Skocz do zawartości

Przestroga dla wszystkich TEKNOROT to dno!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie 22tys km temu wymieniłem wahacze przód. Ze względu na opinie na forum-zdecydowałem się na tego producenta - TEKNOROT.

 

Wczoraj coś zaczęło stukać z lewej strony w zawieszeniu. Zajrzałem pod auto i tu :shock:

 

Stuka swożeń górnego lewego wahacza, bo jego guma sparciała i się zozsypała!!!! :jawdrop: Po 22tys przebiegu a zaznaczę, że uważam na wszelkiego rodzaju dziury i oszczędzam zawieszenie!!!!

 

Ale to jeszcze nie koniec.

Na pozostałych wahaczach guma taż sparciała na swożniach i lada dzień gumy się zozpadną.

Nie kupujcie tego badziewia a Ci co mają proponuję przejrzeć zawieszenie.

 

No i szykuję się do zakupu nowych wahaczy :evil:

Edytowane przez damp

pozdro damp

Moje BMW e38 728iA '95

moje byłe BMW e34 525i '93

e60 520i Tata

e87 120i Mama

http://www.damp479.bravehost.com

Jeżeli się nie otwiera spróbuj jutro :)

Opublikowano
Dokładnie 22tys km temu wymieniłem wahacze przód. Ze względu na opinie na forum-zdecydowałem się na tego producenta - TEKNOROT.

 

Wczoraj coś zaczęło stukać z lewej strony w zawieszeniu. Zajrzałem pod auto i tu :shock:

 

Stuka sworzeń górnego lewego wahacza, bo jego guma sparciała i się zozsypała!!!! :jawdrop: Po 22tys przebiegu a zaznaczę, że uważam na wszelkiego rodzaju dziury i oszczędzam zawieszenie!!!!

 

Ale to jeszcze nie koniec.

Na pozostałych wahaczach guma taż sparciała na sworzniach i lada dzień gumy się zozpadną.

Nie kupujcie tego badziewia a Ci co mają proponuję przejrzeć zawieszenie.

 

No i szykuję się do zakupu nowych wahaczy :evil:

 

 

u mnie teknoroty ok - ale fakt faktem ze tylne - przody mam oryginały - jak na razie ok-stan taki jaki po zakupie a zrobilem juz na jednym komplecie 6 m-cy,drugie wymieniane jakies 1,5 m-c temu

Opublikowano
Po czesci wina za taki stan rzeczy moze lezec w tym ze niektorzy mechanicy dociagaja sruby mocujace wah. na uniesionych kolach - radze zwrocic na to uwage.
Opublikowano

Rozumiem wcześniejsze wypowiedzi, ale przyczyną stuków jest kiepskiej jakości guma- jej sparcienie!!!! Oryginalne wahacze które stukały przed wymianą zawieszenia stukały ze zuzycia i gumy miały w idealnym stanie!!!!!

 

Rozumiem nasze drogi itd ale sparciała guma to nie jest wina naszych dróg tylko niestety bardzo niskiej jakości tego produktu :(

pozdro damp

Moje BMW e38 728iA '95

moje byłe BMW e34 525i '93

e60 520i Tata

e87 120i Mama

http://www.damp479.bravehost.com

Jeżeli się nie otwiera spróbuj jutro :)

Opublikowano

Jednak nie będę miał pewności że sposób xsilver da 100% pewności że gumy się nie rozlecą.

 

Ludzie miałem kiedyś Poloneza i żadnych gum od wahaczy nie musiałem smarować!!!! Wymieniłem wahacze tuż po zakupie i przez 4 lata użytkowania nic nie stukało.

A ponoś to kiepskie auto i a części tzw. Rzemiosła to już są w ogóle poza jakimikolwiek normami!

 

W e34 którą miłem wcześniej też 4 lata zrobiłem spokojnie na nowych wahaczach- niestety nie pamiętam producenta, a te które wymieniałem to były jeszcze oryginalne ze znaczkiem pewnie od nowości auta jeszcze nikt wcześniej ich nie wymieniał.

 

Co sadzicie o wahaczach febi? Tym razem wybór padnie pewnie na nie :)

pozdro damp

Moje BMW e38 728iA '95

moje byłe BMW e34 525i '93

e60 520i Tata

e87 120i Mama

http://www.damp479.bravehost.com

Jeżeli się nie otwiera spróbuj jutro :)

Opublikowano
kupilem na allegro 2 zestawy naprawcze teknorot (2xsworzen i tuleja) do wahaczy przednich (koszt160zl) dzis wlasnie zalozylem .... no i niesamowita radiosc z odzyskanej kontroli nad pojazdem na łukach przy wyzsyzch prekosciach :D:D .. co do trwałosci to sie okaze. ale na polska dziure nie ma mocnego. nawet drogie firmowe czesci wymiekną :D a koszt DUZO mniejszy. podobno teknoroty dobrze sprzedają sie z niemczech sa cenione przez wiele warsztatow. ...
Opublikowano

Ja ostatnio zakladalem pare nowych czesci i proponownao mi kilka roznych marek i moge potwierdzic to co MracinPioneer napial-MOOG I LEMFORDER w tej chwili to najlepsza jakosc wsrod zamiennikow, FEBI jeszcze jakis czas temu bylo ok natomist teraz spadla jakosc ich produktow.

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

mam cale przednie zawieszenie z teknorota, przejechalem okolo 20 tys km, dzis z ciekawosci wszedlem pod auto (wystraszylem sie po przeczytaniu tekstu zalozyciela topicu) ale nie widze nic zlego w gumach. moze ktos nie mogl u ciebie odkrecic lub wybic poprzednich galek i psikal jakims zracym odrdzewiaczem a potem mu sie nie chcialo umyc przed montazem nowych i poprostu zzarlo gume??

 

dodam ze zawieszenie nie stuka i nie ma nawet minimalnych luzow. (jezdze na stacje diagnostyczna 3 razy w roku)

Opublikowano

Nikt niczym nie pryskał. Wahacze były wymieniane pod moim okiem. Może to kwestia czasu, ale ja robię rocznie ok 15 tys - mało jeżdzę a autko niestety nie ma garażu i stoi pod churką. Ale to i tak nie usprawiedliwia tego, że po tak krótkim okresie czasu guma sparciała. :(

 

Na szczęscie mam już nowe Lemfordera.

Cieszę się, że u Ciebie jest ok. Ja jednak już więcej nie kupię tanich wahaczy bo w tym przypadku tanio wyszło mnie ok 700 zł drożej liczac wahacze teknorot, ich wymianę i ustawienie geometrii :(

pozdro damp

Moje BMW e38 728iA '95

moje byłe BMW e34 525i '93

e60 520i Tata

e87 120i Mama

http://www.damp479.bravehost.com

Jeżeli się nie otwiera spróbuj jutro :)

Opublikowano
ciesze sie ze jest ok :-) z jednej strony masz racje, juz sie nauczylem ze tani zakup z biegiem czasu okazuje sie najdrozszy, ale pomyslalem ze ze co 2 lata zrobie kompletny remont zawieszenia i bedzie dobrze. na razie jestem zadowolony, jak bedzie potem to sie okaze. po prostu czasem trzeba zajrzec pod auto, nawet jak jest wszystko ok, dlatego co 4 miesiace jezdze na stacje diagnostyczna . auto wytrzepia i powie co i jak.guma nie parcieje w tydzien, ten proces trwa dluzej i mozna to stwierdzic wczesniej.
Opublikowano

Witam,

Ja niedawno zakupilem czesci do 750 E38 (zawieszenia, wahacze, drazki...itp) i wszytskie sa firmy LEMFORDER (ta firma produkuje czesci dla BMW). Klocki i tarcze mam z firmy TRW.

W tym tygodniu mam wizyte u mechanika, wiec zobaczymy po efekcie :wink:

 

Pozdro

Opublikowano
u mnie też szykuje się remont całej zawiechy z przodu i chyba zdecyduję się na Lemfordera , ale polecacie tylko wahacze tej firmy czy też resztę jak łącznik stabilizatora itd. i może ma ktoś gdzieś jakieś rabaciki na części tej firmy :lol: ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Ja mam taka zasade. Wydac wiecej pieniedzy ale na solidne i pewne czesci niz mniej ale jakies badziewie zeby po pol roku znow wymienic? Do tego koszt robocizny. Czy warto ? To jest BMW tym bardziej motor 5,4 litra i wszytsko ma byc cacy :P

 

To jakbys pojechal np 100 km zeby kupic wietnamskie buty pilkarskie i po kilku strzalach z przewrotki :P nadawaly sie do wyrzucenia i znow jechac 100 km po kolejna pare. :twisted2:

Opublikowano

Miałem podobne dylematy przy remoncie przedniego zawieszenia :?: ,Wybrałem Moog;a, pierwszy odezwał się lewy dolny po 6 tyś :shock: ,

po przejechaniu kolejnych 10 tyś poleciała cała reszta :cry2: , wymieniłem na Teknorota bo były najtańsze a mechanik powiedział, że wszystkie wytrzymują góra 20 tyś na Polskich drogach. Obecnie mam przejechane 60 tyś na teknorocie i nic się nie dzieje, reasumując nigdy więcej Moog’a .

  • 1 rok później...
Opublikowano

odgrzewam kotleta ale po to zeby ostrzec innych uzytkowikow forum.

niestety musze z przykroscia odwolac wszystko co napisalem w poprzednich postach. ujme sprawe w 3 slowach

 

TEKNOROT TO SYF !

 

zagladam ostatnio pod auto a tam ... wszystkie gumy sparciale, doslownie jak po 30 latach. niestety 3-4 miesiace jazdy z kiepska guma i smar zostal wyplukany, skutkuje to luzami na WSZYSYKICh elementach ruchomych. to jest masakra. znow musze zmieniac cale zawieszenie. ale tym razem idzie mix - moog i lemforder.

 

p.a. splentuje to powiedzonkiem mojej babci. nie stac mnie na zakup tanich rzeczy.

Opublikowano
ale znow trzeba kupic ( wtedy zalowalem na drozsze to teraz je kupie), znow trzeba jechac na zbieznosc, opony mi lekko scielo. ja to bede robil sam wiec koszty roboty odejda, a teraz pomysl jak ktos ma zaplacic za robote? lekko 1000 wyrzucone w bloto - i to po roku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.