Skocz do zawartości

Porady dotyczące zakupu e34...


pasjonat_marki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.Jestem początkującym forumowiczem i także w niedalekiej przyszłości,chciałbym spełnić moje wielkie marzenie jakim jest zakup pierwszej bumy w moim życiu :lol:

Mianowicie poważnie myśle nad zakupem e-34.Proszę o wasze opinie na temat najlepszych według Was silników,oraz czym się kierować przy kupnie takiego modelu.

Czy e-34 jest drogie w utrzymaniu?

Z góry dziękuję za wszelkie porady :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepszym motorkiem w e34 jest 525i 24v oraz 535i 12v

Kieruj się przede wszystkim stanem technicznym nie rocznikiem oraz nie ceną. Za zadbany egzemplarz warto wydać 9-10 tys nawet jak to będzie 90 rok.

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam e34 525iA i z tego silnika jestem bardzo zadowolony poprzedni 2.0 jak dla mnie był za slaby na to auto a spalanie jest praktycznie na tym samym poziomie i takiego radze ci szukać najlepiej wez ze soba kogos kto zna sie na bmkach bo trzeba umiec je kupowac ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepszym motorkiem w e34 jest 525i 24v oraz 535i 12v

Kieruj się przede wszystkim stanem technicznym nie rocznikiem oraz nie ceną. Za zadbany egzemplarz warto wydać 9-10 tys nawet jak to będzie 90 rok.

 

Dzięki za radę.Właśnie zastanawiałem się nad 520i,ale lepszym chyba jednak wyborem byłoby 525i.Spalanie pewnie wyjdzie w granicach 12-13l :wink: ?

A co myślicie o 2.5tds?Słyszałem różne opinie na temat tego silnika i nie zawsze były one pozytywne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 tds spali ci średnio 8 litrów w jeździ spokojnej. Chcesz poświrować będzie 10-12 średnio. Droższe naprawy, duże przebiegi oraz zdecydowanie gorszy stan oferowanych egzemplarzy na pewno zniechęca do zakupu.
(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie zapominajcie o 540i i i M5 e34 też są godne uwagi a napewno bardziej niż td czy tds

 

Nie śmiem wątpić w trwałość 540 i 538 M5,tych jakże kultowych jednostek ,ale z całym szacunkiem aby utrzymać taki motor,potrzebny jest zasobny portfel i najlepiej duże rabaty na stacjach benzynowych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie zapominajcie o 540i i i M5 e34 też są godne uwagi a napewno bardziej niż td czy tds

 

Nie śmiem wątpić w trwałość 540 i 538 M5,tych jakże kultowych jednostek ,ale z całym szacunkiem aby utrzymać taki motor,potrzebny jest zasobny portfel i najlepiej duże rabaty na stacjach benzynowych :wink:

 

Prosiłes w swoim poście o opinie najlepszych dla nas silników w e 34.Więc to moja opinia wliczając 535i.A nie było mowy o oszczedzaniu :twisted: a jesli ja miałbym wybierac np. pomiedzy 525 a535czy540 to na pewno nie było by to 525 bo różnica w spalaniu nie jest kolosalna ale przyjemnosc z jazdy znacznie sie różni.To taki maluśki przykład.Pozdrawiam

BMW M-Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zdecydowanie 2,5L 24-ro zaworową. Ma to mocy naprawdę sporo (192KM) i spalanie w mieście (przynajmniej mi) wychodzi w granicach 12 do 13 litrów. W trasie ostatnio ku mojemu zdziwieniu zadowoliła się 8,5 Litra...

 

PS. silniczek nie do zajechania - wystarczy o niego dbać :)

Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie samochodu dobrze zachowują się na gazie, tylko musisz trafić na dobrego gazownika... Nie miałem do czynienia z 520 ale 525 to już 6 cylindrów więc i instalacja gazowa nie może być najprostsza... ale dźwięk silnika to rekompensuje :D
Auto Klinika nieautoryzowany serwis BMW - Warszawa Bialołęka: Danusi 6: 503 520 220 | 503 520 320 http://www.aklinika.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie samochodu dobrze zachowują się na gazie, tylko musisz trafić na dobrego gazownika... Nie miałem do czynienia z 520 ale 525 to już 6 cylindrów więc i instalacja gazowa nie może być najprostsza... ale dźwięk silnika to rekompensuje :D

 

520 to niestety też 6 cylindrów :twisted:

BMW M-Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pare miesiecy temu kupilem 520 24v z sekwencyjnym gazem. Zdecydowalem sie na to auto, tylko dla tego, ze jest w swietnym stanie blacharskim i technicznym. Zaplacilem wiecej niz kosztuje wiekszosc egzemplazy i nie zaluje :D . Jednak 2 lirtry (nawet 24. zaworowe) to troszke za malo. Na gazie chodzi idealnie (tak samo jak na benzynie), tylko spalanie troszke rozczarowuje - 16 (17 z klima) l/100km - przy raczej spokojnej jezdzie (w miescie bez korkow). Zobaczymy jak bedzie wygladac po zmianie wtryskiwaczy i ponownej konfiguracji instalacji gazowej...

 

Szukaj raczej zadbanej 525 24V, zaloz po kupnie mowy gaz w dobrym zakladzie i ciesz sie autem przez pare kolejnych lat :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Witam.

 

520i - moim zdaniem za mało wrażeń z jazdy.

525i - już lepiej i na Twoim miejscu właśnie nad tym bym się zastanowił. :cool2:

535i - dużooo lepiej, ale jak na pierwszą betkę to chyba za dużo. :nienie:

 

525tds - mam ją od ponad trzech lat i żeby utrzymać ją w dobrym stanie, wsadziłem w nią około 10 000. Wszystko było by cacy gdyby nie pekła mi głowica, bo koszt naprawy to 4 200 :mad2: .

Ale pierwsze trzy latka były super, płyny, klocki, paliwo i do przodu.

 

Powiem tylko tyle, że drugi raz nie wezmę disla, teraz interesuje mnie benzynka E38 4,4 :twisted2:

 

Pozdro

003.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właścicielowi zaproponowałem swoje auto :)

 

Ale fakt jest taki że 525 daje więcej frajdy z jazdy zdecydowany fakt:)

 

Koszty gazowania pewnie te same tu R6 i tu R6

 

Spalanie ciut większe dla 525 różnica na trasie 0,5-1litr miasto od 1-3 litrów

 

Ale zapominay o jedenj kwestii czym wogóle kolega jeździł najpierw ??

 

Ktoś tu pisał że 535 to będzie za dużo

 

Jak jezdził czymś słabym to 520 bedzie za dużo pierwszy deszcz śnieg i może się pozegnać z autem

 

Z moca trzeba się uczyć radzić od jej rozsądnych ilości wiem coś o tym jedno 525 mnie nauczyło pokory do życia dla niewprawnego kierowcy 150KM a tymbardziej 192KM przy kiepskich warunkach to dużo za dużo przy RWD

 

Ale ogólnie rada ode mnie kup to co znajdziesz w najlepszym stanie potrzymaj z rok dwa dbaj ucz się a ptem kup coś mocniejszego ja tak rboię dbałem pucowałem i uczyłem się mojego auta jego budowy i mozliwości teraz wiem że nadszedł czas na mocniejsze

 

amen

 

Ksiądz skończył mozna iść do domu

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.