Skocz do zawartości

trapp

Zarejestrowani
  • Postów

    409
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia trapp

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. A wiec wniosek taki ze z filtrem cząstek stałych warto odpuścić kilka koni na korzyść żywotności filtra/turnbo? To bardzo cenna wiedza - dziękuję. Co do kopcenia to jak widać sprawa gustu. Niektórym spojlery z allegro i posrebrzane klamki też "pasują". Ja tam sadzy z rury nie akceptuję. Jeszcze raz dzięki za cenny input.
  2. Czy zatem po 2 latach są jakieś refleksje od użytkowników, którzy podjęli się chipować ten silnik? Czy samochód nie zacznie kopcić po takim zabiegu?
  3. :shock: Ale tylko mieście i w korku :lol:
  4. Noo baaa - jak szybko załączysz gaz to benzynki spalisz jeszcze mniej! :roll2: 320d ale 150km w zimie 7,5 liczone przy dystrybutorze, na komputerze zaniża o litr...
  5. trapp

    Wyzwanie klimatronic

    Cześć - podpinam się pod temat! Mam dokładnie ten sam problem - nie działa mi rozdział nawiewu. Diagnoza padła na silniczek o którym wspomniałeś lub na sam panel. I tutaj moje pytanie - czy panel klimatronika do kompakta jest dokładnie taki sam jak do innych wersji nadwozia? Dostałem informację, że jednak nie i chciałbym to jakoś potwierdzić :worried:
  6. :mad2: No niestety ale od swapa ciężko jest odwieść jak ktoś się napali. Ale jak to u polaka, mądry po szkodzie. Mam prośbę - zacznij zapisywać ile wydasz na ten swap od samego początku. Teraz zrób sobie wycenę ile byś wziął, za swoją "budę w stanie idealnym". A jak już będziesz po wszystkich przeróbkach to zastanów czy na prawdę się opłacało. Przydałoby się takie wyliczenie ku przestrodze potencjalnych amatorów swapowania. Mi się nie opłaciło. Pamiętaj, że jak zmieniasz silnik to dopiero początek wydatków. I o ekonomii to w ogóle zapomnij. Sprzedaj auto, dołóż trochę gotówki i kup ciecia na ropę. Gwarantuję, że będziesz bardziej zadowolony. Pozdr
  7. Niestety nie bardzo - przerabiałem temat u siebie przy wymianie. Szukaj od Coupe i zdaje się, że też jest różnica między coupe a cabrio itd itd...
  8. Hej! Pamiętnych dni kiedy wymieniałem kompletne nagłośnienie w mojej E30 na blaupunkty. Gdzieś w moich postach znajdziesz co tam wsadzałem. Cuś mnie tknęło żeby zmienić kable biegnące na tył. Było trochę roboty, ale jedyny efekt jaki odczułem to taki, że tylna półka grała jakby trochę głośniej od przodu. Później doszedłem jednak do wniosku że w każdej beemce tak jest i to norma. Myślę więc, że zupełnie nie masz co się przejmować okablowaniem. Radio miałem jakąś bałałajkę Sonego 4x45W. Nic ponad normę ale zestaw grał fenomenalnie. Lepiej niż w mojej obecnej E46. A co do zawijania kabli - no zawijania nie polecam. Do takich spraw jest lutownica. A wtedy straty na jakości nie usłyszysz. Jeśli jednak się upierasz na ciągnięcie druta przez auto to przygotuj się na wyciąganie dywanika przy drzwiach kierowcy, zdejmowanie osłonki pod kierownicą, wykręcanie tylnej kanapy. Oczywiście parę spinek przy tapicerce podłogi pójdzie w niebyt no i parę godzin zabawy trzeba liczyć. Ale satysfakcja z dobrze zrobionego nagłośnienia - gwarantowana :D 10 koni w górę! :D Pozdr!
  9. trapp

    czas od 0-100km/h w 320d

    Dżizys :shock: a nie ma mniej destruktywnych metod na sprawdzanie "czy coś jest nie tak" niż strzał ze sprzęgła i liczenie ile samochód idzie do setki? :duh: Podpięcie pod komputer chyba mniej kosztuje niż regularna wymiana sprzęgła?
  10. trapp

    czas od 0-100km/h w 320d

    A tak z ciekawości - po co Ci ten test :?:
  11. trapp

    [e30] Kupno

    Kilkuwarstwowy lakier... :duh: Chyba nie bardzo. No chyba że tak jak u mnie, w ramach odświeżania karoserii całość była pomalowana. Chyba oglądałeś jakiegoś homemade puzzla skoro masz tam część innego koloru. :nienie: Lepiej szukaj dalej...
  12. no właśnie sam sprowadziłem e46 tyle że cieć na ropę i też chodzi na 0w30 - A dlaczego w ogóle chcesz zmieniać olej? Lej dalej 0w30. Z tego co się zorientowałem to tani nie jest ale za to dobry... Aha - u ciebie też jest smoliście czarny czy to tylko mój już woła o wymianę? Pozdr
  13. :doh: pardonsik m47 ofkors
  14. Twój silnik to również M57 więc raczej CR. Pompowtryski poszły w cholerę razem z generacją TDS.
  15. A możne jest ktoś na forum kto miał swapa i miał dzwona? Bo na razie to tylko teoretyzowanie... :worried:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.