Skocz do zawartości

witas

Zarejestrowani
  • Postów

    500
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia witas

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. a jaki to olej moze byc za gęsty , 5w30 lub 5w 40 lub 0w 30 lub 0w40 takie oleje lubią te motory . podobny problem występuje u mnie ale przy juz starym oleju .
  2. Stary olej .nowoczesne oleje maja to do siebie iz im sa starsze tym więcej wchłaniaja substancji smolistych i zaczynają sie lepic i gestniec, dlatego zmien olej na nowy dobrej jakosci , problem zniknie .
  3. witas

    e36 swap z m50b20 na m50b25

    Da sie to wyprowadzić . tylko czy warto ? metoda 1 . zostawiamy wiąskę od 2 litrów na simensie zakładamy przepływkę od 2,5 simens i wtryski od 2,5 a następnie zmieniamy mapy w sterowniku simens 40.1 . na mapy od2.5 . proste . wrzystko pasuje jak ulał jak jakas wtyczka nie pasuje to znaczy ze ten elemant jest od czapy !!! (PRZEPŁYWKA ) Procedura zmiany mapy poprzez zawirusowanie dosyć drogo . lecz taniej niz wymiana wrzystkiego do systemu 41.0 . można jezdzic bez zmiany mapy ale jest prochę kołkowato (znaczy do d.. )
  4. ten wymiar bardzo dobrze sie spisuje . nie pływa letnie bridgestony potenza 50A a zimowe najlepiej wypadły dunlop D3 winter sport . bardzo constans ani nie nadsterowny ani nie podsterowny 80 km/h po sniegu pełna kontrola .
  5. Proste jak cep . Musisz stary motor zaadoptowac do elektroniki czyli : rozwiązanie pierwsze . Zdejmujemy głowicę z tego którym jezdzisz i zakładamy na tego po dzwonie , i po kłopocie , wkładamy motor i jazda . kolektory przy głowicy zostają na dwie sądy. jeszcze zmieniamy koło pasowe , można przy okazi wymienić uszczelniacze na zaworach . niestety trzeba wsadzic nową uszczelke pod głowicę , --- . jeszcze mozna próbowac przekładac same krzywki vanosa i dekiel górny nie ruszając głowicy ale ja nie pamiętam czy same wydmuszki głowic sa takie same chodzi o wycięcie z przodu pod vanosa. jesli tak to niema sprawy . i wtedy nie ruszamy głowicy tylko bebechy .i tez po kłopocie.(zerowe koszty ) zmieniamy kolektory pod dwie sądy jesli są inne ,
  6. M50 2,0 występowało z simensem 40,1(Vanos) i bosch (Bez vanosa) a m52 tylko z simensem 41,0 po silnikach i rocznikach dojdziemy co zamienic z czym aby cię nic nie kosztowało ,
  7. CZY DRZWI SA ROWNO Z KAROSERIA BO MOZE KTOS SKOBLE ZA BARDZO DOSUNOL I SKRECIL I WTEDY TAKI EFEKT WYSTEPUJE TRZEBA JE LECIUTKO POLUZOWAC I PRZESUNAC NA PROBE , WYSTARCZY MILIMETR . LUB DWA . A POTEM JAK TO NIE POMORZE TO SZYBY ALE JAK RUSZYSZ A NIE UMIESZ TO UMARL W BUTACH USTAWIENIE SZYB BEZRAMKOWYCH NIE JEST LATWA SPRAWA !!!!! POWODZENIA
  8. tYLKO EUROPA s52 3.2 BO MA DWA VANOSY A 3.0 S50 TYLKO JEDEN .
  9. jak cos napiszesz na pw to ci dam telefon do gosci niedaleko miejsca zamieszkania (WARTO ) chyba najlepsi od wielkich problemow
  10. Ja pisze juz tylko jak cos mnie zaciekawi . Moja rada albo rob to porzadnie albo w cale . z tego co napisales to sam nie zrobisz , tylko meka psychiczna nie cisnij jej , bo ona jest zmeczona . Mechanicy w Londynie (!? ) zaje fajni tylko umiejetnosci brak . W polsce gdzie mieszkasz Jak mi nakreslisz rejon zamieszkiwania to skieruje cie do porzadnych mechanikow . (ale w polsce ) . Raczej nastaw sie na krotki powrot aby ogarnac auto bo to jest twoje narzedzie pracy .kombinujesz a i tak jest tragedia , BMW powinno cykac to nie traktor . namiary na mechanikow tylko na PW
  11. ze swapem jak nigdy nie robiles to ja bym sie nie pchal kwiatki sa i to niezle a jak komus wyszedl to tylko ze mial szczescie . to nie taka latwa sprawa zawsze jest cos nie tak , odrazu kup docel a jak bedzie motor kaplica to go wymienisz . ale cala infrastruktore bedziesz mial . spalanie w zalerznosci na trasie ponizej 10 , a miasto z moja ulanska fantazja (ostatnio zlapali mnie w centrum wawy mialem 210 na szafie po dochamowaniu ,) to tak srednio 15 do 17 lit . ajak sie postaram i nie przekraczam 3 tys to 11litr ale to sa sporadyczne dni w roku (WIGILIA . albo dzien zmarlych )
  12. witas

    316 fakty imity

    GRo ludzi na tym forum to 18 / 28 lat czyli mlodzi dla ktorych moc pod maska nobilituje . wiec nie dziwmy sie ich rozumowaniem . 1.6 czy 3.0 trzeba sobie powoli uswiadomic na co cie stac . jak stac cie na 17 lit /100 km to jest ci wrzstko jedno jakim jezdzisz . ajak liczysz kazdy litr to nie badz idiota i niepchaj sie w wielkie motory . opowiesci o malych spalaniach to dla przedszkolaka .BMW jest najpopularniejszym autem w malych miasteczkach kupoja je mlodzi ludzie ktorzy czesto nie maja o nim pojecia ale BMW . kiedys jezdzili polonezami potem lanosami a teraz ... Wiec nie dziwmy sie mentalnosci jaka ma to forum . Prostota i brak srodkow . A jak trzeba cos zrobic bo auto stanelo to najlepiej za darmo . I wieczne pytania o zamienniki bo musi byc tanio . NA pewno teraz bedzie wojna . Ale to sa spostrzezenia nie tylko moje ale i innych ludzi z innych for (NP. SUBARU ) i niestety maja racje . auta klore owi super goscie nabywaja to 15 letnie wraki za 10000 zl .w ktorych zaczynaja robic tiuningi z 1 zl bo promocja . i jeszcze mowia jakie to osiagi . A prawda jest taka polowa jezdzi na gazie a polowa ledwo jezdzi . zostaje jakis odsetek procenta cukiereczkow w rekach pasjonatow szalencow .Wic jak masz 1.6 w pieknym stanie to dmuchaj i chuchaj i pucuj i jezdzij i olewaj cala reszte . KONIEC
  13. czy aby sprzeglo jest dobrze zalorzone ? cos spaprali . czy przed zmiana miales takie same objawy , jesli nie to wina lerzy w sprzegle (ORGINALNE ? CZY zalorzyles jakis szajs 3 kategorii )
  14. zrobic trzy operacj : 1 , wyczyscic krokowe silniczki ! 2. sprawdzic przewody dochodzace do czujnika polorzenia przepustnicy ( CZESTO sie urywaja pod gumka ) 3 . wymienic po sprawdzeniu czy nie jest trafiona sada lambda (ZAKLADAMY ORGINALNA zakupiona w servisie do tego modelu )
  15. raczej wczesniej sprzedasz is niz sie do nie go przyzwyczaisz Rorznica pomiedzy 318 is a 528 to przepasc w cichosci silnika , wydechu i oplywajacego go powietrza przy predkosciach wiekrzych .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.