Skocz do zawartości

G20 LCI


ironiq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Myślałem, że tablet będzie największym problemem a jednak nie teraz najbardziej przeszkadza mi brak gałki zmiany biegów! Dramat manewrując szybko tył przód ciężko będzie trafić w to piździdełko i na czym rękę opierać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

... i na czym rękę opierać?

 

Na kolanie pasażera... ;)


Kolega ma takie same piździdełko w Formentorze. Mówi, że zajęło mu parę dni znalezienie nowej pozycji na rękę i przyzwyczajenie się do manewrowania... Człowiek nie świnia - do wszystkiego się przyzwyczai jak mawia stare przysłowie pszczół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tragedii nie ma. Brak notcha w przednich reflektorach trochę odejmuje drapieżności, tył da mnie zdecydowanie na plus. Brak tradycyjnej wajchy zmiany biegów... hmmm, ręce i tak trzymam na kierownicy, więc kwestia przyzwyczajenia się do zmiany biegów i tyle.


Jeździłem i4 z tymi ekranami i dla mnie jak się siedzi za kierownicą to różnicy nie widać, że jest duży tablet a nie tradycyjny wyświetlacz. Z boku to się rzuca, ale dla kierowcy znaczenia większego nie ma.


Zastanawia mnie jak rozwiążą brak laserów. Zamówiłem je w pakiecie innowacyjności. Ciekawe jak to teraz rozwiążą. Czy cena w dół? Czy okroją a cena zostanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze



A legacy that continues to turn heads. The new BMW 3 Series, with updated interior technology and revised exterior, has a choice of drive systems, including plug-in hybrids, for that unmistakably sporty driving experience.


The cockpit has always been at the heart of the 3 Series. Now digitally enhanced with a new BMW Curved Display, a 12.3-inch information display behind the steering wheel, and a control display with a screen diagonal of 14.9 inches create a single fully digital experience. BMW iDrive with the latest generation of BMW Operating System helps extend the digital capabilities of the car for fewer buttons, in favor of touch control and the BMW Personal Assistant.


Redesigned headlights and kidney grille maintain the sporty appearance. BMW Performance models from BMW M help the new BMW 3 Series stand out further, with a distinctive honeycomb pattern for the BMW kidney grille and a new design for the front and rear. For the first time, the M Sport package Pro takes that performance look further with touches including M High-gloss Shadowline trim, and an M Sport braking system with red calipers.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądałem zdjecia wczesniej to tył wydawał się tragiczny ale teraz na filmie nie jest tak żle, podobnie przód. Ogolnie bryła nie wyszła zła. Mam wrażenie że wiecej jednak przetłoczeń i agresji było w przedlifcie ale to kwestia gustu. Dla mnie tragedia to ten tablet i mikroskopijna dzwignia zmiany biegów co jak co w aucie sportowym nie wyglada dobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a67326aabac46e78med.png


Nie jest dobrze.

 

omg ceny kosmos xD

 

... i na czym rękę opierać?

 

Na kolanie pasażera... ;)

 

Lepiej pasażerki :mrgreen:


--


Na prezentacji LCI mi się nie podoba - tablet wrzucony jakby na siłę bez ładu i składu, dziwny design zewnętrzny.

Na którymś serwisie zobaczę na żywo to będą mógł ocenić jak jest rzeczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zwróćcie uwagę na prędkościomierz itd żywcem przejęty z I4.

Design i grafika są beznadziejne jak w jakiejś hybrydzie toyoty. Kompletnie nie pasują takie zegary do aut spalinowych. Mam nadzieję że M3 będzie miało jakoś fajniej to rozwiązane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróćcie uwagę na prędkościomierz itd żywcem przejęty z I4.

Design i grafika są beznadziejne jak w jakiejś hybrydzie toyoty. Kompletnie nie pasują takie zegary do aut spalinowych. Mam nadzieję że M3 będzie miało jakoś fajniej to rozwiązane.

 

Obawiam się, że nie:


publicq?dokNo=P90463059&attachment=1&actEvent=image


Źródło: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0390613EN/bmw-model-update-measures-as-of-summer-2022. Przecież zaprojektowanie jakichś fajnych zegarów by kosztowało, a to właśnie o to chodzi w całym tym liftingu wnętrza, żeby było taniej :|.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten cały lifting zaczęła mi się 4er podobać. Teraz tylko która 4 czy 4GC.

 

Jak nie masz dzieci, tylko dziewczyne i psa - 4.


Jak masz dzieci, małżonkę i psa - 4GC z uwagą że dzieci nie mogą być za wysokie... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bóbr jest fajny, do czasu założenia tablicy rejestracyjnej.


Moja ocena LCI jest taka, że z zewnątrz jest lepiej niż początkowo mogło się wydawać, ale gorzej niż w starszym modelu. Wewnątrz nie podoba mi się mocowanie telewizora, wskaźniki dla kierowcy faktycznie jak w elektryku lub Toyocie. To tym czymś do zmiany kierunku jazdy nawet nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada lepiej niz na zapowiedziach.


Zmiany lini podstawowej moim zdaniem na plus - zderzak + dodatkowe przetloczenia z tylu.


Zmiany w msport i te wielkie powierzchnie swiecacego czarnego plastiku juz gorzej - w szczegolnosci z tylu.


Tablet jeszcze mozna przezyc, ale grafika nowych zegarów wydaje sie jeszcze gorsza niz w obecnej generacji LC Pro.


Jakis czas temu w salonie wsiadlem do iX - tam ta nowa grafika jakoś pasowala. Do wnetrza g20 - moim zdaniem - nie pasuje zupelnie.


Nowe lampy wygladaja lepiej niż rozszerzone w obecniej generacji, ale imo gorzej niz lasery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez ten cały lifting zaczęła mi się 4er podobać. Teraz tylko która 4 czy 4GC.

 

Jak nie masz dzieci, tylko dziewczyne i psa - 4.


Jak masz dzieci, małżonkę i psa - 4GC z uwagą że dzieci nie mogą być za wysokie... :)

 

4er Coupé ma chyba większy bagażnik tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9:35 - czyżby przycisk start/stop wrócił? Będzie można wyłączyć ten szajs żeby silnika nie gasiło nawet w trybie comfort?


 

w M340i nie bedzie tego przycisku - to jest mild hybrid.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś powie że jestem chory.. ale kij z tabletami, kij z wyglądem.. zabrali z 330i RWD szperę M.. kto lubi sobie poszaleć po zakrętach ten wie .. jaka jest różnica w AWD VS RWD VS RWD szpera :mad2:

 

Info z konfigurstora DE?

Jednym słowem można to LCI podsumować: xD. Podwyższona cena, pocięcie kosztów produkcji, bardzo kontrowersyjne zmiany w designie środka i zewnątrz, ograniczenie wyposazenia, pogorszenie osiągów.


Mam nadzieję, że recenzenci wypunktują wszystkie zalety tego liftingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.