Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wszystko zależy od tego kiedy się zatankuje. 

Wczoraj akurat tankowałem w drodze jak się wlokłem do domu zapchaną drogą wojewódzką, przy średnim spalaniu 4,9/100.

Jak zatankuję po kilku dniach jazdy po mieście to pokoje 750-800 km zasięgu na pełnym baku.

Opublikowano

Trasa Polanica-Wrocław w niedzielny wieczór, płynna jazda w Comfort, M340i. Może z dwie szybsze wyprzedzanki 😀 Auto nie przestaje mnie zadziwiać spalaniem. Fakt że jak się jedzie szybko i dynamicznie w Sport to wyjdzie 2x więcej... W ecopro wyszło by na pewno poniżej 6l.

Screenshot_20250720_223823_My BMW.jpg

Opublikowano

To jest bardzo przyzwoite spalanie.

Jak miałem ix35 z 1.6 GDI, to na trasie przy jeździe wybitnie emeryckiej udało mi się raz dobić do 6,8l/100. A wyprzedzanie to była cała logistyka...

Opublikowano

Nie jest to jazda na co dzień ale można...

Fakt, że powrót z Dolomitów (>1000km) zamknął mi się średnią 7.5l. Ale spory ruch, dużo spowolnień na trasie. Jak bez ograniczeń to 160-170... też jak dla mnie rewelacja.

Opublikowano (edytowane)

Gdansk - Warszawa, Eco Pro, predkosc 120km/h na ekspresowce. Srednia wyszla 6.2l, ponizszy screen od Orlenu w Ostródzie do Wawy 5.8l.

IMG_7155.PNG

Edytowane przez Sheppard25
Opublikowano

Podziwiam, naprawdę. Ja jechałem nad morze i 8,2 z trasy 1200 km. Nie wiem jak wam się udało takie wyniki wykręcić. Jazda na tempomacie zgodnie z ograniczeniami, 3 korki po drodze. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Touring 😀

Na poważnie to też nad morze miałem wyższe spalanie bliżej 8,5l ale wyższe prędkości. 

Zauważam, że jak zawsze jestem w DE, Austrii czy Włoszech i tankuję paliwa premium to zawsze mam niższe spalanie. Od lat te same wnioski... jakby inna kaloryczność co by było dziwne...

  • Lubię to 1
Opublikowano

No to u mnie ciekawa sytuacja odnonie spalania. Ja się odwoziłem na lotnisko i spalanie mi wyszo 7,6 a moja żona wracał autem po tej samej trasie do domu i miała 5,6. Średnia prędkość bardzo podobna. Trudno mi zrozumieć skąd tak duża różnica. Jedyne logiczne wyjaśnienie to to że z rana auto zimne i trochę więcej pociągnie zanim się rozgrzeje i że z domu na lotnisko jest pod górkę.

image.thumb.jpeg.e00270a12b1810d8c00948635e7b7c29.jpegimage.thumb.jpeg.ea16c34bf05a4f53171ecf35d89821f6.jpeg

Opublikowano
9 minut temu, darkdancerr napisał(a):

No to wszystko wyjaśnia. Rozgrzany silnik + jazda z górki, prawie 2 km więcej swobodnego toczenia.

Nie mam pojęcia czytam jest pod górkę. Po porostu tak sobie to tłumaczę😅

Opublikowano
4 godziny temu, Tomi_ST napisał(a):

Ma. Pompa oleju jest napędzana silnikiem elektrycznym, a nie paskiem od silnika.

To nie jest prawda. B58 ma elektryczną pompę ale nie oleju tylko wody która służy do chłodzenia a nie smarowania. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hihi, adiki, gdzie ma ta pompe elekteyczna wody? 😁

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wiem. Pompa wody jest mechaniczna, w kazdym B, diesel czy Pb. 

Opublikowano

New BMWs utilize an electric water pump that cost BMW millions of dollars to design - when it is working it is great, unfortunately these fail so regularly that we recommend replacing your electric water pump every 60,000 miles to avoid stranding yourself on the side of the road.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Pompy wody są dwie. Główna owszem jest mechaniczna ale nie rozmawiamy tutaj o niej tylko o tej pomocniczej która jest elektryczna i nie jest do oleju tylko do wody czy będąc raczej bardziej precyzyjnym do płynu chłodniczego. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Adiki, przestan, facet przyznaje sie do bledu a ty brniesz dalej? To jeszcze pogorsze twoja sytuacje, ta wrzutka po angielsku...dotyczy n55, a nastepna wypowiedz... pompki obiegu to moga byc ze 4ry i byly stosowane od 30tu lat... Nie ciagnij tego bo sie zakopiesz, silnik b58 ma dwie pompy MECHANICZNE, wody oraz oleju. 

Opublikowano

No w takim razie jest ta pompka elektryczna która pcha płyn chłodniczy jak silnik nie pracuje czy nie?

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Nie wiem skąd wziąłeś sobie N55 skoro podlinkowałem Ci dwa miejsca które mówią o G20 a w jednym konkretnie pokazująca pompę do silników 6 cylindrowych z mild hybrid.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

I z wielką chęcią przyznam się do błędu jeśli pomożesz mi go wskazać. 

Po pierwsze stwierdziłem ze nie ma czegoś takiego jak elektryczna pompa do leju.

Po drugie powiedziałem że są elektryczne pompy do pompowania płynu chłodniczego. 

Po trzecie napisałem że główną pompą do wody jest mechaniczna.

Ty na natomiast stwierdzasz że są pompki obiegowe. Powiedz mi w takim razie jak są zasilane i do czego służą. 
 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.