Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie trawie start stop. Więc ustawiam sport ind i start stop jest wyłączony. Fakt za każdym wsiadaniem wysiadaniem trzeba wybrać tryb , ale jest to jedno naciśnięcie jednego przycisku:).

Ja przed zakupem 330i jeździłem około 4 miesiące 330 i 320d I dzięki Bogu źle mi zamówili auto i wykorzystałem możliwość ponownego zamówienia i wybrałem 340i. Jeżeli możesz wydać więcej wybierz 340. Po dwóch latach jeżdżenia w mojej ocenie to mega fajne auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja nie trawie start stop. Więc ustawiam sport ind i start stop jest wyłączony. Fakt za każdym wsiadaniem wysiadaniem trzeba wybrać tryb , ale jest to jedno naciśnięcie jednego przycisku:).

Ja przed zakupem 330i jeździłem około 4 miesiące 330 i 320d I dzięki Bogu źle mi zamówili auto i wykorzystałem możliwość ponownego zamówienia i wybrałem 340i. Jeżeli możesz wydać więcej wybierz 340. Po dwóch latach jeżdżenia w mojej ocenie to mega fajne auto.

 

Jeśli przekodujesz auto będzie startowało z wybranego poziomu (Eco/comfort/sport) wtedy nie będzie trzeba tego za każdym razem naciskać.

Mam zamiar to zrobić.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Tak wiem ale mam gwarancje 5 lat i nie chciałbym jej stracić. Pozatym wcisnięcie przycisku weszło w krew i wogóle tego nie zauważam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hey,


Nie chce robić spamu w wątkach innych, a szczególnie w opóźnieniach. Niestety nadal nie wiem czy i kiedy moje "śmigło" się wyprodukuję, więc zaczynam szukać alternatywy, aby nie zostać na lodzie :mad2:


Może, ktoś miał podobny dylemat, lub finalnie wybrał coś innego zamiast g20 ?


Dla mnie ważny jest mocny PB silniki tak od 250 HP w górę, wielkość g20, może być ciut mniejsze, ale nie większe. Naped RWD lub AWD ;) i możliwość ESP OFF .


Audi a4 -> nie mam wiedzy jak VAGI jeżdżą , jak silniki TSI ?


Jaguar XE p250 - wolniejsze od BMW, praktycznie brak informacji w necie , tylko tyle że się cudownie prowadzi i dużo pali.


Mercedes C- odpada tego nowego tabletu nie zaakceptuje


Gulia - ale to Alfa :mrgreen:


Chyba jeszcze jest Volvo s60 - ale nic kompletnie o tym nie wiem, też brak informacji w internecie :roll:

 


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

male-bmw-2.png
Opublikowano


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

 

Podziekuje za oferte, w moim przypadku:

1) Sedan = odpada

2) uzywane = odpada

3) 450 ps = brak gwarancji = odpada

4) zakup za gotowke = odpada


Dzieki tez pozostalym poki co za ich wklad w dyskusje i zobaczymy jak sie watek dalej rozwinie.

Z mojej strony na pewno jazdy testowe 330i vs 340i o ile gdzies takie auta znajde i dam szanse Alfie, pomimo, ze jest sedanem. W BMW tylko Touring wchodzi w gre.

Opublikowano


Przyjezdzaj z teczka kasy i bierz moja cena do porządnej negocjacji na miejscu ....i będziesz miał 450ps

 

Podziekuje za oferte, w moim przypadku:

1) Sedan = odpada

2) uzywane = odpada

3) 450 ps = brak gwarancji = odpada

4) zakup za gotowke = odpada


Dzieki tez pozostalym poki co za ich wklad w dyskusje i zobaczymy jak sie watek dalej rozwinie.

Z mojej strony na pewno jazdy testowe 330i vs 340i o ile gdzies takie auta znajde i dam szanse Alfie, pomimo, ze jest sedanem. W BMW tylko Touring wchodzi w gre.

 

Pisałeś wcześniej, że nie bierzesz pod uwagę Merca. Masz podobne wymagania co do nowego auta co ja, must have touring/kombi/itp. G21 jest piękna, ja za szybko się zdecydowałem na g20 i trochę żałuję. Ale wracając do Merca, nie myślałeś o CLA 35 shooting brake np? Z tą Alfą ostrzegam żebyś się nie zdziwił, dużo więcej frajdy niż 330i nie mówiąc już o 320i. Niestety jak masz dzieciaki (u mnie 2+2) to wybór Alfy kłóci się trochę z logiką, bagażnik mały, słabo ustawny, dużo mniej miejsca z tyłu, infotainment słaby. Te wszystkie minusy rekompensuje i je przewyższa przyjemność z jazdy Alfą (subiektywnie) ten samochód się cudnie prowadzi. Duża szkoda że nie zrobili Giulii sportwagona i nie dali jakiegoś silnika pod 350 kunia. Alfa dostała nowe światła i nowe zegary, co do świateł nie miałem okazji ich przetestować ale zegary jestem pozytywnie zaskoczony, dużo ładniejsze niż w BMW. Pomimo że mam g20 to kusi mnie żeby się przesiąść do Giulii :cry2: no chyba żebym miał 340i/340d to o Alfie zapominam. Pozdro :)

Opublikowano

Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.

 

To nie lepiej wziąć sedana i hak holowniczy? Ja wcześniej woziłem rowery w środku samochodu, a teraz mam bagażnik na hak i to rozwiązanie jest 100 razy wygodniejsze.

Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.

 

To nie lepiej wziąć sedana i hak holowniczy? Ja wcześniej woziłem rowery w środku samochodu, a teraz mam bagażnik na hak i to rozwiązanie jest 100 razy wygodniejsze.

 

W przypadku BMW oczywiscie, ze lepiej brac Touring. Nawet jesli rowery mialy by byc na haku. Z rowerami poza autem, jest tem problem, ze troche szkoda zima jechac z nimi do hiszpanii przez pol Europy gdy sa na zewnatrz. Ale wiadomo to sytuacja raz do roku. Mozna przezyc. W sezonie na krotkie dojazdy mozna je wrzucac na hak czy na dach.


 

Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

 

Gdzie Leon ST... Mialem poprzedniego i bardzo chcialem sie przesiasc na nowy model i to w wersji/marce Cupra, ale wyglad i wykonanie tego auta spowodowalo, ze dalem sobie spokoj. To 3 klasy nizej jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Alfa w wersji spotswagon / touring rozwiazala by problem i to zapewne nie tylko moj.

Ja mam sytuacje 1+1 i nigdy nikogo nie woze z tylu. Ale myslalem podrozowac nieco wiecej z rowerami i miec mozliwosc wrzucic je do srodka.


Merc odpada, chociaz CLA35 shooting brake wyglada interesujaco i troche kibicuje im w F1 by dogonili Red bulla. Trzeba utrzec nosa Josowi V. :D


Wyglada na to, ze generalnie m340i to auto idealne. Ale zobaczymy.

 

Też jestem tego zdania że 340i to auto idealne, choć osobiście sporo jeżdżę i prawdopodobnie wybrałbym 340d.

Touring wybrałem ze względów praktycznych, ale przyznam, że obecnie chyba bardziej mi się podoba niż sedan.

Z Mercedesów miałem okazję przymierzyć się do GLA i przyznam, że to całkiem przestronne auto czego nie można powiedzieć właśnie o CLA.


Pamiętam jak pierwszy raz wsiadłem do CLA znajomej, co się wycieraczek naszukałem to moje ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 21.03.2023 o 15:43, lol19pl napisał(a):

Jakość klasy A i pokrewnych jest tak kiepska, że lepszy wybór to cupra leon st, albo jak ktoś jest pół ślepy, to golf r w kombi.

Jeżdżę 2 lata A45s, z racji potrzeby haka oraz większego bagażnika rozważam G21, jeździłem 330i i 320i i jestem wręcz przeciwnego zdania.

Jak ktoś ma jeszcze w głowie co spełnia kryteria kombii + hak + przyzwoita moc i prowadzenie, a nie zostało w wątku poruszone, to chętnie przygarnę.

U mnie w grze zostało BMW G21, Merc C43 i CLA35/45 SB.

Audi jest brzydkie i bezpłciowe, VW nudny, Cupra jakoś mnie nie urzekła. Volvo v60 trzeba czekać rok i brać plug in.

Suvów nie chce, próbowałem X3 i GLA, dobre samochody, ale się nie przekonałem.

 

 

Opublikowano

Ciężko po A45s coś polecić... Chyba tylko M240 lub M2 z hakiem 🙂 Dźwięku jak w A45s już nigdy nie będzie w serii i tego wkręcania na wysokie obroty... zrobili niezłego potworka zbudowanego na dwulitrówce. Nigdy nie byłem fanem mercedesa ale A45s po przejechaniu daje dużo do myślenia, nawet starsze c63s poza dźwiękiem messerschmitta i V8 nie zrobiło większego wrażenia...

Ciężki wybór przed Tobą.

Może genialne RS3 sedan również z hakiem? Mniej dzikie ale jeździ pięknie i teraz wśród hot hatchy brzmi jak trzeba 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

RS3 jeździłem i mnie nie kupiło. Wygląda tak samo jak a3 za 100k golas 🙂 Jeździ dobrze i jest bardziej miękkie niż A45. Poza tym muszę mieć coś większego niż pod kątem bagażnika - czyli kombii/ SB. RS3 ma fatalny bagażnik pod kątem otworu - do Ibizy wiecej wchodziło.

Za to poprzednią generację uwielbiałem i sporo jeździłem, nawet takim na 650KM zdłubanym 😮

 

 

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 25.09.2023 o 13:26, nutty_10 napisał(a):

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

C43 ma silnik z C43. Odrobinę inny niż w A45, ale to nadal 2.0 R4. Tak samo jak Supra, 540i czy M340i mają B58 - ale każdy odrobinę inny. Jednak nie zmienia to faktu, że jest to silnik z rodziny B58 🙂

15 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Chyba tylko pozostaje M340i... podobnie jak u mnie. Ciezko o mocne kombi, z dobrym prowadzeniem. 

Jest jeszcze M3 😁 oraz RS4 i RS6.

Można mieć 550i z hakiem, E-klasse 53 AMG w kombi.

Wszystko kwestia pieniędzy...

Ja mam C43 AMG w budzie w205 kombi (S205) i zastanawiam się nad przesiadką na M340i 😁 Niestety - to ciężki wybór. Trudno znaleźć coś lepszego niż M340i - a i ten ma swoje wady (brzydka deska po lifcie, baterie, hybryda, asystenci prędkości nie do wyłączenia, start-stop ciągle aktywny po uruchomieniu, GPF, brak fizycznych przycisków do klimy i navi itp.

Fajnie byłoby wrócić do BMW, ale Mercedes jest lekki (z 200kg mniej niż 3er) i ma świetny balans - chyba lepszy niż M340. Nowy C43 to już ciężka krowa 😞

Edytowane przez Dasonen
Opublikowano

Baterie i hybryda nie przeszkadzają, a nawet przeciwnie. Asystentów wyłączasz i jest git. Ja z tego badziewia nie korzystam.

Co do ekranu - byłem mega przeciwnikiem, ale jak rozpoznawałem i wsiadłem do i4, to zacząłem zmieniać zdanie. Ciężko to cieżko, ale przekonało mnie 100% zajętej powierzchni bez skosów w pianoblacku.

Używanie klimy z wyświetlacza nie jest problemem. Okazało się że automatycznie działa fajnie. Jak ustawiłem temperaturę to nie mam potrzeby często gmerać.

Większość rzeczy ogarnia się przy pomocy pokrętła. Nawet CarPlay. I nie ma wywalcowanego ekranu.

I do auta w Polsce polecam webasto. Kocham to rozwiązanie.

Start stop wyłączać przyciskiem sport indywidual, gdzie wszystko możesz ustawić w komfort.

A spalanie, podobne a nawet mniejsze niż w Cuprze 4x4 z roku 2017. Na trasie przy 120/140 o dobry litr na 100km. Miodzio.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 25.09.2023 o 13:26, nutty_10 napisał(a):

RS3 jeździłem i mnie nie kupiło. Wygląda tak samo jak a3 za 100k golas 🙂 Jeździ dobrze i jest bardziej miękkie niż A45. Poza tym muszę mieć coś większego niż pod kątem bagażnika - czyli kombii/ SB. RS3 ma fatalny bagażnik pod kątem otworu - do Ibizy wiecej wchodziło.

Za to poprzednią generację uwielbiałem i sporo jeździłem, nawet takim na 650KM zdłubanym 😮

 

 

Nowe C43 na pewno ma silnik z A45? bo jest słabszy.

na pewno ale softowo zdławiony tak samo jak robi bmw , być może drobne różnice konstrukcyjne... 

a45s fajny bączek ale tam siedzą tylko 4 cylindry i nie wiem jak tu można mówić o extra dźwięku 🙂 

sympatyczniej brzmiało poprzednie rs3 kolega miał na 700+ porobione .... 

ja na twoim miejscu rozważyłbym nowe m3 kombi idealne daily , ewentualnie m340i kombi bo rabaty dobre wróciły nie wiadomo na ile zaraz kolejną srandem.... wymyślą 

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.