Skocz do zawartości

jerzy

Zarejestrowani
  • Postów

    604
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535iA V8.
  • Lokalizacja
    Brzostek
  • Zawód
    inż.

Osiągnięcia jerzy

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. jerzy

    e39 - ile oleju powinna brać?

    Moja 3,5 l tez nic nie bierze....poprzednia[e34 2,5l] troche łykała ,ale miała wyciek spod uszczelki głowicy[kanałem olejowym] więc mogła,a przy obecnej e39 [250 tys.] zero zużycia oleju,wiecie jak to cieszy?...pzdr.
  2. jerzy

    (e39) skrzypienie w zawieszeniu

    Już wiem tulejkę można dokupić samą-poza 40 pln[na hurtowni]-tylko...pzdr...
  3. jerzy

    Zgrzyty w e39

    Już opanowałem wszystko,szwagier w Mysłowicach załatwił mi tulejkę [samą] bez wspornika za 40 parę zł. po upuście w hurtowni,za tydzień będzie po skrzypieniu...pzdr...
  4. jerzy

    Zgrzyty w e39

    Ponawiam prośbę ,czy ktoś wie czy wymienia się taką tulejkę jak wyżej opisana,czy kupuje wspornik w całości,moze ktos wie ile taka część kosztuje -----byłbym wdzięczny...pzdr.
  5. jerzy

    Zgrzyty w e39

    Jest! skrzypi tuleja met.-gum. wspornika drążka kierowniczego,[u mnie w 535iA jest przekładnia nie maglownica]-pytanie czy można samą tuleję dokupić ,czy cały wspornik,widzę ,że można ją demontować, część jej rozebralismy z mech. i nasmarowaliśmy środek,ale nie pomogło ,pewnie guma się obruszała i skrzypi jak wieko od trumny!!!,ale już chociaż wiem,bo raz skrzypiało raz nie ,jak jechałem do mech. to przestawało,i dziś się udało wreszcie.pzdr.[proszę niech ktoś mi podpowie czy trzeba cały wspornik czy tylko tuleję kupioć]
  6. jerzy

    (e39) skrzypienie w zawieszeniu

    Ja dopiero dziś zlokalizowałem skrzypienie u mojej 535iA,tuleja gum.-met. wspornika drążka kierowniczego ,zaznaczam nie ma u mnie maglownicy tylko przekładnia,przesmarowałem i nici z tego była wewnątrz podrdzewiała,nadal skrzypi na nierównościach i skręcie w lewo-prawo. tylko dylemat czy można dokupic samą tuleję czy cały wspornik-może ktoś wie???pzdr.
  7. Pierwsza sugestja ,sprawdzić płyn w chłodnicy,jest obecnie taki analizator u niektórych mechaników,który bezwzględnie ocenia skład płynu,czyli wykrywa pęknięcie głowicy[ona lubi rozszczelniać się właśnie przy temperaturze-logiczne,powiększające się szczeliny,dalej czy korek wlewu oleju nie jest usmarowany [mazidłem-koloru brązowo-żółtego,a powinno być koloru oleju z silnika], czy ubywa oleju,czystość płynu chłodzącego,najlepiej dać do dobrego mechana niech to przejrzy.pzdr.
  8. jerzy

    Zgrzyty w e39

    Myślę tez o sprężynach,trzeszczy!!! z lewej strony z przodu oczywiście.help!!!.
  9. jerzy

    Zgrzyty w e39

    A co powiecie na coś takiego,przy skręcie trzeszczy i skrzypi,na postoju bardziej,z tym ,że jak jest przed jazdą tego nie ma jak pojeżdżę trochę to się koncert' zaczyna,co to może byc sworznie oki,czy to może być MC Person,czy jakies tuleje,mam 535iA,tak,że nie mam maglownicy,bo tak mi sugrerowano ,że to ona,sam nie wiem jak jade do mechanika cisza,qwa pech,to pech,co to może być???.
  10. Ja też :nienie: !!!.
  11. Moim skromnym zdaniem,tunel musi być ściąga z całości chłodnicy ciepło,śmigło musi być też kompletne,a co do wiskozy,są sposoby sprawdzenia,na rozgrzanym motorze powinno [po wyłączeniu silnika]ciężko chodzić,ale jak ma swoje 'lata' to lepiej wymień,bo możesz mieć problem z głowicą , mialem tak w e34,wymieniłem i znów wskazówka stała w pionie,pamiętam kupiłem niemieckiej firmy produkowane w Turcji,troszkę głośniejsze niż oryginał,ale chodził do sprzedaży bez problemów[3 lata],skusiła mnie cena,pouzupełniaj braki i będzie dobrze.
  12. jerzy

    BMW e39 535iA

    Dzięki wielkie!-pzdr.
  13. jerzy

    BMW e39 535iA

    Niech mnie ktoś oświeci[od niedawna mam ten samochód] ,nie mam obecnie czasu zaglądać i jechać do mechanika,czy w takim aucie jest maglownica czy jak w serii 7 lub e34 , przekładnia ślimakowa,ponieważ pamiętam jak mechanik mówił przy ustawianiu zbieżności o tym ,że na drążku kierowniczym gałka w 1/3-ej owego drążka ma lekki luz,czasem mam takie trzeszczenie jak skręcam że szok,już ktoś mi pisał o końcówkach drążka po wymianie się u niego uspokoiło,ale wszyscy sugerują maglownice,skoro jest sztywny drązek skąd tam maglownica? jest trzpień czy jak tam sie zwie ,który połączony jest zapewne ze ślimacznicą który porusza sztywnym drązkiem za pomocą właśnie tej gałki-help.!?jadę w poniedziałek nad ranem na Śłąsk 200kilosów i chciałbym wiedziec co zakupic ,bo jestem umówiony u mechanika własnie tam ,ale będę tylko 1.5 dnia. :duh:
  14. jerzy

    [E39] Kontrolka Airbag

    ---pojawił się za 45 pln na allegro adapter co zapobiega świeceniu się diody poduszki.
  15. jerzy

    zakurzona przednia szyba

    Wniosek jeden trza wymienić na takie z węglem aktywowanym i będzie oki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.