Skocz do zawartości

Krrizz

Zarejestrowani
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    WU-Wu-Aa

Osiągnięcia Krrizz

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. liczę się z tym że za 25K to jest to samochód do poprawek, klapę można sobie kupić pod kolor, błotnik zrobić od nowa halogeny wymienić silnik uszczelnić ..... itd ale bez przesady, a stojąca woda w bagażniku, + wykładzina pasażera i zapewne pod nią to już jest "czerwone światło" Oczywiście i tak pewnie ktoś w końcu kupi okazyjnie ten egzemplarz, a potem będzie opisywał że bmw to złom i inne stereotypowe powiedzonka
  2. Witam, Może pisze nie w tym dziale, stąd proszę o przeniesienie. opis dotyczy ogłoszenia z linku http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-d-2-5d-177km-duza-navi-comfort-panorama-ID4paYDS.html Bmw E61 525d z Łukowa. Zostałem poproszony przez kolegę o podjechanie razem z nim i sprawdzenie samochodu, Patrząc na ogłoszenie oraz pełna historię serwisową potwierdzona w BMW a także cenę oferta ta wydawała się ciekawa Co zastaliśmy na miejscu to: * samochód wstawiony w komis do komisu * Po sprawdzeniu miernikiem grubości lakieru tylne lewe nadkole szpachlowane dość nieudolnie ok 600 - 700 mikronów, na tyle nie udolnie że mocowanie zderzaka nie pokrywa się z linia nadwozia przez co w ogóle nie został zamocowany pozostałe części tylnego błotnika ok 350 mikronów * tylna klapa prawy narożnik (nad lampą )szpachlowany pozostałe wskazania ok 350 mikronów * nałożona listwa meblowa srebrna na rancie klapy aby zamaskować rdzę * brak możliwości otwarcia tylnej szyby * po otwarciu klapy na rantach pełno rdzy oraz ślady malowania sprayem (maskowania rdzy) * w schowkach bocznych oraz w kole zapasowym stoi woda * pod podłogą bagażnika leży urwany moduł reflektorów skrętnych z obciętą wiązką + jakieś plastiki zaślepki * pod maską spory wyciek oleju na łączeniu silnika i skrzyni * obcięty wężyk od spryskiwania tylnej szyby * nie działa samopoziomowanie xsenonów oraz ich skręcanie * niewielkie ślady lakierowania na wewnętrznej stronie komory * mech pod maską :) * podczas gaszenia silnik bardzo szarpie * brak odbłysników w halogenach p-mgielnych * brak kawałków nadkoli przednich * wewnątrz woda na progu drzwi pasażera * dywan pasażera cały mokry * nie działa klima * nie działa szyberdach * pęknięta przednia szyba * spory nalot na tarczach hamulcowych * sporo korozji na elementach podwozia (wspornik wydechu, wału itp. Jednym słowem - ulep złożony na "sztukę" niechlujnie i niestarannie realna cena za którą można ten samochód kupić do dalszych poprawek to - 15 - 17K pozdrawiam
  3. Witam szukałem i nic Koleżance ktoś urwał prawe lusterko (od pasażera) w compakcie czy z "normalnej" e46 będzie pasowało lusterko do compacta??? stopki powinny być takie same pytam bo nie chcę koleżanki w koszta wpuszczać a z sedana lusterka są 50% tańsze PZDR
  4. Krrizz

    czujnik temperatury

    pomiędzy przednim prawym krótkim nadkolem a zderzakiem taki czarny szpic z dwoma kablami
  5. Boogy masz racje popełniłem błąd :oops: powinno być tak: Mirror heating is individually controlled by the computer modules in each front door - following a program that uses the outside temperature as reported from the OBC. Power is applied in 4 different stages (percentages of time) to give 4 different degrees of heating - all according to temp. Temp Range % of Time below -10C 100% (totally on) -10C thru 0C 75% 0C thru 15C 50% 15C thru 25C 25% above 25C 0% (totally off) There is no manual control of their operation. Also - the washer nozzle heating is controlled in a similar way - but there are either on or off (single stage). They start to heat when the temp drops to +3C (same time as you get the "freezing temp" alert message). They turn off when the temp climbs to +6C. Both these heating functions, like many other non-essential functions, will be shut down if the battery voltage falls too low (below 11.4) and will not be re-activated till the voltage goes to about 12.2.
  6. Krrizz

    M5 2001

    55zł do "zwykłego" zderzaka do eMki znacznie więcej :wink:
  7. Pasjonat przeczytaj post "dzwinie zachowujące sie wspomaganie. Pompa? Maglownica?" będziesz wiedział koniec OT
  8. tu wystąpił drobny błąd :oops: odpowiedz na część pytania 2 posty niżej
  9. sprawdż sobie w WDS'ie masz schemat masz bezpiecznik w schowku pasażera oraz środkowy (kostka) nad tylnymi bezpiecznikami
  10. miałem (mam) identyczny komunikat w Inpie wymieniłem sterownik świec i ......lipa jest to samo czyli zostają świeczki
  11. o bezpiecznikach było ze 999 razy wpisz w googla bezpieczniki e39 i samo wyjdzie jeśli już odpalisz samochód najlepiej jak byś go podpiął pod kompa możesz wtedy sprawdzić ciśnienie jakie daje pompka paliwa i inne fajne rzeczy :lol:
  12. jak najbardziej tak, u mnie było podobnie prawdopodobnie zaśniedziała wtyczka lub masa najlepiej kup spray do syków + mały pilniczek i po rozpinaj wtyczki i je oczyść - u mnie pomogło najlepiej wcześniej odłącz aku + i - aby komputer nie zarejestrował błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.