Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Co oznaczają te statusy ?

 

111 – Order Accepted at BMW AG

112 – Order Scheduled for Production


a te najpiękniejsze ;) to:

150 – Production Started

155 – Production Completed


Czyli w uproszczeniu status 112 oznacza jakiś tam mały konkret - wyznaczony tydzień produkcyjny którego będą próbowali dotrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zamiaru rezygnować z kolejnej opcji.

Jestem cierpliwy nie mam ciśnienia czekam :(

 

W moim przypadku zdecydowali za mnie i po 8 miesiącach czekania wyprodukowali bez kamery cofania bo "musiałbym jeszcze dłużej czekać".

Więc w pewnym momencie mogą zdecydować za Ciebie ;)

 

Czy to znaczy że samochód przyjechał do dealera z dziurami i czeka na montaż kamer które doślą później, czy też może tej funkcjonalności już nie będzie wcale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co oznaczają te statusy ?

 

111 – Order Accepted at BMW AG

112 – Order Scheduled for Production


a te najpiękniejsze ;) to:

150 – Production Started

155 – Production Completed


Czyli w uproszczeniu status 112 oznacza jakiś tam mały konkret - wyznaczony tydzień produkcyjny którego będą próbowali dotrzymać.

 

Gdzie to można sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie to można sprawdzić?

 

Jest to widoczne z poziomu systemu wewnętrznego BMW, do którego dostęp mają dealerzy.


Słyszałem kiedyś wersję, że można to też sprawdzić samemu przez Internet, ale nie znalazłem żadnego potwierdzenia. Infolinia BMW zaprzeczyła - tylko dealer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam zamiaru rezygnować z kolejnej opcji.

Jestem cierpliwy nie mam ciśnienia czekam :(

 

W moim przypadku zdecydowali za mnie i po 8 miesiącach czekania wyprodukowali bez kamery cofania bo "musiałbym jeszcze dłużej czekać".

Więc w pewnym momencie mogą zdecydować za Ciebie ;)

 

Czy to znaczy że samochód przyjechał do dealera z dziurami i czeka na montaż kamer które doślą później, czy też może tej funkcjonalności już nie będzie wcale?

 

auto przyjechało bez kamer i "bez dziur". Dealer powiedział, ze nie dołoży na swój koszt bo wyjdzie za drogo.

Ale to już mnie nie interesuje, nie odbieram i rezygnuję z auta. Nie ma też Led-owych świateł przeciwmgielnych oraz podparcia lędźwiowego u pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w normalnych czasach zwykle nie było problemu z wymiksowaniem się z zamówienia, zwłaszcza jak importer nie wyrobił się w terminie.


Natomiast jak auto przejeżdża niezgodne z umową, to w ogóle sprawa jest jasna. Inna rzecz, że dealer sprzeda je komuś innemu z pocałowaniem w rękę i pewnie w lepszej cenie niż pierwotna.

Edytowane przez FooMer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) dealer sprzeda je komu innemu z pocałowaniem w rękę i pewnie w lepszej cenie niż pierwotna.

 

Takie właśnie odniosłem wrażenie, bo mi sami zasugerowali, że mnie rozumieją i oczywiście mogę zrezygnować z zamówienia bez najmniejszego problemu :)

No cóż, może następne auto będzie z tej stajni. Na razie się zraziłem.

Swoją droga ciekawe jak będzie z dostępnością części gdy coś padnie. Robi się coraz bardziej nieciekawie na rynku nowych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wieczór forumowiczom.

Pierwszy mój post na forum.

Mam nadzieję, że za 2 miesiące zostanę posiadaczem pierwszego w życiu BMW.

M340i zamówiłem 31 lipca, zamówienie bez restrykcji.

W tym modelu, w restrykcjach w dniu zamówienia były lędźwie i kamery 360.

Wczoraj u dealera otrzymałem info, że samochód dostał w tym tygodniu status 112 - produkcja w 38 tygodniu, więc chyba nie jest źle.

Potwierdził także, że eMki lecą w priorytecie jako pierwsze do produkcji.

Restrykcje na kamery 360 ulegają dalszemu pogorszeniu, natomiast w tym tygodniu restrykcje na lędźwie wyleciały z serii "5" i mówił, że w takim razie powinny też wylecieć z "3" w ciągu 2-3 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdził także, że eMki lecą w priorytecie jako pierwsze do produkcji.

 

M-ki mają priorytet - czyli M3 i M4 . M340i to nie M , tylko M Performance.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M-ki mają priorytet - czyli M3 i M4 . M340i to nie M , tylko M Performance.

 

Według klasyfikacji BMW - M340i to jest M.

 

Auta M mają silniki S ( wyjątek stanowi M2 , które ma nie emkowy silnik N , dopiero M2C dostało silnik S ).

Auta M Performance np. M340i mają cywilne silniki N .

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M-ki mają priorytet - czyli M3 i M4 . M340i to nie M , tylko M Performance.

 

Według klasyfikacji BMW - M340i to jest M.

 

Auta M mają silniki S ( wyjątek stanowi M2 , które ma nie emkowy silnik N , dopiero M2C dostało silnik S ).

Auta M Performance np. M340i mają cywilne silniki N .

 

Akurat M340i ma silnik B, więc Twoja teoria tak średnio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta M mają silniki S ( wyjątek stanowi M2 , które ma nie emkowy silnik N , dopiero M2C dostało silnik S ).

Auta M Performance np. M340i mają cywilne silniki N .

 

Ja tylko i wyłącznie przekazuję to co twierdzi BMW. Wejdź sobie na stronę BMW w kategorię modele M i tam masz wszystkie M'ki wypisane. M340i jest tak samo M jak taki C43 jest AMG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.