Skocz do zawartości

Regeneracja koła dwumasowego


maciek802

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

...niestety ale najlepiej to nie regenerować - tylko kupić nowe, wiem że jest to niemały wydatek, ale uwierz mi na tym forum już wiele osób przejechało się na tzw. regeneracji koła dwumasowego

 

np.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=54139&highlight=pozna%2A+dwumasow%2A+regeneracj%2A

 

kiedyś był cały wątek o przygodach podczas regeneracji koła dwumasowego w dziale "Nie polecam" - nie rozumiem dlaczego ktoś go usuną - wniosek był jeden: jedno wielkie naciąganie :duh:

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam widze ze nie macie najnowszych informacji mianowicie firma MOTO-REGE otworzyla filię w Gąskach, która zajmuje sie tylko i wyłącznie regeneracją kół dwumasowych, osobiście odwiedzili mój zaklad i postanowilem z nimi współpracować... oddaje juz tam 15 komplet bo tak mi sie bardziej oplaca za samo kolo 600 a za komplet kolo tarcza docisk 750 i jak narazie wszystko gra nie mialem zadnej reklamacji zreszta na kazde kolo 18 miesiecy gwarancji. Ostatnio opracowali metode naprawy dsg...

 

MECHANIKA POJAZDOWA PRODUKCJA I REGENERACJA CZEŚCI SAMOCHODOWYCH Piotr Mirtner

Nadbrzeżna 68

76-034 Gąski powiat Koszalin

Telefon: 695 608 713

Drugi telefon: 601 737 443

 

Dodam tylko, że mialem mozliwosc osobiscie odwiedzic firme i zobaczyc czy jest to prawdziwa regeneracja czy tez zwykly handel szrotem, bo co niektórzy tak robią

i naprawde sie zdziwilem poniewaz ta firma naprawde posiada profesjonalne maszyny do regeneracji kół dwumasowych szlifiernie tokarnie wywazarki nitownice i jezeli chodzi o ta regeneracje to jestem spokojny bo to musi dzialac FIRME OCENIAM NA 5+ NAPRAWDE POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze firma Sprzęgło-Service z Poznania, która regeneruje koła dwumasowe. Mają do tego specjalistyczne maszyny - po zregenerowaniu całe koło wyważają i na taką usługę dają 12 miechów gwarancji. Jak dzwoniłem zapytać o cenę usługi to mówili że do np e39 525d cena oscyluje między 600 a 800 pln (w zależności czy koło jest lekko dojechane czy już umarło całe). Robią to w jeden dzień i bez problemu. Wysyłasz kurierem, następnego dnia regenerują i odsyłają kurierem. Oprócz tego mają na stanie jakąś ilość kół już zregenerowanych do różnych aut. Jeśli okaże się, że moje koło się skończyło to chyba zdecyduję się na regenerację w tej firmie. Skoro nowe potrafi się wysypac po 70 tys. km i kosztuje 1600 pln (ma w większości wypadków gwarancję 1 rok) to wolę dać 800pln i mieć także gwarancję 1 rok. Czy się mylę to się okaże jak spróbuję...

Pzdr.

P.S. Żeby nie było - w zakładzie tym nie pracuje nikt z moich znajomych i nie jest to kryptoreklama zakładu jakichś moich pociotków. Moja opinia opiera się na tym co wybadałem sam przygotowując się do zrzucenia skrzyni i obadania stanu dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

A to nei łatwiej i taniej wymienić na zestaw Valeo 4P ?

 

Cena okolo 1400zł za całość, i na przyszłość będzie już raczej spokój. Bynajmniej ja takowe rozwiązanie przewiduje w swoim 2.8 bo do tego silnika jest odosobniona pozycja w ofercie Valeo.

 

Choć szukając informacji na forum, doczytałem jedynie w grupie E34, iż są zadowoleni, bo tutaj chyba nikt się w to nie bawił... albo się nie ujawnił ;)

 

Może źle myślę, może się nie znam, jednak nie widzi mi się robić regularnie zamieszania z powodu wymiany tego cholernego dwumasu....

Większe i cięższe silniki (jak tez auta) doskonale sobie radziły bez niego, więc i tutaj dodanie go przez BMW wpłynęło nieznacznie (w moje opinii patrząc na poprzednie modele i rodziny silnikowe) na poprawę żywotności i komfortu.

 

Tak ode mnie 3 grosze.

 

Pozdrawiam.

Świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Komponenty poliuretanowe do aut - zainteresowany ? pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

A to nei łatwiej i taniej wymienić na zestaw Valeo 4P ?

 

Cena okolo 1400zł za całość, i na przyszłość będzie już raczej spokój. Bynajmniej ja takowe rozwiązanie przewiduje w swoim 2.8 bo do tego silnika jest odosobniona pozycja w ofercie Valeo.

 

Choć szukając informacji na forum, doczytałem jedynie w grupie E34, iż są zadowoleni, bo tutaj chyba nikt się w to nie bawił... albo się nie ujawnił ;)

 

Może źle myślę, może się nie znam, jednak nie widzi mi się robić regularnie zamieszania z powodu wymiany tego cholernego dwumasu....

Większe i cięższe silniki (jak tez auta) doskonale sobie radziły bez niego, więc i tutaj dodanie go przez BMW wpłynęło nieznacznie (w moje opinii patrząc na poprzednie modele i rodziny silnikowe) na poprawę żywotności i komfortu.

 

Tak ode mnie 3 grosze.

 

Pozdrawiam.

Bardzo chętnie tylko, że do 525d nie mają póki co w ofercie takiego zestawu. Z diesla oferta kończy się na e39 520d. Byc może taki zestaw nie jest w stanie przenieśc płynnie większego momentu obrotowego niż w takim 520d.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
sprzeglo service to zlodzieje i oszusci po wyslaniu do nich kola powiedzieli mi ze musza wymienic dolna plyte bo sie nie da wywazyc i skasowali 1200zl kolo wygladalo dobrze ale po tygodniu sie rozpier......a teraz umywaja rece i zwalaja wine na mnie ze to ja nie umiem jezdzic buraki zdecydowanie nie polecam i odradzam aha dodam tylko ze kupilem sobie nowe i jezdze drugi miesiac i jest wszystko ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo service to zlodzieje i oszusci po wyslaniu do nich kola powiedzieli mi ze musza wymienic dolna plyte bo sie nie da wywazyc i skasowali 1200zl kolo wygladalo dobrze ale po tygodniu sie rozpier......a teraz umywaja rece i zwalaja wine na mnie ze to ja nie umiem jezdzic buraki zdecydowanie nie polecam i odradzam aha dodam tylko ze kupilem sobie nowe i jezdze drugi miesiac i jest wszystko ok

Dobrze wiedziec bo się zastanawiałem czy jeśłi moje koło okaże się złomem czy nie zawieźc do nich na regenerację. W takim razie pozostaje kupno nówki.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 miesięcy temu...

Regeneracja koła jak najbardziej, ale u profesjonalistów, a nie raczkujących zakładach. Firma Saja Kożuchów od lat zajmuje się regeneracją tarcz sprzęgłowych, kół dwumasowych, daje pełną gwarancję na swoje usługi. Nie ma mowy o jakimkolwiek "nadzianiu się" . Uczciwa firma, szanuje każdego klienta, a ma ich w całym kraju. Naprawdę warto, bo to duża oszczędność pieniędzy bez żadnego ryzyka. Tel. 609633644

strona internetowa http://dwumasowki.pl/contact-us.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka subtelna autoreklama :mrgreen:

Dokładnie, zgadzam sie z toba w 100/

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w tym wątku http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=14698 kolega yvonne278 okazuje się pochodzić także z kożuchowa, pewnie przypadek :wink:

tutaj regeneracja koła w firmie sprzeglo-service z Poznania pozwsoliła przejechać 19-20tys km http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83614

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w tym wątku http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=14698 kolega yvonne278 okazuje się pochodzić także z kożuchowa, pewnie przypadek :wink:

 

Koleżanka yvonne278 nie ukrywa swojego pochodzenia i na każdym wątku i każdym forum podpisuje się tym samym nickiem, a nie co chwila nowymi dla zmylenia przeciwnika. Brawo za spostrzegawczość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam

Widzę, że połowa opinii na forach to opinie negatywne dotyczące regeneracji koła, to wypowiem się i ja na ten temat. Regenerację koła dwumasowego robiłem już dawno temu w serwisie i do tej pory nic mi się nie zepsuło. Mój znajomy pomyślał właśnie tak jak większość osób na tym forum, że kupi nowe i właśnie tydzień temu oddał auto do naprawy. Także uważam, że to jest kwestia wybrania odpowiedniego serwisu, takiego co zrobi to dobrze, a nie zakładanie z góry że lepiej kupić nowe. Dodam jeszcze dla zainteresowanych, że regenerację koła robiłem w http://www.regenerownia.pl/ jak na razie nic mi się nie zepsuło także polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakie te imiona oryginalne :mrgreen: Stanisław i Janusz, nie to żebym Się czepiał, ale ....... tzw. "Janusze Tuningu" :lol:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie,że widzicie tą żałosną kryptoreklamę.Też mnie to razi jednak reaguję emocjonalnie i bardziej dosadnie.Wolność wyboru jednak regeneracja dwumasy jak i magla to ściema i loteria.Dwumasa nie jest zbyt skomplikowana jednak cięcie,wymiana sprężyn i spawanie nie daje gwarancji jakośći.A pseudowyważanie to ściema dla zawodników,których everestem jest wymiana filtra kabinowego.Relatywnie jest z listwą w maglu.Nikt nie wstawia nowej a napawanie i szlifowanie o kant potłuc.Przy reklamacji winą obarczany zostaje użytkownik a po uznaniu niestety robocizna nie jest zwracana.Osobiście zmieniałem na ori,lecz przy braku funduszy szedłbym w kierunku jednomasy.Przy opcji regeneracji zmieniłbym auto,znaczyłoby,że mnie nie stać na jego utrzymanie.Tak jak obecnie nie stać mnie na M5,choć chodzi mi po głowie.Ot talie realne podejście.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lecz przy braku funduszy szedłbym w kierunku jednomasy.

Sęk w tym, że nie do wszystkich wersji silnikowych (przeważnie do tych, które mają już troche wyższy moment obrotowy) jest dostępna jednomasa - przynajmniej tak było jak zaczęły wchodzić na rynek koła jednomasowe (nie wiem jak jest teraz). Wtedy te koła były dedykowane tylko do jakiejś wartości Nm bo powyżej tego zaczynało się dość nieprzyjemne szarpanie.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.