Skocz do zawartości

motorzeszow

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rzeszow

Osiągnięcia motorzeszow

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam, troszkę odgrzewam temat ale może w końcu uda mi się to ogarnąć. Temat jest następujący auto nie jedzie jest mułowate. przepatrzone powymianiane podcisnienia itp itd. Jedną sprawę którą zauważyłem to temat turba. Od tamtego czasu pozbyłem się katalizatorów i wydech to przelot 2.5 cala i ori koncowy tłumnik. Zauwazyłęm ze po odpaleniu grucha od turbo ładnie wciąga się do samej góry i tak zostaje, lecz jak odepnę wężyk od zaworka grucha odpuszcza oczywiscie i auto delikatnie zmienia dzwięk na bardziej basowy. Ale o co chodzi :) Chodzi o to ze w trakcie jazdy jadąc dajmy na to na 2 biegu powoli przyspieszając w zakresie 1200-2000 obrotów jest słychac wyraźną zmiane dzwięku silnika tak jak by ta grucha odpusciła po czym auto dostaje kopa. Jak to jest mozliwe? Wydawało mi się ze ta grucha raczej reguluje doładowanie kiedy mamy go za duzo a nie takie cyrki. Wiem tylko ze jakieś 8-9 miesięcy przed zakupem auta przezemnie była w regeneracji bo mam papier. Czy jest mozliwość ze ktoś coś zbabrał przy regeneracji turba?
  2. motorzeszow

    Komunikat Check Control....

    tez mam taki komunikat ale wiem napewno ze mam uszkodzony sterownik od absu, ta skrzyneczke przy bezpiecznikach, czy to moze byc tym spowodowane?
  3. hmmm mysle ze z elektryka bedzie wporzadku bo po wyczyszczeniu swiec chodzi ładnie na 12 baniakow ale po jakims czasie zalewa swiece, np gdy jestem zmuszony na zimnie dluzej pokrecic rozrusznikiem
  4. ok wielkie dzieki za informacje, wlasnie problem mam taki ze nei chodiz mi 3 baniaki, to znaczy trzesie buda na wolnych odrotach i czuc ze nie wkreca sie tak jak powinna, sprawdzalem to takim sposobem ze pokoleji odlanczalem wtryski na zapalonym silniku i widzialem ktory niepracuje bo po jego odlaczeniu obroty ani nie spadaly ani nie wzrastały. Dzis zabieram sie za to. zobaczymy co z tego wyjdzie
  5. na tych zdjeciach jest tak jak by inna instalacja tych wtryskow, ja mam tylko taka jedna plastikowa listwe miedzy wtryskami w kroej ida kable od nich i tyle, a tu na zdjeciach widze jakeis pompki lub filtry paliwa. na wcisk? to niby jak mam je wyciagnac? wydrzec? heheh
  6. Witam, musze wykrecic wtryskiwacze, gdyż przeczuwam ze będą lały lub cos jest z nimi nie tak, moze mi ktos podpowiedziec jak sie do tego zabrac i co bedzie mi potrzebne?? moze ktos wie gdzie to jest opisane gdyż szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem. Z góry dziekuje.
  7. ktos ma chyba nie pokoleji w glowce ale co poradzic... :duh: :mad2: :jawdrop:
  8. ok ale jest z tego co widzialem na tamtej stornie mozliwosc sprawdzenia poprawnego dzialania za pomoca miernika, moze mi ktos podpowiedziec jak, to znaczy co sprawdzac, napiecie? opor? i na jakich pinach we wtyczce.
  9. wyglada to tak jedna przeplywka jest nienaruszona druciki na miejscu i ten precik tak samo, a w drugiej przeplywce ten precik sie rozdwoil ale druciki wszystkie ok, zlozylem to tak jak ma byc i ciekawi mnie to czy to wystarczy. A ogolnie problem polega na tym ze mialem zamontowany gaz II generacji i auto na gazie duzo lepiej i szybciej wkrecalo sie na obroty, na benzynie juz jest takie mulaste, mam do wymiany napewno swiece i kable ale nie wiem czy to moze byc ich wina.
  10. widzialem to, ale troszke slabo idzie mi tlumaczenie tego, moglby mi ktos tak w skrocie powiedziec jak je sprawdzic? sciagnolem plastikowy dekielek ale tam jest tylko elektronika nie ma tam czego szukac, domyslam sie ze jak juz jest zepsuty to nie ma mozliwosci jego naprawienia, prosze o podpowiedz jak moge sprawdzic jego poprawne dzialanie.
  11. a moze mi ktos podpowiedziec jak mogłbym sprawdzic przyepływomierze w mojej 750? bo wydaje mi sie ze beda do wymiany albe chciał bym sie upewnic.
  12. Witam, otorz przymiezam sie do zakupu skrzyni do mojej 750 i teraz pytanie pierwsze, czy skrzynie od zwyklej 750 roznia sie czyms od wersji 750 long, po drugie, jest taka dzwina sytulacja ze powinna mi przychodzic z tego co wiem skrzynia 4HP24, na tabliczce znamionowej taki model powinien widniec, i tak jest wlasnie na tej skrzyni ktora jestem zainteresowany ale zaraz nad tabliczka jest wygrawerowany takze model tylko ze 4HP22?? a z tego co wiem to 4HP22 podchodzily do silnikow 3,0 lub 3,5 alob jakos tak. moze mi ktos podpowiedziec bo chciał bym sie upewnic bo nime chce sie wladowac. Z gory dziekuje :)
  13. a moglby mi ktos powiedziec jak odpowietrzyc uklad w 750? czy tam moze sie sam odpowietrza poprzez ten wezyk cienki ktory wychodiz z chlodnicy i leci do zbiorniczka?
  14. mam to samo :) mi mowią ze skrzynka do wymiany lub naprawa kosztami zedy 2300-2600zł
  15. narazie jeszcze nie, zastanawiam sienadtym czy kupic inna skrzynie czy oddac ta do regeneracji, sa to nie male pieniazki nie ma co ukrywac dlatego wole sie nad tym psokojnie zastanowic, a jakos specjalnie mi sie z tym nie spieszy bo mam drugie autko do jazdy po miescie wiec nie musze sie spieszyc. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.