Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie, chcę się przesiąść na serię 3 w dieslu, nosiłem się z zamiarem kupna E-36 2.5 TDS, ale ostatecznie sobie odpuściłem i odłożyłem trochę wiecej kasy więc szukam E-46... Chciałem 3.0 D, ale strasznie ciężko znaleść coś do 35000 a tyle właśnie mam na to auto, mogę jeszcze coś tam grosza znaleść-lub poprosić tatę :twisted: ( wolałbym nie... :roll: ), ale mam do Was pytanie, który silnik polecacie-dodam, że głównie śmigam po mieście, więc i splanie ma dla mnie znaczenie, chodzi mi tu o to ile te dwa silniki faktycznie spalą w mieście a ile poza, bo dane fabryczne mam... trochę to głupio pytać o oba silniki, bo są dwa różne w końcu, ale który jest do codziennej jazdy lepszy...?
I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
napisze ci tylko jedno na e 46 z 3 litrowym silnikiem to musisz szykowac ponad 50 tys zeby kupic cos w eleganckim stanie

 

bez przesady chyba ze mówisz o tej po lifcie to się zgodzę, do 40 coś by wychaczył już, ale wiadomo im tańsze tym "drorzsze" ja bym stawiał na 3.0 nie ma porównania z 2.0 choć one też ładnie śmigają decyzja należy do ciebie.

Opublikowano
i znowu temat :PREZENTY OD NIEMCOW > CZYLI KUPOJEMY WRAKI < 35 tys to moze pojedz na wakacje . najpierw . bo potem to dlugo ich nie zobaczysz . A opinie wioskowych cwaniakow ze za 35 to jest cud malina wsadz sobie w ksiarzki . Opinia bedzie bolesna : NIE STAC CIE NA DISELA ANI 2,0 a tymbardziej 3,0 cena utrzymania i reperacji i czesci powali cie . lepiej wez mala benzyne to moze jakos bedziesz cipial . 100razy tansza w eksplatacji i reperacji . Ale oczywiscie zaczna sie posty negujace moje zdanie (a potem oprucz dowodu i znamionowej tabliczki niema nic orginalnego wrzystko ostatni szmelc najtansze ) i wtedy takie auta opycha sie za 35 tys . POWODZENIA !!
Opublikowano

ehhh nie jest tak źle

ja mam do sprzedania e49 touring 2.0dA sprowadzona, 2001 rok przedliftem, naprawdę auto w dobrym stanie technicznym,

jak zainteresowany to na PW,

ale fakt ze za 35.000 po lifcie nawet 2.0 będzie ciężko ładną kupić, a juz 3.0d problem,

 

a sprzedać mój chce tylko dlatego ze jade po e39 w najbliższym czasie,

Opublikowano
Ale oczywiscie zaczna sie posty negujace moje zdanie (a potem oprucz dowodu i znamionowej tabliczki niema nic orginalnego wrzystko ostatni szmelc najtansze ) i wtedy takie auta opycha sie za 35 tys . POWODZENIA !!

 

Oczywiscie ze sie zaczna bo nieco chyba przesadzasz i wyolbrzymiasz... Ciekawi mnie czy Ty z kazda usterka jezdzisz do ASO, jesli tak to ja Tobie zycze powodzenia... Stosowanie zamiennikow jest jak najbardziej normalne i oczywiste, trzeba tylko umiec wbrac te odpowiedniej jakosci. A swoja droga "ksiarzki" pisze sie tak --> książki :duh: Jak na nie "wioskowatego cwaniaka" pasowaloby wiedziec...

Opublikowano
tak i mamy tygiel . Ale nadal mam swoje zdanie PO 15 latach jazdy mocnymi bmw TYLKO orginalne elementy trzymaja normy a reszta to jak trafisz ,Zamienniki jak masz zamieniac i nie stac cie na aso to zmien marke . OPEL , FIAT , potem stoja takie ukleje po komisach i alegrach . A mlodzi ludzie kopoja i placza . . .SA oczywiscie zamienniki ale sa one drorzsze od orginalow i te moge zaakceptowac NP; tarcze ceramiczne . lub caly kit hamulcowy . albo krzywki . turbiny lub tloki kute . ale sa to elementy ze sportu . Karzdy chce kopic w jak najleprzym stanie i najlepiej 100% orginalu tylko nikt na siebie potem nie patrzy zakladajac badziewne podruby . A jak ktos to wytknie to odrazu jest bunt i wrzysy sie obrarzaja
Opublikowano
Witas, masz duzo racji w tym, ze promujesz jedynie dobre czesci, ale czy masz swiadomosc ze BMW produkuje je niejednokrotnie w fabrykach ktore sprzedaja takze je pod swoja nazwą ? Chciałbym uswiadomic kolege ze np klocki, czy sprzegła itp itd ktore nie maja znaczka bmw, sa produkowane na tej samej lince co ze znaczkiem, i sa tej samej jakosci ?

Xdrive

Koder

Opublikowano (edytowane)
kiedys tez tak myslalem !!!!! niestety panowie to nie jest tak do konca prawda owszem one wychodza z tej samej fabryki lecz PODAM PRZYKLAD : te same klocki TEXTARA o tym samym numerze mieszanki !!dla BMW sygnowane sa 3 razy drorzsze a nizeli bez znaczka bmw , WIEC myslalem takie same !! I tu niespodzianka !!!! ze znaczkiem sygnowane musi miec zmieniona mieszanke ( producent nie musi tego podac)bo orginaly nie pyla i wytrzymuja wiekrza temperature a nie orginaly pylily i sie zeszkliwaly chociasz wedlug opisu mieszanki byly takie same . drugi przyklad te same czesci sygnowane trzymaja w 100% normy rygorystyczne a te nie sygnowane sa 3 kategorii nadaja sie do auta lecz nie trzymaja norm ale sa na tyle ok ze ich sie nie miele . trzeci przyklad szyby : szyby Orginalne trzymaja wygiecia co do ulamka mm a nie sygnowane moga miec odchylki nawet 0,5 cm a co do materialu to ( napisze w przyszlym tygodniu po zmianie czolowej na orginal ) musze byc pewien jesli zamieszcze nazwy firm i spostrzezenia na temat szyb , Edytowane przez witas
Opublikowano

umiecie zachęcić do pozostania przy marce :duh: W takim razie przesiąde się na coś innego...

 

 

Aha, swoje 750 serwisuje TYLKO Auto Fus BMW-tak dla Twojej informacji Witas...

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano
przynajmniej nie stoisz jak kijek na drodze i nie machasz bo ci cos sie zepsulo tylko od A do B pokonujesz dystans nie martwiac sie ze jak cos piardnie to bedziesz czesci szukal po poboczu , w lato to trudno ale w zime . Pozatym 750 to tylko orginaly wstyd zakladac cos innego heble zmienia sie tarcza i klocek razem o ile pamietam i tylko orginal bo reszta to syf . temat jaksci moze w szarym pudelku ale ono idzie do kosza reszta sie liczy .
Opublikowano

Przesada, przesada, i jeszcze raz przesada :!: Mam rozumiec ze jak uzywam zamiennikow to moj samochod wczesniej czy pozniej stanie w srodku pola, a Twoj jezdzacy na oryginale nie :?: Wolne zarty, swiadomosc tego co jest w jakim stanie w samochodzie i terminowa wymiana elementow zapewni mi tak samo bezawaryjna jazde jak Tobie. Ja szczerze powiem ASO unikam jak ognia po tym jak:

- chcialem wymienic u nich cylinderki (sama robocizna, mialem wlasne materialy), starczylo mi juz ze chlop nie mial pojecia o czym mowi bo twierdzil ze do wymiany cylinderkow trzeba rozmontowac w zasadzie caly beben (mialo to chyba usprawiedliwiac cene), a cena po prostu przelala czare goryczy. Ile za usluge? 307zl, moja decyzja, wymiana u dobrego mechanika za 110zl, oczywiscie nic nie trzeba bylo demontowac tylko zdjac beben, odkrecic przewody hamulcowe, wyciagnac stary cylinderek, dac nowy, godzina z hakiem roboty i co? I dziala jak nalezy...

- wymiana oleju, w ASO, bagatela 88zl (sama robocizna), z tym ze trzeba im samochod podwiezc i odebrac pozniej (nie wchodzi w gre bo auto ma mi codziennie sluzyc), moja decyzja? Wymiana oleju w polecanym serwisie, z kasowaniem inspekcji za pomoca komputera, czas pracy, 25-30 minut, cena 30zl...

Ktos chce dawac zarobic, jego wola, ja uwazam ze majac mozg, i wiedzac co kiedy bylo wymieniane auto jezdzace na zamiennikach jest tak samo dobre jak jezdzace na oryginalach... Niedbalstwa nie da sie usprawiedliwic nawet uzywaniem oryginalnych czesc bo to nie sa przedmioty wykonane z "bogwieczego", psuja sie jak kazde inne, a ze wolniej, watpie by to rekompenstowalo jak sam piszesz 3-krotna roznice w cenie... A czy wstyd? Bez jaj, przed kim wstyd? Chyba przed samym soba bo kto mi patrzy jakie ja mam klocki czy tarcze, a co ja co ale sam przed soba wstydzic sie za uzywanie zamiennikow nie mam zamiaru... Przyznam racje, przy wazniejszych podzespolach lepiej zainwestowac w lepsze czesci, przy "codziennych" wymianach wole zamienniki. Prawda jak zwykle po srodku lezy... Pozdrawiam!

Opublikowano
Przesada, przesada, i jeszcze raz przesada :!: Mam rozumiec ze jak uzywam zamiennikow to moj samochod wczesniej czy pozniej stanie w srodku pola, a Twoj jezdzacy na oryginale nie :?: Wolne zarty, swiadomosc tego co jest w jakim stanie w samochodzie i terminowa wymiana elementow zapewni mi tak samo bezawaryjna jazde jak Tobie. Ja szczerze powiem ASO unikam jak ognia po tym jak:

- chcialem wymienic u nich cylinderki (sama robocizna, mialem wlasne materialy), starczylo mi juz ze chlop nie mial pojecia o czym mowi bo twierdzil ze do wymiany cylinderkow trzeba rozmontowac w zasadzie caly beben (mialo to chyba usprawiedliwiac cene), a cena po prostu przelala czare goryczy. Ile za usluge? 307zl, moja decyzja, wymiana u dobrego mechanika za 110zl, oczywiscie nic nie trzeba bylo demontowac tylko zdjac beben, odkrecic przewody hamulcowe, wyciagnac stary cylinderek, dac nowy, godzina z hakiem roboty i co? I dziala jak nalezy...

- wymiana oleju, w ASO, bagatela 88zl (sama robocizna), z tym ze trzeba im samochod podwiezc i odebrac pozniej (nie wchodzi w gre bo auto ma mi codziennie sluzyc), moja decyzja? Wymiana oleju w polecanym serwisie, z kasowaniem inspekcji za pomoca komputera, czas pracy, 25-30 minut, cena 30zl...

Ktos chce dawac zarobic, jego wola, ja uwazam ze majac mozg, i wiedzac co kiedy bylo wymieniane auto jezdzace na zamiennikach jest tak samo dobre jak jezdzace na oryginalach... Niedbalstwa nie da sie usprawiedliwic nawet uzywaniem oryginalnych czesc bo to nie sa przedmioty wykonane z "bogwieczego", psuja sie jak kazde inne, a ze wolniej, watpie by to rekompenstowalo jak sam piszesz 3-krotna roznice w cenie... A czy wstyd? Bez jaj, przed kim wstyd? Chyba przed samym soba bo kto mi patrzy jakie ja mam klocki czy tarcze, a co ja co ale sam przed soba wstydzic sie za uzywanie zamiennikow nie mam zamiaru... Przyznam racje, przy wazniejszych podzespolach lepiej zainwestowac w lepsze czesci, przy "codziennych" wymianach wole zamienniki. Prawda jak zwykle po srodku lezy... Pozdrawiam!

 

Popieram w 100%, sam tak robie i nie wstydzę się tego.

Kamil
Opublikowano
umiecie zachęcić do pozostania przy marce :duh: W takim razie przesiąde się na coś innego...

 

 

Aha, swoje 750 serwisuje TYLKO Auto Fus BMW-tak dla Twojej informacji Witas...

 

 

Spokojnie do 35tys znajdziesz ladna 320d od prywatnej osoby -wiadomo ze nie 2002rok po lifcie ale 99-00 jak najbardziej- z 330d troche gorzej ale czasami tez sie trafiaja. Masz tutaj linki z 330d

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bmx4xzktwwui

 

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bmxu1ztszxyf

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano

Dostaniesz 98/99 320d, o 330d mozesz zapomniec. Kup do 30 tys, a 5 tys zostaw na uzupelnienie auta, bo zawsze jest cos do zrobienia po zakupie. Ale cudow nie mozna sie spodziewac.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4191562 dosyc ciekawe na 1 rzut oka, ale wszystko okaze sie dopiero ogladajac na zywo

 

A tu dla porownania http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2071700 24 tys uszkodzony lekko przod i tyl :roll2:

Opublikowano

Kto im to kupi? 24tys i cala do lakierowania. 1miesiac temu sprzedalem z 98 2.0d z klima za 24tys - cala nie bita, sprowadzona z wloch- drobne otarcie lakieru na zderzakach + male wgniecenie na tylnym blotniku(typowe u wlochow) Reszta byla ok- Silnik chodzil SUPER.

 

http://img183.imageshack.us/img183/2864/bmw320dieselsrebnaitalivb6.jpg

Sprzedam Bmw 320d E46 2001r
Opublikowano
Pewnie nikt nie kupi tej za 24 tys, wiec handlarz zrobi na odp.. zeby sie tylko lakier lsnil, a potem nowy wlasciciel przekonany ze kupil bezywpadkowe auto ( nie kazdy jest cwany zeby spr m.in. grubosc lakieru ), bedzie mial problemy.
Opublikowano
A jak jest ze spalaniem tych modeli ?

trudno powiedzieć jakie , ja nie zwracam uwagi leje pod korek i wyjeżdżam i zaś leje , ostatnio 10L/10 spokojnie bo mam krutkie odcinki ale w trasie średnio 7,5 z cięzką nogą i klimą , minimum jakie miałem to 970km na jednym baku i rezerwa zaświeciła ale predkości 90-120 non stop - Norymberga-Kraków - zbiornik 63 litry więc wtedy wyszło jakieś 5,8l acha , mam tiptronik

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich jako nowy uzytkownik forum.

 

Podczepie sie pod temat, gdyz mam podobny dylemat ;)

 

Mam okolo 35 tys (moze troche wiecej, zalezy czy bedzie taka potrzeba) na samochod.

 

Wymagania: Diesel min 136 koni i w miare ciekawe wyposazenie (klimatronik , elektryka itp).

 

Dam rade znalezc jakies E46 w tej kwocie?? Nie interesuje mnie touring, bo kombi mi sie nie widza.

 

Co myslicie o tej ofercie??:

 

http://www.allegro.pl/item307581410_bmw_320d_m3_pakiet_17_poznan_.html

 

Nie wiem, czy to aktualne jeszcze,ale pytam orientacyjnie.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
i znowu temat :PREZENTY OD NIEMCOW > CZYLI KUPOJEMY WRAKI < 35 tys to moze pojedz na wakacje . najpierw . bo potem to dlugo ich nie zobaczysz . A opinie wioskowych cwaniakow ze za 35 to jest cud malina wsadz sobie w ksiarzki . Opinia bedzie bolesna : NIE STAC CIE NA DISELA ANI 2,0 a tymbardziej 3,0 cena utrzymania i reperacji i czesci powali cie . lepiej wez mala benzyne to moze jakos bedziesz cipial . 100razy tansza w eksplatacji i reperacji . Ale oczywiscie zaczna sie posty negujace moje zdanie (a potem oprucz dowodu i znamionowej tabliczki niema nic orginalnego wrzystko ostatni szmelc najtansze ) i wtedy takie auta opycha sie za 35 tys . POWODZENIA !!

 

jedna z wiekszych głupot jakie słyszałem... a Ty jakim samochodem jeździsz... masz wogole pojecie o czym piszesz czy klepiesz jak baba na targu do drugiej... o czyms o czym pojecia nie ma.. i tylko tak słyszała...

To że Bushvalk chce kupić auto do 35 000 to co ma do tego czy go stac na utrzymanie czy nie... są osoby na forum które mają e36 kupione za 15 - 20 000zł a drugie tyle w nie włożyli ( z chęci upiekszenia wzmocnienia itp) nie z musu napraw...

Mam inne auta na codzien, a Bmw dla mnei to przygoda... czesto je zmienaim i szkoda mi wydac na nie np. 100 000...

i jak chce kupic auto za 35 000zl.. to bede ledwo składał koniec z koncem...

Brednie...

Bushvalk ja proponuje 320d... można znaleźć coś w miare... wiadomo że nie nowe.. problem to przewaznie bardzo duży przebieg...

jednak da się znaleźć coś czym można swobodnie jeździć.

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.