Skocz do zawartości

ADS hardware - wlasny projekt (INPA, GT1, DIS)


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Panowie nie ma co pisac x5. Cenny sa na priv, gg, e-mail. Dla kazdego taka sama. Cenika nie ma bo to nie jest dzial kupie/sprzedam.

W bezposrednim kontacie latwiej jest komus cos doradzic. Bo nie sztuka sprzedac i miec nie zadowolna osobe na karku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanko bo może nie doczytałem ale układ typu gal na tej płytce z interfrjsu jest układem programowalnym czy musze go sobie sam zaprogramować czy robi sie to jakoś inaczej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
mam takie pytanko bo może nie doczytałem ale układ typu gal na tej płytce z interfrjsu jest układem programowalnym czy musze go sobie sam zaprogramować czy robi sie to jakoś inaczej

 

GAL to uklad programowalny. W moich zestawach oczywiscie sa zaprogramowane GAL'e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chodzi mi o to, że postanowiłem zbudować jakiś interfejs chcąc zaoszczedzić kolejne pare stówek, które regularnie wydaje co miesiąc w tą moją cudną furę...

 

Wybrałem ADS, ale jak patrzę, to OBD2 ma linie KL, a na schemacie ADS jest wyłącznie rozrysowane pod okrągłą złączkę, używaną jeszcze w starszych BMW...

I teraz jak mam wpiąć w piny OBD wyprowadzenia z interfejsu, czyli KL30, 31, TXD, RXD, KL15, SIA-RES ?

 

Niżej widzę adnotacje coś o OBD-II, ale jest tam pod tym pusto... ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Popatrz do watku o DIS bylo ladne zdjecie z opisem. Gdybys chcial chwile zadac sobie trudu to na allegro kazda przejsciowka jest opisana (20 pin do OBD).

 

OBDII żeńska--------BMW(20Pin)

4,5------------------19(Ground)

7-----------------17,20(K Line)

15----------------15(L Line)

16-----------------14(Power)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz do watku o DIS bylo ladne zdjecie z opisem. Gdybys chcial chwile zadac sobie trudu to na allegro kazda przejsciowka jest opisana (20 pin do OBD).

 

OBDII żeńska--------BMW(20Pin)

4,5------------------19(Ground)

7-----------------17,20(K Line)

15----------------15(L Line)

16-----------------14(Power)

 

A czy taka przejściówka:

http://moto.allegro.pl/item630940298_adapter_z_gniazda_obd2_obd_ii_na_wtyk_bmw_kb5.html

będzie poprawnie działać z interfejsem OBD2 tym z wejściem USB?

Chodzi mi o obsługę starszych aut, przede wszystkim e36.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bylo juz wiele razy do e36 tylko ADS i tylko podlaczony do kompa przez COM.

Przejsciowka ma 1 mala wade brak syngalu igntion wyprowadzonego. Z INPA bedzie chodzic bez problemu ale w DIS stracisz mozliowsc automatycznego rozpoznawania auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejsciowka ma 1 mala wade brak syngalu igntion wyprowadzonego. Z INPA bedzie chodzic bez problemu ale w DIS stracisz mozliowsc automatycznego rozpoznawania auta.

 

Ale gdybym chciał tylko odczytywać / wykasowywać błędy , a może i podglądać Live Data pod INPĄ, czy interfejs pod USB + przejściówka OBD2 -> 20pin da mi taką możliwość? Mówię tylko i wyłącznie o INPIE, nie o DISie.

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Posiadam sławny interfejs od nerwusa i nowszą wersję INPY obsługującą nową 7 F01. Wszystko śmiga aż miło. (Obsługuję nim E66 i E60). Mam pytanie gdzie znaleźć opis błędów z tego programu? Wszystkie błędy są w postaci hex np: 2437 a szwabskiego nie bardzo panimaju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Jedno średnio mądre pytanie (dla tych którzy wiedzą)..Czy rózni się ADS I, od ADS II..

ADS I to diagnostyka po K-Line, a ADS II to CAN ??

 

Roznia sie przeznaczeniem. ADS II to wersja dla tych ktorzy uzywaja fejsa w trudnych warunkach i bardzo czesto (kilka razy dziennie). Obudowa alu jest w stanardzie IP65 wiec troche potrafi wytrzymac. Roznia sie tez wewnatrz elektonika: wiecej zabezpieczen i scalaki w wersji wojskowej.

ADS I jest dla tych ktorzy robia sobie diagnoze w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
  • Moderatorzy

Nowa zabawka do kolekcji Interfejs DCAN lite do obsługi aut po 2007 (Exx). Wersja rozwojowa z stałym updatem softu.

Całość od początku do końca zrobiona własnoręcznie.

 

Fotki hardware już nie długo.

 

Poniżej screeny z identyfikacji e91 z 2009 roku.

 

http://img825.imageshack.us/img825/5262/mojquickidentall.th.jpg

 

http://img98.imageshack.us/img98/6820/disquickident.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.