Skocz do zawartości

elvisek

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 535i Xdrive

Osiągnięcia elvisek

  1. Dzięki Panowie za podpowiedzi ,sprobuje na początku pojeździć z otwartymi deklami i dodatkowo zakupie pochłaniacze wilgoci i dam je do wnętrza reflektorów ,zobaczymy co z tego wyjdzie.
  2. Nie próbowałem ,jak będzie lepsza pogoda to spróbuje pojeździć bez założonych dekli.
  3. Panowie wracam z tematem parujących lamp, tak jak wcześniej wspomniałem serwis Multiglas stwierdził że reflektory są szczelne oraz że jedyna nieszczelność może pojawić się w okolicy górnych dekielków. Zakupiłem i dałem do dekli nowe uszczelki i nadal to samo, cały czas pojawia się lekkie mgiełka na dole obydwu reflektorów. Testowałem reflektory w taki sposób że do jednego dekielka dałem nową uszczelkę a do drugiego starą i obydwa reflektory parują tak samo. Wiem że może to się wydawać błahym problemem ale strasznie mnie to irytuje. Zauważyłem że reflektory parują po wizycie na myjce albo różnicy temperatur w chłodne dni kiedy włączę światła a wewnątrz reflektorów zrobi się wyższa temperatura. Zachodzę w głowę już od dobrych dwóch miesięcy i nie mam pojęcia jak wyeliminować ten problem. Jeżeli ktoś podpowie mi jak to wyeliminować to stawiam dobrą flaszkę.
  4. Z tego co wyczytałem to G2 ma taką samą właściwość jak G1 czyli 75W85 i olej Ravenol SAE 75W85 LS w specyfikacji spełnia wymagania zarówno oleju G1 jak i G2 a nawet G3 , nie chce niepotrzebnie przepłacać, wiadoma sprawa że każdy podchodzi do tego indywidualnie dlatego chciałem zobaczyć opinie innych.
  5. Witam, mam dylemat odnośnie olei do mojego BMW F10,zalecane oleje to : xDrive- BMW DTF1 , dyferencjał tylny- BMW Hypoid Axle Oil G1 , dyferencjał przedni- BMW Hypoid Axle Oil G2 ,zastanawiam się czy kupić oryginalny olej BMW DTF 1 czy zamiennik Ravenola Transfer Fluid DTF 1 ? Który olej polecacie ? Jak jeszcze cena oleju OEM DTF1 jest jeszcze do przeżycia tak cena 185zł za 0,5l oleju G1 lub G2 to jest jakieś nieporozumienie. Więc raczej będę patrzył za Ravenolem DGL SAE 75W-85 Słyszałem że kiedyś Castrol produkował oleje dla BMW a teraz robi to Ravenol. Co ogólnie o tym sądzicie ?
  6. Po diagnozie okazało się że reflektory są szczelne na łączeniu klosza z pozostałą częścią reflektora, jedyna nieszczelność występuje przy górnych dekielkach. Zakupiłem już nowe uszczelki i powinno być ok 😉
  7. Zdecydowałem się oddać reflektory do firmy Multiglas,jak przyjadą z powrotem to dam znać jak wykonali robotę 😉
  8. Czyli nie pozostaje nic innego jak tylko regeneracja reflektorów, myślałem również o firmie AutoGamma, słyszałem dużo dobrych opinii o nich.
  9. Witam, od pewnego czasu walczę z parującymi reflektorami bixenon(skrętne) w moim BMW F10 2016r ,auto sprowadziłem z USA i zmuszony byłem wymienić reflektory na nowe, kupiłem używane od starszego Pana który zapewniał mnie że są szczelne i nie parują. Po zamontowaniu okazało się że podczas deszczu lub po wizycie na myjce reflektory parują ,robi się mgiełka przy dolnych krawędziach lamp, zaczyna się od zewnątrz i paruje w kierunku grilla. Czego może być to przyczyną ? Nieszczelności przy łączeniu klosza z pozostałą częścią reflektora czy nieszczelności przy deklach ? lub świadczy to o przytkanych odpowietrznikach ? Zastanawia mnie również fakt że oba reflektory parują tak samo. Dzisiaj również zauważyłem że podczas ciepłego dnia, bez jakiegokolwiek deszczu lampy zachowują się tak samo tzn parują w ten sam sposób jak opisałem wyżej. Odkręciłem górne dekielki i para zaczęła powoli znikać. Czy miał ktoś podobny problem ? Co radzilibyście w takiej sytuacji ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.