Robilem to w zeszlym miesiacu, z tym ze mam wersje z klima (nagrzewniaca Behr). Ale w Twoim przypadku bedzie podobine. Zdemontuj radio, zegarek/BC, potem przelacznik ogrzewanej szyby. Za nim jest zatrzask panelu sterowania ogrzewaniem. Wyciagnij panel, odczep ciegna sterujace rozdzialem powietrza. Demontujesz oslone h-ca recznego - wkrety z tylu za zaslepka pod dysza nawiewu na tyl, w schowku oboh reczego i pod "mieszkiem" recznego. Potem demontujesz cala konsole srodkowa - od strony kierownicy i schowka po jednej srubie, na dole za oslonkami z tapicerki tez chyba po jednej - dasz bez problemu rade. Jak juz zdemontujesz konsole i zrobisz porzadek z ciegnami i wiazkami przewodow masz dostep do nagrzewnicy. W przypadku Behra caly "frony" trzyma sie na 2 srubach i zatrzaska dookola. Odkrecasz, odpinasz wszystkie blaszki i demontujesz pokrywe - nagrzewnice masz przed soba - trzyma sie tylko na przewodach doprowadzajacych plyn chlodniczy, do okola jest uszczelniona gabka wiec siedzi sztywno w obudowie. W przypadku Siemensa powinno byc podobnie: http://img16.imageshack.us/img16/3036/zdjcie891.th.jpg Bedziesz mial albo taka z trzema wyjsciami obok siebie na lewym boku (w strone nog kierowcy - patrzac z miejsca kierowcy), albo trzema wyjsciami [0---0---0] od fronu. Zobaczysz to raczej bez rozbierania jak zanurkujesz pod kierownice (zdejmij boczek tapicerski). Proponuje kupic nowa, bo ja szukalem uzywek i wszystkie byly w zlym stanie i nosily slady wyciekow. W koncu upolowalem nowa Behr-Hella. Pamietaj jeszcze, zeby uwazac na wszystkie kostki ktore bedziesz odczepial - lubia pekac, kruszyc sie, wiec rob to ostroznie.