Skocz do zawartości

fituła

Zarejestrowani
  • Postów

    189
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520D TOURING
  • Lokalizacja
    Chełm

Osiągnięcia fituła

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. pojawiła mi się taka nowość: rano po odpaleniu nawiew działał poprawnie, jak silnik się nagrzał klimatronik dał większe obroty i tak już zostało regulacja temperatury działa, nawiewy się przełączają nie można jedynie zmniejszyć obrotów wentylatora aż do całkowitego wyłączenia klimatronika wtedy wentylator zatrzymuje się na co byście obstawiali - jeż , panel klimatronika a może to któryś czujnik temperatury ?
  2. fituła

    żarówki 20W w ringach

    jak w temacie czy ktoś używa w fabrycznych ringach żarówek 20W ? interesuje mnie czy nie stopi się oprawka z tworzywa ewentualnie same ringi w pobliżu żarówki ? druga sprawa czy nie będzie wyskakiwała informacja z can o błędzie żarówki ? i trzecia sprawa może ktoś ma fotkę jaki jest efekt po założeniu takiej żarówki
  3. zmieniłem wahacze i wsporniki i problem zniknął
  4. masz na myśli część nr 4 na schemacie ? tuleje pływające są prawie nowe lemfordera - przebieg max 1000km pozostaje mi chyba wymieniać po kolei wahacze
  5. od jakiegoś czasu tylne zawieszenie dziwnie mi się zachowuje podczas jazdy po poprzecznych nierównościach na drodze ew. po wjechaniu w większą dziurę auto zachowuje się tak jakby tył uciekał na boki na chwilę i zaraz się stabilizuje początkowo wydawało mi się że wynika to z zerwanych tulei gumowych tylnych sanek ale zostały wymienione razem z tulejami pływającymi i poprawy nie ma amorki są nowe natomiast wszystkie wahacze są pewnie jeszcze fabryczne bo ja nie zmieniałem ich odkąd przywiozłem auto od francuza czy to może być wina padniętych wahaczy i jeśli tak to których ? dodam że zawieszenie pracuje cicho bez żadnych stuków (wersja bez nivo) http://images35.fotosik.pl/1451/75bb9c0d1f12a728med.jpg
  6. ja jak kiedyś obszywałem małą sportową kierownicę to do wyboru były trzy faktury skóry: groszek czyli taka jak jest w E39, gładka i perforowana czyli z otworkami obszycie wyszło bardzo ładnie i moim zdaniem nie różni się wizualnie od oryginalnego ale na pewno nie wytrzyma ponad 200K kilometrów bez większych zmian tak jak fabryczna skóra w E39
  7. w którym kierunku należy przepychać odpływy skroplin ? mówię o tych otworach znajdujących po bokach skrzyni biegów dzisiaj odpiąłem te dwa wężyki prowadzące od otworów do tacki - są w środku suche i nic nie wskazuje na to żeby leciały tamtędy skropliny w ostatnim czasie podjąłem próbę przepchania otworów które prowadzą do parownika ale nie wiem w którą stronę się kierować ? w górę auta, na zewnątrz czy do wewnątrz ? wkładałem wężyk od pianki do czyszczenia, potem linkę rowerową i nie wchodzi głębiej niż na 2 cm, dostęp jest paskudny i nie da się tam zajrzeć żeby coś wybadać
  8. lato się zbliża więc zaczynam temat wentylatorów klimy cztery lata temu zakupiłem nówkę ori wentylator i w tym roku już się nie kręci więc pora na kolejny zakup (model 3pin sterowany elektronicznie) - mam wyrobioną pewną opinię na temat tych wiatraków siemensa ale jednak powstrzymam się od pisania pytanie pierwsze - czy ktoś montował u siebie w aucie zamiennik dostępny na rynku za ok 500 zł ze sterownikiem wyprowadzonym na zewnątrz silnika ? ciekawy jestem jak się sprawdza i czy faktycznie pali bezpieczniki tak jak to można wyczytać na forum druga kwestia - czy obudowa wersji od benzyniaka (a tylko takie widzę w sprzedaży) ma taki sam rozstaw otworów jak ta do diesla ? najprościej byłoby przełożyć silnik z zamiennika do ori obudowy ale jak oglądam fotki to ciężko stwierdzić czy będzie pasował - a może ktoś tego próbował ?
  9. mam pytanie odnośnie wentylatorka który znajduje się w panelu klimatronika dzisiaj tam zajrzałem żeby sprawdzić poziom kurzu i zaskoczyło mnie to że wentylatorek kręci cały czas nawet po wyjęciu kluczyka i odczekaniu kilkunastu minut zatrzymałem go ręcznie i po chwili znowu się rozkręca druga dziwna sprawa - po naciśnięciu przycisku maksymalnego chłodzenia (max*) nawet bez kluczyka w stacyjce uruchamia się nawiew czy są to oznaki padniętego jeża czy panela klimatronika ? a może jeszcze coś innego ?
  10. najlepiej sprawdzić podpinając pod instalacje napisz jaki masz rodzaj wtyczki lub wrzuć fotkę bo szukam dwóch sztuk więc może się dogadamy z zakupem i sprawdzeniem
  11. zastanawia mnie ta kontrolka od świec o której piszesz bo u siebie takiej nie mam - wyświetla się tylko komunikat o podgrzewaniu - może mylisz kontrolki i świece wcale nie grzeją ?
  12. jeżeli piecyk pracował w serwisie to uszkodzony może być któryś z elementów znajdujący się w aucie: pompka paliwa, pompka obiegowa u mnie fachowcy diagnozowali usterki na założonym piecyku w aucie, podpinali się z kompem bezpośrednio pod piecyk i sprawdzali poszczególne elementy programem serwisowym
  13. na 99% problem jest z pompą w zbiorniku, zostaje ci 15 litrów paliwa ale nie w tej komorze z której jest pobierane paliwo i stąd problemy, sam to przerabiałem (szkoda że w środku nocy podczas powrotu z wakacji) po wymianie pompy okazało się że dodatkowo popaliła bezpieczniki więc zobacz jeszcze instalacje
  14. właśnie ciekawi mnie ten Sidem bo dużo dobrego czytałem o tych częściach a cena atrakcyjna ? ktoś jeździ na tym od dłuższego czasu ?
  15. ja jestem świeżo po naprawie, od trzech lat aplikowałem penetranty i szczerze mówiąc pomagała na bardzo krótko a wycieraczka obracała się coraz ciężej w końcu mechanizm rozebrałem, wydłubałem starą uszczelkę która była zmielona (podejrzewam że jakiś simering) pod nią był smar teflonowy stwardniały praktycznie "na kamień" i to on blokował oś wycieraczki na samej osi i na mosiężnych łożyskach ślizgowych nie było żadnych wżerów więc wystarczyło smarowanie i problem mam z głowy przez kilka lat czas pracy 30min do 1 godziny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.