Skocz do zawartości

najlepsze nowe opony do E39 przód 235/40/18 tył 265/35/18


Rekomendowane odpowiedzi

forumowicze dzis wyskakuje z takim tematem, nie moge znaleźć jakiegos specjalnego rankingu dla szerszych opon ;) zastanawiam sie jakie są najlepsze opony do mojego e39, jeżdżę na przodzie na 235/40/18 a tył 265/35/18, moje pytanie jest takie.... czy orientujecie się jakie są najlepsze opony albo jedne z najlepszych o takich rozmiarach?? poniewaz są różne testy ale dotyczą one dużo mniejszych rozmiarów zarówno i opon jak i aut ;) zdaje sobie sprawe ze takie opony to kosmiczna cena ale nawet nie wiem jakie opony byly znakomitym rozwiązaniem w mym przypadku.... zaznaczam! chodzi mi o te rozmiary opon ktore wymieniłem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a nie za szerokie oponki zwlaszcza z tyłu do autka o mocy 170Ps?? Ja rozumiem wygląd pewnie fajny bo zapewne masz falne fele do tego, ale osobiscie uwazam ze za szerokie oponki do tego silnika :) Sam jeżdze na 225 i uwazam ze ten rozmiar ewentualnie 235 to jest ok, szersze raczej nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w swojej E39 opony Goodyear Eagle F1 GSD3 w rozmiarze 235/40R17 na obu osiach i auto jeździ lepiej niż po szynach... Opony wg wielu rankingów najlepsze na mokrą, nierówną nawieżchnię... Sam przetestowałem je w czasie ulew na naszych drogach i śmiało stwierdzam, że niektóre zakręty w deszczu przejeżdżam szybciej niż inni na suchej drodze... Znajomi nie wierzyli, dopóki sami się nie przejechali... Te opony to nie zwykłe gumy, tylko "spaw" auta i drogi. REWELACJA

 

Pozdrawiam

///Mpower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu bedzie watek na 20 stron :P kto ma lepsze opony.

 

Kazda opona markowa jest dobra, jak dla mnie szczegolnie Continental i Michelin, uwazam ze kazda inna od "lepszych producentow" a chyba kazdy wie o ktorych mowie (a jak nie wie to niech spojrzy na cene, to sie dowie ) jest bardzo dobra.

 

Wystepuja tylko pewne roznice, jedna bedzie minimalnie lepsza na mokrym, inna na suchym, inna lepiej bedzie jezdzic po nierownym, ale to sa raczej male roznice.

 

Jesli chcesz kupic nowe opony to nie wpakuj sie w jakies dziwactwa typu Matador albo Fulda, nie mowie ze to kosz ale kiedys przez matadora 3 lozyska zmienilem albo 2 :? juz troche czasu minelo, a w E36 mam z tylu Fulde i huczy wiec nie polecam !.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bmka rozmiar kapci o 10 szerzej i przod i tyl. Oponki dunlop RF,przyczpnosc super!! Ale strasznie glosne! Jak bym teraz zalozyl micheliny lub pirelki moglbym porownywac. Niestety nie mam tylu kompletow.

Jeszcze pytanko czy do mojej e-60 530i moge wlozyc na zapas kolko z e-39?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zgadzam sie z tym ze jest mułowate a 528 bedzie chodzic lepiej.... g...prawda ;) autko chodzi wystarczajaco dobrze, jak sie jezdzi mułowato to obojetnie na jakich kapciach bedzie mułowato.... owszem potwierdzam zdanie ze autko traci na przyspieszeniu przy takim kapciu az ale jezdzi sie ok a przyczepnosci takiej jak 265 napewno 235 nie odda, nie mowie oczywiscie ze 235 sie nie trzyma bo napewno trzyma sie dobrze ale gdyby mi sie lepiej jezdzilo na mniejszych zalozyl bym mniejsze poza tym rant mam duzy i szerokosc felgi ma 10cali z tyłu tak wiec kłade lache na przyspieszenie, smigam ostro jak zakładam zimóweczki ;) albo inny komplet opon mniejszy jeszcze niz 235... zapytałem tylko jakie są najlepsze opony pod ten rozmiar zeby miec jasnosc i przejrzystosc w wyborze a naczytalem sie niepotrzebnych uwag coniektorych i zaczne miec przez was kompleksy :P ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu bedzie watek na 20 stron :P kto ma lepsze opony.

 

Kazda opona markowa jest dobra, jak dla mnie szczegolnie Continental i Michelin, uwazam ze kazda inna od "lepszych producentow" a chyba kazdy wie o ktorych mowie (a jak nie wie to niech spojrzy na cene, to sie dowie ) jest bardzo dobra.

 

Wystepuja tylko pewne roznice, jedna bedzie minimalnie lepsza na mokrym, inna na suchym, inna lepiej bedzie jezdzic po nierownym, ale to sa raczej male roznice.

 

Jesli chcesz kupic nowe opony to nie wpakuj sie w jakies dziwactwa typu Matador albo Fulda, nie mowie ze to kosz ale kiedys przez matadora 3 lozyska zmienilem albo 2 :? juz troche czasu minelo, a w E36 mam z tylu Fulde i huczy wiec nie polecam !.

 

Ja sobie chwaliłem Matadorki :) nic nie buczalo, natomiast opony marki Pirelli P cos tam nikomu nie polecam te opony na nasze warunki pogodowe sie nie nadaja wogole nie odprowadzja wody.

Dobra Marka Michellin, Continental Dunlop

brokat_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

265 rozmiar jest napewno lepszy ale dla wozu ktory wazy ok 1800 i wiecej , e39 jest napewno za lekka do takiego rozmiaru, chodzi tu o nacisk na nawierzchnie ! i jestem pewien ,ze 235 rozmiar lepiej trzyma w tym oczywiscie przypadku, a co do najlepszych to.... czy my na ulicach jezdzimy ekstremalnie ?? slicki byly by najlepsze ! pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego z tymi kołami moje auto waży 1756 kg! tak więc z tego co mówisz to jak najbardziej.... i jeszcze do tego pierdoły typu tuba wzmacniacz tak więc....... tez sie zdziwilem bo w dowodzie pisze 1550, ale jak zważyłem to sie za głowe złapałem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no maszyna raczej nie szwankowala, dziwne ale prawdziwe, a co do opon to faktycznie lepiej firmówke kupic, jednak czasem mały hardcore sie nam wkradnie w niewiadomo jakim momencie i lepiej wtedy miec chociaz te dobre oponki i sobie w brode chociaz przez to nie pluc ;) wywnioskowalem z wypowiedzi ze dunlop sportmaxx i goodyeary eagle f1 m.in są najlepszym rozwiązaniem... ewentualnie jakich michelin czy continental ale dokladnie nie wiem jaki....

tak na marginesie to z chęcią bym przyjął TOYO PROXES T1-R :P ale wyliczyłem ze na allegro pod moje rozmiary wyszło by 3 tysie za komplet ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Mam identyczne rozmiary o jakich piszesz, dla B10 są to fabryczne rozmiary. Dunlopy SportMaxx'y się nie sprawdziły - miały słaba przyczepność na suchym, dziś mam Micheliny Pilot Sport PS2 - bardzo dobre gumy, świetnie trzymanie w łukach - jednak mają bardzo miękkie boki, reklamowałem bo po kilkuset km wyskoczył z boku balon [reklamacji nie uznano oczywiście :( ]. Kolejne opony to będą Bridgstone S03 Pole Position :D

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no maszyna raczej nie szwankowala, dziwne ale prawdziwe, a co do opon to faktycznie lepiej firmówke kupic, jednak czasem mały hardcore sie nam wkradnie w niewiadomo jakim momencie i lepiej wtedy miec chociaz te dobre oponki i sobie w brode chociaz przez to nie pluc ;) wywnioskowalem z wypowiedzi ze dunlop sportmaxx i goodyeary eagle f1 m.in są najlepszym rozwiązaniem... ewentualnie jakich michelin czy continental ale dokladnie nie wiem jaki....

tak na marginesie to z chęcią bym przyjął TOYO PROXES T1-R :P ale wyliczyłem ze na allegro pod moje rozmiary wyszło by 3 tysie za komplet ;p

 

Z continentala polecam contactpremium, konstrukcja bierznika ma juz troche lat ale jest tak udana ze do niedawna te gumy byly drozsze od ich nastepcow czyli contactpremium2, teraz widze ze sa w tej samej cenie.

Jednak musisz sie liczyc z tym ze nie zamkniesz sie w 3000 jesli wybierzesz tego continentala.

Z tego co mniej wiecej widze bedzie to okolo 1500-1600 za przednie i pod 2000 za tylnie. Niestety dobra opona kosztuje.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja poraz kolejny pozostane przy swoim i mowie ze jak sie jezdzi mułowato to i samemu tworzy sie z auta toczke a jak sie wcisnie to i tak sobie radzi, na polski poziom krążących wokół aut zdecydowanie wystarczy :) nie wiem jak Twoja 523 poradzila by sobie na tych kolach skoro tak ciezko sie upierasz ale ja na takich jezdze i stwierdzam zupelnie co innego niz Ty tak więc skonczmy drazliwy temat bo on nie o tym, a co do hardcorowych jazd to tak jak mowilem.... zakladam po to zupelnie inny komplet zarazem opon jak i felg.... na codzien wystarcza to co mam... jesli mialbym jezdzic na codzien czyms mocniejszym to albo przerobka na cos mocniejszego albo kupno mocniejszej bmki ;) ale koniec tematu ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurcze, 200 kg roznicy ? sporo kolego. zrobisz jak uwazasz, ja zawsze jezdzilem na markowych oponach ,do chwili kiedy rozciolem jedna, i za namowa kumpla naciagnolem chinki WANLI 235. i powiem ci ze jestem zdumiony . pozdrawiam

 

 

ja tez mam te chinskie wytwory u siebie bo poprzedni wlasciciel nie zwracal na to chyba uwagi i ja tez jestem tak zdumiony ze jak wybiore nowe felgi i gumy to wyrzuce je i nie bede tesknil. i mysle ze nie ma co tu porownywac do takich opon ja Pirelli czy Goodyear.

tak na marginesie:

a co do uwag do autora tematu jesli chodzi o szerokosc to nie rozumiem dlaczego piszecie ze za szerokie i wogole autko jest zamulone, moim zdaniem wyglada to bardzo fajnie szczegolnie z taka felga jak ma kolega karolass i jesli on twierdzi ze jest ok to dlaczego to negujecie lub krytykujecie cos czego nie sprobowaliscie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

523i to 523i, ma tylko 170Ps i cudów z niej nie zrobisz i oponki 235 to akurat wiecej nie ma sensu klasc bo odczuwalna roznica w przyspieszeniu jest. Ja osobiscie nie scigam sie bo uwazam ze tak naprawde nie ma czym, a skoro twierdzisz, że na wiekszosc aut jezdzacych po naszych drogach wystarczy to owszem, ale na stare golfy escorty itp, bo teraz byle octavia tfsi ma takie same osiagi co nasze 523i więc nie ma co się podniecać, nie mówiąc już jak trafisz na zwykłego golfa IV TDI z modem :lol: więc troche ostrożniej z tymi ocenami :nienie: 523i to nie auto do sciagania sie ze swiateł a zauważyłem po Twoich postach kolejnych, ze chcesz z niego zrobić własnie takowe, owszem ale nie tędy droga. Pozostaje przy swoim, załóż oponki na tył takie jakie mówisz i jeśli napiszesz ze nie odczułeś rożnicy to chyba juz nic nie czujesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadałem się już w tym temacie, o Goodyear'ach, ale widzę że dyskusja podtrzymuje gorący temat szerokości opon. Osobiście uważam, że 235 to optymalny rozmiar. Naprawdę dobrze się prezentuje, świetnie trzyma drogi i co przy okazji zauważyłem... idealnie "wpisuje" się w koleiny na pomorskich drogach. Kupując auto, śmiałem się z poprzednim włąścicielem, że u nas przy odpowiednich oponach nie trzeba trzymac kierownicy, ale to taki żarcik ;)

 

Pozdrawiam i decyzję o szerokości gum pozostawiam Koledze...

///Mpower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

 

Co was obchodzi na jakich oponach człowiek jeździ i czy będzie to taczka, drezyna, czy wóz drabiniasty :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

 

Takie sobie wybrał i takie ma. O co tu kaman? Ktoś ma kompleksy? Że będzie wolniejsze? A kto w polskich warunkach jest w stanie wykorzystać maksymalne parametry samochodu? No, chyba że jeździ Matizem. Zresztą 523 nawet na seryjnych kołach nie jest ścigantem!

 

I o co chodzi z tym tekstem, że szerokość 265 to dla ciężkich wozów? To dlaczego M3 na takich jeździ?

 

A wracając do tematu to ja wybrałbym Pirelli P Zero Rosso - stosunkowo przystępna cena, dobra przyczepność na suchym, doskonałe odprowadzanie wody, bardzo stabilne w zakrętach. I jak na taką szerokość wcale nie są zbyt głośne.

 

Doskonałe opinie zbiera też wspomniany Goodyear F1 GS D3, ale jest sporo droższy.

 

@karolass:

Skoro piszesz, że myślałeś o Toyo T1R ale kosztowały 3kPLN za komplet to weź pod uwagę, że wszystkie opony naprawdę markowe (Goodyear, Michelin, Conti, Pirelli) będą wyraźnie droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczne rozmiary o jakich piszesz, dla B10 są to fabryczne rozmiary. Dunlopy SportMaxx'y się nie sprawdziły - miały słaba przyczepność na suchym, dziś mam Micheliny Pilot Sport PS2 - bardzo dobre gumy, świetnie trzymanie w łukach - jednak mają bardzo miękkie boki, reklamowałem bo po kilkuset km wyskoczył z boku balon [reklamacji nie uznano oczywiście :( ]. Kolejne opony to będą Bridgstone S03 Pole Position :D

 

 

Marek S03 cięzko dostępne chyba że znów wejdą na taśme tak jak to zrobili z S02 a jak nie to zostaje nam RE50A :D

www.klinika-bmw.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja jeździłem na TOYO T1S i UNIROYAL RAINSPORT 1

 

TOYO wyłącznie na suchą nawierzchnię ale też bez rewelacji, na mokrym tragedia

 

UNIROYAL rewelacyjny na mokrym, dobry na suchym

 

w naszym klimacie warto chyba poszukać opon deszczowych

http://img23.imageshack.us/img23/2096/7copytif.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.