Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, jnk12 napisał(a):

Mają prawo lekko parować 🙂

image.thumb.png.43a420e4dcba2fb624c41eefbb77b756.png

Z każdym dniem tej pary jest coraz więcej,wczoraj np były dosłownie całe zaparowane. Warsztat też kręci nosem,i pocieszają się tym,że będzie cieplej to może zniknie .. lampy są nowe,tak samo jak i moduły. Całe szczęście jest gwarancja,więc w razie czego w każdej chwili mogą założyć nowe,bo nie widzi mi się wydawać kolejny raz tysiące € na wymianę kolejnych nowych lamp i modułów .

IMG_20250202_114038923_HDR.jpg

IMG_20250202_114044497_HDR.jpg

IMG_20250202_114032360_HDR.jpg

IMG_20250202_114049179_HDR.jpg

Opublikowano (edytowane)

Przecież to zamiennik producenta żarówek, lepiej to zwróć póki 10 dni nie minęło 

Edytowane przez Użytkownik525xd
Opublikowano
2 godziny temu, karola0092 napisał(a):

Z każdym dniem tej pary jest coraz więcej,wczoraj np były dosłownie całe zaparowane. Warsztat też kręci nosem,i pocieszają się tym,że będzie cieplej to może zniknie .. lampy są nowe,tak samo jak i moduły. Całe szczęście jest gwarancja,więc w razie czego w każdej chwili mogą założyć nowe,bo nie widzi mi się wydawać kolejny raz tysiące € na wymianę kolejnych nowych lamp i modułów .

IMG_20250202_114038923_HDR.jpg

IMG_20250202_114044497_HDR.jpg

IMG_20250202_114032360_HDR.jpg

IMG_20250202_114049179_HDR.jpg

jak masz gwarancje to nie ma co się patyczkować tylko reklamować, najlepiej jeszcze teraz ruszyć kiedy pogoda jest jaka jest. 

Opublikowano
W dniu 3.02.2025 o 17:14, Krzyś111685053072 napisał(a):

Dokładnie, to nie jest normalne, lampy w środku muszą być suche

Ależ oczywiście, że to jest normalne, każdy dobry zakład zajmujący się regeneracją reflektorów Ci to powie. I to nie są żadne zagrywki BMW, bo to samo jest i w Skodzie, Oplu, ba ostatnio nawet widziałem na parkingu nówkę Lexusa z zamglonymi reflektorami. 

Różnica temperatur i reflektory parują - jedna z podstawowych zasad fizyki, tj kondensacja.  Parowały stare reflektory ze szklanymi kloszami, parują i nowe z kloszami z poliwęglanu. Tylko dopóki jest to mgła, to jest to dopuszczalne. Problem robi się, gdy woda zaczyna się skraplać, wówczas problem ze szczelnością faktycznie jest.


https://vroomer.pl/parujace-lampy-w-chlodniejszym-okresie-nie-zawsze-musisz-interweniowac/

 

Ważne by w pierwszej kolejności zweryfikować w jakich warunkach reflektory parują. Bo jak zaczynają parować przy obecnych warunkach atmosferycznych, a latem jest spokój, no to oczywiste że wszystko jest w normie. Ale jak klosze sie zamglają np po deszczu czy myjni, no to jest już powód do niepokoju. 

  • Lubię to 2
  • Dziękuję 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

U mnie lampy tez paruja. ale chciałbym jeszcze wymienić uszczelki (do modulow i górny dekiel). Znalazłem zestaw 63117349288 ale wg opisu pasuje do aut z 2013 a moje jest z 2012. Reflektory to Xenon z ledowym kierunkowskazem. 

Dziekuję i pozdrawiam 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

to jest chyba standardowa przypadłość tych lamp - mam xenony z adaptive headlights, prawa jest ok, lewa zaczęła parować gdy nawet się lekko ochlapało wodą (na próbę).

Lampę wyjąłem, znalazłem gościa, który robi renowacje lamp (okolice Częstochowy), rozebrał, wyczyścił, zgrzał i uszczelnił. Założyłem, zaparowała tylko przy pierwszym myciu (mówił, że tak będzie), przy późniejszych już nic.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 minut temu, kaju23 napisał(a):

mam xenony z adaptive headlights

Jeżu malusieńki. Co to za twór jezykowy? 🤨

Opublikowano
21 minut temu, mmw napisał(a):

Jeżu malusieńki. Co to za twór jezykowy? 🤨

jak sie szybko pisze to takie chochliki wychodzą, miałem napisać adaptive led headlights

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może głupie pytanie, ale dlaczego reflektory nie parują pomimo że posiadają odpowietrzniki? 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Może dlatego, ze przez pęknięcia wlewa się woda, która jak paruje to zaparowuje reflektor. A powietrze nie zawiera tyle wilgoci. Może zamiast uszczelniać reflektor to trzeba wywiercić dziurkę w kilku miejscach na dole i woda sama wypłynie?:)

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 29.08.2025 o 23:59, adam111 napisał(a):

Może zamiast uszczelniać reflektor to trzeba wywiercić dziurkę w kilku miejscach na dole i woda sama wypłynie?:)

Zrobiłem tak kiedyś z tylnymi kloszami, bo woda stała. Dyskretna dziurka od spodu zdała egzamin. Ale to tymczasowe rozwiązanie, bo bród wchodzi. A fabryczne odpowietrzniki mają chyba filtry z gąbki. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.