Skocz do zawartości

Nowy nabytek do konkretnego remontu :) Prosze o pomoc...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To moze panowie narazie gazu niech nie dotyka, zawsze na to znajdzie czas. Problem kolego będzie ze skrzynią sam nic nie zdziałasz raczej. A nie masz mechanika jakiegoś zaprzyjaźnionego co by Ci troszkę pomógł na początek?

 

pio999, zgadzam się z Tobą. Po prostu e32 750 w takim stanie to kupuje ktoś kto się zna na mechanice i jest jednocześnie pasjonatem starych aut. Dawanie furki do "zapszyjaźnionego" mechaniora to też topienie kasy. Jeśli kupuje się furkę do "zrobienia", to świadczy to o "mechanicznym" zacięciem owner'a. Za te 1,5kpln to bym kupił 750 w takim stanie, ale tylko dlatego, że raczej większość potrafię zrobić sam (cała frajda). W przypadku, gdy ktoś nie zna się na mechanice, to sorry, ale czy nie lepiej kupić ładnie utrzymane, niedrogie (do 10kpln) e32 750 ?

 

pozdr

Mariusz

 

Samemu przy aucie nie można wiele zrobić choćby nie wiem co... skrzynie nawet jak sam naprawisz (choć piszesz o wymianie) to potrzebujesz masę materiałów, tarczki, oleje, ludzi do demontażu, to nie Matiz wszystko ciężkie. W takim aucie za 1500 pln tarcze, klocki, wydech, amortyzatory, łączniki w zawieszeniu, wahacze, stabilizatory będą do niczego... i co zrobisz z tarczami? Przecież nie utoczysz sobie nowych? Wahacza sam też nie zrobisz... Opony i koła też pewnie będą do niczego bo akurat 1500 pln to kosztuje komplet średnio zużytych... felg nowych nie wykujesz, opon sobie też nie zrobisz. To tylko taki wstęp... i na wstęp 10 000 zł na same takie części. Z myślą o restauracji nie lepiej było kupić coś takiego:

 

 

 

 

cholera zajrzałem na allegro i nie widzę żadnego sensownego 750 ;(

 

jedno takie:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2585461

 

ale skóry nie ma. A dokładanie skóry... uuuuu nie polecam. Roboty w brut a potem i tak może to skrzypieć bo nie jest spasowane jak trzeba.

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie piszcie że samemu przy aucie nie można wiele zrobić

Sam osobiście, bez niczyjej pomocy zrobiłem:

 

-Remont silnika z wyciągnięciem i włożeniem, wycigałem cały ze skrzynią, wkładam po kawałku, najpierw skrzynia, potem blok, poźniej głowica

 

-Rozebrałem głowice, wyczyściłem, zawiozłem na próbę wodną i planowanie

-Zmieniłem pierścienie, wszystkie uszczelki simmeringi itd

-Wymiana sprzęgła (przy okazji remontu silnika

-Zmieniłem most,

-Zrobiłem od podstaw hamulce, łącznie z wymianą wszystkich przewodow, gumek przy cylinderkach, oczywiście tarcze klocki nowe, pompa na nowych uszczelnieniach

- Zrobiłem zawieszenie, amorki, spręzyny, wachacze

- Wymieniłem wydech, bez spawania w całosci z innego e23

- Rozebrałem auto do zera i zawiozłem na palecie do blacharza...

- Poskładałem od zera... nic nie skrzypi

 

Także wiele sie da, trzeba tylko umieć, mieć czas i trochę wolnej kasy...

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
panowie panowie ale zaraz kto wam powiedzial ze nie znam sie kompletnie na mechanice :) mam rodzinny warsztat ktory prowadzi moj kuzyn, czesto tam robilem ale zadko robi sie przy silnikach V12 dlatego wielu zeczy proboje sie o nim dowiedziec na tym wlasnie forum :) sprzet do pracy mam i tego tematu nie trzeba juz poruszać. Teraz kilka pytań odnosnie tematu bo troche zbaczamy z kursu poczatkowego :) ile oleju miesci sie w silniku i jaki olej najlepiej zalac gdyz nie wiem jaki jest zalany aktualnie, jakie swiece przychodza do tego silnika, jakie powinno byc cisnienie sprężania, i gdzie znajduje sie czujnik temperatury zewnetrznej gdyz kompoter wyswietla mi kosmiczne temperatury -31, -37 i podobne, i ewentułalnie ktoredy ida przewody do tego czujnika i czy gdzies nie maja złaczek ktore np zasniedziały bo przewaznie chyba to jest przyczyna takich kosmicznych odczytow. Pozdrawiam
Opublikowano
Nie piszcie że samemu przy aucie nie można wiele zrobić

Sam osobiście, bez niczyjej pomocy zrobiłem:

 

-Remont silnika z wyciągnięciem i włożeniem, wycigałem cały ze skrzynią, wkładam po kawałku, najpierw skrzynia, potem blok, poźniej głowica

 

-Rozebrałem głowice, wyczyściłem, zawiozłem na próbę wodną i planowanie

-Zmieniłem pierścienie, wszystkie uszczelki simmeringi itd

-Wymiana sprzęgła (przy okazji remontu silnika

-Zmieniłem most,

-Zrobiłem od podstaw hamulce, łącznie z wymianą wszystkich przewodow, gumek przy cylinderkach, oczywiście tarcze klocki nowe, pompa na nowych uszczelnieniach

- Zrobiłem zawieszenie, amorki, spręzyny, wachacze

- Wymieniłem wydech, bez spawania w całosci z innego e23

- Rozebrałem auto do zera i zawiozłem na palecie do blacharza...

- Poskładałem od zera... nic nie skrzypi

 

Także wiele sie da, trzeba tylko umieć, mieć czas i trochę wolnej kasy...

 

W 100% popieram przedmówcę :cool2:

Jasna sprawa że sam materiałów do wymiany sobie nie wyczarujesz,ale zamontowanie wszystkiego łącznie z wyjęciem silnika,wymianą podzespołów można zrobić samemu :wink:

Tak samo jak wyregulowanie silnika,czasem będzie potrzebna pomoc specjalisty(chyba że ktoś ma zakład mechaniczny i wszystkie sprzęty :wink: )ale ogólne da radę samemu duuużo zrobić,pytanie czy mamy taką możliwość no i przedewszystkim trochę umiejętności i dużo zapału :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

i tak przy okazji wrzucę pare fotek nabytku:

 

 

http://www.gieldarzeszow.yoyo.pl/bmw1.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.gieldarzeszow.yoyo.pl/bmw2.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.gieldarzeszow.yoyo.pl/bmw3.JPG

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.gieldarzeszow.yoyo.pl/bmw4.JPG

Opublikowano
Najlepiej zrobisz jak dokupisz do tego sprawną 750, a do tej zaglądaj tylko po części. W innym wypadku czeka Cię długa droga. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano
Najlepiej zrobisz jak dokupisz do tego sprawną 750, a do tej zaglądaj tylko po części. W innym wypadku czeka Cię długa droga. Pozdro.
Popieram, widać na fotce, ze z gazem był juz problem guma przepływomierza taśmą na gada złapana.
Opublikowano
spryskiwacze dzialaja, a spojler idzie do sciagniecia bo szpeci kompletenie cale auto.

 

za spryskiwacze handlarze chcą z 200 pln za samą listwę + jeszcze coś tam za zbiornik, pompki itp :) Dlatego pytam czy działają. Masz także nakładki na spryskiwacze... które niestety często kradną. Sam bym kupił jedną za jakieś 20 pln. Ja bym zrobił inaczej niż Ci polecają. Kup drugą ładniejszą i tą co masz przeznacz na części. Bo poza spryskiwaczami rewelacji niestety nie widzę.

 

Kup taką która nigdy nie miała gazu lub teraz ma sekwencje.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
działaj, działaj, ja zabieram się za remont swojej wreszcie :mrgreen: Chętnie Ci pokibicuję :8)
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
no sorry kolego ale ta e32 nie trzyma się "kupy" :hand: taki jest moje zdanie....i jak chcesz zrobić jej remont to naprawdę kompletny...taki są moje odczucia!jest dokładnie tyle warta co za nią dałeś 1400zl

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Witam koledzy mają racie 750 to łado bryka tylko nie kupuje sie w takim stanie, co innego naprawić parę rzeczy w twoim przypadku będzie cię to bardzo sporo kosztowało twoje bieganie za częściami nerwy a czasu bardzo bardzo dużo. takie auto tylko w co najmniej dobrym stanie. chyba że zamierzasz zrobić auto na bóstwo ale musisz poświęcić co najmniej 10000zł.

POZDRAWIAM :D

PASJONAT E32 posiadałem E32:730R6,730V8,750V12

......................................................................

POSIADAM E32 750 V12 SPRZEDAJE CZĘŚCI

TEL 513068207

Opublikowano

Chyba niektórzy nie przeczytali dokładnie pierwszego postu w tym wątku:

 

"Parę bąbli na karoserii, skrzynia do wymiany, piski po uruchomieniu silnika"

 

A w międzyczasie zrobiliście z tego auta ruinę. :roll:

 

Wystarczy naprawa skrzyni, trochę zaprawek a w przyszłości może malowanie i tak czy siak jak w przypadku każdego auta wymiana pasków i płynów.

Ok, trochę uogólniłem, ale nie jest to przecież złom nadający sie tylko do rozebrania. Fakt koszty będą niemałe, ale auto wątku się z tym liczy jak przeczytałem.

Trwa ładowanie podpisu...
Opublikowano

Moim zdaniem poszukaj czegoś co ma "ręce i nogi"

Tutaj po fotkach już widać ze jest dramat, poza tym usterki które wymieniłeś to pewnie szczyt góry lodowej :D

 

Moim zdaniem to doskonały dawca, nic więcej...

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano

witam

ze swojego doświadczenia mogę Ci powiedzieć że nie wybrałeś sobie łatwego zadania w swojej pierwszej 750 wymieniałem silnik i zanim go uruchomiłem minęło sporo czasu też miałem zacięcie

więc posłuchaj:

piszczenie być może zlikwidujesz tak jak kolega napisał WD 40, ale najważniejsze to

- wymień świece (dobierzesz z katalogu w sklepie) i kup bosch'a

- sprawdź dokładnie przewody wysokiego napięcia

- wyczyść lub jak bedzie potrzeba wymień kopułkę

- zdecydowanie wyjmij miksery od gazu (całej instalacji narazie nie musisz wyjmować)

* najpierw V12 musi idealnie i równo chodzić na benzynie zebyś kiedykolwiek myślał o gazie

jak to zrobisz to podsumuj ile wydałeś :cry:

 

i pewnie teraz będzie dobry moment na podjęcie decyzji

skrzynia to naprawdę duży wydatek :doh:

więc

moim zdaniem pomyśl o innym aucie a napewno z dwóch zrobisz jeden porządny

 

życzę mimo wszystko powodzenia :cool2:

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Opublikowano
staram sie nie zwracac uwagi na niektore teksty no ale dorba, silnik uruchomiony, piszczenie zlikwidowalem wd 40 pasek jest do wymiany, silniczek pracuje swietnie na benzynie, trzyma okolo 800 obrotow, jedize tdo tylu tylko ale teraz bed ekombinowal nad skryznia.
Opublikowano

Obejrzałem zdjęcia.

A co robi ten kamień pod tylnym kołem ?

 

"To bardzo ładny głaz !" (jak miawiał osiołek ze Shrek'a).

 

 

pozdr

 

Mariusz

 

PS.

Kibicuję Twojemu pomysłowi.

Opublikowano

chyba raczej 600...

 

 

nie zawsze wyglad zew swiadczy o stanie samochodu - mialem keidsy citroena ktory jak go zobaczylem to wygladal jak zlom - ale technicznie byl idealny - wystarczylo tylko go umyc , wypolerowac lakier i prezenrtowal sie ladnie i jezdzil prawidlo przez dlugi czas

Opublikowano
no jakos tak trzyma nieduzo ponad 500 nie wiem ile to bedzi edokladnie wydaje mi si eze w granicach 700-800 cos takiego, na gazie nawet nie pale bo tylko strzela, wspomaganie wszytko dziala jak nalezy, caly tyl auta podnosi sie samoczynnie po zapaleniu auta, nie rozumiem tylko jednego skryznia zachowuje si edziwnie jak jade na wstecznym to chodiz normalnie, po przygazowaniu obraca kolami, a wbijajac bieg do przodu czasem ani si enie ruszy a czasem podepcha go troche do przodu po dodaniu gazu, co to moze byc??
Opublikowano
to ta szabelk z czerwonym uchwytem? bo do silnika jest taka zolta umieszcozna blizej przedniej szyby, jesli chodzi o tą czerwona mniej wiecej w polowie silnika to tam praktycznie brak oleju, ale czy brak oleju w skrzyni moze powodowac to ze auto nie jedzie? zauwazylem to i dobrze ze silneik nie chodzil dlugo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.