę na totalnego fanatycznego zapaleńca...ale dokładnie tak jak piszesz w MotoGP Ducati znacznie odstaje jedynie nadprzyrodzone umiejętności Rossiego pozwalają aby na słabym motocyklu Yamahy(w porównaniu do Ducati) dawał rade konkurencji. Kawasaki, Suzuki te motocykle tam nie istnieją. Honda, Yamaha i Ducati te motocykle walczą tam od lat, mimo super technologii przegrywają na prostej/zakrętach z włoszczyzną, ale to inna bajka. Japońskie motocykle super sprawują się jako właśnie masa, sam miałem same japońskie ścigacze bo są tanie, ale to co chciałbym mieć kosztuje tyle co b.dobre auto (BMW, Ducati, Aprilia), a jako sezonowa zabawa to szkoda kasy na te cuda.

 

Jest jedna prawda: "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" i większość się do tego stosuje. Ktoś lubi Toyotę jest to super marka, ja lubię BMW i dla mnie to jest cudo. Każdy ma swoje racje, ale na wszystko trzeba patrzeć obiektywnie, bo gdyby japońskie były takie super to po co Mitsubishi montuje silniki VW, czemu Mazda to Ford, Nissana napędzają wspólne jednostki z Renault itp

Do dziś dnia jedynymi markami w całości bez powiązań to BMW i...Fiat.

Pozdrawiam Fanów

 

Ja tylko piszę o realnych samochodach i motocyklach w których glównie się bawię jako mechanik od lat.

Piszecie bzdety bo BMW w F1 jest ostatnio jednym z najwolniejszych teamów.

Motocykle BMW w porównaniu z Japońcami to muzeum techniki porównywalne tylko z Harleyem.

Owszem można jechać na marce ale coraz miej ludzi się łapie na takie bzdety.

Rozumiem "fachowców" piszących takie dyrdymały.

Podejrzewam, że nawet nie siedzieliście na moto >200HP i się wypowiadacie o teorii. Nauczcie się pomykać komarkami to pogaday.

 

BMW proponuje od lat "podgrzewane manetki" i nie załapali, że istnieją moto typu X, zzr, czy Haya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnosze do moderatora jako autor postu o zamkniecie tematu. Moze w ten sposob zakoncze wszelkie niesnaski bo temat i tak jak zwylke zszedl w jakims dziwnym kierunku. A wszyscy poligloci powinni wiedziec, ze Prawda Jest Jak D...A Kazdy Siedzi Na Swojej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja tylko piszę o realnych samochodach i motocyklach w których glównie się bawię jako mechanik od lat.

Piszecie bzdety bo BMW w F1 jest ostatnio jednym z najwolniejszych teamów.

Motocykle BMW w porównaniu z Japońcami to muzeum techniki porównywalne tylko z Harleyem.

Owszem można jechać na marce ale coraz miej ludzi się łapie na takie bzdety.

Rozumiem "fachowców" piszących takie dyrdymały.

Podejrzewam, że nawet nie siedzieliście na moto >200HP i się wypowiadacie o teorii. Nauczcie się pomykać komarkami to pogaday.

.

 

Idąc tym torem, "realny samochód" to Opel Astra lub Corollka. Innych nie znasz i nie chcesz znać chyba :wink: Czyli "takie zwierzę nie istnieje".

Co do motocykli - daruj, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. W klasie cruiser/chopper wszystkie japońce to co najwyżej marne podróbki H-D, którego tak postponujesz. Podobnie w klasie turystycznej BMW jest dość bezkonkurencyjne, KTM dominuje w swojej. O Ducati pisał już kolega parę postów wyżej.Statystyki sprzedaży dowodzą zaś wbrew twojemu wywodowi, że coraz więcej ludzi kupuje motocykle z Europy w miejsce japońskiej plastikowej masówki.

Ale cóż, rozumiem że Twój świat kończy się na drzwiach własnego warsztatu. Daruj, ale tak tylko mogę odczytać Twoja wypowiedź.

 

Pozdrowienia

Primator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja tylko piszę o realnych samochodach i motocyklach w których glównie się bawię jako mechanik od lat.

Piszecie bzdety bo BMW w F1 jest ostatnio jednym z najwolniejszych teamów.

Motocykle BMW w porównaniu z Japońcami to muzeum techniki porównywalne tylko z Harleyem.

Owszem można jechać na marce ale coraz miej ludzi się łapie na takie bzdety.

Rozumiem "fachowców" piszących takie dyrdymały.

Podejrzewam, że nawet nie siedzieliście na moto >200HP i się wypowiadacie o teorii. Nauczcie się pomykać komarkami to pogaday.

.

 

Idąc tym torem, "realny samochód" to Opel Astra lub Corollka. Innych nie znasz i nie chcesz znać chyba :wink: Czyli "takie zwierzę nie istnieje".

Co do motocykli - daruj, ale chyba nie wiesz, o czym piszesz. W klasie cruiser/chopper wszystkie japońce to co najwyżej marne podróbki H-D, którego tak postponujesz. Podobnie w klasie turystycznej BMW jest dość bezkonkurencyjne, KTM dominuje w swojej. O Ducati pisał już kolega parę postów wyżej.Statystyki sprzedaży dowodzą zaś wbrew twojemu wywodowi, że coraz więcej ludzi kupuje motocykle z Europy w miejsce japońskiej plastikowej masówki.

Ale cóż, rozumiem że Twój świat kończy się na drzwiach własnego warsztatu. Daruj, ale tak tylko mogę odczytać Twoja wypowiedź.

 

Pozdrowienia

 

Primator tak to zacytowałeś, że wygląda jakbym to ja napisał :P

 

Co do XAimarX który tak wychwala z klapkami japońskie...po co kupiłeś 2 BMW skoro jest takie do pupy?

 

W F1 nie jest najwolniejsze bo zapomniałeś o japońskich bolidach, a w generalce jest TRZECIE z niewielką stratą, ale mniejsza z tym.

 

O moto się nie będę wypowiadać bo każdy ma swój gust, ale HP2 albo K1200s do wolnych nie należą. Motocykli seryjnych z mocami powyżej 200KM za dużo nie ma więc nie przesadaj, każdy kto jechał 120 konnym motocyklem wie że to torpeda, chyba że na Tobie one nie robią wrażenia, ale dla mnie takie styka.

 

Piotr2569 fakt sam mam nawet na sprzedaż parę skrzyń do BMW od GM, ale tu chodzi o całokształt Fiat też w 100% czysty nie jest. Chodzi o to, że te 2 marki nie mają mixów typu Toyota Aygo części made in Poland z podzespołów Citro i Peugeota, wszystko dokładnie jest opisane pod tym adresem: http://ceo.cxo.pl/artykuly/41187/Sztuka.i.komercja.wedlug.BMW.html

 

Myślę, że temat wyczerpany bo zawsze ktoś ma swoje racje, ale na forum miłośników BMW ciężko byśmy wychwalali coś co nam nie leży i tyle. Pozdrawiam

BMW i wszystko jasne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.