Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Po wymianie klocków miałem spokój pare miesięcy. Od jakiegoś czasu zaczęło mi się pojawiać ostrzeżenie (o!o) o koniecznej wymianie klocków.

Pojawiało sie od czasu do czasu aż wczoraj pojawiło sie i nie chce zgasnąć.

Można to jakoś samemu sprawdzić gdzie jest bug czy musze wygospodarować troche czasu aby podjechać do serwisu gdzie zakładali mi nowe klocki (zwłaszcza że nowe to oryginały).

Małżeństwo to głupota, lepiej kupic se kota ;)

http://images.spritmonitor.de/247664_5.png

Opublikowano
ewntualnie mogl ci sie przetrzec kabelek od czujnika....ja tak mialem

 

U mnie też był to kablek czujnika w przednim kole. Przy czym kontrolka paliła się non stop, a nie gasła z czasem. Zanim kupiłbym kabelek (35 zł) sprawdziłbym poziom płynu hamulcowego, chociaż stawiam na kabelek, płyn hamulcowy nie ma tendencji do parowania.

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Opublikowano
Zanim kupiłbym kabelek (35 zł) sprawdziłbym poziom płynu hamulcowego, chociaż stawiam na kabelek, płyn hamulcowy nie ma tendencji do parowania.

pzdr

 

oj i tu się mylisz :nienie: jeżeli płyn jest stary to z pewnością go ubędzie

Opublikowano
Sprawdz jeszcze płyn hamulcowy,gdzyż ta kontrolka sygnalizuje również jego niski poziom.

 

W przypadku malej ilosci plynu hamulcowego to chyba zapala sie ta kontrola z wykrzyknikiem ?

 

Ja mam podobny problem, kontrolka klocków raz się zapala a raz gasnie, klocki i tarcze zarówno przednie jak i tylne nie są zużyte. Być może to wina jakiegos czujnika albo przetarcia kabla.. tez nie wiem jak to sprawdzic chyba wybiore sie do serwisu..

m62, V8, 245 km
Opublikowano
Wystarczy zewrzeć styki w kostce czujnika, jeżeli po pewnym czasie kontrolka zgaśnie na stałe to masz walnięty ten czujnik
Opublikowano
Maćku to typowy objaw przecierającego się kabelka. Sprawdź lewy przód, prawy tył. Choć we wrześniu czujnik z przodu był wymieniany bo się przetarł kabelek (stąd nowe klocki w bagażniku). Więc wpierw sprawdź tył
Opublikowano
Maćku to typowy objaw przecierającego się kabelka. Sprawdź lewy przód, prawy tył. Choć we wrześniu czujnik z przodu był wymieniany bo się przetarł kabelek (stąd nowe klocki w bagażniku). Więc wpierw sprawdź tył

 

Dzięki wielkie :) nie ma jak to dobra rada poprzedniego właściciela bryki. :cool2:

Po nowym roku podjade do serwisu to powiem mechanikom co maja sprawdzić. Poki co przez te 2 tygodnie jeszcze troche pojezdze z czasem zapalajaca sie kontrolka klockow.

 

Pozdrawiam

m62, V8, 245 km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.