Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na 2 turbinach w f10 było n47d20D czy inaczej nazywane n47s1. B47 biturbo było dopiero w g30 i miało 231 koni, potem od chyba 2018 czy 2019 roku wszystkie b47 już były biturbo

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

co nie zmienia faktu że nie dość że będzie drogo to znajdź kogoś godnego polecenia kto się podejmi zadania wszyscy unikają tego jak ognia (taki jeden celebryta/mechanik z Podlasia ostatnio remontował dla siebie taką jednostkę i nagle zaraz po remoncie sprzedał orzypadek?)... wał, panewki, blok (osiowanie) głowica... rozrząd, pompa oleju... i kilka różnych (drogich) duperelek po drodze takich jak turbo kolektor dolotowy czy pokrywa zaworów... obawiam sie że 50 zbraknie 

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-
Opublikowano

moim zdaniem jak się okaże ze blok wymaga osiowania to nie ma sensu wtedy remontować... bo klasyfikację panewek tą odczytana z bloku można wtedy sobie w buty wsadzić... a jak po osiowaniu odbierzesz odpowienie panewki? tak jak Podlaski luz założył... z zamiennika ze ciśnienia oleju po remoncie nie miał na jałowych katalogowego.

Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
18 godzin temu, kkx5 napisał(a):

B47 na dwoch to 218. 

Nie.

B47 na dwóch to np. 231 ale tylko do lipca 2019 roku.

Od lipca 2019 roku B47 jest zawsze na dwóch i ma 122 (316d)/150/190 km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 godzin temu, davidpl napisał(a):

Na 2 turbinach w f10 było n47d20D czy inaczej nazywane n47s1. B47 biturbo było dopiero w g30 i miało 231 koni, potem od chyba 2018 czy 2019 roku wszystkie b47 już były biturbo

Dokładnie tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie, nie mieszajcie serii F z seria G w temacie o serii F bo wychodza pozniej takie kwiaty i cos probujecie udowodnic. 

Opublikowano
5 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Panowie, nie mieszajcie serii F z seria G w temacie o serii F bo wychodza pozniej takie kwiaty i cos probujecie udowodnic. 

Niech Pan nie miesza f10/11 z f30 f20 czy f15 w temacie o serii 5 😛

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czytaj uwaznie kto wstawil zdanie o b47 na dwoch z serii G to zrozumiesz do czego sie odnosze. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 19.11.2024 o 18:56, aramiel123 napisał(a):

Ciekawe jakie masz cisnienie  oleju  

Fajnie  jakbyś  dał  radę   zrobić pomiar  bardzo mnie ciekawi ile tego cisnienia zostało  u ciebie.

Jałowe obroty silnik rozgrzany 1bar ciśnienia oleju 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.11.2024 o 13:50, kkx5 napisał(a):

B47 na dwoch to 218. 

No ale to Ty napisałeś, a to nie prawda w F10.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.11.2024 o 11:30, luk_byd napisał(a):

B47 jest dużo więcej uszkodzonych (tych na dwóch turbospręzarkach 150/190) niż N47.

 

To ty napisales a to nie prawda w f10... 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, kkx5 napisał(a):

To ty napisales a to nie prawda w f10... 

Tak bo w F10 nie było biturbo B47 w ogole.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiec po co wstawiales ten post o 150/190 na biturbo w dziale f10 jak tego nigdy nie bylo. Od tego sie zaczely szczekawki innych. 

Opublikowano
4 godziny temu, luk_byd napisał(a):

Tak bo w F10 nie było biturbo B47 w ogole.

 

3 godziny temu, kkx5 napisał(a):

Wiec po co wstawiales ten post o 150/190 na biturbo w dziale f10 jak tego nigdy nie bylo. Od tego sie zaczely szczekawki innych. 

Panowie czy jesteście przekonani iż to o co się spieracie jest ważne tym temacie? 

  • Lubię to 1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Z tego wszystkie zacząłem się zastanawiać jakby wyglądał swap takiego n57 na dobre stare żeliwne M57.

W ogóle rabialne, opłacalne? Widziałem, że do off-road robią M57 ZF HP8 itp w terenówkach, ciekawe czy by się zgrywało w BMW i ile trzeba by namodzić 😄

 

Opublikowano

osobiście jak bym miał w swap się pchać to bym poszedł w B58 ale to już wyższa szkoła jazdy... w dodatku całkowicie nieopłacalna!

Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M57 jest dobre? Pod jakim wzgledem? Jak slysze o pomyslach wstawiania starego trupa m57 w f10 to oczy otwieram. 

  • Lubię to 2
Opublikowano
19 godzin temu, Użytkownik525xd napisał(a):

No to po temacie. O 40% za mało 

No gdzieś tam wyczytałem że 1.3bara minimum powinno być na jałowych więc 30% mu brakuje.

Opublikowano (edytowane)

  Kolega z forum  w N57 miał 0.6 bar cisnienia   oleju na postoju  przy 90 parę "C    ,ale  brak opilkow  w filtrze  zmienił  kółeczko na pompie   z m57 zeby podbić cisnienie  i  jak narazie  jezdzi ,  cisnienie ma  już 1 bar   ponad 

Daro28    nie ma co panikować narazie , jak silnik nie stuka  to  wymien olej  na 5w40   + nowy filtr  i  (jeździć  obserwować) po 1kk   zobacz do filtra oleju czy dalej  zbierają się opiłki   , jak będą    termin do mechanika    albo   olix

Edytowane przez aramiel123
Opublikowano

No z tym obserwowaniem to już bym raczej nie trzymał w nadzieji bo ten silnik musi jak najszybciej wylądować na stole. Każde odpalenie to deszcz meteorytów.

Opublikowano
W dniu 14.12.2024 o 18:15, Użytkownik525xd napisał(a):

No z tym obserwowaniem to już bym raczej nie trzymał w nadzieji bo ten silnik musi jak najszybciej wylądować na stole. Każde odpalenie to deszcz meteorytów.

Póki co zmieniłem filtr i zrobiłem jakieś 2tys km. Przed nowym rokiem zajrzę do filtra jak to wygląda. Jak ma się zatrzeć to i tak będzie remont lub wymiana silnika i tak.. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.