Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Jack-Strong napisał(a):

a po co jak można założyć nowy i temat zamknięty. Nie rozumiem ludzi co robią program w dwu litrowym kiblu po co ja się pytam? a i prze ani po to nie jedzi i jechać nie będzie.

Kto pisal o programie mocy? Sam tym "kiblem" jezdzisz wiec po co takie wstawki? 

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Tez jestem za fabryka bez usuwania klap, ale faktycznie cena nowego kolektora na dzis to jakis kosmos. 

Dzieki za info, ze sa czule b47/b57.

Czy ma to jakies skutki uboczne poza sporadycznymi bledami ?

Po sprawdzeniu mam na jakies 2/3 lata spokojna glowe a potem temat wroci co robic.

Edytowane przez Lendio
Opublikowano (edytowane)

nikt ci za darmo przecież nie zdemontuje klapek z kolektora nik ci za darmo ich nie wyorogramuje... to po co mieszać jak suma sumarum na koniec dnia wyjcie cenowo tak samo to po  co rzeźbić?  

Edytowane przez Jack-Strong
Jack_Strong-
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jak ty to liczysz? W obu przypadkach demontujesz kolektor, wywalenie klapek to 5min roboty. Robisz mape egr 500zl. Wiec jakies 2tys oszczedasz. Zawsze proponuje klientom dwie opcje, nowy albo usuwamy... jeszcze nikt nie zdecydowal sie na nowy. 

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

A potem posty na forum, że Panieee klapki powpadały do cylindrów, kolektor pękł po pierwszym dodaniu gazu 😄

Jakby było bardzo źle to już chyba lepiej kupić najtańszą CAŁĄ używkę i oddać do regeneracji.

Edytowane przez Kuj0n

spacer.png

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam pytanie w temacie. Pewnie z poltora roku temu dawalem auto na czyszczenie kolektora (byl w dobrym stanie).

Po samej robocie mialem odczucia jakby skrzynia inaczej pracowala ( wolniejsze przejscia po zmianie biegu -bardziej wyczuwalne tak jakby bieg sie duzej zapinal.).

Wypalal sie filtr - uznalem, ze to jego wina.

Teraz wracam do tematu i mysle, co moglo pojsc nietak po montazu kolektora? (od gory wtyczki powpinane).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 17.12.2024 o 23:00, Lendio napisał(a):

Mam pytanie w temacie. Pewnie z poltora roku temu dawalem auto na czyszczenie kolektora (byl w dobrym stanie).

Po samej robocie mialem odczucia jakby skrzynia inaczej pracowala ( wolniejsze przejscia po zmianie biegu -bardziej wyczuwalne tak jakby bieg sie duzej zapinal.).

Wypalal sie filtr - uznalem, ze to jego wina.

Teraz wracam do tematu i mysle, co moglo pojsc nietak po montazu kolektora? (od gory wtyczki powpinane).

Podbijam pytanie, gdzie szukac/zagladac bez demontazu  kolektora ? (bledow brak)

  • Moderatorzy
Opublikowano

No to dużo lepiej jest kupić regenerowany za 1000-1500zł - to sprawdzona metoda 🙂

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 13:45, Lendio napisał(a):

Podbijam pytanie, gdzie szukac/zagladac bez demontazu  kolektora ? (bledow brak)

Przepraszam, że nie dam gotowej recepty, ale na Twoim miejscu udałbym się do tego kto czyścił ten kolektor. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
17 godzin temu, Wioletta napisał(a):

Przepraszam, że nie dam gotowej recepty, ale na Twoim miejscu udałbym się do tego kto czyścił ten kolektor. 

Za dużo czasu minęło. Na początku niepowiazalem tego z czyszczeniem kolektora. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 11.07.2024 o 14:04, davidson napisał(a):

Montował ktoś zamienniki z firmy NTY? akurat mam G20 z silnikiem B47 z 110k na blacie i niedługo chcę zabrać się za czyszczenie kolektora lub ewentualną wymianę i robię rozeznanie w temacie 😄 
Osobiście miałem kiedyś kolektor w zamienniku z tej firmy do OM651 w MB bo oryginalne miały problem z pękaniem na zgrzewach i przejeździłem na nim aż do sprzedaży, ciekawy jestem mechanizmu klapek w tym zamienniku. Pewnie zbliżone do oem pod względem konstrukcji.

https://allegro.pl/oferta/kolektor-ssacy-bmw-3-g20-g21-318d-320d-320dx-2018-5-g30-g31-518d-520d-520d-15403256830

Cześć rozwiazales problem? 

Opublikowano
W dniu 8.07.2024 o 13:16, Sznyro napisał(a):

Zakupiłem regenerowany kolektor do 2.0 B47 dodam iż stary kolektor miał lekkie luzy nie był w najgorszym stanie ale wyrobiła się wajcha nastawnika klap. Po wymianie na regenerowany kolektor wyświetla się błąd. firma od której zakupiłem kolektor twierdzi że przed montażem nie został wyczyszczony komputer z błędów i przez niewłaściwy montaż odkształceniu uległa wajcha nastawnika. mechanik twierdzi że błędy wyczyścił. miał ktoś podobny problem po montażu generowanego kolektora? ewentualnie podpowie ktoś jaka jest procedura montażu takiego kolektora,

 

Jakiej firmy kolektor? Pamiętasz jaki to błąd i czy rozwiazales problem?

Opublikowano
W dniu 11.02.2025 o 16:17, Lendio napisał(a):

Za dużo czasu minęło. Na początku niepowiazalem tego z czyszczeniem kolektora. 

A próbowałeś wymontować i wyczyścić MAP sensor, ja ostatnio to zrobiłem i mam wrażenie że jest znacząca poprawa. Polecam spróbować , nic nie kosztuje i jest banalnie proste.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, żeby nie tworzyć nowego tematu

co sądzicie o takich luzach klap w kolektorze? Jest sens to w ogóle czyścić czy od razu nowy 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak nie masz możliwości zregenerować, to nowy.    

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.