Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Mnie to bardziej ciekawi ten miks LCI i LCI2, gdzie kolega pokazał auto z fotelami z LCI1 i kierownicą z LCI2. 

Ale dopuszczam też taką możliwość, że te dekodery obecnie wariują z wizualizacjami.
 

Nie wariują. Mój sprzedawca, na moją prośbę zorganizował właśnie taki miks, czyli fotele i felgi z LCI1, reszta z LCI2. Niemniej z automatu idzie LCI2, chyba, że ktoś jak ja chciał fotele i felgi z pierwotnego konfigu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przez AOS moge komuś wizualizacje tez przeslac na podstawie VIN - nawet mozna sobie zrobic jak by wygladalo gdyby sie cos zmienilo - kolor, wyposazenie, fotele, kola cokolwiek 🙂

Opublikowano

Po co kombinować skoro jest 340d, który załatwia wszystko, CO2 produkuje mniej od 340i i do SCT wjedzie jeszcze przez 20lat. Zasięg tysiąc, spalanie 7, 0-100 w 4.3

Opublikowano

Podczas przeglądu gotowych G20 2 lata temu też trafiłem na mix preLCI i LCI. Nowe lampy i tył plus state zegary w środku. Oczywiście auto nowe... ilość części nie była taka sama a wszystko musi się sprzedać. Może czasem są braki i trzeba łatać w okresie przejściowym... życie. Szkoda, że to się zdarza wpremium, ehhhh.

Opublikowano (edytowane)

gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
8 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

gdybym trafił na takie auto z drugiej ręki na jakimś portalu typu otomoto to pierwsza myśl - ćwiartkowany ulep składany z trzech szrotów

dokładnie tak... na pewno dziwoląg. Długo to ogłoszenie wisiało na otomoto mimo dobrej ceny.

Opublikowano

Te rozważania o przyspieszeniu i licytowanie o pół czy ćwierć sekundy są o tyle bez sensu, że wiele zależy od warunków, temperatury, wiatru, a nawet minimalnego nachylenia, które może nie być widoczne.

Tutaj na filmie widać panoramiczny dach, gdyby nie wiózł tego dodatkowego ciężaru, to nawet lepiej by to zrobił. Przyspieszenie jest imponujące 🙂

Opublikowano

Tak, bez znaczenia jest dla mnie czy zrobi to w 4.3 czy w 4.6 - zgodnie z tym co podaje BMW. Mam na myśli, że ogólnie jest bardzo szybko

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To o 340d to prawda i ciezko sie z nia kłocić. Nie ma co się czepiać czy 4.3 czy 4.8.

To nie wyścigówka, tylko wygodne daily. Najlepszy wybór, choć nie zawsze uzasadniony ekonomicznie. 

Edytowane przez luk_byd
Opublikowano

WitamZrzutekranu2024-08-08o10_05_30.thumb.jpeg.16eefeda064e320cb9513a8fe81caf49.jpeg

Odnośnie miksu LCI2/LCI

W aplikacji MyBMW jest adnotacja że pojazd w dostawie a to widok z galerii.

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano (edytowane)

Bardzo ciekawe. A jaka jest data produkcji u Ciebie? Ciekawe, czy nasze auta są razem transportowane 😉 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji.
Tyle wiem od swojego handlowca.

Opublikowano

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

Opublikowano
8 godzin temu, Peka napisał(a):

Skąd macie informacje że mieszane? Z tego co wiem od sierpnia ruszyła produkcja LCI2, a lipcowa pomimo, że na wizualizacjach środek jest z LCI2 to jednak będzie ze starszej wersji.
Tyle wiem od swojego handlowca.

Od lipca ruszyło LCI2.

 

21 minut temu, andystrus napisał(a):

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka.

Opublikowano
W dniu 8.08.2024 o 22:48, JacekLZ napisał(a):

Od lipca ruszyło LCI2.

 

chłopaki pisali tutaj, że na żywo wygląda OK. To jest chyba coś podobnego jak w moich fotelach sportowych w F30. Jeżeli tak, to jest spoko ta tapicerka.

Mam datę produkcji 04.07 i handlowiec twierdzi, że to nadal LCI1. Mowa tutaj o sedanie z Mexyku.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, andystrus napisał(a):

Widziałem performtexa na żywo. Zanim zamówicie to radziłbym to zobaczyć na żywo. Ja zmieniam na fotele skórzane niestety. 

Wygląd performtexa Ci nie podszedł, czy może jakość/feeling materiału? Ja przy nim zostaje, ponieważ tylko ,,wegańskie" opcje wchodzą w grę. Ja ostatnio widziałem nowa eko skórę Vegnaza w G60. Szkoda, że nie zdecydowali się zastąpić nią sensateca...

 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano (edytowane)

Z jakiegoś powodu nie nazywają tego alcantara. Nie wiem zupełnie inny materiał niż np w f30 hexagon/alcatara a ten materiał na siedzisku przypomina tapicerkę z hyundaia i30 które dostałem ostatnio jakoś auto zastępcze. 

Edytowane przez andystrus
Opublikowano
W dniu 8.08.2024 o 22:25, andystrus napisał(a):

Panowie czy ktoś już widział na żywo tą tapicerkę performtex? Ze zdjęć z otomoto wygląda bardzo … biednie. Nie wiem czy to jakiś rodzaj alcantary czy coś w stylu weluru. Nie lubię pełnej skóry ale to wygląda dużo gorzej niż sensatec/alcanata z LCI.

Witam Panowie, w przyszłym miesiącu zamierzam zamówić G20, debaty nad silnikiem trwają, ale zapewne będzie to M340i 😉 U dealera jeździłem 320d (miałem auto cały weekend, innej wersji silnikowej nie mieli w testówce), który miał fotele kryte alcantarą i ekoskórą po bokach (opisywane jako MPreformTex). Siedzenia twarde w cholerę, po kilku godzinach jazdy naprawdę czułem w zadku, moja żona także. Usłyszałem jednak, że w LCI2 będzie nowe pokrycie (testówka to była LCI1), więc wybrałem się do innego salonu, gdzie stało M440i z identycznymi fotelami jak w G20 LCI2. Powiem krótko - w porównaniu do alcantary w LCI1 - nowe fotele to REWELKA. Wydają się znacznie bardziej miękko obite. W LCI1 środek fotela to taka gruba twarda alcantara, boki i zagłówek ekoskóra (jeszcze twardsza i odgniatająca żebra). Teraz boki i zagłówek to alcantara, która jest w tym miejscu ok, a siedzisko i oparcie w środku jest z cieńszego i delikatniejszego materiału, który na żywo sprawia naprawdę przyzwoite wrażenie, dodatkowo jakby znacznie bardziej komfortowo podbitego. Z żoną posiedzieliśmy w aucie paręnaście minut i zgodnie stwierdziliśmy, że pod względem komfortu nowe fotele są lepsze bez porównania. Te z LCI1 były dla mnie tak niewygodne, że aż zastanawiałem się nad innym pokryciem, mimo że sensatec do mnie średnio trafia. Tak więc w razie wątpliwości - sprawdzajcie w czwórkach, które w nowych wersjach stoją już u dealerów, kiedy na G20 jeszcze trzeba poczekać. Mnie te fotele kupiły. Osobiście uważam także, że absolutnie wizualnie nie ma co się na nie skarżyć, a jeśli ktoś te fotele porównuje do hyundaia, to widać hyuandai ma świetne obicia foteli 😉 

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.