Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie.Jestem początkującym forumowiczem i także w niedalekiej przyszłości,chciałbym spełnić moje wielkie marzenie jakim jest zakup pierwszej bumy w moim życiu :lol:

Mianowicie poważnie myśle nad zakupem e-34.Proszę o wasze opinie na temat najlepszych według Was silników,oraz czym się kierować przy kupnie takiego modelu.

Czy e-34 jest drogie w utrzymaniu?

Z góry dziękuję za wszelkie porady :wink:

Opublikowano

Moim zdaniem najlepszym motorkiem w e34 jest 525i 24v oraz 535i 12v

Kieruj się przede wszystkim stanem technicznym nie rocznikiem oraz nie ceną. Za zadbany egzemplarz warto wydać 9-10 tys nawet jak to będzie 90 rok.

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
ja mam e34 525iA i z tego silnika jestem bardzo zadowolony poprzedni 2.0 jak dla mnie był za slaby na to auto a spalanie jest praktycznie na tym samym poziomie i takiego radze ci szukać najlepiej wez ze soba kogos kto zna sie na bmkach bo trzeba umiec je kupowac ;)
Opublikowano

zgadza się jak zacznie się walić to jak dziwka w burdelu :twisted2:

 

MOD EDIT:

OSTRZEŻENIE – za powyższą wypowiedź (ale też pozostałe w tym wątku)

Opublikowano
zgadza się jak zacznie się walić to jak dziwka w burdelu :twisted2:

Zbok :police:

 

no nie zbok - ale takie uwagi wśród kupli można używać. Na publicznym forum można się hamować

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Moim zdaniem najlepszym motorkiem w e34 jest 525i 24v oraz 535i 12v

Kieruj się przede wszystkim stanem technicznym nie rocznikiem oraz nie ceną. Za zadbany egzemplarz warto wydać 9-10 tys nawet jak to będzie 90 rok.

 

Dzięki za radę.Właśnie zastanawiałem się nad 520i,ale lepszym chyba jednak wyborem byłoby 525i.Spalanie pewnie wyjdzie w granicach 12-13l :wink: ?

A co myślicie o 2.5tds?Słyszałem różne opinie na temat tego silnika i nie zawsze były one pozytywne :?

Opublikowano
2.5 tds spali ci średnio 8 litrów w jeździ spokojnej. Chcesz poświrować będzie 10-12 średnio. Droższe naprawy, duże przebiegi oraz zdecydowanie gorszy stan oferowanych egzemplarzy na pewno zniechęca do zakupu.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano
Panowie nie zapominajcie o 540i i i M5 e34 też są godne uwagi a napewno bardziej niż td czy tds

 

Nie śmiem wątpić w trwałość 540 i 538 M5,tych jakże kultowych jednostek ,ale z całym szacunkiem aby utrzymać taki motor,potrzebny jest zasobny portfel i najlepiej duże rabaty na stacjach benzynowych :wink:

Opublikowano
Panowie nie zapominajcie o 540i i i M5 e34 też są godne uwagi a napewno bardziej niż td czy tds

 

Nie śmiem wątpić w trwałość 540 i 538 M5,tych jakże kultowych jednostek ,ale z całym szacunkiem aby utrzymać taki motor,potrzebny jest zasobny portfel i najlepiej duże rabaty na stacjach benzynowych :wink:

 

Prosiłes w swoim poście o opinie najlepszych dla nas silników w e 34.Więc to moja opinia wliczając 535i.A nie było mowy o oszczedzaniu :twisted: a jesli ja miałbym wybierac np. pomiedzy 525 a535czy540 to na pewno nie było by to 525 bo różnica w spalaniu nie jest kolosalna ale przyjemnosc z jazdy znacznie sie różni.To taki maluśki przykład.Pozdrawiam

BMW M-Power
Opublikowano
ja mam już rok czasu 2.4TD i nie narzekam, trzeba umieć dbać o auto...
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

Polecam zdecydowanie 2,5L 24-ro zaworową. Ma to mocy naprawdę sporo (192KM) i spalanie w mieście (przynajmniej mi) wychodzi w granicach 12 do 13 litrów. W trasie ostatnio ku mojemu zdziwieniu zadowoliła się 8,5 Litra...

 

PS. silniczek nie do zajechania - wystarczy o niego dbać :)

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
2.5 m50 ( 24 V ) - optymalne rozwiązanie, a co do spalania to miałem 2.0 i mam 2.5, 2.0 palił mi ok 12-13 lpg w mieście a 2.5 pali 14-15 więc spalanie się nieco różni, jednak różnica w dynamice jest odczuwalna.
Opublikowano

Coraz bardziej skłaniam się w moim wyborze ku 525i :lol: Już dawno słyszałem o tych motorach opinie,iż są ciężkie do "zajechania" :wink:

Może ktoś podać różnice w spalaniu silników 520i a 525i?

Jak one zachowują się na gazie?

Opublikowano
Wszystkie samochodu dobrze zachowują się na gazie, tylko musisz trafić na dobrego gazownika... Nie miałem do czynienia z 520 ale 525 to już 6 cylindrów więc i instalacja gazowa nie może być najprostsza... ale dźwięk silnika to rekompensuje :D
Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Opublikowano
Wszystkie samochodu dobrze zachowują się na gazie, tylko musisz trafić na dobrego gazownika... Nie miałem do czynienia z 520 ale 525 to już 6 cylindrów więc i instalacja gazowa nie może być najprostsza... ale dźwięk silnika to rekompensuje :D

 

520 to niestety też 6 cylindrów :twisted:

BMW M-Power
Opublikowano

Pare miesiecy temu kupilem 520 24v z sekwencyjnym gazem. Zdecydowalem sie na to auto, tylko dla tego, ze jest w swietnym stanie blacharskim i technicznym. Zaplacilem wiecej niz kosztuje wiekszosc egzemplazy i nie zaluje :D . Jednak 2 lirtry (nawet 24. zaworowe) to troszke za malo. Na gazie chodzi idealnie (tak samo jak na benzynie), tylko spalanie troszke rozczarowuje - 16 (17 z klima) l/100km - przy raczej spokojnej jezdzie (w miescie bez korkow). Zobaczymy jak bedzie wygladac po zmianie wtryskiwaczy i ponownej konfiguracji instalacji gazowej...

 

Szukaj raczej zadbanej 525 24V, zaloz po kupnie mowy gaz w dobrym zakladzie i ciesz sie autem przez pare kolejnych lat :cool2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Witam.

 

520i - moim zdaniem za mało wrażeń z jazdy.

525i - już lepiej i na Twoim miejscu właśnie nad tym bym się zastanowił. :cool2:

535i - dużooo lepiej, ale jak na pierwszą betkę to chyba za dużo. :nienie:

 

525tds - mam ją od ponad trzech lat i żeby utrzymać ją w dobrym stanie, wsadziłem w nią około 10 000. Wszystko było by cacy gdyby nie pekła mi głowica, bo koszt naprawy to 4 200 :mad2: .

Ale pierwsze trzy latka były super, płyny, klocki, paliwo i do przodu.

 

Powiem tylko tyle, że drugi raz nie wezmę disla, teraz interesuje mnie benzynka E38 4,4 :twisted2:

 

Pozdro

003.jpg
Opublikowano
A ja mam 525i 12zaw. i blosa ,170 KM też sobie radzi-10-14 L LPG zalezy od humoru własciciela...pzdr. :arrow: .
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Ja właścicielowi zaproponowałem swoje auto :)

 

Ale fakt jest taki że 525 daje więcej frajdy z jazdy zdecydowany fakt:)

 

Koszty gazowania pewnie te same tu R6 i tu R6

 

Spalanie ciut większe dla 525 różnica na trasie 0,5-1litr miasto od 1-3 litrów

 

Ale zapominay o jedenj kwestii czym wogóle kolega jeździł najpierw ??

 

Ktoś tu pisał że 535 to będzie za dużo

 

Jak jezdził czymś słabym to 520 bedzie za dużo pierwszy deszcz śnieg i może się pozegnać z autem

 

Z moca trzeba się uczyć radzić od jej rozsądnych ilości wiem coś o tym jedno 525 mnie nauczyło pokory do życia dla niewprawnego kierowcy 150KM a tymbardziej 192KM przy kiepskich warunkach to dużo za dużo przy RWD

 

Ale ogólnie rada ode mnie kup to co znajdziesz w najlepszym stanie potrzymaj z rok dwa dbaj ucz się a ptem kup coś mocniejszego ja tak rboię dbałem pucowałem i uczyłem się mojego auta jego budowy i mozliwości teraz wiem że nadszedł czas na mocniejsze

 

amen

 

Ksiądz skończył mozna iść do domu

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.