Skocz do zawartości

aramiel123

Zarejestrowani
  • Postów

    203
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana aramiel123 w dniu 15 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają aramiel123 punkty reputacji!

3 obserwujących

O aramiel123

  • Urodziny 18.03.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60lci 530d . F31 320d . F10 530dx . F25 35ix
    E61530dx lci .f11 525xd
  • Lokalizacja
    PL. DE
  • Zawód
    Elektrotechnik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aramiel123

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

8

Reputacja

  1. jack Nie po to kupuje się m550d żeby być ekologicznym takie auto ma cieszyć . Wystarczy ,że właściciel wciśnie pedał przyśpieszenia do deski i Nici z całą tą ekologia bo wypuje tyle tlenków nox ze to całe badziewo nic nie da , Lepiej mieć 2 auto o pojemności kartona mleka i być ekko. Co do ograniczenia EGR jeśli producent auto mowa tu o (BMW) umożliwił nam to i działa to super bo przecież EGR pracuje jak należy I cala ekologia zostaje na miejscu to dlaczego nie . Chyba lepiej ograniczyć i być choć trochę eko niż pozbyć się całkowicie. A co do spalania po ograniczeniu zauważyłem spadek spalania Auto nie dławi sie spalinami ""Więcej tlenu wiecej mocy" To nie żadna teoria wzięta z Parlamentu Europejsiego 🙂 Tam te 3 turbinki potrzebują tego
  2. Kolego myślę że u ciebie wszystko jest dobrze . Posiadasz czujnik różnicy ciśnienia z 2 wejściami przed dpf i za Ponieważ masz adblu czujnik musi mierzyć tylko poziom zapchania dpf a nie całego układu. Czujnik , który ja posiadam ma jedno wejście i mierzy wszystko co za nim stawia opór ,a za nim.jest tylko DPF i rurka wydechu Z Adblu jest mały problem bo on też stawia opór dla spalin dlatego masz tak a nie inaczej i masz [czujnik różnicy ciśnienia ] Myślę że nie masz co szukać dalej przyczyny wskazania czujnika cisnienia spalin bo go u ciebie fizycznie nie ma a program to Programm
  3. Dzialanie egr można zobaczyć w prametrach pracy , ja bylem w szoku ze podczas delikatnej jazdy tak mocno się otwiera .
  4. Hej ciśnienie różnicowe na DPF masz spoko 250mbar to jak nowy prawie . Na częste wypalanie DPFa moze mieć wpływ zapchany dolot sprawdz tez te nieszczęsne klapy kolektora . Mogę Ci podać pewnie tip jeśli chcesz ograniczyć sądzę to ogranicz sobie w I STA działanie EGR do 07 wartości W moim przypadku po tym zabiegu regeneracja co 800km Egr podczas jazdy wersja org. Otwierał się aż do 90% i to generuje duzo sadzy A po ograniczeniu max 35% otwarcia . Dodam ze najwięcej sadzy produkuje Egr podczas delikatnej jednostajne jazdy i to wszystko łapie DPF
  5. Tak wiem Chciałem tylko pokazać że tak też można to sprawdzić i odniosłem się do kolegi który założył temat
  6. Sam test i gdzie go można wykonać bez kodu błędu Struktura funkcjonalna > napęd >uklad elektryczny > i gdzieś tam
  7. W tym teście na zapłonie 998,00 hpa do 1002.00 hpa wszystkie czujniki
  8. Uszkodzony czujnik różnicy ciśnienia nr.4 . Albo coś z przewodami albo wtyczka Normalnie pokazuje mi -3.00 hPa na zapłonie a gdy uruchomię silnik 5.00 hPa Jak odłączę czujnik wskakuje na -408.0 hPa
  9. Albo jak turbinki były naprawiane to bardzo prawdopodobne ,że jest źle ustawiona zmienna geometria małej turbinki . Od 1500obr do 3000 powinna mala turbinka ladowac 3200mbar (2.2bara) Od 3000obr do odciny duza powinna utrzymać doładowanie 3100mbar (2.1bara)
  10. Sprawdź przewody i same silowniczki pneumatyczne Czerwony = klapa przełączająca spaliny do turbo mala >> duża Zielona = klapa upustowa spalin z dużej turbinki i z całego układu Niebieska = klapa przełączająca doładowanie z turbin mala>> duża Żółty = klapa baypas do małej turbinki Moim zdaniem sprawdzić czerwona i zielona klapie i ich sterowanie Można wymusić też ista+ test tych klap Niebieska klapa też możesz zobaczyć czy mechanicznie się nie zacina one mają spory luz
  11. Jack-Strong Nie jestem jaskiniowym Trollem takim jak Ty , który naciągasz ludzi na koszta i jak juz nie masz nic do powiedzenia czepiasz się szczegółów które nie mają nic wspólnego z tematem nie mam polskiej klawiatury ale masz racje
  12. Nie odbiegajac od tematu Jeśli autor ma ochotę niech robi remont za 15k Albo spróbować zrobić adaptacje Hyba kolejnosc jest oczywista
  13. Jak bym kierował się twoim rozumowaniem to odrazu na ból zęba protezę założę na wszystkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.