Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ale to głupie. Akurat to mogli zostawić fizyczne sterowanie bo często się przydaje, nawet w zależności czy mamy grubą kurtkę czy cienką.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

@Randall ale wychodzi taniej🫣

Nie miałem okazji siedzieć w komfortach, ale się zastanawiam, czy nie ma tam takiej opcji, jak w X1, czyli ukryty w iDrive sam masaż odcinka lędźwiowego.

Opublikowano

Czyli jak mam fotele bez komfortów ale dodatkowo regulacja lędźwiowa to nie mam pompowanych boczków? Przy zakupie m pro to chyba takie coś to powinien być standard.

Opublikowano
Godzinę temu, kivlov napisał(a):

Czyli jak mam fotele bez komfortów ale dodatkowo regulacja lędźwiowa to nie mam pompowanych boczków? Przy zakupie m pro to chyba takie coś to powinien być standard.

Nie martw się, masz pompowane boczki. W sportach z pakietem podparcie lędźwiowe i w komfortach są pompowane poprzez dotykowy ekran. Sprawdzałem w salonie w jednych i drugich siedzeniach. Co ciekawe sporty były dla mnie bardziej wygodne od komfortowych. Czytam ten wątek i widzę sporo nieprawdziwych informacji jakie są tu zamieszczane.

Opublikowano

@Fenoldzięki za inf - warto dopłacić te 1200 zł za lędźwie i mieć pompowane fotele 🙂 Naprawdę dużo jest sprzecznych danych, tak samo informacje od sprzedawcy często są różne. Szkoda, że nie ma tu na forum kogoś z ASO co mógłby prostować dementować informacje. 

Ma ktoś info jakie są silniki miękkiej hybrydy w 520D i 540D? Czy są aktywowane tylko przy przycisku boost czy pomagają cały czas? Czy pomiar do setki jest mierzony z boostem czy bez?

Opublikowano

Handlowcy z autoryzowanej sieci dealerskiej też często nie wiedzą takich smaczków- powiedzą, że jest nowszy=lepszy itp 😉

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez jaworq
Warte nowego wątku
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano

Będzie ktoś tak miły i napisze jak ustawić klimę na auto. aby szybko schłodziła wnętrze a potem utrzymywała żądaną temp. bez konieczności manualnego ustawiania siły nawiewu? Czy o zgrozo nie ma w g60 takiej opcji? 

Opublikowano
W dniu 12.06.2024 o 21:56, davidpl napisał(a):

Dużo narzekań było na nowe zegary, a teraz tylko czekać aż wejdzie nowy car play:...

Gdzieś przeczytałem, że ten nowy CarPlay ma być niedostępny w BMW. Mam nadzieję, że zmienili zdanie. 😄

Opublikowano (edytowane)

A jak jest ze Screen Mirroring? nie mogę się doszukać w ID8.5 🤨

Edytowane przez Leo1971
Opublikowano
W dniu 4.06.2024 o 14:32, Pawlar napisał(a):

Skieruję pytanie do posiadaczy aut z zawieszeniem adaptacyjnym professional.  Zamówiłem 520i z tym zawieszeniem i nie wiem czy warto? Na jeździe próbnej jeździłem autem z zawieszeniem sportowym ale na feldze 19 cali. Ja mam zamówione felgi 20 cali. Bardziej mi się podoba zawieszenie sportowe ze względu na obniżenie 8 mm ale zależy mi na komforcie. Czy widać różnicę pomiędzy zawieszeniem sportowym a adaptacyjnym jeżeli chodzi o odległość koła do nadkola? Czy jest to bardzo mała różnica? Nie widziałem tego zawieszenia na żywo.

Podbijamy pytanie, bo stoję przed podobnym dylematem, ale ja zostaję przy 19tkach.

Opublikowano
W dniu 30.06.2024 o 22:02, maxgru napisał(a):

Podbijamy pytanie, bo stoję przed podobnym dylematem, ale ja zostaję przy 19tkach.

Może to głupie, a może nie, ale też rozważałem zawieszenie adaptacyjne i zrezygnowałem z jednego względu - stwierdziłem, że nie przekonuje mnie połączenie tył napęd + skrętna tylna oś. Przy xDrive nie miałbym wątpliwości 😉

Opublikowano

Hejka macie może jakieś informacje na temat pakietach BSI BRI do G60? Nie mogę od serwisów wyciągnąć informacji odnośnie innych niż w konfiguratorze.

Opublikowano

A są inne niż w konfiguratorze? Możesz wpisać w BMW connected drive storę vin jakiegoś samochodu ze stocka i sprawdzić, czy jest tam coś innego

Opublikowano

Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges...

Opublikowano
1 godzinę temu, Hernandes napisał(a):

Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges...

Nie ma różnicy pomiędzy czerwonym i niebieskim sportowym układem hamulcowym. Jest natomiast spora różnica względem standardowego układu hamulcowego ("bez koloru").

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Hernandes napisał(a):

Czy ktoś wie, czy przy M pakiecie dopłata do niebieskich zacisków to tylko cena za farbę, czy jest tu jakaś wartość techniczna? W opisie jest, że są to większe tarcze, ale przyznam, że macałem, patrzyłam i różnicy nie widzę. Może moja miarka w oku jest nie teges...

Jak masz m-pakiet to zaciski sa juz "sportowe" czyt. wieksze, a czy maja kolor szary, niebieski czy czerwony to juz tylko estetyka, opisy w konfiguratorze sa skrajnie mylace (podejrzewam ze celowo)

.

Opublikowano

No właśnie tak myślałem. Na żywo, obie tarcze są moim zdaniem identyczne. Na oko. Z opisu technicznego też wynika, że zaciski są (z przodu) 4 tłoczkowe. I tak sobie pomyślałem, że ta dopłata to za ładny kolor tylko. Fajnie że jest wybór, ale niefajnie, że jest to opakowane w marketingową opowieść. Ja sobie to kupię, bo ładne i w sumie niedrogie. Ale już nie za fajne jest to, że mogłem spodziewać się lepszego działania takich hamulców. A tu lipa.

Opublikowano
11 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Jak masz m-pakiet to zaciski sa juz "sportowe" czyt. wieksze, a czy maja kolor szary, niebieski czy czerwony to juz tylko estetyka, opisy w konfiguratorze sa skrajnie mylace (podejrzewam ze celowo)

I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm.  Różnicę widać doskonale tutaj:

- standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313

- zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312

  • Lubię to 2
Opublikowano
13 godzin temu, J.D. napisał(a):

I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm.  Różnicę widać doskonale tutaj:

- standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313

- zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312

Dzięki! Dobra wiadomość. A swoją drogą, co by im szkodziło napisać o tej średnicy tarczy w opisie w konfiguratorze. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, J.D. napisał(a):

I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm.  Różnicę widać doskonale tutaj:

- standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313

- zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312

O stary zabiles mnie, masz racje!

To jest kolejna rzecz ktora zostala wykastrowana czy tez podziadowana w porownaniu do poprzedniej generacji G30.

W poprzedniej generacji powiekszone tarcze byly domyslnie w m-pakiecie, w obecnej generacji trzeba je dokupywac osobno badz dokupic kolejny pakiet nazwany m-pakiet pro - dokladnie tak jak piszesz

Generalnie trzeba sie pilnowac na kazdym kroku konfigurujac auto bo jest pelno zmylek, dzieki jeszcze raz za sprostowanie!

 

w poprzedniej generacji:

sp3.png

w obecnej:

sp4.png

 

.

Opublikowano

W G30 hamulce mpakietowe też nie zawsze były w mpakiecie! Np w 520D była to osobna pozycja w konfiguratorze, która trzeba było wybrać. Dopiero od większych silników hamulce M (niebieskie) były w Mpakiecie.

Opublikowano
W dniu 5.07.2024 o 22:43, J.D. napisał(a):

I to niestety nie jest prawda. Standardowo w Mpakiecie są zaciski z tarczami 330 mm. Możesz wziąć pakiet mpro, w którym zaciski są czerwone lub niebieskie, albo nie brać pakietu mpro i wziąc niebieskie zaciski za dopłatą (chyba 3500 zł). W obu przypadkach - zaciski czerwone i niebieskie - tarcze mają średnicę 348mm.  Różnicę widać doskonale tutaj:

- standardowe tarcze - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3313

- zaciski czerwone lub niebieskie - https://czesci.bmwsklep.pl/bmw-seria-5/g60-limousine/520dx-ece-neutralna/hamulce/hamulec-przod-okladzina-czujnik-34_3312

Dziękuję za źródło. I okazuje się, że dla 550e (mój konfig) średnica tarczy jest ta sama dla M-pakietu hamulce podstawowe i "kolorowe": 374 mm. Numer części dla tarczy hamulcowej jest też ten sam. Czyli tutaj różnica (o ile jest) jest bardziej subtelna.
 

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.