Skocz do zawartości

Wymiana amortyzatorów z NIVO


benetti

Rekomendowane odpowiedzi

Powodem Twojego problemu, nie jest EDC tylko Nivo i wyciek oleju (ten sam uklad obsluguje wpsomaganmie i Nivo). Gdzie miales ten wyciek i jaki masz stan oleju w zbiorniczku teraz??

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem Twojego problemu, nie jest EDC tylko Nivo i wyciek oleju (ten sam uklad obsluguje wpsomaganmie i Nivo). Gdzie miales ten wyciek i jaki masz stan oleju w zbiorniczku teraz??

Pozdro

 

Wyciek był napewno gdzieś z układu wspomagania, bo zbiorniczek jest pusty, niestety nie miałem jeszcze czasu żeby tym sie zająć. Czy te amortyzatory da sie jakoś odpowietrzyć, czy jakaś regeneracja mnie czeka? Z mechanikiem jestem umówiony dopiero za kilka dni.

 

Pozdrowienia

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jeśli gruszeczki mają zaworek do napełnienia to myślę że napełnią ci np. w wawie na muszkieterów ja tam kiedyś nabijałem do swojej cytryny 30zł sztuka jeśli to takie same gruszki albo podobne a gaz w nich jest identyczny to raczej nie będzie problemu.

Ale mogę się mylić!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w BMW nie ma zaworków, przynajmniej u mnie.

W moim przypadku były do wymiany gruszki, zrobiłem i już jest OK! :8)

 

A tak przy okazji wiecie może gdzie regenerują te gruszki do bmw?

W Gdańsku tylko można nowe zamówić, dzwoniłem po różnych firmach i nikt nic nie wie.

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się dzisiaj dowiedziałem to gruszki często padają jak leje się do wspomagania zwykły płyn do automatów czyli dextron , tam powinien być CHF do układów hydraulicznych!!!!!!!!!!! a ceny nowych jeszcze nie są takie złe bo 600 zł za sztukę w porównaniu do amorków NIvo które kosztują w oryginale z 1500 zł za sztukę!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Kontynuując temat, mam problem, chyba z nivo, wczoraj przyjeżdżam pod dom a pod lewym tylnym kołem dość duża plama :( dolewałem płynu do wspomagania nie raz i wiem że ciekło ale teraz zaczęło mocniej. I tu pytanko, czy gdzieś na śląsku regenerują takie amorki by zlikwidować wyciek i ile taka przyjemność kosztuje, czy można zmienić je na zwykłe amorki i pozbyć się problemu? Dodam że mam też przełącznik Sport/Komfort a samochód ma bardzo sztywny tył. Miałem 735 na zwykłym zawieszeniu i tył był dużo miększy - teraz w mojej 750 tył jest sztywny jak w m3 :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się dzisiaj dowiedziałem to gruszki często padają jak leje się do wspomagania zwykły płyn do automatów czyli dextron , tam powinien być CHF do układów hydraulicznych!!!!!!!!!!! a ceny nowych jeszcze nie są takie złe bo 600 zł za sztukę w porównaniu do amorków NIvo które kosztują w oryginale z 1500 zł za sztukę!

 

to sie jak najbardziej zgadza!

moze warto sie zastanowic nad pozbyciem sie nivo? podejzewam ze warto by sobie wtedy przeszczepic zwykla pompe od wspomagania bo ta przystosowana do nivomatu bedzie dawac za duze cisnienie. probowal juz ktos tego?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam

 

Poszukuję pilnej informacji odnośnie BMW E 32 w LANG wersji:

 

1.Czy jeśli jest LANG to automatycznie/FABRYCZNIE/zawsze będzie miał NIVO :?:

 

2.Czy NIVO stosowane w E 32 "LANG" to był 1 typ,czy może jakieś różne stosowano :?:

 

p.s.szukajkę przeleciałem,pełno o usterkach/regeneracji ale powyższego nie wychwyciło

 

3. :oops: na forum było kiedyś -ciekawe opcje E 32 lub coś w tym stylu,może ktoś ma dokładne namiary :modlitwa:

 

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy okazji to ze wstępnych informacji jakie mnie doszły

 

BMW 735IL 89 rok skrzynia manualna, Moc: 235 KM (173 kW) - :?: :?:

 

póki co mam krótką E 32 silnik 3.5 z katalizatorem i ma 211 KM,bez katalizatora 3.5 litra miało 220 KM

 

to skąd 235KM :?: się wzięło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się dzisiaj dowiedziałem to gruszki często padają jak leje się do wspomagania zwykły płyn do automatów czyli dextron , tam powinien być CHF do układów hydraulicznych!!!!!!!!!!! a ceny nowych jeszcze nie są takie złe bo 600 zł za sztukę w porównaniu do amorków NIvo które kosztują w oryginale z 1500 zł za sztukę!

 

 

I tutaj nie do końca się zgodzę.

Moją betą latam już prawie dziesiąty rok i odkąd pamiętam w układzie wspomagania był castrol dextron II. Nic się nie dzieje , nic nie cieknie. Szukałem trochę na ten temat - bo chciałem wymienić na oryginał CHF- i wyszło mi że dextron jest tak samo dobry a nawet lepszy ponieważ ma więcej dodatków anty pieniących i i przeciw utleniających , więc dalej mam dextron II i śpię spokojnie. Tylko raz go wymieniałem przy okazji wymiany filtrów od wspomagania.

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanko co do tych amortyzatorów z NIVO. Mój objaw jest taki że tył samocodu mocno buja po długiej dziurze, ale nie wydaje mi się że są one twarde. Co do opuszczania się samochodu i ile to jest dużo 2, 5 a może 10cm przez noc? Chcę się zabrać do całkowitej regeneracji tego układu bo mam parę wycieków, ale czy te amortyzatory się jakoś odpowietrza, bo przecież od gruszki jest tylko jeden przewód olejowy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego KASZMIR1 mam taki sam objaw własnie w e32 long z 89roku autko z tyłu jest bardzo miekkie tzn jak dziury są to buja się tył. też nie wiem czy tak powinno być czy też nie. jeśli będziesz gdzieś to robił to daj znać gdzie w bydgoszczy można to zrobić pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Panowie powiem tak , w moim przypadku nie ma żadnego bujania tyłem po wjechaniu w dziurę - wytłumi i jest spokój , a przez noc nic nie opada ( raczej się podnosi nocą :twisted2: ) tylko raz zaobserwowałem unoszenie tyłu po włączeniu silnika ale było to po tygodniowym postoju.

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zakończyłem akcję wymiany gruszek, płynu i delikatnie wilgotnych przewodów. Efekt jest taki, że jakbym miał to zrobić jeszcze raz i kosztowałoby to dwa razy tyle to bym się zdecydował. Teraz wiem dokładnie co to jest seria 7. Nie ma żadnego bujania, nie czuję żadnych dziur, wogóle zapomniałem co to jest tył samochodu. Rlacja za parę stów. Dla chętnych podam koszty części gruszki po 269zł zasztukę (febi), płyn orginalny, kupiłem na allegro po 40zł za litr (potrzebne są co najmniej 3litry), przewody dorobione przez firmę która zajmuje się pneumatyką (podejżewam że lepsze od orginału) 50zł szt. Ddam jeszcze że przewody, które są wilgotna można odkręcić z reszta nie ma co się łudzić. Robota stasznie nie przyjemna, ale polecam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
poszukuję warsztatu w bydgoszczy który podejmie się naprawy NIVO lub wymiany gruszek z tego co widze prawy amortyzator lub siłownik wyraźnie sie poci Proszę o pomoc....

 

jezeli sie poci amortyzator to wymiana gruszek nic nie da,trzeba regenerowac amortyzator.i teraz pytanie czy sie poci czy cieknie.nie kombinuj nic tylko wymontuj amortyzatory (oba) i odeślij do firmy nagengast z gdańska.Regeneracja to koszt 200 zł sztuka + koszta wysyłki , dają rok gwarancji i robią to dobrze.pozostanie Tobie jeszcze wymiana gruszek (jezeli tył jest b.twardy)ale to moze zrobic juz każdy(prawie:) mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co się dzisiaj dowiedziałem to gruszki często padają jak leje się do wspomagania zwykły płyn do automatów czyli dextron , tam powinien być CHF do układów hydraulicznych!!!!!!!!!!! a ceny nowych jeszcze nie są takie złe bo 600 zł za sztukę w porównaniu do amorków NIvo które kosztują w oryginale z 1500 zł za sztukę!

 

 

I tutaj nie do końca się zgodzę.

Moją betą latam już prawie dziesiąty rok i odkąd pamiętam w układzie wspomagania był castrol dextron II. Nic się nie dzieje , nic nie cieknie. Szukałem trochę na ten temat - bo chciałem wymienić na oryginał CHF- i wyszło mi że dextron jest tak samo dobry a nawet lepszy ponieważ ma więcej dodatków anty pieniących i i przeciw utleniających , więc dalej mam dextron II i śpię spokojnie. Tylko raz go wymieniałem przy okazji wymiany filtrów od wspomagania.

Pozdrawiam Kanap.

 

A co masz napisane na zakrętce od oleju ?

Jak ATF, to lejesz atf-a jak chf to ten od citroen'a i koniec dyskusji. I tu nie ma co wymyślać.

pozdr

 

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.