Skocz do zawartości

amato

Zarejestrowani
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amato

  • Urodziny 30.05.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 750iA '91
    ex: E32 735i '87
    ex: E34 520i '89
  • Lokalizacja
    Bolesławiec
  • Zawód
    1. Informatyk::Programista & 2. żołnierz zawodowy

Osiągnięcia amato

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. amato

    Bmw 750, pytanie o LPG...

    @ttrol a jakie ma to znaczenie? Jeśli chcesz kogokolwiek obrażać to przynajmniej odwołaj się do jakichkolwiek konkretów technicznych lub zestawienia np. kosztów eksploatacji etc. Pytanie brzmi "da się czy się nie da" a nie o to "czy w mniemaniu "miłośników" marki będą bardziej fajny?"
  2. amato

    PROBLEM z kluczykiem

    w skrócie - by czytanie ze zrozumieniem reszty nie przysparzało nikomu problemów: odbijam piłeczkę i nic ponad to. pong-Kluczyk: zasugerowałem takie czy inne rozwiązanie i koniec kropka. pong-OT: Mądrościami i elokwencją obdarza mnie tu jednak co który zacny posiadacz e65, co również ma się nijak do sprawy. Racz zwrócić uwagę że odpowiedź na temat kluczyka zawieracie w jednym zdaniu i to powtarzanym (bo nic nie wnosisz, choćby sam) - byleby nie być oskarżonym o OT... które to występuje jako następne i zajmuje przeciętnie 3-4 zdania. Pseudoinformatycznymi.... hehehee.... ok ok... widzę że czytanie ze zrozumieniem bez tagów to lekki problem - pomogę... służę uprzejmie: kolejna sugestia: find amato.posts|grep "kopiuj kod" - zdaje się że wyników zero... bo i gdzie ja wspomniałem że układ ten możesz przeprogramować w zaciszu domowym przy kawie? Jedyne co porównałem to UKŁAD DO PC który sprzedaję a który zabezpiecza PC w identyczny sposób jak takowe kluczyki - w odpowiedzi spoufalającemu się "weselącemu_się_777" (po co? czemu - tu już niestety trzeba byłoby uruchomić funkcję "czytanie ze zrozumieniem" i zwiesić proces "arogancja" ewentualnie "killall cwaniactwo")
  3. amato

    PROBLEM z kluczykiem

    te, @wesley777, odbij... kolego! Raz. Moje "ubliżanie" sobie wzajem z autorem postu nie daje ci prawa do takiego spoufalania się ze mną. Dwa - dziękuję za te spostrzeżenie, bo owszem mogę nie wiedzieć. Kluczyków jest wiele typów jak i wiele jest marek aut. Mam przyjemność śmigać Nissanem Primera z 2002 który posiada opcję dorabiania kluczyków bo ich się również "nie programuje". W nawiasie ująłem ("nie programuje") bo każdy bystry cwaniak obcujący z taką nową, mega wspaniałą, wynoszącą ponad prostaków, technologią wie że te "bateryjki" to jednocześnie mini-układy scalone - które posiadają możliwość przypisania im indywidualnego kodu dzięki czemu pracują jako immobilizery i każdy wydaje się być indywidualny. Takie gówienko które masz wewnątrz tego super-mega tworzywa (no bo to przecież nie plastyk, za tani by był) możesz kupić na allegro za grosze - a ja identyczny sprzedam Tobie do blokowania komputera osobistego za 300 PLN/szt (po znajomości, skoro już się tak lubimy). Są jednak piloty w których nie tylko wymienia się baterie, ale w przypadku przekroczenia magicznych 4s na wymianę baterii, skutkiem czego również utratę podtrzymywanego przez baterię kodu wystarczy udać się do ASO aby przywróciła ów kod... tak samo w w/w urządzenia do zabezpieczania PC - jeśli potraktujesz to np. silnym magnesem, czy przypadkiem w wprowadzisz w stan przeprogramowania kodu etc. podsyłam nowe urządzonko lub na nowo nanoszę kod do tego. Co do porównania urządzeń - jest to ta sama bajka, śpiewka tylko inna... Zamiast tyle dywagować - jeden telefon do ASO i wiemy co robić... Ale skoro mamy super-tanio sprowadzone e65 czy e2398 to faktycznie wydatek 4-5 stówek na nowe kluczyki może być problemem....
  4. amato

    nierzetelni forumowicze

    raczej tłumaczy... Obiektywnie na sprawę patrząc: informacji w dziale "nie polecam" zwykle się nie czyta... chociażby dlatego że są to wypowiedzi często mocno subiektywne. Także dlatego że np. taki ja nie czytam nic po za "E32", "Ogólnie o 7er", "Sprzedam/Samochody" - takich użytkowników na pewno jest więcej - bo co mnie interesuje 5er, 3er etc.? Tak samo omijam wypociny z działu "Polecam", "Nie polecam". Opisana sytuacja tyczy się użytkownika/użytkowników forum i ich działań na tymże forum. Dział uważam za celnie wybrany bo chodzi o osoby skupione w około E32. Gdyby sprawa została przedstawiona w sugerowanym dziale, wówczas pewnie nawet sama strona zainteresowana by nie wiedziała o jego istnieniu, a autor poprowadziłby jedno postowy-monolog...
  5. amato

    Getribeprogram

    Czyli jednak tarczki? nie, w tym przypadku chodziło mi właśnie o "w" a nie "od". Są dwa komputery. Jeden jest "w" skrzyni - ten z elektrozaworkami (do niego idzie wtyczka)... a skąd wtyczka idzie? ;) od komputera "od" skrzyni.
  6. amato

    Getribeprogram

    powiem jak było u mnie. Spece na warsztacie zmienili skrzynię, ale spece z nich takie że zamiast 7.pinowej włożyli mi 8.pinową... więc komp nie reagował, szarpało pomiędzy biegami 2-3 i w końcu skrzynia zaliczyła remont - bo spaliła się wtórnie ... 6km po wymianie... No nic, życie - gwarancja w ruch. Skrzynia wyremontowana a szarpie dalej... remontowali, jednak nadal spece nie wpadli na pomysł aby kompa przełożyć, a objawy przedstawiłem wyraźnie... odebrałem autko i nie używałem go, aby nie forsować. Wyłącznie pierwszy bieg i koniec... Ostatecznie osobiście zmieniłem kompa na właściwy, 7.pinowy (ze starej skrzyni) i autko hulało już normalnie. Podsumowując: pewnie masz rację że pada Ci komp w skrzyni :mrgreen:
  7. amato

    Getribeprogram

    Wyrwałem ten cytat z reszty treści ponieważ stawiam na to że wystarczy wymiana tychże tarczek sprzęgła a nie wymiana całej skrzyni. Co do elektrozaworów - jeżeli masz takie objawy, zrób jak @Kanap radzi - spuść olej, zdejmij pokrywę, wyjmij komputerek, przeczyść całość, usuń "gęstwinę" oleju. Wymień lub przynajmniej wyczyść filtr oleju. Zmontuj na powrót wszystko i zalej olejem. Sądzę że godzinka Twojego czasu + 3-4 litry ATF to niewysoka cena za wstępna diagnozę :mrgreen: Mając elektrozawory na wierzchu możesz również się i im przyjrzeć... Jeśli nadal będą objawy występować to wówczas zainwestujesz w specjalistę który poczyni swoje hokus-pokus-wyskakuj-pan-z-kasy
  8. amato

    kupie uzywana sekwencje

    to zdecydowanie nie ten dział...
  9. Masz podobne objawy jak kolega z innego tematu, więc zamiast przepisywać co tam napisałem, wskaże link viewtopic.php?f=105&t=117606 Wyeliminowałeś możliwość dostawania się lewego powietrza do układu dolotowego? Sprawdź czy dobrze wszystko jest osadzone... Być może przepływki masz uszkodzone. heh, to nie serwis randkowy :norty: jestem tu :mrgreen: jeśli tu rozwiążemy ten problem, może kilka cennych uwag przyda się to komuś innemu w przyszłości, toż po to jest forum :cool2:
  10. Ja w każdym ze swoich pojazdów mam JEDNOCZESNE odcięcie pompki paliwa przy przełączeniu na "only-lpg". Dzięki temu zabiegowi przy uruchomionej instalacji gazowej paliwo nie jest w ogóle podawane, więc i nie ubywa.
  11. ok, a cewki sprawdzałeś? No i dwa - jakie ogólnie są objawy? Kręci, nie kręci... łapie, nie próbuje... etc. Czy były wcześniej problemy z odpalaniem lub pracą silnika...? Opisz jak najwięcej.
  12. świece - sprawdziłeś czy aby są sprawne? Może dożyły swoich dni? Jeżeli masz LPG to najbardziej prawdopodobne - ale i bez LPG zdarza się zaniedbać ten jakże ważny element. Po za tym czy jest iskra trzeba by było sprawdzić pompę paliwa (jeżeli nie ma LPG to rzadkość, ale również może się zdarzyć :/ )
  13. Droga @Olu... Nie znam (p)odpowiedzi na temat tego prędkościomierza, może to zbieg okoliczności z tym rozładowanym akumulatorem i spadł lub przerwał się kabelek od czujnika prędkościomierza - podłączony pod tylny most... o ile dobrze pamiętam. LPG i obroty... pewnie wciąga lewe powietrze. Być może masz źle ustawioną śrubkę (nawet jeśli masz silniczek krokowy to ona tam występuje) na przewodzie doprowadzającym gaz, lub na mikserze. Miałeś jakiekolwiek wystrzał itp.? Jeżeli tak to mógł rozszczelnić się układ dolotowy. Jeżeli nie, to może przepływka szwankuje...? Chyba że masz problem z wejściem na obroty przy załączonej benzynie? Opisz więcej szczegółów. Prośba ode mnie na przyszłość - używaj przeglądarek FireFox lub Opera i na bieżąco poprawiaj błędy... bo tak np. pisze się "sekwencja" nie "sekfencja"
  14. amato

    Getribeprogram

    przedruk (z niewielką edycją) za witryną: http://www.fhustarter.com/budowaASB.htm
  15. amato

    kontrolka ladowania

    Wesprę tu @lokaczbmw ;) objawy które opisuje @cudaczek wskazuję ewidentnie na alternator. Problem z kontrolką ładowania to jedna wskazówka, ładowanie od 2k to kolejna. Miałem identycznie ostatnio z fiestą - i winny za to jest padający alternator.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.