Skocz do zawartości

Polecam Blos wszytkim ze zwykłą instalacją....


dominiko19

Rekomendowane odpowiedzi

wydaje mi sie

 

Dobrze że tak napisałeś,mi się zaś wydaje ze nic Ci to nie dało a tylko masz takie wrażenie bo tak sobie wmówiłeś.Każdy z nas by miał taki filtr jeśli by coś to dawało.I na dodatek bez sensu to wygląda jak się maskę otworzy...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
a jeśli dalej będę czuł ten nie smak to będę śmigał na BP i wyrzucę z auta wszystko co jest związane z gazem :?

Jedyna słuszna, męska decyzja :8)

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zamontowalem to cudo, i jestem bardzo zadowolony,

wydaje mi sie ze autko jezdzi na gazie teraz tak jakwczesniej jezdzilo na benzynie, naprawde super sprawa, tylko ciekawe jak bedzie ze spalaniem

 

czytałem szybko i zrozumiałem ze to dzięki filtrowi chodzi lepiej auto :duh: sorry :modlitwa: :D

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Chyba znalazlem przyczyne swoich problemow. W poniedzialek bunia zaczela mi strzelac przy kazdej nadazajacej sie okazji, tak ze jazda na gazie raczej nie byla mozliwa :evil: . We etorek od rana wzialem sie do roboty - sprawdzilem po kolei wszystko co mozliwe, lacznie z tym niesczesnym klinem kola pasowego, na koniec jeszcze profilaktycznie regulacja zaworow, do ktorej zawsze wykrecam swiece (zeby bylo latwiej obracac walem), no i co sie okazalo :?: ...przewod zaplonowy na 6 cylinder byl tylko lekko wsuniety na swiece :mad2: (czytaj: trzymal sie tylko na gumie :duh: ). Reszte pozostawiam bez komentarza.

Pozdrawiam i zycze powodzenia w walce ze swoimi maszynami! :D

BMW - Like No Other
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeże temat :) Więc jak to z tym spalaniem jest z tym BLOSem ??? :)

 

I jeszcze jedno pytanie , troszke odchodząc od tematu , ale nie chce zakłądać nowego - czy mając gaz drugiej generacji w M30B30 i zakładając filtr stożkowy nie będą sie działy różne dziwne rzeczy ( tj. strzały przyduszenia i inne cuda związane z przelotem powietrza ) ?? Czy gdy założe stożek i pojade wyregulować gaz do gazowników , stożek nie będzie zakłucał prace całego "gazowego układu " ?? :)

Pytam , ponieważ gdy usłyszałem pracę wkręcającego się silnika M30B30 u znajomego ze stożkiem , po prostu aż serce mocniej bije przy takim gadaniu silnika :)

Pozdrawiam i czekam na wasze opinie , a najlepiej o wypowiedz ludzi którzy mają zamontowany stożek i gaz drugiej generacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bodo735, moje 735i E32 spaliło niecałe 17l/100 kiedy jechałem przez autostradę - średnia prędkość oscylowała w granicy 190-200 km/h. Mam gaz II generacji i bez BLOSa. Ogólnie (kiedy omijam autostradę) a moja prędkość wynosi średnio 80-120 autko spala około 12l/100km. To wszystko mierzone na trasie.

 

W mieście bywa różnie - i zależy to od mojej nogi, średnio wychodzi 15l/100km.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje 735i E32 spaliło niecałe 17l/100 kiedy jechałem przez autostradę - średnia prędkość oscylowała w granicy 190-200 km/h. Mam gaz II generacji i bez BLOSa. Ogólnie (kiedy omijam autostradę) a moja prędkość wynosi średnio 80-120 autko spala około 12l/100km. To wszystko mierzone na trasie.

 

W mieście bywa różnie - i zależy to od mojej nogi, średnio wychodzi 15l/100km.

Wszystko fajnie, ale:

 

Primo: ten samochód nie jedzie. 70% furmanek segmentu B go pacnie na prostej.

Secundo: Jeśli on pali w mieście mniej gazu niż powinien benzyny to nie wróżę mu jakiejś szczególnej przyszłości. :P

Trwa ładowanie podpisu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja bunia lyka srednio 20l/100km - raczej miasto i krotkie trasy 10-15km. Przy jakis troche dluzszych wyjazdach 60-70km wychodzi 17-18l/100km. Dodam tylko ze raczej nie jezdze ani ekonomicznie, ani spokojnie.
BMW - Like No Other
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

life-of-agony - prawda jest taka że na PB dwa gary nie palą - wtryski zapewne. Walczyłem z tym odkąd go kupiłem. W końcu doszedłem do wniosku że dojadę go na LPG. Odłączyłem pompę paliwa.

 

W wakacje wymienię wtryski i przepływomierz po czym dopiero wrzucę gaz-sekwencyjny. Taki przynajmniej mam plan. A póki co, przy mocniej odkręconej śrubce (lub mocniej dokręconej) niestety, strzela, zatem tak jest optymalnie.

 

Niestety zdarza się że po około 120-150 km ciągłej drogi - zależy od trasy - strzeli sobie raz i śmiga dalej................

 

Autkiem średnio między miastami latam około 140km/h, na przyspieszenie nie narzekam a z wyprzedzaniem i związanym z tym przyspieszeniem też nie ma problemu. Na autostradzie ciągnę prawie cały odcinek po którym się poruszam 200km/h. Wiem że wielu forumowiczów zaraz zacznie się ciskać że prędkość na pewno nie taka, że przyspieszenie pewnie mnie boli itd itd.

 

Swoje wiem, nielicho się nakombinowałem by to osiągnąć. Tak więc takie info, choć życzliwe i zapewne w znacznym procencie prawdziwe traktuję jak ostatnio rozmowę na stacji benzynowej z właścicielem podrdzewiałego Golfa 1

 

Golf (on): oooo... ho ho...ooo... bmw... to koszty pewnie są

BMW (ja): jakie koszty? autko tanie w utrzymaniu

Golf: ale awaryjne i do tego nazwa sama za siebie mówi...

BMW: jaaasne, mówisz pan do mnie jakbym nie jeździł bmw, jak auto sprawne to eksploatacja kosztuje tyle co paliwo.

 

(na tym uciąłem)

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do BLOSA. Mam od pół roku w M30B30. Nigdy nie byłem na regulacji, i ciągle sam przy nim kręcę śrubkami. Spalanie od 10,5/12,5 trasa/miasto do ponad 20 miasto (zależy ile nakręce śrubą). Miałem seryjny filtr, miałem również stożek. Kombinowałem z różnymi długościami dolotu. Nawet wyprowadziłem stożek pod auto, żeby ssało zimne powietrze. I mogę powiedzieć jedno - dla blosa nie ma to znaczenia. Żadnych strzałów, utykań na wolnych i innych cudów nie było i pewnie nie będzie. Zapominamy o problemach z gazem. Co do osiągów to różnie to bywa przy różnych ustawieniach i moich kombinacjach, ale to już inny temat. Osobiście polecam BLOSA wszystkim gaziarzom. 2 się skusiło i powiedzieli tylko "szkoda, że nie chciałem słuchać i nie kupiłem wcześniej". To urzadzenie jest rewelacyjne, ale po zakupie i montażu nie kombinujcie tylko jedżcie na regulację do jakiegoś dobrego zaufanego gazownika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
WItam dawno nie odwiedziałem tego posta i jakoś z przypadku go znalazłem i poczytałem,bo dużej ilości wpisów nie widziałem. Ja mam trochę inaczej założony ten Blos niż inni,mianowicie silnik krokowy mam przed Blosem bo inaczej podzieliłem tą gumową rure i nie jest idealnie w pionie tylko lekko opuszczony,ale czytając wasze wpisy ponoc nie pracuje dobrze na wolnych obrotach ja powiem że jezdze z Blosem bez żadnych zmian od założenia tego Posta i pracuje ładnie na wolnych i na innych tez ale spalanie mam po mieście o.k 22 litrów trasa o.k 18. Teraz sam juz nie wiem czy może jednak powinienem przełożyc tego krokowca za blosem czy go wywalic całkiem ale to wtedy nie będe mógł jezdzic na benzynie bo jak bez niego??? Może mi ktoś pomoże będe wdzięczny. Pozdrawiam

Siniek ;)

Wynajem aut do ślubu.

http://www.jaguaremdoslubu.strefa.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec powinien być pomiędzy blosem a przepustnicą, inaczej jest problem z uzyskaniem optymalnej mieszanki na wolnych obrotach (krokowy podłączony przed blosem ssie czyste powietrze zubażając mieszankę) - w skrajnym przypadku nie silnik powinien zgasnąć, gdyż na wolnych obrotach przepustnica jest całkowicie zamknięta. Blos nie wpływa raczej na zmniejszenie zużycia paliwa (czasem nawet zwiększa) ale radykalnie poprawia parametry pracy silnika zapewniając optymalne warunki pracy w całym zakresie obrotów. Mój poprzedni samochód wyposażyłem w blosa, bo irytowała mnie instalacja II gen. Zerknij tu:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=49096&highlight=

 

Na fotkach widać, gdzie jest wpięty krokowiec. W razie wątpliwości pytaj, postaram się pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trasa o.k 18

 

18L x 2.39zl =43zl

 

ja dzisiaj wracając do wa-wy na trasie spaliłem 25L Bp na 245km co daje 10L/100km

 

10L x 4.11zl =41zl

 

życzę powodzenia z jazdą na gazie :worried:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie gazu mojej BMW 730 z blosem i parownikiem OMVL90:Miasto 18 litrów,trasa 15 litrów jazda raczej nieekonomiczna.Benzyny w mieście pali 16 litrów.

18l x 2.2 = 39,6 pln za lpg

16l x 4.22=67,52 pln za pb.

Czyli na każde 100 km kolego Łukasz 735 idzie oszczędzić 27,92 zł.W miesiącu robię ok 1000km po mieście co daje jakieś 279 pln.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie gazu mojej BMW 730 z blosem i parownikiem OMVL90:Miasto 18 litrów,trasa 15 litrów jazda raczej nieekonomiczna.Benzyny w mieście pali 16 litrów.

18l x 2.2 = 39,6 pln za lpg

16l x 4.22=67,52 pln za pb.

Czyli na każde 100 km kolego Łukasz 735 idzie oszczędzić 27,92 zł.W miesiącu robię ok 1000km po mieście co daje jakieś 279 pln.

 

Lpg u nas jest po 2.4 a paliwo już poniżej 4zl na niektórych stacjach np na statoilu 4.05.mi po takim mieście jak sandomierz pali ok 12.5L na trasie 10L a po wa-wie nie wiem ile pali bo tłukę E39.

Dolicz kolego ze musisz jeszcze zatankować benzynę żeby odpalić itp to na miesiąc zaoszczedzisz załóżmy 200zl a moze mniej...

Albo wtrysk albo nic...chodź najlepszym rozwiązaniem jest ta druga opcja...

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, że niektórym auta palą mniej niż producent podaje...zwłaszcza w mieście.Mi jakoś zawsze auta robią spalanie większe niż obiecuje fabryka.Benzyna jest potrzebna do rozruchu ,ale 10 litrów mnie zaspokaja w miesiącu.Pozdrawiam.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, że niektórym auta palą mniej niż producent podaje...zwłaszcza w mieście.Mi jakoś zawsze auta robią spalanie większe niż obiecuje fabryka.Benzyna jest potrzebna do rozruchu ,ale 10 litrów mnie zaspokaja w miesiącu.Pozdrawiam.

 

A skąd wiesz czy koledzy doliczaja benzyne wypalana na zimnym silniku, a to za każdym razem jak auto świeże wyssie troche wysokooktanowej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już od dawna @Benz dziwię się takim komentarzom.... dane podane przez producenta wyliczane są w określonych warunkach (pogoda, podłoże, no i paliwo (jego moc), ciężary kierowcy i auta itd. itd.) Zatem nijak nie dziwi mnie że komukolwiek auto spaliło mniej niż podał producent - gdyby producent podał 11 a on spaliłby 5.... no to faktycznie coś jest nie tak.

 

Litr czy dwa różnicy to norma! Poza tym - bumy z LPG palą po 10-12 gazu/100 przy instalacji II gen. (i to żadne novum) - mogą palić i 18-20 jeśli tak jest odkręcona śrubka....

 

Poprzedni właściciel mojej bumy (E32 750) podawał że na trasie auto wciąga 20/100 gazu (instalacja IV gen. - pełny wtrysk)... ja podczas pierwszej przejażdżki i bez emeryt-style (bo trzeba było popróbować bestię :) ) osiągnąłem 15/100 i niech nikt nie śmie twierdzić inaczej - inaczej zapraszam do siebie z portfelem - wlewasz i jedziemy może przyznam rację śmiałkowi a może dostanę w ramach pokornego "przepraszam" zbiornik Pb98 do pełna :twisted:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe, że niektórym auta palą mniej niż producent podaje...zwłaszcza w mieście.Mi jakoś zawsze auta robią spalanie większe niż obiecuje fabryka.Benzyna jest potrzebna do rozruchu ,ale 10 litrów mnie zaspokaja w miesiącu.Pozdrawiam.

 

to lepiej zapoznaj sie kolego ze spalaniem które podaje producent...na trasie podaje 9.7L/100km prędkościach rzędu 120km/h-mi wyszło 10.1L a w średnie podaje 11.4L a mi wyszło 12.5L więc nie wiem w czym masz problem...i porównaj jak chodzi na LPG a Bp.tylko bez zadnych blosów,mikserów itp

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dawid....d - #1 sprawdź jak wygląda sprawa przepływu płynu chłodzącego przez mikser czy jakkolwiek nazywa się ten element instalacji LPG który podłączony jest do układu chłodzącego (szukaj po wężach z napisem "Cooler" :P )

 

#2 Może być to kwestia sterowania przepustnicą - jeśli masz EML (elektroniczne sterowanie przepustnicą, to masz odpowiedź) - kiedy to to, to masz marne szanse na pozbycie się tego. EML (przepustnica) wysyła lewe sygnały do ASB (automatycznej skrzyni biegów) dzięki temu że sonda i komputer ustawione są na pB (inna moc oktanów).

 

Zatem spróbuj zwiększyć dawkę gazu po przez lekkie odkręcenie śrubki (czyń to na rozgrzanym silniku) lub (najlepiej!) załóż instalację IV gen. ;)

 

Zanim za cokolwiek się zabierzesz, jedź na kompa (60 PLN) - sprawdź czy sonda(sondy) Lambda są ok i przepływomierz / przepływka nie dostały już łupnia od gazu.

 

To tak na szybko i z domysłów :mrgreen:

 

@Łukasz735 - spieszę z pomocą! :twisted: Benz - http://www.ultimatespecs.com/?option=4&brand=11#E32 wybierz model, studiuj dane producenta do których się odniosłeś...

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.