Skocz do zawartości

Kangur

Zarejestrowani
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kangur

  • Urodziny 01.01.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e38 750i 1999
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Kangur

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kangur

    bordcomputer 750iA

    Wskazówka jest też sterowana przez komputer. Jeżeli np: masz poniżej 20l w zbiorniku i jechałeś agresywnie ze spalaniem na poziomie 18l/100 to zapali się rezerwa. Jak staniesz, wyłączysz silnik i zaczniesz jechać na emeryta 13l/100km to światełko rezerwy zgaśnie i strzałka podniesie się. Wynika to z tego że światełko rezerwy jest połączone z zasięgiem a nie fizycznym stanem paliwa - zapala się powiedzmy na 80km do zera - tylko czasem te 80km do zera to będzie 20litrów w zbiorniku a czasem 12 litrów zbiorniku - zależnie od stylu jazdy. Takie są przynajmniej moje obserwacje - możne ktoś to potwierdzi? K.
  2. Utnij wydech zaraz za kolektorem - to będzie bulgot i nie tylko. Jak na filmach. Cała idea e38 polega na minimalizacji wszelkich hałasów i drgań - jest to poza zasięgiem amerykańskich inżynierów z NASA więc wokół prehistorycznych konstrukcji zrobili otoczkę marketingową - patrz: a) V8 na popychaczach b) Harley-Davidson na technologi silników parowych z 1870/80 K.
  3. Kangur

    Podnosnik szyby

    hej, - wymieniałem 3 podnośniki - po prostu zurzywają się - i raczej trzeba kupić komplet - to jest w sumie jeden mechanizm. Za każdym razem robiłem w serwisie / u mechanika - bo z wyciągnięciem szyby jest trochę cyrku - lepiej dać komus zarobić co się zna - chyba że masz temat w małym palcu. Standardowa usterka w e38. K.
  4. Kangur

    BMW 750iA wysokie spalanie

    sondy lambda i/lub zajechane katalizatory.
  5. No tak, tylko wyjęcie zbiornika nie jest takie proste, to raz, używka kosztuje 2 000 - i nie ma gwarancji że nie jest walnięta - a nawet po pomyślnie zakończonej operacji - na drugi dzień zachaczysz o krawężnik i znowu dziura - to stały problem w 750 z powody "wystającego" zbiornika - lub naszych cudownych dziur. Wszystko z powodu 3mm rysy na baku..... musi być inna droga.
  6. Witam - podobny problem związany z bakiem: Mam lekko stuknięty zbiornik który cieknie - JAK TO ZAKLEIĆ?? Wydaje się banalne - żywice epoxydowe, poxiliny etc - nic nie działa! Po 3-5 dniach wszystko odpada - zbiornik jest gładki od dołu, zjechałem go papierem ściernym, wytarłem do sucha, zero paliwa w baku, zakleiłem, zalałem - 3 dni spokój - potem znowu cieknie. Doświadczony mechanik powiedział mi że tego się nie da naprawić bo zbiornik pracuje i wszystko będzie odpadać - szczególnie w 750 gdzie jest większy zbiornik. Mamy 21 wiek i nie chce mi się wierzyć że nie można załatać małej dziurki - to nawet nie jest dziurka tylko taka mikro-szczelina-rysa przez którą "poci" się bak..... w desperacji posłużyłem się nawet kitem-dziegdziem i też nic nie dało - benzyna wszystko rozpuszcza i po czasie wszystko się odkleja od gładkiej powierzchni zbiornika. Nie mogę parkowac w garażu bo zaraz wszystko wali wachą. Co robić? :-)
  7. Czołem, Od tygodnia mam taki problem: Na wolnych obrotach silnik kręci standardowe 800 rpm, a co jakiś czas mu obroty spadają tak jak by miał zaraz zgasnąć, potem komputer koryguje na moment do około 1000-900rpm. Towarzyszy temu lekkie szarpnięcie, jak by chciał jechać do przodu. Po minucie problem się powtarza, niezależnie czy jestem na D czy na P/N. Jest to niezależne od temperatury silnika, występuje zaraz po starcie zarówno jak po 3 godzinach jazdy. Jakie mogą być przyczyny? Problem 2 (niewykluczone ze połączony): Skrzynia ma problem z wrzuceniem 5 biegu przy 160kmh - w trybie sport ciągnie obroty do 6 200rpm - ALE zamiast od razu wrzucić bieg wyżej po 1-2 sekundach - robi to po 10-12 sekundach - piłuje na wysokich obrotach. Praktycznie w trybie sport idzie gorzej niż w trybie normalnym - ale oprócz tego chodzi bez zarzutów. 750, rocznik 1998 Dzięki za pomoc, K.
  8. pytanko - jaki to był rocznik i z jakim przebiegiem? K.
  9. Możesz wejść pod pojazd i "ręcznie" nacisnąć to "wahadło" które się ułamało - jeżeli to jest jedyne uszkodzenie to autko powinno się samo podpompować = oczywiście na włączonym silniku. Też tak miałem przez pewien czas - cięgło się złamało, i jak tył mi siadał to awaryjnie, ręcznie, manipulowałem przyciskiem żeby podnieść - partyzantka pełna ale na dojazd do warsztatu wystarczy. K.
  10. Kangur

    różnica w silnikach V12

    ok, chodził na 6..... ale one są korbowodem na sztywno podłączone... więc najwyżej mogły nie dostawać iskry... i w jaki sposób to miało by pomóc silnikowi w trybie awaryjnym? Co to miało dać? w e38 skrzynia biegów może wejść w tryb awaryjny i wtedy jest zablokowana na 2 bodajże...
  11. Kangur

    różnica w silnikach V12

    różnice polegają na zmianach w systemie wydechowym - nie jestem ekspertem, ale "wężyki" w tym nowszym silniku (próżnia etc) idą trochę inaczej - w celu spełnienia norm emisji spalin - prawdopodobnie chodziło o normy wprowadzone w Californi. Moc ta sama , spalanie to samo. Natomiast często przewija się informacja o odłączanych cylindrach - to jest chyba nawet napisane w instrukcji że w trybie awaryjnym samochód jedzie na 6 cylindrach.... ALE nie ma czegoś takiego, prawdopodobnie chodzi o tryb awaryjny, i napisali ze jedzie na 6 żeby nie tłumaczyć klientowi-idiocie na czym to tak naprawdę polega. W V12 e38 zawsze pracują wszystkie gary. K.
  12. W 1998 Kupiłeś nową 7 w salonie, przejechałeś 200 000km przez 5 lat, potem kupiłeś nową 7 - nie wymieniasz oleju. Kupiłeś używany pojazd, z historią z X km na liczniku - wymieniasz wszystko, płyn w skrzyni też. Nie zapomnij o tej uszczelce to raz (niszczy się przy wymianie) i nie oszczędzaj na oleju. K.
  13. Kangur

    BMW E38 750iA V-MAX

    290 nie jest możliwe. Uważam że Niemcy zaprojektowali e38 750i, w ten sposób: vMax 250 - czyli ma jechać 250 15 godzin bez przerwy i ma się nie rozlecieć / nie przegrzać / nie eksplodować + 10% margines bezpieczeństwa - nadmiar mocy = 10% z 250 = 25. 250 + 25 = 275. Tak przynajmniej to sobie wykombinowałem :-) K.
  14. Kangur

    BMW E38 750iA V-MAX

    Prędkość licznikowa i realna to dwie różne rzeczy - najlepiej sprawdzić GPS. Napewno zamknięcie licznika na "około 250" nie jest jakimś szokiem konstrukcyjnym dla pojazdu - nie ma drgań, nadmiernego hałasu, silnik nie wyje, i wystarczy do tego chociażby trójmiejska Obwodnica - specjalnie kombinować nie trzeba, a przyśpieszenie jest płynne do końca. Więc osobiście uważam że pojedzie 270-275 vMax - ale nie mam możliwości i chęci sprawdzenia :-) K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.