Skocz do zawartości

pytanie o moc w M3


emek6

Rekomendowane odpowiedzi

jezeli zamierzasz kupic M3 to stac cie rownierz na jej utrzymanie(spalanie) z opowiesci znajomego ktory posiada emkie 3.2l spalanie czasami ma w granicach 22litrow i jest zadowolony nie wiem ile w tym prawdy...

 

 

ale liczy sie piekno jazdy w tym tkwi sekret M3

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

 

A teraz porównaj to auto do dzieł naszych "gazowników-dziadowników" ;)

Problem tkwi nie tyle w samej instalacji, ile w jej założeniu. Co z tego, że kolega miał w swoim aucie instalację sekwencyjną, jak co chwilę jeździł do dziadów, a oni co chwilę psuli mu coś innego? Na pewno oczywiście są też i dobre warsztaty, ale z tego co słucham od znajomych to naprawdę, dość często odwalają gazownicy liiipęęęę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

Jeśli o mnie chodzi to jak by mi Schnitzer założył taką instalację to pomyślę nad zmianą zdania, a póki co gaz w emce to wiocha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne nazwy BMW M3 E30

Producent BMW

Premiera 1985

Okres produkcji 1985-1991

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Następca BMW M3 E36

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R4:

1986-88 2.3-16v - 195 KM

1987-88 2.3-16v - 215 KM

1987-91 2.5-16v - 238 KM

Skrzynia biegów 5 - biegowa manualna

 

 

Inne nazwy BMW M3 E36

Producent BMW

Premiera 1992

Okres produkcji 1992-1998

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E30

Następca BMW M3 E46

Segment G

Typy nadwozia coupé, sedan, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R6:

1992-95 3.0-24v-286 KM

1995-98 3.2-24v - 321 KM

Skrzynia biegów 5, 6 - biegowa manualna

 

 

Inne nazwy BMW M3 E46

Producent BMW

Premiera 2001

Okres produkcji 2001-2006

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E36

Następca BMW M3 E92

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R6:

2001-2006 3.2-24v - 343 KM

Skrzynia biegów 6 - biegowa manualna + sekwencyjna (SMG II)

 

 

Inne nazwy BMW M3 E92

Producent BMW

Premiera 2007 Genewa, Szwajcaria

Okres produkcji 2007-

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E46

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

V8:

2007 – 4.0-24v – 420 KM

Skrzynia biegów 6, 7-biegowa manualna + sekwencyjna (SMG III)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0l-24v I6 Euro 210 kW/286 bhp 6.0 s 155 mph / 250 km/h

3.0l-24v I6 U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s.137 mph / 220 km/h[7] (electronically limited)

 

3.2l-24v I6 Euro 236 kW/321 bhp 5.5 s155 mph / 250 km/h (electronically limited)

3.2l-24v I6 U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s. 139 mph / 225 km/h (electronically limited)

 

 

Production 1992-1999

71,242 built [2]

Body style(s) 4-door sedan

2-door coupe

2-door convertible

Platform BMW E36

Engine(s) 3.0L 286 hp (213 kW) I6

3.2L 321 hp (239 kW) I6 (1996)

Transmission(s) 5-speed automatic

5-speed manual

6-speed manual

Wheelbase 106.3 in (2700 mm)

Convertible: 106.7 in (2710 mm)

Length 174.5 in (4432 mm)

Lightweight: 178.0 in (4521 mm)

Width 67.3 in (1709 mm)

Sedan: 66.9 in (1699 mm)

Height 52.6 in (1336 mm)

Sedan: 53.7 in (1364 mm)

Curb weight 1460 kg (3219 lb)

Convertible: 1560 kg (3439 lb)

Related BMW 3-Series

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WOW(a)

 

ale temacik urósł hehe...

 

 

Kolego..moja propozycja brzmi..nie kupuj m3, kup sobie e34 m30b35 z sekwencją..silnik wieczny, a i jeden z niewielu który toleruje dobrze LPG, przy dobrym ustawieniu sekwencji....nie odczujesz różnicy, a spalanie cie nie zabije 15-20 L LPG/100...co to jest..przy takim silniku??za mniej niz 50 zł robic 100kM?? fajnie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekórzy widze wierzą tu w jakies zabobony LPG to nie kwas solny

 

Dobra instalacja sekwencyjna i samochód smiga na gazie prawie tak samo jak na benzynie ( pisze prawie bo to zalezy od jakosci gazu na stacjach) A co do awaryjnosci, to co BMW bez LPG sie nei psuje?

 

Jesli mam sie szczypac czy pojechac gdzies czy nie albo czy wydac pieniadze na benzyne czy na inne przyjemnosci ( np szpere) to wybiore LPG.

 

Różnica kosztów tych dwóch paliw jest kolosalna.

 

A ci których stac niech jezdza na benzynie ( nie brobie im ani ich nie neguje), a ci ktorzy nie załoza LPG z zasady niech patrza na swoje auto bo na benzyne czasami ich szkoda, nie wspomne juz o niekórych uzytkownikach z potężnymi silnikami których wyprzedzam po trasie wpatrzonych w ekonomizer..

 

Bez urazy, kazdy ma wybór. Ja juz wybrałem i jestem bardzo zadowolony :)

 

Pozdrawiam szczęsliwych posiadaczy dobrze zamontowanej instalacji LPG

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekórzy widze wierzą tu w jakies zabobony LPG to nie kwas solny

 

Dobra instalacja sekwencyjna i samochód smiga na gazie prawie tak samo jak na benzynie ( pisze prawie bo to zalezy od jakosci gazu na stacjach) A co do awaryjnosci, to co BMW bez LPG sie nei psuje?

 

Jesli mam sie szczypac czy pojechac gdzies czy nie albo czy wydac pieniadze na benzyne czy na inne przyjemnosci ( np szpere) to wybiore LPG.

 

Różnica kosztów tych dwóch paliw jest kolosalna.

 

A ci których stac niech jezdza na benzynie ( nie brobie im ani ich nie neguje), a ci ktorzy nie załoza LPG z zasady niech patrza na swoje auto bo na benzyne czasami ich szkoda, nie wspomne juz o niekórych uzytkownikach z potężnymi silnikami których wyprzedzam po trasie wpatrzonych w ekonomizer..

 

Bez urazy, kazdy ma wybór. Ja juz wybrałem i jestem bardzo zadowolony :)

 

Pozdrawiam szczęsliwych posiadaczy dobrze zamontowanej instalacji LPG

 

 

 

 

 

 

 

 

sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

 

Czemu nie na miejscu? Na dobrej instalacji moc spadnie nieznacznie na LPG a koszty przejazdu beda porównywalne z kosztem przejazdu Lanosem na benzynie..

 

Osiągi spadną nieznacznie z powodu dodatkowych kg instalacji LPG ale te ułamki sekund sa niczym w porównaniu jazdy prawie 300 lub wiecej konnej Mki..

 

A silnik wytrzyma wiecej przy uzytkowaniu z głowa niz w takim samym katowanym aucie Pozdr

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego taka m3 pali różnie od 16-nawet 25 to zależy od stylu jazdy.

Jeździłem trochę E38 4.0 286 kucy,przy mojej jeździe troche szaleńczej spalanie ok 24l/100.Polecam Ci 540i E39 tak jak kolega wcześniej napisał.Świetna zabawka.

@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

 

Czemu nie na miejscu? Na dobrej instalacji moc spadnie nieznacznie na LPG a koszty przejazdu beda porównywalne z kosztem przejazdu Lanosem na benzynie..

 

Osiągi spadną nieznacznie z powodu dodatkowych kg instalacji LPG ale te ułamki sekund sa niczym w porównaniu jazdy prawie 300 lub wiecej konnej Mki..

 

A silnik wytrzyma wiecej przy uzytkowaniu z głowa niz w takim samym katowanym aucie Pozdr

 

 

 

 

 

rozumiem Ciebie ale mam takie zapytanie czy ktos z uzytkownikow M3 poddal by ja zagazowaniu mysle ze nie bo tak jak juz wczesniej pisalem M3 z gazem to naprawde boli taki widok, masz fundusze na zakup M3 to masz zeby lac, temat nam sie troche rozbudowal heheh

 

 

 

pzdr wszystkich :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o tego kolege to ja bym mu odradził m3! co z tego ze jezdzi trasami szybkiego ruchu?? przeciez nie bedzie napierał prawie 300km/h!!!!!!

moim zdaniem niech sobie kupi jakas piatke z przynajmniej 2.5tdi! zdarcie bedzie miał niezłe osiagi tez a spalanie małe!

a gazowac m3 to juz jest grzech totalny!!!!!!!! to sportowe auto! i ma korzystac z całego zaprzegu rumaków jakie ma dostepne! pomysl jak bys pojechał np. na jakis zlot: kazdy patrzy na ta m3 bo wiadomo te auta przyciagaja wzrok, i ktos sie cie pyta ile ci to pali?? a ty: 27l gazu to az kazdy by zbladł!!!!!!!!!

a piszecie o tym sznyclu ze zakłada instalacje gazowe do emek! co z tego ze zakłada ale pomyslcie ile taka instalacja u niego kosztuje?? zapewne tyle co silnik od mki! i jak by nie patrzył to predzej bym wolał zbierac na m6 niz na gaz do m3 od schnitzera!

BMW nie lubi gazu! a ///M jeszcze bardziej bo te silniki sa przystosowane do wysokich obrotów itp... a gaz w takiej sytuacji to nie bardzo....

takze STANOWCZE NIE!!!!!!!! DLA GAZU W M3!!!!!!!!!!

POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..ale jak by z górki zjeżdżal na luzie to trochę oszczędności by bylo.zawsze to litr mniej,a na gazie to pewnie ze dwa na sto kilometrów.a na tysiąc,to nawet do 20 litrów!!! :cool2:

...można też na skrzyżowaniach gaśić silnik...też będzie dużo oszczędności...zależy ile skrzyżowań po drodze.ja bym chyba zagazowal.

m3 na gaziku wszedzie zrobi niesamowitą furrorę! :mrgreen:

 

a teraz na poważnie.M3 nie ważne w jakiej budzie to się kupuje dla frajdy,dla fantazji i tylko i wylącznie dla pasji.tym należy się rozkoszować,z tego należy być dumnym...

...a uwierz mi ,że m3 w gazie niezależnie w jakiej części świata będziesz zrobisz z siebie tylko pośmiewisko...

...będzie to prawie jak BMW M3,ale prawie to wielka różnica.

 

 

pzdr fanów M3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bezsensem jest kupowanie auta, którego nie będzie się w stanie utrzymać ( nie tylko ze względu na koszty benzyny, ale także części, materiałów eksploatacyjnych, ubezpieczenia) i w dodatku przerabianie go na gaz.

Kup sobie takie auto, na które będzie cię kolego stać i na które potem nie będziesz marudził, że za dużo spala, bądź że zawieszenie jest zbyt drogie w eksploatacji.

Nie pchaj się w M skoro nie znasz nawet róznicy w budowie pomiędzy M a zwykłym 328.

Ja bym kupił na Twoim miejscu zwykłe 320i i cieszył się szescioma cylindrami przy umiarkowanym zużyciu paliwa. I w zyciu żadnego gazu do auta - na gaz są dobre kuchenki gazowe i zapalniczki.

 

Pzdr,

 

P.S. Mnie także bardzo podoba się E38 ale go nie kupię właśnie ze względów na koszta eksploatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

 

A teraz porównaj to auto do dzieł naszych "gazowników-dziadowników" ;)

Problem tkwi nie tyle w samej instalacji, ile w jej założeniu. Co z tego, że kolega miał w swoim aucie instalację sekwencyjną, jak co chwilę jeździł do dziadów, a oni co chwilę psuli mu coś innego? Na pewno oczywiście są też i dobre warsztaty, ale z tego co słucham od znajomych to naprawdę, dość często odwalają gazownicy liiipęęęę.

 

O. K. -zgadzam się z Tobą - ja tylko chciałem pokazać to, że główny tuner Bawarki, nie wstydził się wykonać wersji z instalacją LPG.

A twierdzenie, że M3 z instalacją LPG to wieś totalna, do mnie nie przemawia - poczekajmy trochę - etylina tańsza już nie będzie - będzie tylko drożeć.

Jeszcze tylko to, że instalacja gazowa nie szkodzi silnikowi tak "strasznie" jak to niektórzy opisują - pod warunkiem właściwego montażu, regulacji i użytkowania.

A co do kolegi który zakładał ten temat - posłuchaj moich przedmówców - poszukaj sobie jakiejś E36 2.8 z full pakietem z końca produkcji - bo na nasze drogi 193 KM i 285 Nm (dokładnie nie wiem czy tyle) - w zupełności wystarczy. A jakby ci było mało to zawsze można takie cudo uturbić - "skuć" silnik -założyć podtlenek azotu. Skrzydła, zrobić licencje pilota(jak p. W. z Ich Troje) i latać. Przecież BMW w czasie II wojny światowej było głównym dostawcą silników do samolotów Luftwaffe :D

masqo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.M3 nie ważne w jakiej budzie to się kupuje dla frajdy,dla fantazji i tylko i wylącznie dla pasji.tym należy się rozkoszować,z tego należy być dumnym...

I to powinno być przesłanie dla naszego kolegi i odpowiedź czemu nie gazujemy M-ek.

Równie dobrze można też do niej założyć potem opony nalewki (zawsze to taniej) ;)

M to nie znaczek na tylnej klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhyy no to ja juz podziekuje i chyba czas zamknac temat bo ja juz wszystko wiem i wiem co zrobic dziekuje wszystkim ze te madrzejsze wypowiedzi i za te bzdurne posmiewiska moze i m3 w gaz nie byl by dobrym pomyslem fakt ale z tego wynika ze zadne bmw nie jest w gaz bo przciez to jest sportowe auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok zgadzam sie z niektorymi opinjami :) ale tu mamy przyklad http://allegro.pl/show_item.php?item=353882174 i duzo jest takich co wkladaja gaz i jezdza dlugo a jak juz to raczej m3 sobie darowalem tak jak powiedzieliscie szkoda gazowac to ok wole juz tak jak kolega wyzej mowi zakupic sobie e36 328 z konca produkcji :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.