Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jezeli zamierzasz kupic M3 to stac cie rownierz na jej utrzymanie(spalanie) z opowiesci znajomego ktory posiada emkie 3.2l spalanie czasami ma w granicach 22litrow i jest zadowolony nie wiem ile w tym prawdy...

 

 

ale liczy sie piekno jazdy w tym tkwi sekret M3

 

 

pzdr

Opublikowano
http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

 

A teraz porównaj to auto do dzieł naszych "gazowników-dziadowników" ;)

Problem tkwi nie tyle w samej instalacji, ile w jej założeniu. Co z tego, że kolega miał w swoim aucie instalację sekwencyjną, jak co chwilę jeździł do dziadów, a oni co chwilę psuli mu coś innego? Na pewno oczywiście są też i dobre warsztaty, ale z tego co słucham od znajomych to naprawdę, dość często odwalają gazownicy liiipęęęę.

Opublikowano
http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

Jeśli o mnie chodzi to jak by mi Schnitzer założył taką instalację to pomyślę nad zmianą zdania, a póki co gaz w emce to wiocha :)

Opublikowano

Inne nazwy BMW M3 E30

Producent BMW

Premiera 1985

Okres produkcji 1985-1991

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Następca BMW M3 E36

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R4:

1986-88 2.3-16v - 195 KM

1987-88 2.3-16v - 215 KM

1987-91 2.5-16v - 238 KM

Skrzynia biegów 5 - biegowa manualna

 

 

Inne nazwy BMW M3 E36

Producent BMW

Premiera 1992

Okres produkcji 1992-1998

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E30

Następca BMW M3 E46

Segment G

Typy nadwozia coupé, sedan, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R6:

1992-95 3.0-24v-286 KM

1995-98 3.2-24v - 321 KM

Skrzynia biegów 5, 6 - biegowa manualna

 

 

Inne nazwy BMW M3 E46

Producent BMW

Premiera 2001

Okres produkcji 2001-2006

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E36

Następca BMW M3 E92

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

R6:

2001-2006 3.2-24v - 343 KM

Skrzynia biegów 6 - biegowa manualna + sekwencyjna (SMG II)

 

 

Inne nazwy BMW M3 E92

Producent BMW

Premiera 2007 Genewa, Szwajcaria

Okres produkcji 2007-

Miejsce produkcji Monachium, Niemcy

Poprzednik BMW M3 E46

Segment G

Typy nadwozia coupé, kabriolet

Silniki BMW-Motorsport

V8:

2007 – 4.0-24v – 420 KM

Skrzynia biegów 6, 7-biegowa manualna + sekwencyjna (SMG III)

Opublikowano

3.0l-24v I6 Euro 210 kW/286 bhp 6.0 s 155 mph / 250 km/h

3.0l-24v I6 U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s.137 mph / 220 km/h[7] (electronically limited)

 

3.2l-24v I6 Euro 236 kW/321 bhp 5.5 s155 mph / 250 km/h (electronically limited)

3.2l-24v I6 U.S. 177 kW/240 bhp 6.1 s. 139 mph / 225 km/h (electronically limited)

 

 

Production 1992-1999

71,242 built [2]

Body style(s) 4-door sedan

2-door coupe

2-door convertible

Platform BMW E36

Engine(s) 3.0L 286 hp (213 kW) I6

3.2L 321 hp (239 kW) I6 (1996)

Transmission(s) 5-speed automatic

5-speed manual

6-speed manual

Wheelbase 106.3 in (2700 mm)

Convertible: 106.7 in (2710 mm)

Length 174.5 in (4432 mm)

Lightweight: 178.0 in (4521 mm)

Width 67.3 in (1709 mm)

Sedan: 66.9 in (1699 mm)

Height 52.6 in (1336 mm)

Sedan: 53.7 in (1364 mm)

Curb weight 1460 kg (3219 lb)

Convertible: 1560 kg (3439 lb)

Related BMW 3-Series

Opublikowano

WOW(a)

 

ale temacik urósł hehe...

 

 

Kolego..moja propozycja brzmi..nie kupuj m3, kup sobie e34 m30b35 z sekwencją..silnik wieczny, a i jeden z niewielu który toleruje dobrze LPG, przy dobrym ustawieniu sekwencji....nie odczujesz różnicy, a spalanie cie nie zabije 15-20 L LPG/100...co to jest..przy takim silniku??za mniej niz 50 zł robic 100kM?? fajnie ..

Opublikowano

Niekórzy widze wierzą tu w jakies zabobony LPG to nie kwas solny

 

Dobra instalacja sekwencyjna i samochód smiga na gazie prawie tak samo jak na benzynie ( pisze prawie bo to zalezy od jakosci gazu na stacjach) A co do awaryjnosci, to co BMW bez LPG sie nei psuje?

 

Jesli mam sie szczypac czy pojechac gdzies czy nie albo czy wydac pieniadze na benzyne czy na inne przyjemnosci ( np szpere) to wybiore LPG.

 

Różnica kosztów tych dwóch paliw jest kolosalna.

 

A ci których stac niech jezdza na benzynie ( nie brobie im ani ich nie neguje), a ci ktorzy nie załoza LPG z zasady niech patrza na swoje auto bo na benzyne czasami ich szkoda, nie wspomne juz o niekórych uzytkownikach z potężnymi silnikami których wyprzedzam po trasie wpatrzonych w ekonomizer..

 

Bez urazy, kazdy ma wybór. Ja juz wybrałem i jestem bardzo zadowolony :)

 

Pozdrawiam szczęsliwych posiadaczy dobrze zamontowanej instalacji LPG

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano
Niekórzy widze wierzą tu w jakies zabobony LPG to nie kwas solny

 

Dobra instalacja sekwencyjna i samochód smiga na gazie prawie tak samo jak na benzynie ( pisze prawie bo to zalezy od jakosci gazu na stacjach) A co do awaryjnosci, to co BMW bez LPG sie nei psuje?

 

Jesli mam sie szczypac czy pojechac gdzies czy nie albo czy wydac pieniadze na benzyne czy na inne przyjemnosci ( np szpere) to wybiore LPG.

 

Różnica kosztów tych dwóch paliw jest kolosalna.

 

A ci których stac niech jezdza na benzynie ( nie brobie im ani ich nie neguje), a ci ktorzy nie załoza LPG z zasady niech patrza na swoje auto bo na benzyne czasami ich szkoda, nie wspomne juz o niekórych uzytkownikach z potężnymi silnikami których wyprzedzam po trasie wpatrzonych w ekonomizer..

 

Bez urazy, kazdy ma wybór. Ja juz wybrałem i jestem bardzo zadowolony :)

 

Pozdrawiam szczęsliwych posiadaczy dobrze zamontowanej instalacji LPG

 

 

 

 

 

 

 

 

sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

Opublikowano
sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

 

Czemu nie na miejscu? Na dobrej instalacji moc spadnie nieznacznie na LPG a koszty przejazdu beda porównywalne z kosztem przejazdu Lanosem na benzynie..

 

Osiągi spadną nieznacznie z powodu dodatkowych kg instalacji LPG ale te ułamki sekund sa niczym w porównaniu jazdy prawie 300 lub wiecej konnej Mki..

 

A silnik wytrzyma wiecej przy uzytkowaniu z głowa niz w takim samym katowanym aucie Pozdr

Bylo:

E30 316 (M10b18) 86r - sedan

E30 325i (M20b25) 89r - coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe

E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan

E36 328i (M52b28) 95r - sedan

E39 540i manual

E36 M3 3.2 sedan

E36 318Ti Compact

E46 330iA Touring

Opublikowano

Kolego taka m3 pali różnie od 16-nawet 25 to zależy od stylu jazdy.

Jeździłem trochę E38 4.0 286 kucy,przy mojej jeździe troche szaleńczej spalanie ok 24l/100.Polecam Ci 540i E39 tak jak kolega wcześniej napisał.Świetna zabawka.

@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
sa zwolennicy gazu..ale w tym temacie zostal poruszony gaz do M3 :mad2: troche to nie na miejscu zagazowac M3

 

 

pzdr

 

Czemu nie na miejscu? Na dobrej instalacji moc spadnie nieznacznie na LPG a koszty przejazdu beda porównywalne z kosztem przejazdu Lanosem na benzynie..

 

Osiągi spadną nieznacznie z powodu dodatkowych kg instalacji LPG ale te ułamki sekund sa niczym w porównaniu jazdy prawie 300 lub wiecej konnej Mki..

 

A silnik wytrzyma wiecej przy uzytkowaniu z głowa niz w takim samym katowanym aucie Pozdr

 

 

 

 

 

rozumiem Ciebie ale mam takie zapytanie czy ktos z uzytkownikow M3 poddal by ja zagazowaniu mysle ze nie bo tak jak juz wczesniej pisalem M3 z gazem to naprawde boli taki widok, masz fundusze na zakup M3 to masz zeby lac, temat nam sie troche rozbudowal heheh

 

 

 

pzdr wszystkich :twisted2:

Opublikowano

jesli chodzi o tego kolege to ja bym mu odradził m3! co z tego ze jezdzi trasami szybkiego ruchu?? przeciez nie bedzie napierał prawie 300km/h!!!!!!

moim zdaniem niech sobie kupi jakas piatke z przynajmniej 2.5tdi! zdarcie bedzie miał niezłe osiagi tez a spalanie małe!

a gazowac m3 to juz jest grzech totalny!!!!!!!! to sportowe auto! i ma korzystac z całego zaprzegu rumaków jakie ma dostepne! pomysl jak bys pojechał np. na jakis zlot: kazdy patrzy na ta m3 bo wiadomo te auta przyciagaja wzrok, i ktos sie cie pyta ile ci to pali?? a ty: 27l gazu to az kazdy by zbladł!!!!!!!!!

a piszecie o tym sznyclu ze zakłada instalacje gazowe do emek! co z tego ze zakłada ale pomyslcie ile taka instalacja u niego kosztuje?? zapewne tyle co silnik od mki! i jak by nie patrzył to predzej bym wolał zbierac na m6 niz na gaz do m3 od schnitzera!

BMW nie lubi gazu! a ///M jeszcze bardziej bo te silniki sa przystosowane do wysokich obrotów itp... a gaz w takiej sytuacji to nie bardzo....

takze STANOWCZE NIE!!!!!!!! DLA GAZU W M3!!!!!!!!!!

POZDRO!

Opublikowano

..ale jak by z górki zjeżdżal na luzie to trochę oszczędności by bylo.zawsze to litr mniej,a na gazie to pewnie ze dwa na sto kilometrów.a na tysiąc,to nawet do 20 litrów!!! :cool2:

...można też na skrzyżowaniach gaśić silnik...też będzie dużo oszczędności...zależy ile skrzyżowań po drodze.ja bym chyba zagazowal.

m3 na gaziku wszedzie zrobi niesamowitą furrorę! :mrgreen:

 

a teraz na poważnie.M3 nie ważne w jakiej budzie to się kupuje dla frajdy,dla fantazji i tylko i wylącznie dla pasji.tym należy się rozkoszować,z tego należy być dumnym...

...a uwierz mi ,że m3 w gazie niezależnie w jakiej części świata będziesz zrobisz z siebie tylko pośmiewisko...

...będzie to prawie jak BMW M3,ale prawie to wielka różnica.

 

 

pzdr fanów M3.

Opublikowano

Dla mnie bezsensem jest kupowanie auta, którego nie będzie się w stanie utrzymać ( nie tylko ze względu na koszty benzyny, ale także części, materiałów eksploatacyjnych, ubezpieczenia) i w dodatku przerabianie go na gaz.

Kup sobie takie auto, na które będzie cię kolego stać i na które potem nie będziesz marudził, że za dużo spala, bądź że zawieszenie jest zbyt drogie w eksploatacji.

Nie pchaj się w M skoro nie znasz nawet róznicy w budowie pomiędzy M a zwykłym 328.

Ja bym kupił na Twoim miejscu zwykłe 320i i cieszył się szescioma cylindrami przy umiarkowanym zużyciu paliwa. I w zyciu żadnego gazu do auta - na gaz są dobre kuchenki gazowe i zapalniczki.

 

Pzdr,

 

P.S. Mnie także bardzo podoba się E38 ale go nie kupię właśnie ze względów na koszta eksploatacji.

Opublikowano
http://www.worldcarfans.com/9071116.005/ac-schnitzer-builds-fastest-lpg-car-gp310-gas-powered

 

To tak dla tych którzy uważają,że wkładanie gazu do EMKI to zbrodnia - jednak co inżynierzy Schnitzer`a mogą wiedzieć o silnikach :D

 

A teraz porównaj to auto do dzieł naszych "gazowników-dziadowników" ;)

Problem tkwi nie tyle w samej instalacji, ile w jej założeniu. Co z tego, że kolega miał w swoim aucie instalację sekwencyjną, jak co chwilę jeździł do dziadów, a oni co chwilę psuli mu coś innego? Na pewno oczywiście są też i dobre warsztaty, ale z tego co słucham od znajomych to naprawdę, dość często odwalają gazownicy liiipęęęę.

 

O. K. -zgadzam się z Tobą - ja tylko chciałem pokazać to, że główny tuner Bawarki, nie wstydził się wykonać wersji z instalacją LPG.

A twierdzenie, że M3 z instalacją LPG to wieś totalna, do mnie nie przemawia - poczekajmy trochę - etylina tańsza już nie będzie - będzie tylko drożeć.

Jeszcze tylko to, że instalacja gazowa nie szkodzi silnikowi tak "strasznie" jak to niektórzy opisują - pod warunkiem właściwego montażu, regulacji i użytkowania.

A co do kolegi który zakładał ten temat - posłuchaj moich przedmówców - poszukaj sobie jakiejś E36 2.8 z full pakietem z końca produkcji - bo na nasze drogi 193 KM i 285 Nm (dokładnie nie wiem czy tyle) - w zupełności wystarczy. A jakby ci było mało to zawsze można takie cudo uturbić - "skuć" silnik -założyć podtlenek azotu. Skrzydła, zrobić licencje pilota(jak p. W. z Ich Troje) i latać. Przecież BMW w czasie II wojny światowej było głównym dostawcą silników do samolotów Luftwaffe :D

masqo
Opublikowano
.M3 nie ważne w jakiej budzie to się kupuje dla frajdy,dla fantazji i tylko i wylącznie dla pasji.tym należy się rozkoszować,z tego należy być dumnym...

I to powinno być przesłanie dla naszego kolegi i odpowiedź czemu nie gazujemy M-ek.

Równie dobrze można też do niej założyć potem opony nalewki (zawsze to taniej) ;)

M to nie znaczek na tylnej klapie.

Opublikowano
yhyy no to ja juz podziekuje i chyba czas zamknac temat bo ja juz wszystko wiem i wiem co zrobic dziekuje wszystkim ze te madrzejsze wypowiedzi i za te bzdurne posmiewiska moze i m3 w gaz nie byl by dobrym pomyslem fakt ale z tego wynika ze zadne bmw nie jest w gaz bo przciez to jest sportowe auto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
yhyy no to ja juz podziekuje i chyba czas zamknac temat ......

 

Jak stryjenka winszuje..... :norty:

pozdrawiam

Paweł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.