Skocz do zawartości

Gaz Tak czy Nie


Fei87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników forum dzisiaj po raz kolejny strzelił mi gaz stało się to już drugi raz w ciągu 5m-cy, ponadto na gazie często szaleją mi obroty zaczynam się zastanawiać czy nie zdemontować gazu i nie przerzucić się na benzynę i jestem ciekawy jak spisują się wasze Bmki na gazie i czy warto go trzymać, a morze jest to tylko jakiś drobny problem i łatwo to naprawić. Ciekawi mnie też jaki może być koszt takiej operacji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy ja wiem kolego czy opłaca ci się demontować gaz,skoro masz już założony?? :doh:

A co do gazu do Bmw to są różne opinie,poszukaj na forum!!

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gazu to powiem tak, żaden liczący się inżynier, doktor czy profesor nie wypowiedział się do tej pory o instalacji gazowej. Nie licząc tych współpracujących z wytwórniami tegoż wynalazku. Jak się zapewne sam przekonasz opinii jest za i przeciw od groma i jeszcze trochę . Najlepiej musisz sobie sam przekalkulować czy Ci się to opłaca i czy chcesz z tym jeździć. Co do silnika to jest tylko moje zdanie , gdyby nie miał wpływu na silniczek to nie było by tak częstych wymian uszczelek pod głowicą, strzałów w filtry itp… druga sprawa to taka ,że montaż instalacji na zachodzie nie ma się ni jak do tych wynalazków które u nas robią. Prawda jest taka ,że Polacy nie nauczyli się montażu instalacji, widziałem auta z Holandii z instalacją i zazwyczaj rzucał się w oczy wlew a reszty nie było tak łatwo można znaleźć. U nas jest na odwrót, wlew jest schowany a pod maską od razu widać dodatkowy bałagan w postaci kabli i dodatkowego osprzętu. Ja osobiście myślę ,że to jakaś oszczędność ale nie wiem na jak długo, zaś LPG ma całkiem inne właściwości niż etylina. Ale to tylko moje zdanie… Jeździłem z LPG i teraz albo benzyna albo diesel z niedużym przebiegiem , nigdy więcej gazu a już na pewno nie polska sekwencyjna Stella.. :nienie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

pewnie nic odkrywczego nie powiem ale jeśli stać ciebie na benzynie to śmigaj tylko na niej. Chcesz taniej trochę jeździć to kup diesla. Gaz zawsze był problemowy odkąd tylko się pojawił. Nikt tak do końca nie powie ci prawdy czy z gazem ma problemy czy nie. JA osobiście wyznaje benzyna albo ropa no chyba ze auta hybrydowe ale to inna bajka ;-)

 

pozdr.

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już GAZ to tylko dobra instalacja np. BRC(do rzędowej 6tki ok 4000zł).

 

W innych przypadkach unikaj jak ognia!

 

BMKi nie lubią gazu i moja autopsja to potwierdza!

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, nie 4000 zl a 3000 zl.

 

Kurcze ja juz sam nie wiem jak to jest ...wiekosc osob z moich znajomych twierdzi ze gaz to zlo .

 

Jeden kumpel z golfa3 = wywalilo mu uszczelke pod glowica, ojciec kumpla = astra I = strzal w filtr powietrza, uszkodzilo obudowe, wydmuchalo uszczelki spod kolektora dolotowego, kumpel drugi = jezdzi oplem frontera 3.2 czasmi z sekwencja i twierdzi ze na gazie bez porownania bardziej mulaste jest to auto i pali na dodatek 20 litrow gazu.

 

Tylko znam jednego naprawde zadowolonego = bmw e36 318is przejechal juz z 45 tys km na sekwencji (zakladal tuz po kupnie samochodu) , swiece i filtry zmienial raz do tej pory, autko mu jezdzi naprawde dobrze (jak na 1.8 w automacie na dodatek), problemow nie ma.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, nie 4000 zl a 3000 zl.

 

Kurcze ja juz sam nie wiem jak to jest ...wiekosc osob z moich znajomych twierdzi ze gaz to zlo .

 

Jeden kumpel z golfa3 = wywalilo mu uszczelke pod glowica, ojciec kumpla = astra I = strzal w filtr powietrza, uszkodzilo obudowe, wydmuchalo uszczelki spod kolektora dolotowego, kumpel drugi = jezdzi oplem frontera 3.2 czasmi z sekwencja i twierdzi ze na gazie bez porownania bardziej mulaste jest to auto i pali na dodatek 20 litrow gazu.

 

Tylko znam jednego naprawde zadowolonego = bmw e36 318is przejechal juz z 45 tys km na sekwencji (zakladal tuz po kupnie samochodu) , swiece i filtry zmienial raz do tej pory, autko mu jezdzi naprawde dobrze (jak na 1.8 w automacie na dodatek), problemow nie ma.

 

3000żł to do 4 cyl... 6czka jest droższa ;) Mówię o bardzo dobrej instalacji i profesjonalnej obsłudze. I tak - gaz to zło, czasami konieczne...

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam gaz w swoim bmw z silnikiem M43 - sekwecje KME i nic mylnego ze nasi szpece nie umia go montowac u mnie jest tak jak powinno byc porzadek i lad w komorze silnika ale trzeba dac montarzystom cos ekstra mnie to kosztowalo 50 zlotych tak na piwko a regulacje przeprowadzilem sam i chodzi jak zloto obroty na 900 ani 1 wyzej ani 1 nizej a spalanie przy ostrej jezdzie tak do 160 km/g to 13,6l gazu a przy spokojnej potrafie zejsc do 9,3 l i nic nie strzela pozdrawiam sznownych uzytkownikow BMW Edytowane przez jedynakk
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolejny temat o gazie.

Powiem tak:

-Gaz nie szkodzi na tyle żeby nie opłacało się z niego korzystać.

Podstawowe błędy robią gazownicy < oni czasem wogóle nie mają pojęcia o tym co robią.

Następna sprawa to przy gazie nie można wymagać żeby palił go jak najmniej. Jak będzie miał ubogą mieszankę to będzie strzelał nawet jak będzie miał nowe świece i kable.

 

W przypadku M43 nie powinno się montować miksera tylko sekwencję !!!!!

Mikser można zamontować ale po przeróbce kolektora dolotowego

 

A ja w BMW z gazem przejechałem już kilkadziesiąt tysięcy każdą jaką miałem i złego słowa nie powiem. < obecna na gazie działa ciut lepiej jak na benzynie>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Fei87

Niewiem kto ci instalacje zakładał, że strzela. Mam u siebie w 318is założoną sekwencje ponad rok czasu, zrobione 40tys. km i nie narzekam wcale. Instalacje zakładałem u znajomego, w połowie założyłem sam i od tamtego czasu jedna regulacja. Po założeniu wymieniłem tylko raz świece na NGK i tyle. Spalanie na poziomie 9-11 litrów, zależy czy długa trasa czy samo miasto nieraz.

Jeżeli masz teraz problemy z gazem to podjedź do dobrego instalatora gazu i wymień przód na sekwencję, naprawde bez porównania ze zwykła instalacja. Powinno cię to wynieść do 1000 zł i powinieneś byś zadowolony. To że BMW nie lubi gazu to przesada, poprostu musi być tylko dobra instalacja i prawidłowo wszystko podłączone.

Teraz to moje trzecie auto na gazie i nie będe jeździł na niczym innym bo się nie opłaci jak się dużo jeździ.

ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moge... Mam M52B25 i dobrze zalozona sekwencje fitrmy KME. Polecam. Pali od 10 do 15 litrow gazu. Czuc w osiagach delikatna roznice na kozysc benzyny. Ale w zasadzie tylko przy wlaczonej klimie i przy duzych predkosciach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dentysta1

Może niektórzy dużo jeżdżą i to jest ekonomiczne dla portfela. A dobra instalacja radzi sobie bez zarzutów w becie.

A skoro nie masz nic ciekawego do napisania to sie nie wypowiadaj!!!

ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do strzałów to jak zawsze w przypadku gazu trzeba dbać o świece i przewody (o ile występują). Kolega pewnie ma instalację II gen więc w tej sytuacji strzały są możliwe. W sekwencji są to raczej niespotykane przypadłości.

A co do samego wpływu gazu na silnik, to kiedy dużo jeździmy oszczędności w ciągu roku na paliwie wystarczają na zakup nowego (używanego) silnika z małym przebiegiem lub generalny remont własnego motoru. I jeszcze coś się w kieszeni zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym dużo jeździł, to założył bym gaz (albo kupił diesla). Ale tylko dobra sekwencja - miałem do czynienia z innymi instalacjami - np. w Polonezie (które ponoć lubią gaz) i szczerze odradzam.

 

Generalnie nie jestem zwolennikiem gazu - ale wolałbym 325 z sekwencją niż 318 bez :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile zdjęcie tego gazu by Cię kosztowało to Ci nie powiem bo nikt znajomy takowej operacji nie wykonywał ale tak jak pisze kolega jacek126

dobra sekwencja i ma latać-zamiast płacić za jakieś demontaże jeszcze to weź lepiej poszukaj porządnego gazownika i niech to przerobi jak się da na sekwencje bo z takiej instalacji zadowolony będziesz. Ja założyłem BRC i nie wiem czy nawet ciut żwawiej mu się nie jeździ niż na benzynie i spalanie tak jak u kolegi jacek126 zatankowałem butle 35L i zrobiłem równe 350km czyli 10L/100km bez oszczędzania! Jedyny minus to że mam dużą butle w bagażniku i to jeszcze compact to miejsca niewiele ale tak poza tym to polecam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.