Skocz do zawartości

jak sprawdzic moc itp nie jadac na hamownie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. ostatnio tak myslalem i myslalem jak sprawdzic moc w koniach mojej buni nie jadac na hamownie. Godziu od ktorego ja kupowalem powiedzial mi ze ona ma 120km, pokazywaj jakies wykresy, wydruki, papiery itp. A ona w dowodzie ma wbine 83kw(niewiem ile to koni ale chyba nie cale 115). Jak sprawdzic jej osiagni i moc nie jadac na hamownie?? moze sprawdzic przyspieszenie itp jakos i luknac w dane ile powninna miec? Co o tym myslicie?

p.s moze dlatego silnik dziwnie mi pracuje LOL :shock: :mrgreen:

Opublikowano

możesz zrobić tak...

zaparzyć Zieloną Herbate... żona wypije... Ty wtedy siadasz... bierzesz łyżeczkę i wyrzucasz fusy na silnik....

Włączasz silnik... i wtedy wróżysz z fusów... jesli szybko wyschną to ma dużą moc ( czytaj wiekszą niż seria )

 

Bez obrazy...

 

Ale bez hamowni nie da się sprawdzić Mocy... i nie dowiesz się ile ma auto koni... przyspieszenie możesz sprawdzić...choć powiem CI że.. .jednak Konie z biegiem lat " uciekają " ... i praktycznie nie ma auta... które po kilku kilkunastu latach ma tyle mocy co seria... tyle co podaje producent...

 

jesli bardzo chcesz sprawdzić... tylko hamownia :(

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
możesz zrobić tak...

zaparzyć Zieloną Herbate... żona wypije... Ty wtedy siadasz... bierzesz łyżeczkę i wyrzucasz fusy na silnik....

Włączasz silnik... i wtedy wróżysz z fusów... jesli szybko wyschną to ma dużą moc ( czytaj wiekszą niż seria )

 

Bez obrazy...

 

:cool2: to dobre

ale fakt faktem nie okreslisz mocy bez hamowni

Opublikowano
stan w szranki z 325 328 lub M i jak dostaniesz baty to masz 120KM a jak sromotne baty to 115 proste atak (bardzo podobalo mi sie wrorzenie z fusow . )
Opublikowano
możesz zrobić tak...

zaparzyć Zieloną Herbate... żona wypije... Ty wtedy siadasz... bierzesz łyżeczkę i wyrzucasz fusy na silnik....

Włączasz silnik... i wtedy wróżysz z fusów... jesli szybko wyschną to ma dużą moc ( czytaj wiekszą niż seria )

 

 

 

Rafal czy z twojego sposobu wykaze mi czemu mam niestabilne obroty :twisted2:

MY NAME IS, KRZYSIU JEZYNA ZE SZCZECINA :wink:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=60823 ZOBACZ TO!!

http://img261.imageshack.us/img261/6339/logorot125ee4.jpg

Opublikowano

Jak masz kogoś wśród znajomych kto ma taki sam samochód i silnik to zaproponuj mu taką zabawę jak przeciąganie liny.

Jak wygrasz to masz 120KM. :lol:

http://images24.fotosik.pl/217/db2f86f1b89f14d8.jpg
Opublikowano
Co za roznica czy ma 115 czy 120 KM? To praktycznie niewyczuwalne podczas jazdy. To tak jak z chiptuningiem silnikow NA. Zaplacisz, dostaniesz moze 10 kucykow wiecej, podbuduje to moze Twoje Ego i tyle. W jezdzie niezauwazalne. W przecietnym aucie urwiesz max 0.5 sekundy do setki. Wiecej mozesz zyskac na dobrych oponach, czy sprawnym sprzegle. Chcesz pomiarow, jedz na hamownie i tyle!

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
możesz zrobić tak...

zaparzyć Zieloną Herbate... żona wypije... Ty wtedy siadasz... bierzesz łyżeczkę i wyrzucasz fusy na silnik....

Włączasz silnik... i wtedy wróżysz z fusów... jesli szybko wyschną to ma dużą moc ( czytaj wiekszą niż seria )

 

 

 

Rafal czy z twojego sposobu wykaze mi czemu mam niestabilne obroty :twisted2:

 

NIE.... zielona herbata tylko do mocy... jak obroty silnik krokowy itp... to Lipton Earl Grey ... metoda ta sama tylko kładziesz na silnik krokowy... :) :liar:

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
NIE.... zielona herbata tylko do mocy... jak obroty silnik krokowy itp... to Lipton Earl Grey ... metoda ta sama tylko kładziesz na silnik krokowy... :) :liar:

 

Mam pytanie a tą Lipton Earl Grey jak kłade na silnik krokowy to granulki czy w torebce :twisted2:

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
Jak w torebce to proponuje zanurzyć w chłodnicy i zagrzać gdzieś na mieście jak będzie mocna herbatka to autko ma dużo mocy a jak słaba to lepiej nie kupować :)
Opublikowano
Albo poprostu można otworzyć maskę i policzyć te wszystkie konie... :mrgreen:

 

Co ty za bzdury wypisujesz...nic się nie znasz... widać ha ha ha ...

 

Przecież te konie są w środku w silniku ... i żeby je policzyć trzeba zdjąć głowice... :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :twisted2:

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
NIE.... zielona herbata tylko do mocy... jak obroty silnik krokowy itp... to Lipton Earl Grey ... metoda ta sama tylko kładziesz na silnik krokowy... :) :liar:

 

Mam pytanie a tą Lipton Earl Grey jak kłade na silnik krokowy to granulki czy w torebce :twisted2:

 

Granulki jesli silnik wysokoprężny....

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Jak masz kogoś wśród znajomych kto ma taki sam samochód i silnik to zaproponuj mu taką zabawę jak przeciąganie liny.

Jak wygrasz to masz 120KM. :lol:

 

ten pomysł to hit po prostu. radze go opatentować :D

Opublikowano

Nie no dobra nie smiejmy się z kolegi chciał sie dowiedziec jak małym kosztem sprawdzic ile ma koni lecz nie da się tego zrobic bez wycieczki na hamownie...

 

Rafal_W_wa dobre z tym ściąganiem głowicy uważaj tylko przy ściąganiu żeby Ci jakiś koń nie spierdzielił ze twojej stadniny pod maską no chyba że robisz to w garazu wtedy nie mają gdzie uciec ale jak ja pomieszcze 140 koni w garazu w twojim przypadku to jeszcze więcej :twisted2:

 

Dobra koniec nabijania się :wink:

.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
Nieno mam nadzieję, że się kolega nie obrazi :!: - w końcu nie śmiejemy się z niego tylko metod poszukiwania koni mechanicznych :cool2:
:)
Opublikowano

Co do ilości KM to ciężko sprawdzić ale mozna w prosty sposób orientacyjnie ocenić czy auto ma mniej wiecej tyle co w danych fabrycznych. Ściągnij tabelę z danymi technicznymi : http://www.bmw-klub.pl/n/samochody/baza/dane.zip

nastepnie sprawdź orientacyjnie ze stoperem przyśpieszenie od 0 do 100 km/h i elastyczność na 4 biegu od 60 do 100 km/h Jeżeli wyniki będą zbliżone do fabrycznych to moc również.

Opublikowano
Co do ilości KM to ciężko sprawdzić ale mozna w prosty sposób orientacyjnie ocenić czy auto ma mniej wiecej tyle co w danych fabrycznych. Ściągnij tabelę z danymi technicznymi : http://www.bmw-klub.pl/n/samochody/baza/dane.zip

nastepnie sprawdź orientacyjnie ze stoperem przyśpieszenie od 0 do 100 km/h i elastyczność na 4 biegu od 60 do 100 km/h Jeżeli wyniki będą zbliżone do fabrycznych to moc również.

 

No na logikę się zgadza - ale z praktyką nie za bardzo - te dane fabryczne opierają się na fabrycznie nowym samochodzie - a takich e36 to raczej nie ma w sprzedaży - no chyba poza modelem który firma zostawia sobie na pamiątkę jak kończy produkcję danego egzemplarza- a hamownia na ten przykład to wydatek 150 zł- nie majątek- tam we Wrocławiu jest przecież kilka firm tuningowych- to najpewniejsze- a jeśli już sam chcesz testować w jakiś tam sposób - to sprawdź kompresję na cylindrach- jeśli jest taka jak podaje książka przy tym silniku - i wszystkie pozostałe elementy silnika, dolotu, wydechu przeniesienia napędu, mieszanki są w 100% sprawne to wiesz, że na pewno żaden kucyk nie uciekł z twojej stajni, ani nie został skradziony- jeśli jednak kompresja jest mniejsza możesz jedynie przypuszczać ile kucy uciekło przez te lata - ale najpewniejsza jest hamownia. Pozdrawiam i życzę owocnego polowania na mustangi :wink:

masqo
Opublikowano
Loz ku*** ale sie usmialem..... dzieki za pomoc :cool2: [bAD] jerstescie wszyscy razem nic dodac nic ujac.... :duh:

 

Po pierwsze, Zaba84, na tym forum NIE PRZEKLINAMY.

Prosze, zebys przestrzegal regulaminu, albo dostaniesz ostrzezenie.

 

Po drugie: w przyblizony sposob mozna sprawdzic moc samochodu akcelerometrem takim, jak np. G-tech. Sam pomiar przyspieszenia i przejazdu na 1/4 mili moze z grubsza odpowiedziec na pytanie, czy samochod trzyma seryjna moc, a poza tym, akurat w G-techu mozna wpisac mase samochodu i zmierzyc moc na kolach.

Moc, ktora masz podana w dowodzie to moc zmierzona 'na silniku', bedzie wyzsza od tej mocy na kolach o jakies 20%.

Natomiast nie sprawdzisz w ten sposob, czy samochod ma 115, czy 120 KM.

To nawet na hamowni moze byc ciezko sprawdzic, bo kilka koni roznicy moze sie brac z temperatury powietrza, wilgotnosci tegoz i skalibrowania samej hamowni.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

http://www.kltforums.com/klt/mm/smiley%20super/small/emot74.gifhttp://www.kltforums.com/klt/mm/smiley%20super/small/emot74.gifhttp://www.kltforums.com/klt/mm/smiley%20super/small/emot74.gifhttp://www.kltforums.com/klt/mm/smiley%20super/small/emot74.gifhttp://www.kltforums.com/klt/mm/smiley%20super/small/emot74.gif

Błagam zmieńscie temat na "Jaka herbata do BMW" i przyklejcie temat na samej górze :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Opublikowano
Błagam zmieńscie temat na "Jaka herbata do BMW" i przyklejcie temat na samej górze

:twisted2: :twisted2: :twisted2:

jestem za :diabel_faja:

Prowadziłeś kiedyś BMW? To jest adrenalina, to jak narkotyk - wciąga. Jesteś królem świata i nikt ci nie podskoczy :diabel_faja:





Nowe forum BMW tylko dla serii 3

http://www.3er.pl

warto tam być!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.